Tjonge wat een arts zeg…
En testen??? vertel!
zo, de arts heeft teruggebeld. Er is helaas geen bloed meer, maar wel een huidbiopt. Nu gaat ze alle gegevens verzamelen en samen met de kinderarts in het JKZ kijken of ze nog naar een specifieke ziekte gaan zoeken op het huidbiopt.
Ze belt me zodra ze meer weet. Nog langer onzekerheden. Maar het lijkt nu wel zoeken naar een spelt in een hooiberg, dus ga er maar vanuit dat ze niks meer kunnen.
Mijn laptop is in reparatie( al 6 weken! ) en daar staan alle foto’s van Tommy op, dus ik ga ff zoeken.
Groetjes Suzanne en
:mrgreen:
Hier zijn wat foto’s
Ik heb er nog veeeel meer als jullie willen
Liefs, Suzanne en
Wat een onwijs lekker ding :inlove: al die verschillende gezichtjes.
…
hihi, wat een hoop gezichten ja!
Echt lieve foto’s van Tommy. Lijkt me erg zwaar om naar te kijken…
Sorry, weggehaald.
Groetjes Suzanne
:inlove:
Sorry, weggehaald.
Liefs, Suzanne
Zou toch wat zijn… Afwachten nu maar dus
als het raak is, dan heeft het gewoon zo moeten zijn,
zo niet, dan heeft het ook zo moeten zijn (denk ik maar)
maar het zou toch wel gaaf zijn als het zomaar spontaan raak is voor je, suzanne
Wat een geweldige fotocollage trouwens, met al die verschillende gezichten :inlove: !
Ik heb dus zaterdag mijn laatste pil geslikt en het lijkt er op dat mijn onttrekkingsbloeding vandaag begint, al is het nog niet veel.
Kan ik deze dag nu als 1e dag van mijn cyclus tellen (klein beetje bloedverlies tot nu toe) of moet ik wachten tot het morgen echt doorzet en dan morgen als 1e dag nemen?
Niet dat het waarschijnlijk veel uitmaakt, het enige dat ik deze cyclus ga doen is temperaturen, voor de rest gebruiken we deze cyclus nog condooms :mrgreen: , eerst maar even afwachten óf en wanneer mijn cyclus normaal gaat verlopen.
We hebben geen haast gelukkig, denk dat áls mijn cyclus direct goed zou werken, dat we dan ergens tussen oktober en december voor het echt gaan beginnen. We weten het nog even niet precies, we kijken eerst maar eens hoe het loopt!
Nou, ik ga er zo weer vandoor, sporten (paardrijden).
Tot later en een fijne avond allemaal :dance: !!
Liefs Bodeas
leuk paardrijden!
heb ik ook het meerendeel van mijn leven gedaan!
(al zou ik niet weten of ik het nog durf…)
ik weet niet hoe je zou moeten tellen… bij mij komt het altijd meteen in 1 keer goed.
Bodeas: je 1e dag kan je rekenen als het begint met helderrood blv en dan niet een paar druppels, maar het moet gelijk goed doorzetten. Als dat 's avonds is, dan reken je de volgende dag als je 1e dag (volgt iemand me nog? :S)
Hier is het verder rustig, er gebeurt nu niet zoveel totdat het omstreeks dag 17-18 is, dan gaan wij aan de bak… Tussendoor oefenen we lekker door, hahaha
@Stiekem, ik loop gelijk met jou :mrgreen:
Ben t weekend van de 18e weg, dus deze maand wordt geen succes…
He Romi! Wat leuk, een metgezel, hahaha!
Wat ga je dan doen en gaat je vent dan niet mee?
dagje vóór het weekend? :mrgreen: