Hoi,
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld bij de spermabank. De wachtlijst is er 1 a 2 jaar en kan het altijd afzeggen als ik in de tussentijd iets anders gevonden heb.
Morgen ga ik nog een andere kliniek bellen, kijken of zij een korte wachttijd hanteren.
Bodeas: nog een paar maandjes veilig en dan gaan jullie er ook voor, spannend. Dan weet je iig al hoe je cyclus in elkaar zit. Nu nog ff oefenen dus Paardrijden, leuk! Ik durf dat niet zo goed :oops:
Romi82: heel veel plezier volgende weekend met je vriendin. Altijd gezellig, lekker meiden onderelkaar.
Groetjes Suzanne en
@Ziet wrote:
leuk paardrijden!
heb ik ook het meerendeel van mijn leven gedaan!
(al zou ik niet weten of ik het nog durfā¦)
Ik doe het ook al vanaf mijn 8e ;) !
Ik rijd nu ongeveer 5 keer in de week, dus wel lekker fanatiek :mrgreen: !!
@Stiekem wrote:
Bodeas: je 1e dag kan je rekenen als het begint met helderrood blv en dan niet een paar druppels, maar het moet gelijk goed doorzetten. Als dat 's avonds is, dan reken je de volgende dag als je 1e dag (volgt iemand me nog? :S)
Vanaf vanochtend is de ongi echt doorgezet dus ik reken inderdaad vandaag als dag 1. Dank je :thumbup: !
@suzusuzu, wat goed dat je je hebt aangemeld bij een spermabank!
Ben benieuwd wat die vriend van je besluit te doen ;) !
En natuurlijk of het heel misschien een lucky shot is geweest :D !!
Fijne avond allemaal!!
Groetjes Bodeas
Hihi, kon het niet laten en heb ook een banner aangemaakt.
Ben uitgegaan van het gemiddelde van 28 dagen, alleen slaat het voorlopig nog nergens op aangezien het mijn 1e pilloze cyclus is die dus ook wel 128 dagen kan duren
:mrgreen: !
Ga douchen en slapen⦠adios!!
@Bodeas, is toch alleen maar leuk zoān banner
Mijn NOD kan ook wel ietsjes afwijken, maar zou hou je het ook zelf beetje bijā¦
@Suzanne, duurt wel lang vind ik bij de spermabank. Waardoor komt dat?? Lange wachttijden, te kort aan donoren??
ik kijk wel op romi haar banner mee :mrgreen: (en dan 2 dagen erbij)
behalve jullie hier en de klapperende eierstokken ( :mrgreen: ) weet nog niemand hier dat we ervoor gaan nu.
@Ziet, ik verwerk je wel in mijn lijstje hoor!
Was toch net bezig met een update.
Hier weet alleen liefste vriendinnetje en haar man dat we voor kindje bezig zijn⦠En die zou hier maar wat te graag reageren volgens mij, maar dat mag ze niet :mrgreen:
Het duurt zolang, omdat de wet is aangepast. Donorschap is nu niet meer anoniem. Daardoor zijn er gewoon een stuk minder donoren, helaas
Vanavond mijn ouders verteld waar ik mee bezig ben. Heb ik daar ook wat steun aan.
Groetjes Suzanne en
En hoe reageerden je ouders?
ow, hoe reageerden ze, inderdaad?
Lief dat jullie dat vragen :-*
Ze reageerden goed. Begrepen heel goed dat ik dit wilde. Mijn vader steunt bijna alles dat ik doen. Mijn moeder was wat negatiever en zag allemaal beren op de weg. Ik denk er nu al best wel lang over en zij horen het voor het eerst. Heb het er natuurlijk vaker over gehad, maar niet concreet.
De andere kliniek heb ik gebeld. Ik kreeg gelijk een datum voor het eerst gesprek, namelijk 24 juli. Best snel al :o :shock: :o
Daarna kom je op de wachtlijst neem ik aan. Ik weet nog niet hoelang die bij hun is, maar dat vraag ik dan wel.
Ik heb astmatische bronchitus en met de medicijnen die ik slik, is het niet aan te raden om zwanger te worden. Over 2 weken krijg ik ook mijn nieuwe medicijnen waarmee je veilig zwanger kunt worden. Ik ga die pas gebruiken als het daadwerkelijk zo ver is, omdat er een kans is dat mijn astma erger wordt. De medicijnen die ik slik zijn gelukkig met een paar dagen uit mijn bloed, dus kan wel even er mee wachten.
Een heel verhaal weer :oops: :oops:
Groetjes Suzann en
Fijn dat je steun hebt in je vader in elk geval. je moeder zal ook vast nog wel bijdraaien.
hier weten alleen hubbie ,de oktobermamaās 2007 en jullie dat we er weer voor gaan.
Ga het nog wel aan een vriendin vertellen, maar het duurt nog even voor ik haar weer live zie. En ik vind het niet leuk om dit via mail of hyves te gaan vertellenā¦
Hallo iedereen. Ik ben er weer. Niet te geloven: Ik ben een paar dagen niet aanwezig (kermis in het dorp en dat vieren wij heel uitbundig)en ik moet als een dolle bijlezen. Wel heel gezellie.
Als eerste Suzusuzu: heel erg welkom hier. Wat heb jij een geweldige zoon. Je mag met heel je hart trots op hem zijn. :inlove:
Fijn dat je ouders achter je keuze staan en wat een spannend gebeuren zeg.
En het is niet te geloven, maar als jullie op pagina 1 kijken bij het eerste berichtje: Het is mij gelukt om het lijstje er te plaatsen. Sta van mezelf te kijken dat het gelukt is :shock: :oops: :shock:
Denk dat het misschien verstandig is, als Romi straks deel 2 opent (als we deze vol hebben geklets natuurlijk, hoeft niet meteen) en dat zij dan het lijstje zelf bij kan houden. Als jij, Romi, dat wilt doen natuurlijk. Lijkt mij nl. niet zo handig, als dat ik iedere keer moet copieren of invoegen of hoe je het ook noemt :shifty: (een echte computernerd ben ik, dat hebben jullie wel in de gaten)
Ik kom idd uit Limburg. Vreemd, heb nooit geweten dat āaangeteldā een dialectwoord was. Weer iets geleerd vandaag
Ga er vandoor. Inge ligt lekker te slapen dus ik kan even naar de winkel. Tot de volgende keer!!!
ja ik zat net ook al te denken, al op pagina 8 zijn we haha
wel gezellig zo.
ik vind het zo leuk om een geheimpje te hebben, dat niemand weet dat we weer begonnen zijn, nouja, gaan beginnen.
maar ik kon vanmorgen mijn mond niet houden⦠:mrgreen:
ik had mensendiecktherapie, nog steeds voor mijn bekken.
Maar dat gaat heel goed, dus die mensendiecktherapeute (hele jonge meid is het, heel mollig, zeg maar dik) zei meteen: oooooh, dan kan de pil de deur uit!
hahaha
nou, die is al de deur uit!
wij lachen, want ze maakte eigenlijk maar een grapje maar vond het heel leuk voor me.
en toen bleef ze maar over zwangerschappen praten en dat het bij haar in 2 maanden raak was blah blah blah
en ze had zo eng gedroomd, dat het hartje niet meer klopteā¦
:eh:
huh?
ooooh, zegt ze, ik had dat nog niet verteld, ik ben zwanger
18 weken
echt leuk voor haar!
eerste kindje
en nee, je ziet niks aan haar, omdat ze zo eh⦠nouja, dik is
maar echt heel leuk!
ik vertelde toen dat dat soort dromen echt heel vaak voorkwamen bij mij toen ik zwanger was⦠de meest rampzalige dingen heb ik gedroomd.
1x ben ik zelfs badend in het zweet wakker geworden omdat ik zó realistisch had gedroomd dat ik bevallen was van 2 negertjes van ongeveer 3 jaar oud, en ze hadden allebei zoān lange mat in de nek (haar).
nu heb ik niks tegen negertjes hoor, maar wĆĀ©l als de vader van die kinderen gewoon blank is en dit dus gewoon echt niet kan :mrgreen:
en iedereen in mijn droom maar zeggen: goh, wat lijken ze op jou!
en ik maar zeggen: maar ze lijken helemĆĀ”ĆĀ”l niet op mij, het zijn niet eens mijn kinderen! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha Ziet, geweldig jouw negerkindjes-droom !
Wat leuk dat je met je therapeute kon kletsen over de pil die de deur uit is, en dat zij ook zwanger is!
Inderdaad pagina 8 al weer, gezellig clubje is het zo :thumbup: !!
@ Gerdy, leuke kermisdagen gehad :dance: ?
Goed zeg dat je de lijst in de openingspost hebt gezet!
Als het niet te veel werk is, mag je bij mij bij de bijzonderheden wel vermelden: āeerst ontpillenā.
Wij zijn namelijk nog niet aan het klussen, dus mijn NOD is eigenlijk voor mij een WOD (de dag waarop ik WEL ongesteld hoop te worden :mrgreen: :mrgreen: ).
@suzusuzu, wat fijn dat je je plannen en gevoelens met je ouders hebt kunnen delen! En wat mooi dat je al zo snel een eerste gesprek krijgt. Ben benieuwd hoe het verder zal lopen!
@T@mmie, bij ons weet niemand ervan dat ik met de pil ben gestopt.
Ga het ook aan niemand vertellen, maar goed wij gaan nu ook nog niet āvoor het echieā. Kan me voorstellen dat wanneer mijn cyclus eenmaal op gang is en we echt gaan proberen zwanger te worden, dat ik het dan moeilijker vind om het tegen niemand te kunnen zeggen !
Lang leve dit forum, hier kan je lekker van je af kletsen over dit onderwerp, want het houdt mij ook nu al veel bezig!
Ik was vandaag lekker een dag vrij. Vanochtend 2 paarden gereden en vanmiddag wat dingen in huis gedaan en wezen winkelen, heb paar leuke spelletjes voor de Nintendo DS gekocht, die hebben we sinds kort.
Weet dus al wat ik vanavond ga doen :lol: !
Morgen weer vroeg uit de veren en aan het werk, en zaterdag ook (vandaar ook vandaag de vrije dag, werk paar keer per jaar op zaterdag).
Iedereen een fijne avond!
@Gerdy, je hoeft niets bij te houden qua lijstje. Gaat helemaal vanzelf als ik een nieuwe online zet. Die noem ik gewoon hetzelfde, waardoor je die ziet als je de pagina ververst (F5)
@Ziet, mooie dromen heb jij :mrgreen:
Cesartherapeute weet van mij wel dat we erover nadenken. Wilde haar mening weten mbt zwanger worden. Maar ze weet niet dat we al begonnen zijn hoor!
@Bodeas, ik denk dat mijn vriend ook blij is dat dit forum bestaat. Kan ik hier tenminste lekker van me afkletsen
Voor een Nintendo DS heb ik een kaartje gekocht (EUR 50) waar je spellen op kunt zetten die je gedownload hebt. Scheelt echt heel veel geld en je hoeft niets te laten verbouwen ofzo aan je DS.
wacht maar⦠zeker weten dat jullie ook zo raar gaan dromen als jullie zwanger zijn!
(en ik wil het wel weten!! :mrgreen: kan ik ook lachen)
Romi: De techniek staat voor niets Nooit geweten, dat het zo makkelijk was om het te veranderen.
We hebben een geweldige kermis gehad. Het is nog een echt dorpsgebeuren. Alleen op zaterdag zijn er heel veel mensen van ābuitenā en op de zondagmiddag ook nog wel, omdat er dan veel mensen bij familie in het dorp op bezoek gaan. Maar vanaf zondagavond zie je alleen maar mensen uit het dorp. Is altijd vreselijk gezellig.
Inge heeft de kermisdagen bij mijn ouders geslapen. Was wel veel op en neer rijden, omdat ik haar toch elke dag wilde zien en ik merkte gisteren heel goed aan haar, dat ze behoorlijk uit haar 'doenāraakt van ergens anders zijn. Ze heeft een strak ritme nodig en dat krijgt ze alleen thuis merk ik. Is niet erg, maar wel lastig voor haar.
Als jullie veranderingen willen doorgeven voor het lijstje svp. via een pb-tje aan Romi. Dan kan zij het veranderen in het lijstje. Als het gewoon tussen de teksten staat, dan kan het zijn dat er overheen gelezen wordt.
OkĆĀ©?
Gisteravond hadden we de blaaskapel op kraamvisite. Willian is hier lid van. Leuke kadootjes gekregen :thumbup: Een roze loopfiets, sambaballen en een bellenring (toch iets om muziek te maken, erg toepasselijk ) en een kadobon van pr*natal, zodat mams weer lekker kan shoppen als Inge gegroeidt is. Voorlopig heeft ze nog voldoende kleding, dus leuk voor het najaar :dance:
Over dromen tijdens de zwangerschap: bij alle 3 heb ik vreselijke nachtmerries gehad. idd het leek zo echt, dat ik helemaal in paniek wakker werd en de hele dag nog een vreemd gevoel in mijn maag heb gehad. Meestal ging het over het feit, dat er iets met de kindjes gebeurde tijdens of net voor de bevalling.
Een keer was de bevalling goed gegaan, maar toen had niemand in de gaten, dat ik bevallen was. Iedereen deed net of het kindje er niet was.
Ga er weer vandoor, de bovenverdieping flink soppen.
Gerdy& meiden, Succes en mogen jullie maar snel zwanger raken
Suzusuzu: wat spannend! ik ga :thumbup: voor jou!
Gerdy: Lekkere dromen heb jij als je zwanger bent⦠:S hahaha Doe aankomende keer maar iets rustiger qua dromen of alleen maar leuke dingen!?
Hier nog steeds alles rustig, maar ben wel druk met allerlei andere dingen zoals: werk, kind, boodschappen, man, eigen bedrijf enzo⦠Nou ja, de gewone dingen dus eigenlijk!
Gaat er iemand nog āklussenā aankomende dagen?
liefs, Ruth