Van harte meis, fijne zwangerschap komende 9 maanden :-*
VAN HARTE GEFELICITEERD geniet ervan de komende maanden.
Wij gaan er deze maand ook voor, onze eerste echte keer proberen…zou toch wel heel errugg leuk zijn. Zit nu echt te wachten tot mijn ongi over is, sta al een maand droog ivm met de operatie van mijn mannetje, hoezo gefrustreerd? :oops: :oops:
Jippie! Eindelijk weer iemand erbij!!
Gefeliciteerd hoor!
groeten
muts
Ik duim voor jullie meiden!!!
@Claudie23 wrote:
meiden zie mijn banner!!!
gisteren 2x positief getest met de cb!!
ben zo blij!!!
en nu jullie nog he!!
Gefeliciteerd!! Wat zul jij blij zijn! Dit is wel een heel goed begin van het nieuwe jaar!

Super gefeliciteerd! En wat zijn wij ‘jaloers’ !!!
Hallo allemaal,
Ik heb zondag Kimmie een PB’tje gestuurd met de vraag of ik mischien het bijhouden van het lijstje van haar kan overnemen. Tot op heden heb ikhier nog geen reactie op en weet haar mening nog niet. Op dit moment zit ik thuis en heb wel even de tijd om alle berichtjes na te lopen en de lijst te updaten of een compleet nieuwe lijst te maken en daarom eventueel weer een nieuw deeltje. De huidige lijst is hopeloos verouderd en de nieuwste leden staan er nog niet eens in vermeld.
Ik heb Kimmie trouwens al een hele poos niet meer op KOK gespot en wil eigenlijk graag jullie vragen of ik een gewoon een nieuw lijste en deeltje moet maken of toch nog een week ofzo moet wachten totdat Kimmie reageerd? Of wil iemand anders ook graag een nieuw lijstje maken ??.
Groetjes,
Sanne
Kimmie is zwanger dus vandaar dat ze zich hier niet meer laat zien :mrgreen: :?
Vind het ergens wel een beetje ego van haar, toen ik zwanger was kwam ik ook niet iedere keer hier reageren, maar ik hield het wel een beetje bij, en schreef af en toe nog eens een berichtje :think:
@kimmiejj wrote:
Meiden goed nieuws!!!
Wij zijn zwanger!!! :mrgreen:
volgens babybrabbel is de datum 5 juli 2007
Dit is haar laatste berichtje, en daarna heeft ze zich hier niet meer laten zien :eh: :eh: :eh:
Wat mij betreft mag Sanne per direct een nieuw lijstje maken hoor!
Kimmiejj zit idd vaker op het juli 2007 forum.
Maar volgens mij ook niet écht heel trouw (het zijn er inmiddels vrij veel dus hou het niet meer helemaal bij…)
Een ge update lijstje is idd wel leuker dan iets wat achter loopt.
Groeten en allemaal weer veel klus/raak schiet- succes!
groeten
muts
(een juli 2006 stopper en een juli 2007 as moeder…)
@sanne wrote:
en wil eigenlijk graag jullie vragen of ik een gewoon een nieuw lijste en deeltje moet maken of toch nog een week ofzo moet wachten totdat Kimmie reageerd?
Wat mij betreft mag je het nieuwe lijstje maken hoor, anders staat het zo stil.
Nou dames hier is ie dan het nieuwe lijstje. Voordat ik een nieuw deeltje ga openen is het denk ik verstandiger aan iedereen te vragen haar gegevens te controleren en eventuele aan en opmerkingen hierna te posten zodat ik dat nog aan kan passen. En dan kan ik direct even oefenen of ik de lijst ook aan kan passen.
Groetjes
Sanne
Ik weet nog niet echt hoe het werkt, waar staat dat lijstje eigenlijk?
Oja, misschien niet de juiste plek om te melden, maar er is bij ons gisteren ingebroken. Het hele huis lag overhoop. Ze hebben al mijn sieraden meegenomen (bv ring die ik kreeg op mijn 21e, ring die ik kreeg toen ik net verkering had met mijn man, arband die ik kreeg toen ik slaagde, sieraden die ik omhad op mijn bruiloft, oorbellen die ik van mijn man heb gekregen en zo kan ik nog wel even doorgaan) Laptop, dvd-speler, een stuk of 40 dvd’s. Ze hebben ik mijn kledingkast gezeten over mijn bed gelopen, zelfs de ‘vieze’ wasmand doorgspit.
De deur waar ze naar binnen zijn gekomen is helemaal bewerkt met een koevoet, dus is niet meer te repareren.
^%#$^$%^ zooi!
Het is echt supervervelend en ik ben kwaad en verdrietig, maar ik ben gelukkig niet bang in mijn huis.
Hoi Ankie, het lijstje staat boven jouw reactie en onder, mijn verhaaltje…kun je hem niet zien dan? Heb ik iets fout gedaan :oops: ? Of was je op dat moment nog niet ingelogt, want dan kun je hem ook niet zien.
Maar tjee wat erg voor je dat ze hebben ingebroken. De spullen lijkt mij nog niet eens het ergste maar het feit dat ze hebben zitten neuzen in je privéspullen, een inbreuk op je eigen veilige omgeving. Kan me goed voorstellen dat je heel erg kwaad en vedrietig bent. Laat die inbrekers zelf maar eens hard gaan werken, dan beseffen ze pas hoe lang het duurt voordat je het geld voor al die spullen bij elkaar hebt gespaard. Sterkte meid.
Jeetje Ankie, lijkt me echt verschrikkelijk. Moet er niet aan denken dat mensen door mijn prive zaken gaan (en zelfs door je vieze wasgoed :shock: ). En vaak is het nog niet eens de materiele maar meer de emotionele waarde van spullen wat het erg maakt.
Nog 3 dagen tot mijn NOD. Heb wel al 1,5 week erg gevoelige borsten. Maar aan de andere kant heb ik ook de pijn onderin mijn rug die ik altijd heb vlak voor ik ongesteld moet worden…we wachten het maar weer af.
Wat een sukkel ben ik, ik was inderdaad niet ingelogd.
Excuses!!
Marion spannend zeg!!!
He Claudie wil jij nog even je leeftijd en vermoedelijke uitgerekende datum doorgeven? Die mist nog in ons lijstje.
Alvast bedankt.
Pffff… nog 1 dag voor mijn NOD. De vorige keer was mijn cyclus 24 dagen, gemiddeld zit ik rond de 28 en morgen is het dus dag 28.
Hebben jullie dat ook? Dat je bij ieder krampje, steekje, raar gevoel, meteen denkt dat het nu wel eens raar zou kunnen zijn? Naarmate de cyclus verstrijkt, bouw je je hoop weer op… tot de dag van ongesteldheid.
Mijn vraag aan de dames die nu zwanger zijn of al eens zwanger zijn geweest: wanneer komt bijvoorbeeld die beruchte misselijkheid om de hoek kijken? En wanneer zijn bij jullie allerlei andere zwangerschapsverschijnselen merkbaar geworden?
Of misschien zijn er vrouwen die er gewoon helemaal niets van gemerkt hebben in het begin?
Ben heel benieuwd…
@Ankie wrote:
Oja, misschien niet de juiste plek om te melden, maar er is bij ons gisteren ingebroken. Het hele huis lag overhoop.
Het is echt supervervelend en ik ben kwaad en verdrietig, maar ik ben gelukkig niet bang in mijn huis.
Wat erg!! Het lijkt me inderdaad ook een enorme aantasting van je privacy, van je ‘zijn’, dat iemand daar met zijn tengels aan heeft gezeten! Ik hoop dat je het snel achter je kunt laten… succes!