Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

Ja zal wel leuk zijn Karen Marieke.

Maar zouden de nog niet zwangere daar geen probleem mee hebben, met de posetieve testen en de buiken enz?

Nou ik zal aardig hard gaan groeien ben ik bang hahaha.

Wel fijn dat je nu de laatste nacht heb gehad.

I smooie buikfoto zeg.

Hey meiden,

ik ben jullie gewoon helemaal aan het verwaarlozen,

Marieke, hoe gaat het nu?

Alina, mooie buik zeg. Wat gaat de tijd toch snel zeg!

Ingelke, hoe is het met jou? En de nieuwe pup?

Ikaa, lukt het een beetje om te genieten van de beeb?

Hoi Dames,

Mooie buik zag ik voorbijkomen! Kan niet wachten tot het bij mij ook zichtbaar wordt, maar daarvoor zal ik toch nog even een paar weken moeten wachten.

Hier gaat alles goed. Zou de hele dag wel willen slapen, maar ja, dat gaat even niet. Vandaag maar een thuiswerkdagje gehouden, kan ik even gaan liggen als het echt niet meer gaat.

Verder nog niet zo veel kwaaltjes. Oh ja, wel, manlief moet het af en toe ontgelden, maar hij heeft het er graag voor over zegt 'ie :inlove.

Loon balen voor je, maar gelukkig heb je wel een leuke dag gehad! Op naar een nieuwe frisse ronde voor jullie!

@Alina, mooi buik :dance: :dance:

@Ikaa ik heb daar geen problemen mee.

Vind het juist leuk om te zien hoe jullie buikjes groeien. Daarbij ook goed bij te houden als het in een Topic staat van Juli/Aug 2010 stoppers.

@Kiki, hier gaat het wel goed en met de puppy gaat het helemaal toppie. Hij groeit al goed, puppyvet is er al af :smiley:

Kiki toch hahaha.

Tja met up en downs geniet ik er van.

Gister was ik weer zo onzeker en door me laatste test te doen vandaag en met me vk gepraat te hebben, geniet ik weer volop.

Hoe gaat het bij jou?

Yala ben jij ook zo moe?

Pfff het liefst zou ik ook me bedje op zoeken hahaha.

Ingelke oke.

Ik heb al een beginbuik bij showdecembermaand gedaan.

Al had ik daar iets wat opgezette buik en om het verschil straks zien.

Ik ben even gaan kijken, ziet er al mooi uit :dance:

hallo dames

ik ga een topic openen voor ons hoor

want wij willen ook wel buik foto’s en testen en andere kindjes zien.

of niet dan.

dus dan kunnen wij ook foto’s plaatsen en hoeft niet alleen van buiken en testen maar ook van andere leuke dingen.

dus meiden we gaan lekker showen.

hier alles prima

morgen een druk dagje voor de boeg.

eerst naar mijn zus helpen mee appeltaartjes bakken voor onze bazar en rommelmarkt die we hebben vrijdag voor het goede doel.

en daarna naar een vriendin en dan met haar een matrasje halen voor noëmi haar nieuwe bedje.

dus een leuk maar druk dagje

hoest met de anderen

@net zwangere dames succes met het vermoeidheidssyndroom als het kan geef er lekker aan toe.

leuk hoor

ik had een gereedschapskist op marktplaats gezet.

deze had man lief meegenomen anders zou hij bij het grof vuil belanden.

nu hebben we hem verkocht aan iemand uit nieuw vennep wij wonen zelf in lelystad ik dacht ten eerste van oke kom je vanuit daar een gereedschapskist ophalen.

nou komt hij nu nog deze kant op

dan ben je toch echt een beetje gek toch of niet.

Yala, gelukkig maar! Voordat je het doorhebt zijn de 12 weken al voorbij en kan je echt fulltime gaan genieten. Hier heb ik geen flauw idee meer. Heb ondertussen al 1 dag roze/slijmverlies en 3 dgn oud bloed verlies, maar het is zo gigantisch weinig. Ik zit nu ook pas op dag 27. Dus even afwachten. Merk aan mezelf dat ik bang ben om positief te zijn en dan weer voor een teleurstelling te krijgen als ik een negatieve test heb.

Karen, Hmm lekker appeltaart :drool: Op wat voor bazar staat jullie? Wel lekker dat de gereedschapkist snel verkocht was, en tja, persoonlijk rij ik nooit te ver voor iets op marktplaats.

Ikaa, mooie buik :smiley:

Ingelke, mooi!! haha dan kan je in ons showforum de pup showen :smiley:

Verder iedereen een mooie dag vandaag! Het word weer lekker weer :dance:

@kiki1987 wrote:

Ingelke, mooi!! haha dan kan je in ons showforum de pup showen :smiley:

Verder iedereen een mooie dag vandaag! Het word weer lekker weer :dance:

Inderdaad :thumbup:

Wens iedereen een fijne middag en avond toe. Het zonnetje schijnt heerlijk.

Lekker genieten, voordat het strakjes weer voorbij is :smiley:

@Karen, lekker appeltaartjes.

Mensen hebben veel over om iets te kopen, zo zie je maar weer.

appeltaart :drool: :drool: :drool:

Die kan ik het weekend eigenlijk wel lekker maken…

Oo leuk een showtopic!! Dan wacht ik even met mijn nieuwste buikfoto tot ie is aangemaakt.

Dacht dat mijn buikje niet zo was gegroeid maar toen ik de foto zag zag ik het pas goed :oops:

M.alou heeft vannacht voor het eerst op haar nieuwe kamertje geslapen :dance: . Hij is nog niet helemaal af, moet de gordijnenkoof nog schilderen. De gordijnen hebben we vandaag besteld en dan moet ik nog een plaat maken waar ik fotolijstjes op kan hangen. En Rick moet nog een afscherming maken voor de verwarming. Maar morgen komen de nieuwe meubeltjes van ukkie dus vandaar dat ze dan nu toch al maar vast over is.

nou hier de appeltaartjes klaar.

helemaal gelukt en die leerlingen zo enthousiast en ze waren echt ijverig bezig…helemaal leuk.

verder vandaag een matras gekocht met een dekbedovertek een hoeslaken een matrasbeschermer en een molton hoeslaken.

dus we kunnen nu haar kamer helemaal klaar maken.

denk dat ik dat van het weekend ga doen.

helemaal leuk.

ik ga nu het topic openene voor onze foto’s

dus dames lekker foto’s schieten van vanalles en lekker showen…

Ben meteen aan het showen gegaan :oops: :mrgreen: :mrgreen:

@ingelke wrote:

Met mij gaat het verder wel goed. Menstruatie is eens optijd gestopt.

Niet twee weken, maar nu netjes 1 week :dance: Weer een pluspunt, nu mijn cyclus nog normaal krijg en dan komt de rest ook wel in orde :smiley:

Helaas te vroeg gejuicht.

Ben nu alweer bijna een week ongesteld :?

Als het blijft duren zal ik toch maar weer naar de HA gaan. Kan toch allemaal niet. Word er gek van.

Ik heb wel de Teunisbloemolie pillen gehaald bij de Kruidvat.

Afwachten wat deze gaan doen of niet :smiley:

Over een uurtje met de hond naar de DA.

Hij moet zijn puppy spuit nog hebben en een ontwormingskuur.

Heeft wormen in zijn ontlasting :? :?

3 Dagen geleden had hij gepoept op het balkon, ik ging dat opruimen.

Maar er zat iets raars in, handschoenen aan gedaan en gekeken wat het was.

Trok ik er wel zo’n 20 cm lange worm uit :shock:

Ik schrok me te pletter.

Mijn broertje had nog pillen thuis, deze meteen gegeven.

Maar steeds weer zitten er heel veel in zijn ontlasting en hij kan daar dood aangaan. Dus maar even bij de DA langs daarvoor.

Dan zegt die waar hij vandaan komt, hij heeft pas een ontwormingskuur gehad :? Maar dan kan er in zo’n korte tijd niet al zo’n lange eruit komen.

Mijn vriend heeft een mailtje gestuurd naar de vorige eigenaars.

@ingelke ooo meid ten eerste wat ongeloofelijk balen dat je nu al weer een week ongi bent.

echt je hoopt toch zo dat het een keer normaal word.

ik hoop dat die pillen je wat helpen.

en voor je hondje wat raar een worm kuur gehad en dan nog een lange worm eruit…ik hoop dat de volgende kuur wel helpt.

nou hier mijn ei gehad vandaag.

en heb het gemerkt hoor

sjonge wat een pijn. het begon na de kerk man lief reed over een drempel ik zeg ook iets zachter (en hij reed al zacht) want ik heb pijn in mijn buik.

daarna een ovu test gedaan nou die test streep van nog donkerder dan de controle streep.

dus we hebben geklust

maar oo men ik ben op mijn werk

ik heb al 2 paracetamollen gehad en een inbroprufen maar nog helpt het niet voldoende.

ik hoop dat het gauw beter gaat.

ooo mijn meisje heeft gister voor het eerst in haar nieuwe bed geslapen ooo wat een kindje joh zo klein meisje in een groter bed

maar ze is lekker gaan slapen en in bed gebleven.

Het is nu weer voorbij, hopelijk dat die pillen inderdaad aanslaan en werken. Want dit is maar niks.

Ik heb ook altijd mijn ei gevoeld en dan ook zoveel pijn gehad ervan.

Maar sinds een paar maanden voelde ik het niet meer.

Daar begreep ik ook niks van, we moesten normaal nu pas weer een ontwormingskuur geven. Om de 4 weken en als hij voordat wij hem gingen halen 1tje gehad heeft kan er niet opeens een worm uit komen van bijna 20 cm.

Voordat ze groeien en eitjes leggen ben je volgens mij alweer even verder.

Of die moeten wel snel gaan :shock: Vond het maar niks, want daar kunnen ze dood aan gaan. Vrijdag middag konden we meteen terecht bij de DA. Daar is hij nagekeken geworden. Alles was in orde met hem, geen navelbreukje enz

Hij heeft meteen zijn laatste puppyspuit gekregen en een spuit voor de wormen dit omdat hij pillen uitspuugt.

Ik heb er geen meer gezien en over drie weken terug voor een herhaal spuit.

@Karen Hoop dat de pijn snel minder is en dan het klussen je beloond word :pray:

@ingelke ik zou je hond gewoon goed in de gaten houden. en als je nou enigzins merkt dat het erger word dan moet je gewoon weer naar de dierenarts gaan.

hier gaat het beter.

heb bijna geen pijn meer dus dat is wel fijn.

nu mijn laatste dienstje nog even werken

dan morgen vrij dan nog 1 dienstje en dan lekker 9 dagen vrij kom maar op met het mooie weer. hihi

want oo ik heb het weer gezien het word niet al te best.

Oh, moet eigenlijk naar m’n bedje, maar wil hier ook nog even reageren.

Ingelke, wat een raar verhaal van die vorige eigenaar van jullie pup zeg. Dat kan toch helemaal niet? Gelukkig maar dat 'ie nu zo’n wormenspuit heeft gehad. Weet je tenminste zeker dat de medicijnen erin zitten!

Karen: :clap: voor het klussen tijdens de eipijn, en natuurlijk :pray: voor een mooi resultaat!

@Kiki: je hebt de afgelopen keren ook een lange cyclus gehad, toch? Nog even afwachten, hopelijk wordt je geduld beloond met een mooie test!

Hmmm, ben vergeten een nieuw venster te openen om te reageren, nu zie ik alleen maar de laatste paar berichtjes. :wall:

Maar ik heb de foto’s in het showforum gezien, zag er mooi uit! :thumbup:

M.alou in een nieuwe kamer! Hoe vond ze het zelf?

En Ingelke weer een lange ongi. Nou, meid dat schiet ook allemaal niet op zo. Bah! Tja, hopelijk werken de pillen. Heb je al met je vriend over een back-up plan gesproken: Wanneer trekken we (weer) aan de bel bij de huisarts? Zo’n ‘deadline’ vaak ook een hoop rust geven in je hoofd. Tenminste dat was bij mij wel het geval.

De rest weet ik niet meer, sorry!

Slaap lekker allemaal!

zo hier bijna klaar met werken.

zo lekker naar huis en naar bed.

@yala slaap lekker.

morgen naar de gyn ik vind het wel spannend.

ben benieuwd wat ze te zeggen heeft

Karen, succes morgen!