Suzanne: Ook ik denk vandaag aan jou. Kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Dikke :hug: voor jou en een :-* voor je mooie mannetje. Ik zal een :kaars: voor hem branden (en natuurlijk ook voor jou)
Ik maar altijd roepen dat Inge lui is aangelegd (ligt het liefste op haar rug en probeert niet echt om van de plaatst te komen of zelfs maar om te draaien) Waarrempel: kijk ik naar de box waar ze ligt te spelen is ze zomaar een kwartslag gedraait. Eerst lag ze met haar voeten richting mij en nu steken de voeten door de spijlen en kijk ik tegen haar zijkant aan.
Ik ben bang dat we even een heftige periode met haar ingaan. Tot nu toe sliep ze altijd in een bakerdoek, maar daar wil ik mee gaan stoppen, dyus nu moet ze in een slaapzak. Had vanmorgen niet de indruk dat ze dat een geweldig plan vond. Heeft maar kort geslapen en is een beetje uit haar hum. Vind het wel een beetje zielig voor oma, die komt over een uurtje oppassen want dan ga ik naar de kapper. Zal allemaal wel goed komen. Is me bij de oudste 2 ook gelukt om ze uit de doeken en in de zak te krijgen en dan gewoon slapen.
:hug: suzanne
Hoi suzanne, ook vanaf hier een dikke knuffel :hug: !!
He Suus! Dikke :hug: voor jou…
Veel sterkte meid!
kus, Ruth
vandaag is een hele mooi dag geworden, precies zoals ik wilde.
Vanmiddag kwamen de testen binnen en heb er een gedaan, helaas was die negatief.
Het was misshien toch te vroeg of omdat het midden op de dag was. Ik test zaterdag nog een keer en als het dan negatief is, is het wachten op ongi.
Groetjes Suzanne en
fijn dat het allemaal gegaan is hoe je het wilde.
Je bent de dag toch maar mooi ff doorgekomen, goed gedaan.
en die test: jammer, maar misschien inderdaad te vroeg.
Heb de testen gister ook binnen gehad Suzanne.
Staat op dat ze pas een goede uitslag geven vanaf je NOD, dus nog paar dagen wachten…
Nog 2 dagen werken, heb nu al geen zin meer. Wil vrijdag lekker weekendje weg!!!
Ik denk dat ik mijn NOD moet aanpassen, want ik heb nu mijn eisprong :roll: (toch handig als je het voelt…)
Mijn luteale fase is vrij kort, maar ik heb 1x gehad dat is langer was, dus ga ik nu maar uit van 14 dagen na mijn ei en dan kom ik op 30 juli uit. Het scheelt maar een dag, maar toch!
@Stiekem, je banner klopte al niet dan, als het maar 1 dag scheelt…
Maar ik zal de datum aanpassen naar 30 juli.
Ik vraag me ook af of mijn NOD klopt hoor, is puur inschatting op basis van vorige maand. Daarvoor lette ik er nooit op. Wachten maar af…
Jawel, hij klopt wel, maar omdat ik dus nooit precies weet wanneer mijn eitje komt ben ik dus uitgegaan van 31 juli (lange cylus). Maar het kan zijn dat mijn NOD dus al eerder is, omdat ik vaak een korte luteale fase heb 10-12 dagen, dus zou het weer 2 dagen eerder zijn. Ik ben nu maar uitgegaan van 14 dagen na vandaag en dat klopt als het goed is nu.
Pff… wat een verhaal, hahaha!
Ja oke, ik snap em, ik dacht 14 dagen vanaf nu.
Ik heb met 29 dagen totaal gerekend.
handig als je het voelt ja…
ik niet hoor, ik voel de hele tijd een druk in mijn buik
dat had ik ook de vorige keer dat ik met de pil stopte.
Hoi,
Het testen was inderdaad veel te vroeg, maar het zou zo leuk zijn geweest. Nu wacht ik wel tot zaterdag.
Nog 8 dagen totdat het gesprek is bij de kliniek. Dan hoor ik hoelang de wachttijd is en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Spannend dus.
Groetjes Suzanne
Hoi allemaal !
Suzanne, fijn dat je de dag gisteren goed bent doorgekomen.
Jammer dat de test negatief was, ook al reken je natuurlijk niet op dat ene lucky shot… maar wie weet was het nog te vroeg, ik duim voor je!
Ben benieuwd hoe je intakegesprek over een week zal gaan.
Stiekem, wat handig dat je je eisprong voelt. Ik ben beniewd of ik dat ook zal krijgen. Eerst maar eens een eisprong zien te krijgen !
Over een week zit ik op dag 15 van de 1e cyclus, dus vanaf die tijd ongeveer zóu het kunnen zijn, ik ben benieuwd of ik met het temperaturen t.z.t. de eisprong ga spotten! Ben echt heel benieuwd hoe lang mijn cyclus nu gaat worden. Ik zou het echt super vinden als de boel gewoon gaat werken deze keer, dan kunnen we echt aan het klussen!
Als ik met een maand of 2 a 3 nog niets heb kunnen waarnemen, ga ik ook gewoon naar de huisarts denk ik, ik ga geen half jaar zitten wachten.
Maar goed, hoop dat dat deze keer niet nodig is !
Vind het wel spannend hoor.
En ik vind het ook wel erg leuk en spannend dat we de komende tijd de eerste echte NOD’s krijgen, in ieder geval die van Suzanne binnenkort en over een week of 2 die van Stiekem, en wie nog meer??
Zal eens in ons lijstje kijken !
Heb verder niet zo veel te melden, kan alleen maar afwachten of mijn cyclus op gang komt en dan moet ik toch echt nog wat weekjes geduld hebben, met een beetje mazzel dus over een week de 1e eisprong maar het kan nog net zo goed veel langer gaan duren.
Tja, als er 1 ding is wat je niet echt kunt plannen en geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het zwanger worden !
Groetjes en een fijne avond!
stiekem: hoe voelt je eisprong?
Ziet: het voelt als mensturatiepijn maar dan wat meer aan de zijkant. Een beetje als bandenpijn als je zwanger bent. Maar voor mijn zwangerschap van Kyan voelde ik nooit wat en nu ineens wel, handig maar soms wel ongemakkelijk!
Lijstje is geupdate (even F5 indrukken op de eerste pagina)
Normaal voel ik mijn eisprong ook, eigenlijk voelde ik die pas sinds ik spiraaltje had… (Of daarvoor wist ik misschien niet wat het was en is het me nooit opgevallen)
Hoop dat ik hem nu ook gewoon blijf voelen, wel zo gemakkelijk.
Tot nu toe in ieder geval nog niets gevoeld, maar dat zou ook moeten kloppen.
hoi damens.
Nog even ter informatie: Als jullie een wijziging wilt doorgeven voor het lijstje op pagina 1 svp een pb-tje sturen naar Romi.
Sinds vanmorgen kan Inge zich omdraaien van rug naar buik. Er zijn een paar dagen van frustatie aan vooraf gegaan. Het lukte haar maar steeds niet om het allerlaatste stukje te doen (haar armpje lag steeds in de weg). En dan werd ze me toch een partij kwaad :mrgreen: . Schreeuwen en een knalrode kop. Voor ons zag het er erg komisch uit, maar voor haar pure frustatie :wall: En nu moet ze weer ontdekken hoe ze terug moet rollen :shock:
Ik voel mijn eisprong altijd heel goed. Ik heb 3 dagen erge flinke vervelende steken diep onder in mijn buik. Natuurlijk maken wij daar gretig gebruik van :mrgreen: . Niet dat we de rest van de maand meteen gaan slapen als we ons bed zien
Ga even een bammetje eten en als Inge wakker is boodschappen doen.
Groetjes
ps. Is het een leuk idee om een fototopic te openen? Zodat we elkaar via foto’s meer van ons leven kunnen laten zien? Ik wil het wel openen hoor, geen enkel probleem.
@Gerdy, erg hoor Inge zo uitlachen :mrgreen:
Mooi om te zien dat ze steeds weer wat meer kan…
Ik ga voorlopig nog geen foto’s plaatsen van mezelf. Weet nl. dat er hier bekenden zitten op het forum en die mogen pas weten dat ik hier schrijf als ik 12 weken zwanger ben… Maar vind het wel leuk om foto’s van anderen te zien die daar geen problemen mee hebben. Plaats ik wel een paar foto’s van mijn katten :lol: