JULI/AUGUSTUS STOPPERS 2010 leven samen naar de feestdagen

Nu weten jullie in ieder geval wat het is.

Maar dat neemt niet weg dat het weer spannend blijft tot die tijd en hopen dat jullie kleine man intussen niet meer ziek word. Mijn duimen blijven dan ook voor jullie draaien, de kleine man moet al zoveel meemaken. :-*

@Loon fijn om te lezen dat jullie kleine meid het nu wel goed doet met drinken.

@alina even afwachten dan gelukkig weet je nu wat meer. Hopelijk word roan niet al te ziek.

Hey hey

Hier laatste dag kraamzorg gehad. Was wel emotioneel toen ze weg ging.

Kon het namelijk erg goed met haar vinden.

Tess begint eindelijk goed aan te komen en meld zich als ze honger heeft.

Dus papa en mama zijn erg tevreden.

Hier alvast 2 foto’s

@ingelke hoe is het verder met jou??

Wat een mooi prinsesje :inlove:

Ik ben nu maar weer eens goed verkouden.

Morgen is mijn ongi dag weer.

Collega zei nog van de week, je hebt een flinke buik gekregen waarop ik zei in het weekend zal ik het weten. ( Maar ik heb dat meestal wel rond mijn menstruatie, dus hoop er niet al te veel op)

@ingelke ik duim voor je dat het raak is.

Vervelend dat je verkouden bent. Heb er meestal een hekel aan.

1 dag overtijd. Maar helaas :twisted: het mocht weer niet zo zijn.

balen :hug:

Meiden net een telefoontje vanuit Maastricht gehad…

R.oan wordt morgenmiddag om 13.00 uur opgenomen op de kinderpoli.

Woensdagochtend om 8.45 uur krijgt hij dan de kijkoperatie. Als alles goed verloopt dan mag hij die dag weer lekker mee naar huis.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ingelke echt balen meid!! Niet leuk om elke ronde die ongi weer te zien. Een hele dikke :hug:

Loon wat een mooi meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Heerlijk om te zien!

Enne dat emotionele had ik ook bij het vertrek van de kraamhulp bij de zwangerschap van M.alou. Bij die van R.oan niet, maar daar kon ik het ook niet zo goed mee vinden :silenced:

@alina goed nieuws zeg.

Hebben jullie kids veel last van darmkrampjes? Zo ja wat deden jullie eraan?

Ons M.alou had er ook veel last van… hmmm ik geloof dat we haar venkelthee gaven. De thee haalde ik bij een reformhuis. En we hebben de cinababy van VSM ook gebruikt. En verder is het een beetje zoeken wat je meisje fijn vind als ze krampjes heeft. Welke houding kan ze haar krampjes het beste opvangen. M.alou wilde heel graag "opgevouwen"worden. Mij ene arm lag onder haar oksel de andere onder haar knietjes en dan duwde ik haar bovenbenen tegen haar buik. Eerst verzette ze zich ertegen, maar na 2 sec merkte ze dat het hielp. 2 min later sliep ze hihi

Maar sommige kindjes vinden het fijn als je op haar buik rondjes (met de klok mee geloof ik) met de hand wrijft. Andere vinden het fijn om op de arm te liggen. buikje op je hand palm beentjes naar je elleboog. Met je andere arm ondersteun je het hoofdje en bovenlichaam. En dan wiebelend rondlopen. Het is echt even proberen en kijken waar jou meisje op reageert en rustig van wordt.

Heel veel succes met de krampjes. Niet fijn een huilend meisje waar je weinig voor kunt beteken.

@Alina super goed nieuws. :thumbup: :thumbdown:

Mijn vriend zei gisteren al, nu gaan we toch maar eens bij de dokter langs. Zijn nu toch al lang genoeg bezig.

@ingelke idd ga nu maar eens naar de dokter want idd je bent nu al zolang bezig.

heb respect voor je hoor.

@alina veel succes met je mannejte.

en ik hoop dat jullie er wijzer van worden.

@loon moeilijk he als je een fijne kraamzorg hebt en die gaat weer weg.

je zou haar best nog wel een paar daagjes willen houden.

zo was dat bij ons ook. ik heb ook flink gejankt toen ze weg ging.

maar na een paar daagjes is het ook wel weer lekker om je eigen ding te doen.

hier gaat het goed. echt lekker.

ons mannetje doet het super. en gunt me sinds twee nachten ook een nachtrust van ongeveer 6 uur. en daar ben ik wel zo onwijs blij mee.

want het brak mij behoorlijk die nachten. ook omdat ik niet meer kan slapen tussen de middag.

@alina thanks. Druppels heb ik gehaald. Drink nu zelf venkelthee maar kan ik haar ook wel beetje geven. Hopelijk weet ik snel wat ze fijn vind.

Thanks

@ingelke goed dat je naar de ha gaat want bent al lang bezig.

@karin fijn dat alles goed gaat.

Dames uitgebreid verslag van Ons ziekenhuis bezoek staat in R.oan zijn topic bij arm om je schouder. Heel lief aangemaakt van een mede brabantse mama. Is ook wel fijn hoef ik niet alles te plakken en kopieren in alle topics :shifty: Ik kom van de week even verder reageren :-*

@ingelke zijn jullie al naar de ha geweest?

Nee, na de Carnaval ga ik een afspraak maken bij de HA. Nu nog een beetje te druk daarvoor.

@ingelke verders alles goed met je?

Hier is het goed. Binnenkort ga ik nog een keer mijn tatoo weg laten laseren. Was ik al mee bezig maar mocht ff niet verder aangezien ik zwanger was. Sta wel in een boekje van de tatoeerder. Met mijn tatoage. Waarschijnlijk nog maar 1 keer en dan kunnen ze er iets over heen zetten. Wil een vlinder en daarbij tribals die door taoist ontworpen zijn. Blijft ie orgineel. En de naam van de kleine will ik op ijn schouderbld erbij.

Met Tess gaat het wel goed. Komt goed aan. Alleen snachts is nog een drama. Lang wakker en dat breekt wel op. Komt vast wel goed.

Morgen komt iemand van cb om te kijken hoe het nu gsat.

Hier is verder alles toppie. Nu drukjes voor de carnaval.

Vrijdag naar Eindhoven, Viva la Carnaval en dan het weekend erop begint de carnaval.

Lijkt me wel pijnlijk om een tattoo weer weg te laten laseren.

Was hij zo groot dan dat je hem eerst moest weg laseren, konden ze er niet meteen iets overheen zetten???

Bij mijn vriend komen vaak mensen die iets over hun oude tattoo heen willen hebben. Vandaar mijn vraag.

Fijn om te horen dat het met de kleine meid goed gaat.