En die katten worden niet herkent?
Zal vanmiddag gewoon een topic openen en zelf de eerste foto’s plaatsen. En wie er zin heeft zet er foto’s bij. Alles mag en niets moet.
Ga nu echt naar mijn bammetje
Alleen door mijn zusjes denk ik…
Maar die schrijven hier niet (voor zover ik weet :mrgreen:)
Ik ga een poging wagen om de link naar ons eigen showforum (in de groep:showforum maandtopics) te plaatsen.
Heb je zin om foto’s te delen met de rest van de groep: GA JE GANG!!! Dit is de plek om het te doen. De eerste foto’s staan er al in (nl. die van mij en mijn gezin :mrgreen: )
Hier komt de link hoop ik:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59793
En het is gelukt. Ben behoorlijk trots op me zelf
:dance: :thumbup: .
Veel plezier ermee
ben ook trots op je hoor gerdy!
hey, zie net pas dat ik geen baby meer ben, maar een dreumes. Ik klets geloof ik een beetje veel hihi
@Stiekem wrote:
Ziet: het voelt als mensturatiepijn maar dan wat meer aan de zijkant. Een beetje als bandenpijn als je zwanger bent. Maar voor mijn zwangerschap van Kyan voelde ik nooit wat en nu ineens wel, handig maar soms wel ongemakkelijk!![]()
kun je dat een paar dagen voelen?
ik voel dit namelijk al 2 dagen zo, gister het ergst, maar ook vandaag is het behoorlijk irritant, dat gevoel.
ik lees nu de rest pas, ja dus :mrgreen:
dan zou ie eerder zijn dan dat ik dacht.
vanavond maar vroeg naar bed dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik zal ff op het showforum kijken
Leuk een showforum :thumbup:
Ga ik jullie helemaal gek maken met Merel spam
Ik heb echt nog nooit een eisprong gevoelt, lijkt me idd best handig.
Ziet iig succes vanavond :mrgreen:
ik ga snel naar het showforum
Hoi dames!
Ik ga zo eens even kijken bij ons showforum.
Voorlopig zal ook ik geen foto’s plaatsen, wil net als Romi liever niet herkend worden
! Als ik eenmaal zwanger ben en dit bekend is, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
Tot die tijd geniet ik mee van jullie foto’s :thumbup: !!
Zeg, herkennen jullie hier misschien iets van?:
Ik heb het idee dat mijn lijf iets doet! (Hoera!)
De vorige keer toen ik 4 a 5 maanden gestopt was met de pil gebeurde er letterlijk helemaal niets. Complete radiostilte.
Nu zit ik vandaag op dag 9 van mijn 1e cyclus zonder pil. Tot afgelopen maandag duurde mijn onttrekkingsbloeding.
Nou ging ik vanmiddag (alvast sorry voor de details! ) naar het toilet en bij het afvegen had ik opeens roze slijm, waar je draden van kon trekken. Was erg verbaasd want zoiets heb ik nog nooit gehad.
Heb voor de zekerheid een inlegkruisje ingedaan en ben gaan paardrijden.
Heb 2 keer steken gevoeld aan de linkerkant onderin mijn buik, en zonet een beetje een buikkrampering gevoel en wat lage rugpijn. Heb ik ook echt nooit!! En in mijn inlegkruisje zat na het sporten een piepklein beetje bruin (bloedverlies).
Verder was mijn temperatuur vanochtend en gisterochtend zo’n 0,2 graden lager dan de dagen ervoor. Dus ook daar is iets in veranderd.
Zou mijn lijf nu toch IETS aan het doen zijn? Kan me niet schelen wát het aan het doen is, ben allang blij als het door heeft dat ik gestopt ben met de pil en zelf weer aan het werk gaat!
Ik ben erg benieuwd!
Komt iemand van jullie dit bekend voor (misschien ook uit verhalen van anderen)??
ik heb geen oud bloed nee,
maar wel die steken onderin mijn buik.
maakt inderdaad niet uit wat het is,
als je lichaam maar lekker went aan het zonder pil zijn :thumbup:
hoe is het trouwens met ieders huid?
nog geen last van pukkels?
Bij mij gaat het tot nu toe qua huid goed, zonder pil.
Maar ik ben er dan ook nog maar net vanaf.
Ik doe nu wel 1 keer per week lekker stomen en daarna een diepreinigend masker.
Verder probeer ik geregeld onder de zonnebank te gaan (maar weinig tijd… dus schiet er soms bij in) zodat ik wat kleur houd en de puistjes minder zichtbaar zijn en/of eerder uitdrogen.
Hoop dat mijn huid zo blijft!
Ervaring van vorig jaar leerde helaas heel anders, het was echt een drama en dat was ook de reden dat ik weer met de pil ben begonnen.
Ga ik nu niet meer doen hoor :mrgreen: !! We willen toch echt graag binnenkort gaan proberen zwanger te worden :inlove: !!
Nou ja, het (roze) slijmverlies en de steken betekenen in ieder geval dat er IETS aan de gang is daar, en dat is al heel mooi! Verder kan ik niets anders dan afwachten (dat is best moeilijk :roll: !).
fijn dat het nog steeds goed gaat met je huid.
:thumbup:
Bij mij ging het sinds ik een spiraaltje had (2 en half jaar) steeds meer achteruit met mijn huid. Nu maakt het dus amper iets uit, maar ik moet echt elke dag twee keer per dag mijn huid goed reinigen. En zag er afgelopen week echt niet uit, omdat ik het paar dagen vergeten was.
Dat is wel het voordeel van hormonen in je lijf.
Mijn huid is hetzelfde gebleven, merk weinig als ik stop met de pil :S
Ziet: op het moment dat de pijn begint van je ovulatie, volgt die ook daadwerkelijk kort daarop. Je ei is maar 12 uur lang bevruchtbaar en daarna niet meer. De pijn kan je een paar dagen na je eisprong ook nog voelen, maar dan is je ei allang geweest, dus ik ben bang dat klussen vanavond geen zin heeft voor je, alleen dan voor een beetje lol natuurlijk :mrgreen:
Ik had gister pijn en vandaag ging mijn temp omhoog, ik heb even iemand op mijn werk een echootje laten maken en idd: daar zag je dus heel mooi het corpus luteum zitten! Oftewel: het overblijvsel na je eisprong waar je ei in heeft gezeten. Ik heb nu nog steeds dezelfde pijn, maar mijn ei is dus geweest.
dat is handig, zo’n echo!
nou als het gister op zijn ergst was, en het idd mijn ei was,
dan hebben we het ook gedaan, dus misschien boffen we
handig, als ze zo’n echo kunnen maken!
Dat is inderdaad erg handig, die echo, Stiekem!
Dan weet je heel precies hoe het er mee staat!
Balen Romi dat je huid al achteruit gaat sinds je een spiraaltje had.
Heb je ook veel last van onzuiverheden en/of puistjes?
Ik reinig ook 2 maal daags echt goed, met de Normaderm lijn van Vichy, die is te krijgen bij de apotheek. Vind ik erg fijn spul!
Ik gebruik de 3 stappen van Clinic. Heb echt puistjes en onzuiverheden. Als ik het goed bij hou gaat het best goed, maar een dag overslaan moet ik niet doen…
@Stiekem, kunnen ze bij die echo ook zien of het eitje bevrucht is dan??
ik heb gelukkig geen echte problemen met mijn huid (niet in mijn gezicht dan, want ik heb wel psoriasis, maar dat is vooral op mijn handen en voeten, al is dat eigenlijk al weer een poosje helemaal schoon)
(toen ik zwanger was, was het helemaal weg… kind was geboren: binnen een week had ik kapotte voeten! :wall: maar nu is het eigenlijk helemaal weg… krijg alleen de reumatische klachten nu, dat is best wel irritant)
Oh dat is balen Ziet…
Gelukkig is het al beter als eerst, maar blijft heel vervelend…