Juli 2008

Ik heb een opzet gemaakt, maar is verre van wat ik wil.

Ga nog lekker verder aanklooien dus :mrgreen:

Maar hij kan gewoon bovenin geplaatst worden en als ik hem opnieuw upload zien jullie gewoon de nieuwe versie.

:shock: wauw!

Mooi zeg :thumbup: !

Goedemorgen allemaal!!

Wauw Romi, wat een mooie tabel!! Super zeg :dance: :dance: !!

Je zegt dat de tabel nog niet is zoals je in gedachten had, maar ik vind hem juist keigaaf!! Leuk, dat mannetje/vrouwtje teken er in!

@Romi82 wrote:

Iedereen is hier net weg, heb bbq gehad voor de mensen die geholpen hebben met ons nieuwbouwhuis.

Zijn jullie ook onlangs verhuisd?

Wij hebben vorig jaar een huis gekocht en wonen er sinds november.

Is jullie huis nu helemaal af??

@Stiekem wrote:
Hopelijk duurt het geen maanden. Je moet nooit denken dat het niet snel raak kan zijn. Je hoeft maar 1x raak te schieten, zeg ik altijd maar!

Ik bedoelde eigenlijk dat het maanden kan duren voor mijn 1e menstruatie op gang komt. Lijkt me wel verstandig om die af te wachten, toch, voordat we echt gaan proberen zwanger te raken??

(Ik hoop de hele tijd dat het nu wel gelijk op gang gaat komen, zou dat kunnen, na mijn ervaring van vorig jaar? :pray: Ondertussen reken ik er niet op natuurlijk…)

@Ziet wrote:
(ik ben trouwens nog steeds niet ongi )

Wanneer had je verwacht ongi te moeten worden??

Nou mensen, geniet van deze weekenddag :dance: !!

Liefs Bodeas

vrijdag

maar ik geloof dat er nu wat komt.

wel raar, zo laat, maarja

@Bodeas, wij wonen hier sinds 1 januari dit jaar. Huis is zo goed als af. Maar de straat voor het huis is bijv. pas net een week af, dus de voortuin moet nog gedaan worden.

En van die kleine afwerkingen moeten nog gebeuren, maar voor de rest zitten we hier helemaal goed!

@Gerdy, mag ik vragen waar jij vandaan komt? Het woord ‘aangeteld’ ken ik nl niet.

Je hebt wel rotzwangerschappen gehad zeg, hopelijk wordt dat deze keer anders!

Je kunt trouwens de link zien van de tabel als je met de rechtermuisknop op ‘properties’ (of het nederlandse woord ervoor) klikt. Die link kun je dan in de openingspost zetten met de woorden [img ]en[/img ] eromheen. (zonder spaties)

Als mijn uitleg niet te begrijpen is stuur me dan even een berichtje.

Vandaag is vriendje 24 geworden. Dus weer visite hier de hele dag. Druk, druk, druk… Maar wel gezellig.

Een leuke zondag allemaal!

Ziet: ik hoop het niet voor je… :pray:

Bodeas: oh, oke! Ik dacht al…hahaha. Maar goed, dan nog kan je nu alvast beginnen, je hoeft niet eerst een menstruatie af te wachten hoor. Het is wel makkelijker rekenen voor jezelf.

liefs, Ruth

@Romi82, gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!!

Veel plezier vandaag :dance: !!

@Ruth, ik ga inderdaad mijn eerste menstruatie gewoon afwachten (en even kijken wat het temperaturen gaat laten zien… misschien spot ik wel een eisprong, weet niet wat ik dan ga doen :wink: !).

Ik schat de kans groot in dat het langer dan de normale 28 dagen gaat duren (net als vorige keer), lijkt me erg onhandig om dan steeds te moeten testen of ik zwanger ben etc., want je weet dan natuurlijk niet of dát de reden is dat je menstruatie nog steeds uitblijft.

Het lijkt me ook ‘leuker’ om echt te beginnen als de cyclus eenmaal normaal verloopt. Dan wordt het echt elke maand spannend, zal het of zal het niet :lol: ??

We hebben ook nog geen haast, dus eerst maar even rustig ‘ontpillen’ (en stiekem hopen dat die fase niet te lang gaat duren! :lol: )

@ Romi/Gerdy, de term ‘aangeteld’ ken ik ook niet.

Klonk mij Belgisch of in ieder geval zuidelijk in de oren.

Kom zelf uit het noorden van het land, hier wordt dat niet gezegd.

Ik vind het wel altijd erg leuk, hoe bepaalde woorden en uitdrukkingen per regio kunnen verschillen!

Nou, hier in de wijk is nu braderie, zal eens een kijkje nemen!

Fijne middag!!

Even wat andere kleuren gekozen…

De achtergrond blijft alleen niet doen wat ik wil…

Hoi,

Mag ik me bij jullie aanmelden?

Ik ben Suzanne, 21 jaar, moeder van Tommy. Tommy is helaas overleden toen hij 8 maanden en 5 dagen oud was. Hij is gaan slapen na zijn fruithap en is nooit meer wakker geworden.

Ik heb geen partner. De vader van Tommy en ik waren uit elkaar gegaan toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.

Een hele goede vriend van me is aan het nadenken of hij donor wilt zijn. Mijn kinderwens is namelijk erg groot. Ik ben gestopt met anticonceptie.

Maandag ga ik bellen voor een afspraak bij ge gynacoloog om alles te bespreken.

De vriend heeft nog geen ja gezegd, dus er bestaat een kans dat hij het niet wil doen. Zo niet, dan meld ik me aan voor de wachtlijst voor donorzaad. De wachtlijst is dan ongeveer een jaar om het traject te starten.

Het kan dus nog wel even duren voordat ik kan beginnen, maar ik las dat meerdere dit hadden ( alleen dan om andere redenen ). Dus ik dacht, ik trek de stoute schoenen aan en meld me aan.

Groetjes Suzanne en

Welkom Suzanne.

Wat een verhaal zeg. Ik had hier op t forum het verhaal van Tommy al gelezen. Echt verschrikkelijk. :frowning:

Spannend dus de komende tijd voor jou…

welkom suzanne!

Wat gaaf dat je er hoe dan ook voor wilt gaan!

Ik hoop dat je goede vriend ja zegt. :pray:

wanneer weet je het ongeveer?

oh mijn leeftijd is trouwens 34 (voor het lijstje)

(en ik ben nog steeds niet ongi… :roll: :eh: :think: )

@ Ziet, jij hebt toch afgelopen dinsdag je laatste pil geslikt?

Bij mij duurt het meestal ook een aantal dagen voordat de onttrekkingsbloeding optreedt, ik weet niet eens precies hoeveel :oops: …

Ik heb zelf zaterdag mijn laatste pil geslikt en verwacht dus vanaf dinsdag ofzo mijn onttrekkingsbloeding te krijgen.

Ik ga voor de zekerheid al vanaf morgenochtend bij het wakker worden temperaturen, weet natuurlijk niet precies wanneer ik ongi ga worden en wat dan dag 1 van mijn 1e cyclus zonder pil wordt.

@ suzusuzu, welkom hier!

Wat een vreselijk verdrietig verhaal.

Ik kan me voorstellen dat je kinderwens erg groot is en hoop voor je dat je goede vriend donor wil zijn.

Ik ben benieuw wat je gynaecoloog je gaat vertellen, morgen ga je een afspraak maken lees ik? Spannend allemaal!

Vraagje aan iedereen, op de pot met foliumzuur staat dat je het 's ochtends moet nemen. Ik doe het echter altijd 's avonds, voor het slapen gaan (eerst tegelijk met de pil, en vanaf vanavond in plaats van de pil :dance: ).

Maakt het wat uit of je het in de ochtend of in de avond neemt?

Liefs Bodeas

geen idee, dat foliumzuur,

ik nam het altijd 's morgens.

en die bloeding krijg ik meestal vrijdags als ik op maandag de laatste pil heb genomen. op dinsdag zou ik weer met een nieuwe strip moeten beginnnen, dus normaal ben ik nooit zo laat

Hoi Ziet,

Hmm, gek dat het nu zo lang duurt opeens!

Geen idee wat het zou kunnen zijn!

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

Groetjes Bodeas

hoop het ook.

:dance: :twisted: :mrgreen:

@Ziet wrote:

:dance: :twisted: :mrgreen:

Ik geloof dat de duidelijkheid er inmiddels is?? :lol: