Hi Romi,
Nee, op de echo kan je niet zien of het eitje bevrucht is. Dat kan alleen een test uitwijzen over 2 weekjes
@Romi82 wrote:
Oh dat is balen Zietā¦
Gelukkig is het al beter als eerst, maar blijft heel vervelendā¦
ja, ik ben er eigenlijk wel aan gewend nu
ben ook nooit naar een dermatholoog geweest,
want mijn vader heeft precies hetzelfde,
en bij hem heeft nog nooit 1 cremetje, acupunctuur of voedoe gewerkt :mrgreen:
tot grote woede van hem natuurlijk, want hij wil dit natuurlijk niet voor mij
maarja, niks aan te doen.
in ieder geval heb ik er nooit echt een punt van gemaakt, het ergste was het altijd onder mijn voeten, bij hem meer zijn handen, dat was lastiger (want je handen zijn vaker in beeld dan je voeten)
die reumatische klachten vind ik lastigerā¦
ik ben net een wandelend eksteroog (zei mijn mensendicktherapeut laatst):
ik voel de regen aankomen in mijn lijf. Als het eenmaal regent is er niks meer aan de hand.
(dus waar iedereen altijd op het weer loopt te klagen:
oooow te heet
of
oooow regen
loop ik juist te juichen, want dan heb ik nergens last.
moet daar overigens wel voor naar een reumatoloog,
maar ik wacht even een zwangerschap af,
want medicatie daarvoor gaat niet goed samen met een zwangerschap heb ik gelezen.
Goh wel vervelend Ziet!
Vooral die reumatische klachten natuurlijk.
Maar gauw zwanger worden dan ;), dan kan je daarna medicatie krijgen.
Stiekem ik ben erg benieuwd wat je test over 2 weken zegt!!
Want je weet oa dankzij de echo zeker dat, en wanneer, je ei gesprongen is, dus met klussen heb je vast goed kunnen āmikkenā!
Ik had vanmiddag weer lichte krampjes in mijn onderbuik, zowel rechts als links dit keer. Zonet een klein beetje roze/bruin verlies.
Ik zou bijna zeggen: :dance:
Ik weet niet wat mijn lijf precies aan het doen is, maar er is in ieder geval IETS aan de gang nu! Zit nu op dag 10 van mijn 1e cyclus (waarin we niet aan het klussen zijn voor een kindje, omdat we eerst willen afwachten wat mijn lijf doet).
Misschien zit ik er volledig naast, maar ik heb echt het idee dat mijn lijf deze keer beter reageert op het stoppen met de pil, dan een jaar geleden !!
Verder heb ik al een tijdje dagelijks bij vlagen last van misselijkheid, maar aangezien ik niet zwanger kan zijn (tenzij door de pil heen, haha, zou wel ĆĀ©rg toevallig zijn) denk ik eigenlijk dat dit een reactie is op het slikken van foliumzuur. Ik had er namelijk ook al last van tijdens (of zelfs al voor?) mijn stopweek van de pil.
Heb op het forum gelezen dat het vaker voorkomt dat je misselijk wordt bij het slikken van foliumzuur, dus ga er vanuit dat het daar vandaan komt, want verder is er niets verandert. Ik slik nu sinds bijna 4 weken dagelijks foliumzuur (van de Etos).
Heb verder niet zo veel te melden, behalve: WEEEEEKEND :dance: :dance: !!
Jullie nog leuke plannen?
Wij krijgen zondag een aantal bevriendde stellen van ons + kids over de vloer. Plan was om te gaan BBQ-en, maar gezien het slechte weer weet ik nog niet of dat gaat lukken. We BBQ-en op van die elektrische grillplaten, dus evt. verplaatsen we het gewoon naar binnen !
Iedereen goed weekend!!
Liefs Bodeas
dat zou wel lekker zijn zeg, als je nu wel goed reageert op het stoppen van de pil :thumbup:
houen zo!
ik heb nog niet echt plannen voor het weekend,
maar mario heeft het toch in zijn hoofd gehaald om een megagrote breedbeeld televisie te kopen en meteen de wii en de wii fit, dus ik denk dat we gaan wiiāen :mrgreen:
ik heb trouwens nog steeds zoān druk in mijn onderbuikā¦
:think:
sorry, ff egoberichtje.
Vanochtend ging ik weer testen. Ik pakte de extra sensitief test, die was negatief Ik had op internet gelezen dat deze niet zo betrouwbaar zijn, dus dat, ik pak een ānormaleā test. Deze deed ik en wat zag ik, een heel dun tweede lijntje, maar wel een tweede lijntje.
Ik weet nie tzo goed of het nu wel of niet zo is. Ik denk dat ik maandag ofzo weer ga testen om te kijken of de lijn dikker is geworden, spannend!
liefs, Suzanne en
:shock: :shock: Suzanne, jij houdt de spanning er wel in zeg!
Maar volgens mij is zelfs een heel vaag tweede streepje alleen maar mogelijk als je zwanger bentā¦
Ik had bij Merel de test al weggelegd en gaan werken, had zoiets van hij doet het toch weer niet. Toen ik 's avonds thuis kwam stond er toch ineens een heel vaag tweede streepje. Maar ja na een uur of tien is dat niet meer betrouwbaar dacht ikā¦Volgende dag toch maar testen en toen was de tweede streep al duidelijker :inlove:
Suzanne: heb je geen foto van de test? Dan kijken wij wel eventjes met je mee. (vind zwangerschapstesten altijd zooooooooooooooo leuk :mrgreen: )
En een tweede streepje is een tweede streepje hoor
suzanne: watvoor ānormale testā?
en zag je het lijntje meteen?
ik ben ook wel benieuwd
ik hoop het zo voor je
hoi,
Ik kom me ook melden voor dit topic. Ik ben Vanessa, 28 jaar en getrouwd met John 40 jaar. wij gaan klussen voor ons eerste kindje, Ik gebruik de prikpil en maandag zou ik die weer moeten hebben gehaald (wat we dus niet gaan doen)
Leuk! Welkom hier!
(ik vond het al zo weinig stoppers, vergeleken met andere maanden,
zal wel door de vakantie komen denk ik)
Hoi Beertje, Welkom bij de julistoppers 2008.
Als je even je gegevens via een pb doorstuurt aan Romi dan kan zij jou in ons lijstje zetten op pagina 1.
Ga eventjes een klein mopperpotje naar bed brengen.
Hoi Beertje, welkom hier, gezellig dat je ook komt meekletsen!!
Su: wat spannend!!! Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat je zwanger bent, want een vage streep= een streep en dus kanje er wel vanuit gaan dat je zwanger bent!! In dat geval ben je de 1e bij ons!!! :shock:
Hoi hoi,
normale test noem ik een midstream test, zoān cassette. Ik ga morgen een clear blue digitaal test doen, dan kan ik het gelijk lezen. Hoef ik niet zo te turen naar een lijntje
Ik heb geen foto van de test, weet niet hoe ik die op internet moet zetten vanaf mijn telefoon.
Beertje, welkom!
Ik laat het morgen weten!
Liefs Suzanne en
nou succes zeg. zou leuk zijn als het waar is. heb je verhaal over tommy gelezen. pff⦠ben er ff helemaal stil van, verschrikkelijk is dat.
Hoi Beertje, welkom hier bij de juli-stoppers !
Suzanne, jeetje wat spannend!
Het zou toch fantastisch zijn als het echt een lucky shot blijkt te zijn geweest!
Ik duim voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt!
Verder hier geen nieuws :mrgreen: , goed weekend allemaal!
Hoi Beertje, welkom bij ons nog kleine gezellige (en zeer spannende) groepje
Hier verder ook niet zoveel te belevenā¦hele dag regen, dus binnen gespeeld met Merel.
Straks ff een filmpje kijken en dan lekker slapen.
Fijne avond allemaal :-*
Zeg Suzanne: ben je nu nog niet op? heb je de test al gedaan? Natuurlijk lig jij nog lekker in je bedje. Ik moet ook meer geduld hebben. Ik zal maar rustig afwachten. :liar: Voor mij is het nog een par daagjes. Vind het nu wel weer spannend worden moet ik zeggen
Goedemorgen !!
Grappig, Gerdy, ik dacht er vanochtend ook al aan: zou Suzanne al weer getest hebben??
Ik ben erg benieuwd en hoop het beste :thumbup: !!
Wij hebben vanmiddag/vanavond 13 man over de vloer en gaan BBQ-en, aangezien het wisselvallig weer is zetten we in ieder geval de partytent alvast op, zitten we hopelijk droog!
Andere mensen nog leuke plannen voor vandaag?
Hoe dan ook, nog een fijne zondag!!
Kijk eens, goed kijken hoor