Hoi allemaal
Hier ben ik weer! Uiteindelijk ongesteld geworden. Precies 5 weken na de mk. We willen tot januari wachten voordat we gaan weer proberen.
Ik wil zo snel mogelijk zwanger worden maar we gaan snowboarden in Januari en ik wil geen risicos nemen, dus even afwachten.
Hoe gaat het met jullie? Leuken plannen voor Sinterklaas?
gr,
Suze
Kimmie - mijn NOD is 28 Dec en ik ben in November 29 geworden
ciao for now.
Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus 2 dagen later dan normaal :eh: :eh:
Jammer Anne-marie, maar we zijn nu op hetzelfe cyclus. Hoe is het met jou na de mk? Helemaal hersteld? Ik vind het nog steeds emotioneel zwaar. Voor mij is wwanger worden nu een beetje minder leuk en toch een beetje eng. Maar waarchijnlijk is dat normaal.
Zo, heb toch maar mijn banner aangepast, want de laatste 2 keer was mijn cyclus 44 dagen. Hopen dat het het zich nu regelmatig zal gaan ontwikkelen. Maar zoals ik het nu zie moeten we vanavond flink aan de klus… haha
Hallo allemaal waar is iedereen…
Hebben jullie allemaal een leuk Sinterklaasfeest achter de rug? Wij wel voor het eerst dat het zoontje van mijn zus (zo’n 1,5 jaar) er bewust bij was, echt zo lief…dat willen wij ook zo graag.
Voor de moeders onder ons was het vast ook weer heel erg leuk en vast ook wel even stressen om de kadootjes binnen te krijgen. Het was weer erg druk in de winkels. Ik zit al weer een poosje (maandje ofzo) thuis en ben druk op zoek naar een andere baan. Komt nu wel goed uit want gisteren heb ik meteen maar de kerstboom opgetuigd en dan is het meteen weer zo gezellig in huis. Ik verheug me nu al weer op kerst.
Nou Ankie het zou inderdaad mooi voor je zijn als je nu een regelmatige cyclus zou krijgen dan weet je wel wat beter wanneer je om de 2 dagen kunt klussen. Succes ermee. Suze mooi dat je eigenlijk weer vrij snel ongesteld bent geworden je hebt groot gelijk dat je liever nog even wacht voordat jullie er weer voor gaan, wintersport is en blijft natuurlijk altijd leuk maar wij slaan dit jaar toch maar even over…just in case… Annemarie jammer dat de test negatief was en je alweer ongi bent geworden…nog even weer geduld. En voor de rest komen er weer wat spannende dagen aan, we blijven :thumbup: .
Hier is nog steeds niets ik zit nu op 5 maanden en 4 dagen ongiloos en we gaan maar vrolijk verder tot de 6 maanden dan heb ik officieel een secundaire ammenorroe en kan ik eindelijk doorverwezen worden. Ook al hoop ik diep van binnen natuurlijk dat ik voor 3 januari wel ongesteld ben geworden of zwanger blijk te zijn. We wachten vrolijk :? verder.
Hallo Meiden,
ik lees al enige tijd mee en nu dan toch meer een aangemeld
Ook ik ben gestopt in juli met de pil. Heb een cyclus van gemiddelt 26 dagen. de 26e dag was gisteren, vandaag dus 1 dag overtijd. Heb vanmiddag getest maar die was jammer genoeg negatief. Ik ben alleen de kluts even kwijt met mijn lichaam. Heb namelijk sinds 5 dagen elke ochtend misselijkheid klachten en moet dan ook regelmatig overgeven. Ben oook ongelovelijk moe elke dag de gehele dag door…
Ik had eigenlijk met ochtend urine willen testen maar dat is misgegaan, vandaar dus pas na werk om 13.00 getest vanmiddag…
Wanneer zou ik weer ga testen? Ik dacht zelf aan zondag ochtend, dan zou er toch genoeg hcg in mijn lichaam moeten zitten als ik wel zwanger ben??
hopelijk kunnen jullie mij een hart onder de riem steken…
Gr Claudia
Ik gebruik testen van MatCare die zijn vanaf 4 dagen voor de te verwachten menstuatie al te gebruiken (te bestellen via internet).
Ik denk dat een Clearblue of Predictor ook behoorlijk gevoelig zijn.
Zou inderdaad nog eens testen als je over een paar dagen nog niet ongi bent. Het lijken wel symptomen van een zwangerschap…alhoewel ik dat zelf nooit heb gehad, bij de eerste!
Hoi Claudie23
Ja heb ik ervaring mee, bij Demi kon ik ook pas na een week posi testen met ochtendurine, verder alles negatief.
Deze zw expres lang gewacht (week over tijd) én ochtendurine, toen meteen PATS-BOEM-POSITIEF
Ik denk dus dat het zeker de moeite waard is om met ochtendurine te testen!
Succes!
groeten
muts
EINDELIJK IK BEN ONGESTELD! :lol: :lol: Nu hopen dat het vanaf nu weer normaal gaat komen.
Spannend Claudia, het lijken inderdaad op zwangerschapskwaaltjes maar je eigen lichaam kan je ook goed voor de gek houden dus het is inderdaad nog even afwachten. Ze zeggen wel dat in de ochtendurine de meeste afvalstoffen zitten van je lichaam en daarom ook het meeste HCG hormoon. Probeer het voor jezelf zo lang mogelijk uit te stellen voordat je gaat testen hoe langer je wacht des te hoger het HCG gehalte mits je natuurlijk zwanger bent. Ik hoop voor je dat het inderdaad zo is en ik zal voor je duimen.
Bedankt meiden voor jullie reactie.
Denk dat het ook veel verstandiger is om het zo lang mogelijk uit te stellen…ik zie wel hoe het gaat, misschien dat ik zondag ochtend ga testen. Maar dan wel met ochtendurine…
Ik houd jullie op de hoogte!!
Heb tcoh mezelf even streng aangesproken dat ik woensdag pas ga testen, dan ben ik echt een week overtijd…
duimduim**
Flink hoor Claudie… :thumbup: Ik hoop echt voor je dat ie dan positief is
Ik hoop ook maar dat ik snel aantel "tja wie niet hier :roll: :roll: "…ik heb vandaag alvast positiekleding gekocht :mrgreen:
Bij de Prenatal was hier in Eindhoven op alles 50% korting, ivm sluiting winkel. Dus heb alvast 2 capribroeken, 3 topjes, en een leuk stretchie colbertje gekocht :oops:
Ach ja ik pas het nu ook al dus kan het ook zo wel aan, hahahaha.
Nou Annemarie je bent niet de enige met positiekleding in de kast hoor, afgelopen zomer heb ik ook een tuniekje gekocht bij miss Etan van de positie afdeling. Ik vond hem zo leuk en van nature gaat mijn vet altijd al op mijn buik zitten … dus die kleding zit me gewoon goed :oops:
Ik hoop natuurlijk ook voor jou dat het deze ronde raak zal zijn.
Ons gaat het deze maand niet lukken aangezien mijn mannetje woensdag onder het mes moet (galblaas moet eruit). Dus dan zal 2007 wel ons jaar worden…hopen we dan maar. Ik ben in ieder geval weer ongesteld en dat is al een hele grote opluchting…geen vroege overgang zoals mijn moeder :dance:
Nou, volgens mij word ik vandaag ongesteld…
Misschien maar beter, want ik heb begin deze maand medicijnnen voor blaasontsteking gehad.
Volgende maand misschien beter…
Ik heb niets te melden, maar wilde even uppen, ik zag dat Linde in het verkeerde deel had gepost, vandaar
Eisprong heeft invloed op kleding
Door onze redactie wetenschap NRC
Rond de eisprong, als vrouwen het vruchtbaarst zijn, kleden ze zich het aantrekkelijkst. Dit blijkt uit oordelen van mannen en vrouwen over foto’s van in totaal dertig Amerikaanse vrouwen op verschillende momenten in hun cyclus. Ze droegen vaker modieuze kleding, meer sieraden en ze lieten meer huid zien. Het onderzoek staat in het januarinummer van het vakblad Hormones and Behavior.
Het gevonden ‘ornamentatie-effect’ is vrij sterk: in de vergelijking tussen twee foto’s werd 59 procent van de ‘vruchtbare’ foto’s als aantrekkelijker beoordeeld. Dat is veel, omdat bij zoiets als kleedgedrag veel andere factoren een rol spelen: misschien hadden sommige proefpersonen later op de dag wel een belangrijke afspraak. Daarmee is dit effect een van de duidelijkste aanwijzingen dat de eisprong bij vrouwen niet helemaal onzichtbaar is. Anders dan bij de evolutionair nabije mensapen is bij de mens niet te zien wanneer ze op haar vruchtbaarst is. Chimpanseevrouwen hebben dan enorm gezwollen schaamlippen, door dierentuinbezoekers vaak aangezien voor billen.
De ‘onzichtbaarheid’ van de menselijke eisprong geldt als een zeer belangrijke ontwikkeling in de evolutie. Vaak wordt het in verband gebracht met de nauwe man-vrouw-band bij de mens, die bij geen enkele andere primaat zo sterk bestaat. Omdat hij niet ziet wanneer ze vruchtbaar is, moet de man vrijwel altijd aandacht aan zijn vrouw besteden, is de gedachte.
Toch zijn al meer subtiele veranderingen gevonden. De geur van vrouwen in hun vruchtbaarste periode wordt door mannen het aantrekkelijkst gevonden. En met voetstapmeters is vastgesteld dat als vrouwen het vruchtbaarst zijn ze ook het meeste lopen, ze doen ook vaker mee aan sociale gebeurtenissen.
Vandaag precies halverwege mijn cyclus weer overduidelijk de eisprong gevoeld, net als de keren ervoor.
Wel handig maar wil helaas niets zeggen. We hebben vanaf dinsdag om de dag geklust en vanaf vandaag gaan we komende week iedere dag klussen…het zal toch wel een keer weer lukken!!!
@Anne-marie wrote:
Vandaag precies halverwege mijn cyclus weer overduidelijk de eisprong gevoeld, net als de keren ervoor.
Wel handig maar wil helaas niets zeggen. We hebben vanaf dinsdag om de dag geklust en vanaf vandaag gaan we komende week iedere dag klussen…het zal toch wel een keer weer lukken!!!
Dat denk ik ook steeds! je moet de moed er in houden.
Bij ons ook nog steeds niet raak.

Aanstaande woensdag moet ik ongesteld worden, maar ik voel nu al wat gerommel in mijn buik, ben bang dat het er alweer aan komt. Niet leuk!
Succes met klussen!

@Anne-marie wrote:
Ik heb niets te melden, maar wilde even uppen, ik zag dat Linde in het verkeerde deel had gepost, vandaar![]()
Ja lekker stom… ben wel erg blond! Vond het al zo stil…