Zo dames ben er weer.
Yala geef niet meid.
Hoe gaat het nu met je?
Denk veel aan je en aan Dame.
Dolfijn respect meid.
hoe gaat het met de andere dames?
inge ik had foto’s gemaakt van het shirtje van M.alou. Daar staat aan de voorkant “Dat word een hele klus!” en aan de achterkant staat “Want ik word grote zus!” Aan de voorkant stond dus alleen de foto met de voorkant van het shirt en aan de binnen kant de foto van de achterkant en dan als tekst “Met trots mag ik jullie vertellen dat ik een broertje of zusje ga krijgen. En wel rond 27 Mei!! Groetjes M.alou”
Iedereen vond ze helemaal leuk. Zal er binnenkort wel ff foto’s van maken en showen.
Enne geniet nog lekker van je vakantie!! Maak maar lekker een aug beebje!
yala yep de peetoom is geregeld :lol: Hij was helemaal vereerd dat wij hem hadden uitgekozen en wilde heel graag peetoom worden. "s avonds had hij nog een berichtje gestuurd. Om ons nogmaals te bedanken en te zeggen dat hij het echt heel leuk vind om peetoom te worden van kleine uk :lol: :lol: Oja en hij zou vast beginnen met sparen haha :mrgreen:
Enne veel succes bij de ha. Ben benieuwd wat hij adviseerd. En anders gewoon goed naar je lijf luisteren. :hug:
@Ikke en Yala dank jullie wel.
Vandaag is het 14 jaar geleden dat mijn moeder is overleden. Ze was pas 43 jaar oud
Morgen moet mijn vader voor een uithoudingstest, vanwege zijn hart.
ze gaan dan kijken of ze hem kunnen opereren om een omleiding te doen. Word dan een zware operatie, aan de voorkant helemaal open gemaakt :?
Maar dat hoort hij dan Donderdag weer of nog meer pillen zijn hele leven lang.
Mijn broertje moet woensdag naar het ziekenhuis, knobbeltje bij zijn borst.
Borstkanker bij mannen dan zit het knobbeltje korter bij de tepel, maar voor de zekerheid werd hij toch doorgestuurd voor een Echo.
Dit alles dan zo’n beetje bijelkaar geeft dan wat spanningen mee.
Zeker dan van mijn vader, is al twee keer gebeld geworden voor opname, maar dat klopte weer niet. Op het werk alles geregeld word hij daarna gebeld dat het niet doorging :? Stress niet goed dan voor mijn vader maar zeker ook niet voor mij.
Ik hoop echt dat 2011 het jaar word met steeds alleen maar goed nieuws hier in huis.
Ben zo blij als we over twee weekjes even ertussen uit gaan.
Alles van me afgooien en verder nergens meer aandenken.
Geniet nog van je Vakantie Ikke.
Voor de dames hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hallo hallo
hier een leuk weekend gehad maar wel helemaal gesloopt.
zaterdag de intocht was echt helemaal leuk.
alles was geod verlopen en noëmi vond me niet eng maar ze keek wel zo van hee dat is mama haar stem maar haar gezicht…
hihih
het uit eten stappen was ook erg leuk
lag om half 4 op bed en moest er zondag morgen weer 8 uur uit :shock: :shock:
maar ben de dag weer doorgekomen
dus vandaag ff weinig doen denk ik
ja de dag doorkomen hihihi.
@ingelke met onwijs veel sterkte vandaag en voor de komende periode
even een :hug: voor jou
Ach lieve Ingelke, dat is ook allemaal niet niets wat je zo voor je kiezen krijgt. Heel veel sterkte vandaag ( :kaars: ) en de komende week! :hug: :-*
Alina, wat leuk gedaan met die kaartjes!
Naar de ha vandaag was wel fijn. Er is geen medische noodzaak om te pauzeren. Hij gaf aan dat de baarmoeder inmiddels al zover hersteld is van de keizersnede dat het niet uitmaakt of ik nu zwanger wordt of over een half jaar.
Het kan ook niet zo zijn dat ik een gezond vruchtje afstoot omdat mijn lichaam er nog niet aan toe zou zijn. Pfff, geen idee waarom, maar dat had ik in m’n hoofd gehaald en kreeg het er niet meer uit. Was zo blij met dit antwoord! Dat was voor mij namelijk echt een reden geweest om te pauzeren. Het idee dat je een gezond vruchtje zou afstoten was voor mij echt niet te verdragen geweest!
Dus…
We gaan door! :mrgreen:
Oh, meteen maar even een nieuwe banner aangemaakt. Ik heb als startdatum de dag dat de mk begon, aangehouden. Dus geen idee of het klopt :? .
@yala ooo wat fijn om te horen meid.
en ik hoop zo voor jou dat je gauw weer een positieve test in handen mag krijgen.
maar echt fijn om te horen dat het gesprek goed is geweest
geef je vast een rustig gevoel.
het neemt he verdriet niet weg maar het kan je zorgen wel wat weg nemen
Nou ladies, blijkbaar houdt mijn lijf me toch volledig voor de gek. Ik verlies weer bloed. Ik weiger nog even te geloven dat ik ongesteld ben want het voelt helemaal niet zo en mijn borsten zijn nog steeds zo gevoelig. Het breekt ook nog niet echt door, dus ben nog even in ontkenning. Ontkennen jullie nog even met me mee? :roll:
@Yala; zo te horen heb je een fijne huisarts. Wat fijn dat hij/zij je zorgen heeft weten weg te nemen. Op naar de volgende ronde meid.
@Ingelke; tjonge wat heftig allemaal. Ik kan me voorstellen dat je last van spanningen hebt. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles positief uitvalt. Woensdag blijkt je broer gewoon een cyste in zijn borst te hebben. Vervolgens valt de uitslag van je vader gunstig uit. Je moeder komt helaas niet meer terug, dat is de bittere waarheid. Een hele dikke knuffel voor jou en op naar een heerlijke, ontspannen vakantie.
@Alina; foto’s!!! :mrgreen:
Dame, ik ben heel goed in ontkennen! Ik ga aan de slag! :-*
Ik heb er echt ZOOO de pest in!!!!
Hey meiden,
Heb even de lijstjes verwijderd maar er komt zo snel mogelijk weer een aangepaste!
Ingelke heel veel succes de komende tijd. Dat is niet niks wat er op dit moment gaande is bij jullie. We gaan gewoon voor positieve uitslagen :thumbup: En dat dit jaar positief mag eindigen
:hug: :hug:
Dame ik doe mee met je ontkenningsfase hoor! :-
En ik probeer deze week de foto’s te showen, maar beloof niets! We hebben de week erg vol zitten (wel met leuke dingen) dus weet niet of ik de tijd kan vinden.
grrrrr :wall: Mijn hoofd is een zeef!!!
Yala fijn dat de ha je gerust kon stellen. En dat er in principe niets in de weg staat om zwanger te worden. Veel klusplezier :-
Meiden, mag ik van iedereen hun nod ineen pbtje?
Reageer vanavond verder!
hallo hallo
@alina alles opschrijven.
nou hier vanmorgen getest zo negatief als negatief maar kan zijn
dus laat de ongi maar weer komen.
ooo meiden ik twijfel zo aan mijn lijf he.
ben zo bang dat ik niet zwanger kan worden.
dit ook omdat ik bij mijn miskraam en bij noëmi gelijk in 1 keer zwanger was.
maar goed we zien het wel weer
Dank jullie wel allemaal :-* :-*
Helaas gaat dat van mijn broertje morgen niet door. Dokter is vandaag langs moeten komen, hij hoorde vanacht een knak in zijn rug en kwam niet meer recht. Waarschijnlijk een Hernia en dat zo kort voor de vakantie.
Gister was even een vreselijke dag, maar vandaag gaat het alweer wat beter.
Heb nu last van mijn schouder, bah bah zal toch ook geen onsteking zijn :?
Donderdag heerlijk na de griek met de collega’s.
En dan nu maar afwachten of ik ongesteld ga worden en wanneer.
Heb nergens last van.
@Dame, ow ik hoop het zo voor je. Succes.
@Karen :hug: :hug:
Dame, hoe is het vandaag? Nog in de balende ontkenningsfase?
Alina, dank! Zeefhoofd hoort bij zwanger zijn. Geniet ervan! :-*
Karen: :hug: Het is eerder gelukt, het levende bewijs dartelt om je heen! Geen reden om te denken dat het niet nog een keer kan, maar de twijfels zijn herkenbaar hoor!
Oh Ingelke, bah! Dat zo iets juist nu moet gebeuren. Hoop dat hij weer snel opknapt. En jij ook trouwens. Lekker genieten donderdag!
Manouk: Hoe is het met de verhuizing?
Ontkenningsfase is over hier. Er is geen ontkennen meer aan… dus op naar een augustusbaby!
@Ingelke; nog even doorbijten meid. Voor jou komen er mooie tijden aan, let op mijn woorden. :-*
@Karen; een negatieve test, bummer! Voor jou ook een augustusbeebje?
@Zeefje :mrgreen: ; Druk? Niets mee te maken. Wij willen gewoon foto’s zien!
@Kiki; ik ga je nu een PB sturen en pas gelijk mijn banner aan.
Ik ga Stef snel koken. Vanavond de school in sinterklaasstemming brengen. Morgen eerst even hardlopen, daarna met de kat naar de dierenarts, boodschappen doen, Stef ophalen van school en naar zwemles. Het wordt een vol dagje.
@Dame wrote:
Ik ga Stef snel koken.
:think:
Is dat wel verstandig?
Jammer, dat er niets meer te ontkennen is! Op naar allemaal mooie augustus beebjes!