@suzusuzu, Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen, ik hoop maar dat die vriend het wil doen en dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren. Ik had je verhaal gelezen toen Tommy overleden is. Echt verschrikkelijk :hug: Natuurlijk is het geweldig dat je Tommy bij je hebt mogen hebben, maar dat het zo kort mocht zijn is onverteerbaar. Ik hoop dat je door deze stap een positievere periode tegemoetgaat!
Sorry als ik te ‘klef’ overkom hoor, ik bedoel het goed!
Lieve allemaal,
Het qouten heb ik nog niet onder de knie, dus ik reageer zo maar op enkele vragen.
Ziet: Ik weet niet wanneer hij antwoordt gaat geven. Ik wil hem de ruimte en tijd geven om na te denken en vragen te stellen. Wel heeft hij gezegd dat een maand nog wachten niet lang is. Dus ik denk binnen nu en een maand de beslissing is genomen.
Ik begrijp dat je ongi er nu is, dan kunnen jullie aan de slag.
Bodeas: Ik heb vandaag een afspraak bij de fertilitie arts gemaakt, de 29ste mag ik om alles te bespreken. Spannend dus! Tegen die tijd heb ik hopelijk ook duidelijkheid van mijn vriend.
Het is voor jou dus wachten op je ongi.
Tammie: Ik vind je helemaal niet klef overkomen. Vind het juist fijn! Jij ook heel veel suc6 :-*
Als ik iemand vergeten ben, sorry!
Ik ben dyslectisch, dus als sommige dingen onleesbaar zijn dan weten jullie waarom.
Aan het einde van de middag krijg ik een telefoon van de kinderarts over Tommy. Dan weet ik of er nog bloed is om te gaan onderzoeken naar zijn dood. Zo niet, dan zullen we het nooit precies weten. Dan noemen ze het wiegendood. Zo ja, dan gaan ze nog verder onderzoeken, erg spannend dus. Als iemand het hele verhaal wilt lezen, het staat bij vlinderpraat bij Tommy zijn eigen topic. De laatste twee pagina’s. Ik wil er hier niet te veel over uiweiden, das niet leuk voor jullie.
Laten we het er maar ophouden dat he tziekenhuis in een eerder statium (toen Tommy nog leefde) onvergevelijke fouten heeft gemaakt, waardoor dit MISSCHIEN verkomen had kunnen worden. Zeker weten we dat nooit meer
Groetjes Suzanne en
snap het, suzanne,
goed dat je hem die ruimte geeft.
het zal voor hem ook een hele beslissing zijn.
en over Tommy mag je wat mij betreft gewoon praten hoor. (het is je zoon, en we praten toch allemaal hier over wat er bij ons speelt…?) Vreselijk spannend is deze dag dus voor jou. Je wilt antwoorden natuurlijk, over de mogelijke oorzaak. Ik hoop dat je die antwoorden zult krijgen
en hier inderdaad ongi
dus ik ben eigenlijk wel blij dat ze er zijn, die :twisted:
nu kunnen we gaan tellen.
@suzusuzu wrote:
Bodeas: Ik heb vandaag een afspraak bij de fertilitie arts gemaakt, de 29ste mag ik om alles te bespreken. Spannend dus! Tegen die tijd heb ik hopelijk ook duidelijkheid van mijn vriend.
Het is voor jou dus wachten op je ongi.
Hoi Suzanne!
De 29e dus een afspraak voor jou, spannend joh!
Wat mij betreft, eerst komt nog mijn 'normale' pilongi, ik heb zaterdag de allerlaatste ( :dance: ) pil geslikt, dus morgen of overmorgen zal ik wel de onttrekkingsbloeding krijgen.
Dan kan ik beginnen te tellen met dag 1 van mijn 1e cyclus zonder pil!
En dan is het maar afwachten hoe lang die gaat duren. Ben benieuwd!
Ben vanmorgen al begonnen met temperaturen, dan kan ik een beetje volgen of ik over een paar weken een eisprong krijg. Hoop het :pray: !!
Succes en sterkte vanmiddag. Ik ken het verhaal van Tommy nog niet, maar zal het zo snel mogelijk gaan opzoeken bij vlinderpraat.
En natuurlijk is het prima dat je hier over Tommy praat!
Ziet, super dat je ongi bent!
Nu kun je je nieuwe NOD vaststellen en echt beginnen met tellen :dance: :dance: !!
Hoi Suzanne,
Ik heb zojuist Tommy’s hele topic op Vlinderpraat van voor naar achter doorgelezen. Regelmatig sprongen de tranen in m’n ogen.
Wat een liefde, verdriet en kracht spreekt er tegelijk uit je verhaal, en wat een prachtige foto’s heb je geplaatst van je mooie mannetje :inlove: !
Ook heb ik gelezen dat je voor a.s. 15 juli, de dag waarop het een jaar geleden is dat Tommy werd geboren, een heel programma hebt gemaakt.
Ik hoop dat je een prachtige dag zult hebben, en dat Tommy over je schouder meekijkt en meegeniet :vlinder: .
Ik ben benieuwd wat je vanmiddag te horen krijgt voor wat betreft het bloed van Tommy.
Ook hoop ik dat er gauw wat meer duidelijkheid komt over je eigen gezondheid, want als ik het goed heb begrepen ben je behoorlijk afgevallen en is de oorzaak tot nog toe nog niet goed duidelijk?
Ik wens je veel kracht en ontelbaar veel mooie herinneringen toe!
Knuffel, Bodeas.
Helaas weet ik nog niks. Ik ben niet gebeld helaas. De dokter is twee keer opgepiept, maar reageert niet, dus ze is al naar huis. Na alles wat er al mis is gegaan, kan dit er ook wel bij.
Morgenochtend vroeg kan ik bellen en dan hoor ik meer. Nog meer zenuwen :?
Groetjes Suzanne en
ik zat het net te lezen in Tommy’s topic,
wat een eikel zeg!
(oh het is een zij,
nouja, vrouwelijke eikels zijn nog erger)
Lekker dan dat zo’n arts gewoon naar huis gaat :x
Heb trouwens lijstje maar in 2e bericht gezet, want Gerdy heb ik al even niet meer gezien…
Suzanne wist niet wat ik bij jou bij bijzonderheden moest schrijven, heb hem dus maar leeg gelaten. Als je er iets bij wilt hebben moet je het maar even zeggen.
Tjonge, balen zeg, suzanne!
Hoop dat je vannacht toch nog goed kan slapen ondanks de spanning :hug: !!
ik ben trouwens al niet meer blij dat ik ongi ben hoor…
heb mega last van mijn rug
(maar heb ook de hele dag achter Tyg aangehold, want die is zindelijk aan het worden)
maar van mij mag het wel weer achter de rug zijn nu met die duivels.
Haha, nu al weer zat van de ongi, Ziet !
Begint voor jou dan zometeen de 1e echte ronde??
Ik ga feest vieren als ik straks na mijn 1e cyclus mijn 1e echte ongie krijg.
Denk dat we dan gelijk besluiten om uit eten te gaan, haha :dance: !!
Het is toch het startsein voor het échte beginnen :inlove: !
Maar goed, zover is het nog niet.
Eerst kijken wat mijn lijf deze keer gaat doen.
Het is wel erg leuk om er alleen al over na te denken en te dromen :lol: !!
Wil het een beetje lukken met het zindelijk worden van Tygo ??
ik zie wel hoe het loopt.
ik weet nog geen nod,
maar ik ga niet afwachten als we toevallig net zin hebben :mrgreen:
wie weet duurt het nog een jaar
en wie weet is het de eerste ronde raak.
toen ik zwanger probeerde te raken van Tyg had ik netjes een cyclus van 28 dagen, dus ik hou dat nu ook aan, met een uitloop naar 30 dagen.
mijn nod zal dan ongeveer 3 augustus moeten zijn
en ja, met de zindelijkheid gaat het heel goed ineens.
Hij heeft in de vakantie de hele maand in zijn blootje gelopen en alles op het potje gedaan. Nu moet ie leren om met broek aan ook aan te geven dat ie moet…
maar het is zo schattig, hij wil op de grote wc ineens
en die noemt ie de papa en papa PC :mrgreen:
ik had trouwens van toendertijd een hele handige site bewaard:
http://www.fertilityfriend.com
als je daar een account aanmaakt, dan kun je een kalender aanmaken,
en die berekent precies wanneer je eisprong ongeveer is :dance:
Haha, die Tygo, goed zeg dat hij de zindelijkheidstraining zo goed oppakt !!
Ik ga nog even lekker mijn gezicht stomen en een reinigend masker nemen.
Doe ik normaal nooit eigenlijk, maar met het vooruitzicht van een pilloze periode kan wat extra aandacht geen kwaad.
Hopelijk voorkom ik hiermee een al te erg puistjesaanval straks!!
(Alhoewel ik verder goede reiningingsproducten gebruik, de Normaderm lijn van Vichy, die is bedoeld voor de onzuivere huid. Momenteel heb ik een prima huid maar vrees straks het ergste! 't Is nu in ieder geval voor een heel goed doel )
Dus nog een fijne avond iedereen!
Morgen de hele dag werken (werk 36 uur per week); kom hier waarschijnlijk in de avond wel weer een kijkje nemen!
Groetjes Bodeas
@Ziet wrote:
en over Tommy mag je wat mij betreft gewoon praten hoor. (het is je zoon, en we praten toch allemaal hier over wat er bij ons speelt…?)
Helemaal mee eens :thumbup:
Suzanne, al iets gehoord van de arts??
Ik heb de arts vanochtend proberen te bereiken. Ze reageerde niet op haar pieper. Nu is er een mail naar haar gestuurd met het verzoek me terug te bellen. Als ze rond half 4 nog niet gebeld heeft, dan ga ik denk ik maar weer zelf bellen. De poli is open tot 4 uur.
Ik wil het gewoon heel graag afgesloten hebben en op deze manier werkt het niet echt.
Voor het lijstje: kun je bij bijzonderheden zetten dat Tommy een mooi ballontje is? Mijn NOD is 20 juli en deze maand kan ik testen :oops: :oops:
Vinden jullie het goed als ik hier een foto van hem neerzet?
Groetjse Suzanne en
Suzanne, deze maand kun je testen??? Heb ik iets gemist??
Hopelijk reageert de arts nu eindelijk eens…
En natuurlijk mag je een foto neerzetten van hem! Sluit me aan bij berichten van de rest. Hij is toch je zoon…