Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Sow ik ben even aan het terug lezen gegaan.

Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen om terug te reageren.

Poging:

@Karin succes morgen bij de Gyn.

@Ingelke een pup die pas ontwormt is en dan nog steeds een worm van 20 cm heeft dat kan niet.

Heb nu redelijk verstand van honden enzo, maar dat is echt niet goed. Waarschijnlijk geen ontworming gehad of anders een die echt niet goed is.

Zorg ervoor dat de pup goed drinkt. Dat is het belangrijkste om uitdroging tegen te gaan als hij zo veel last heeft vcan wormen, Als zijn tijdvlees plakt heeft hij te weinig vocht.

Euh de rest nie veel op te reageren

Hiero gaat het goed. Net 3 uur op het veld gestaan met de honden.

Lekker druk schema op maandag.

van 19.00uur tot 20.00uur mijn teef gaby

van 20.00uur tot 21.00uur met reu Fearless

van 21.00 tot 22.30uur met Gaby behendigheid.

En nu ff typen enz. en mijn bedje later in.

@loon idd een lang avondje. wel leuk toch?

nou hier bij de gyn geweest

qau cyclus en qua tijd dat we nu bezig zijn gaan ze ons nu nog niet behandelen met bijv cyclus verkortende medicijnen, maar ik moet wel een kijk operatie krijgen

omdat ze het niet normaal vind waarom ik zo mega pijn heb tijdens mij ei sprong.

aankomende vrijdag naar de anestesist en dan 29 april operaite.

ze gaan dan kijken of mijn eileider wel open is en of ik geen verklevingen heb enzo want dat kan ook een zwangerschap tegen houden

en ze kijken dan ook naar de baarmoeder.

dus ik ben benieuwd

vind het wel spannend

die vrijdag zouden we op vakantie gaan.

nu gaan we wel en ga ik daar gewoon relexen en genieten van hoop ik mooi weer.

dus de woensdag ervoor boodschappen doen

de donderdag vouwwagen inpakken en alles klaar maken zodat ik die vrijdag relex naar de operatie kan.

ik ben wel heel benieuwd.

@Loon wrote:

@Ingelke een pup die pas ontwormt is en dan nog steeds een worm van 20 cm heeft dat kan niet.

Heb nu redelijk verstand van honden enzo, maar dat is echt niet goed. Waarschijnlijk geen ontworming gehad of anders een die echt niet goed is.

Zorg ervoor dat de pup goed drinkt. Dat is het belangrijkste om uitdroging tegen te gaan als hij zo veel last heeft vcan wormen, Als zijn tijdvlees plakt heeft hij te weinig vocht.

We zijn afgelopen vrijdag bij de DA geweest, wilde zo echt niet het weekend in. Hij heeft daar een spuit gekregen en over 3 weken weer een. Tot nu toe zijn ze weg.

Maar hadden zelf ook al zoiets van dat kan niet in zo'n korte tijd. Maar hij is er weer vanaf, gelukkig.
Is 15 weken nu en weegt 15 kilo.

@Karen, dan hoop ik dat je die vrijdag niet veel last zult hebben van je kijkoperatie en dat ze je hierna verder ermee kunnen helpen.
Duim voor je en alvast heel veel sterkte gewenst en daarna heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan.

@yala wrote:

En Ingelke weer een lange ongi. Nou, meid dat schiet ook allemaal niet op zo. Bah! Tja, hopelijk werken de pillen. Heb je al met je vriend over een back-up plan gesproken: Wanneer trekken we (weer) aan de bel bij de huisarts? Zo’n ‘deadline’ vaak ook een hoop rust geven in je hoofd. Tenminste dat was bij mij wel het geval.

We wachten het af en kijken dan verder.

Karen Marieke tjee wel spannend meid.

Zal erg hard voor je duimen.

Bij mij deed het ook zo pijnlijk die eisprong.

Ik hoop zo dat er geen problemen zijn.

Ingelke wat een gedoe zeg met je pup.

Is echt niet normaal.

Ik hoop dat het nu over is en dat hij lekker goed ga groeien enz.

@Karen, wat fijn dat er nu in elk geval actie wordt ondernomen, hoewel ik me kan voorstellen dat het ook wel erg spannend is. Ik hoop dat je wel een fijne vakantie hebt na de ingreep. In elk geval zal je man de vouwwagen even alleen op moeten zetten.

@Ingelke, is je hond wel vrolijk en actief? Wel vervelend hoor.

@dame nou we gaan met ongeveer 25 man op vakantie altijd met fam van mijn vaders kant dus er zijn er genoeg om te helpen met de vouwwagen opzetten dus dat is wel fijn.

zo hier ff druk bezig geweest

heb alles gezogen en de huiskamer gedweild en nu moet ik eigenlijk boven ook nog even dweilen. (maar heb geen zin meer).

Oh, dat komt wel goed dan. Gezellig hoor!

Hier vanmiddag weer naar de verloskundige. Toch altijd wel weer leuk.

@dame ooo veel plezier bij de VK. ik hoop dat alles goed is.

@Dame heel veel plezier.

De hond is goed speels en groeit als kool.

Het puppy zijn is er al vanaf. Hij weegt 15 kilo en is 15 weken oud :smiley:

De beestjes in zijn ontlasting zijn weg over twee weken nog een herhaling spuit voor de zekerheid.

Nou ingelke dan komt het helemaal goed.

Goed dat je opgelet hebt want anders was de hond er veel erger aan toe,

Wat is zijn volwassen gewicht als hij volwassen is ongeveer??

Gister naar bruiloft geweest kei gezellig pas om 3.30uur thuis aangezien bruidspaar de sleutel bij ouders hadden laten liggen. Man en ik moesten weer naar schoonouders rijden en dan naar zussie.

Nu nog steeds moe moest er elke 2 uur wel uit om te plassen aangezien ik veel water op had. Erg vervelend.

Ik was weer eens de BOB dus dan lekker ice tea en water drinken.

Donderdag spoed sollicicatie gehad bij een detacheringsbureau en maandag al bij hun klant op bezoek.

Als dan mee zit dan kan ik dinsdag of woensdag beginnen. eindelijk aangezien ik net in de ww zit maar al 4 maanden thuis.

Maandag ook naar HA om uitslagen te krijgen. Eerst was ik erg gespannen maar voor rest nie veel aan gedacht.

Even kort:

Spannend Loon, ik duim voor je! Ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn, maandag dus.

@Loon wrote:

Nou ingelke dan komt het helemaal goed.

Goed dat je opgelet hebt want anders was de hond er veel erger aan toe,

Wat is zijn volwassen gewicht als hij volwassen is ongeveer??

Denk dat hij wel tussen de 60 en 70 kilo gaat wegen.

Zal duimen voor je Maandag.

Wow! Dat is nogal een gewicht.

Wel heerlijk een hondje, toch (nou ja, hondje :wink: )

Loon ik duim voor je voor maandag.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ingelke aardig wat kilootjes hahaha.

:lol: :lol: :lol: Inderdaad

@loon en hoe waren de uitslagen??

en wat fijn een baan. dat moet vast een goed gevoel geven

@ingelke wow jullie hond gaat echt wel veel wegen. word hij ook heel groot in hoogte (net een kalf???)

nou hier de auto ingepakt voor een mid weekje roompot.nl

we gaan naar mierlo heb er echt zin in.

ooo wat hebben we er lekker weer bij he echt wat een zegen hihihi.

Veel plezier in Mierlo!

@ Karen Marieke. Lekker dat jullie er even tussenuit gaan. Het weer werkt in ieder geval wel lekker mee. Ben benieuwd hoe jullie het in Mierlo vinden. Sinds het Roompot is geworden ben ik er niet meer geweest. (terwijl het hier 5 min vanaf ligt :oops: ) Ik weet alleen dat er veel verbouwd zou zijn geweest. Veel plezier!!

@ loon ben erg benieuwd naar de uitslagen :pray:

@ ingelke zo dat wordt nog eens een hond :lol:

Hier krijg ik morgen een liggingsecho. Zeer waarschijnlijk ligt het nog gewoon in een stuit. Aangezien ik toch volgens mij echt heel duidelijk aan de bovenkant van mijn buik een hoofdje voel :mrgreen: .

Maar goed zien we ukkie weer even!

Het word inderdaad een grote hond, volgens mij kun je het wel vergelijken met een kalf :smiley: :smiley:

@Karen heel veel plezier, het weer zit echt mee. Heerlijk.

@Alina, succes morgen. Inderdaad leuk om ukkie weer te zien, nog even en dan kunnen jullie ukkie vast houden.