Debbert: sorry :oops: blv= bloedverlies.
Ik voel me prima nu en als ik nu denk aan de mk doet het ook geen pijn meer, alleen voel ik soms een soort van ongeduld in me: IK WIL ZWANGER ZIJN!!!
En als ik dan andere meiden zie (vooral hun banners) dan denk ik, hmm… ik had ook al meer dan 20 weken geweest nu :think:
Maar ik heb er vooral veel zin in, laten we dat voorop stellen!
Hoe voel jij je nu? :-*
Ziet :hug: En ook voor Tygo :hug:
Bodeas, spannend zeg, ben heel benieuwd hoe het bij de Gyn gaat!
Stiekem, we duimen voor je :thumbup: :thumbdown:
Verder iedereen :-*
Hier verder geen nieuws, druk met van alles dus dat scheelt weer!
Groetjes T@mmie
Tammie: we lopen gelijk met onze cyclus!
Nu nog tegelijk een pos. test :mrgreen:
Ja, dat zou leuk zijn!!
Haha , ik duim voor twee positieve testen tegelijkertijd :thumbup: :thumbup: !
Goed weekend voor iedereen!
dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn, 2 positieve testen!!
Stiekem, bij mij gaat het echt nog op en neer. Wel heel vreemd hoor! Het ene moment ben ik nog best emo en het andere moment kan ik alles heel goed relativeren. Ondanks dat het voor mij nog minder lang geleden is dan voor jou, ben ik ook (weer) ongeduldig… Vind het trouwens wel fijn om het met iemand te kunnen delen :-*
Bodeas jij ook een fijn weekend en de rest natuurlijk ook!!!
Joepie, 2 positieve testen!!! We gaan ervoor :dance:
Debbert: je moet jezelf lekker de tijd geven. Je zal merken dat het elke week een beetje beter zal gaan. En weet je; ik geloof dat we het dubbel zo goed terug gaan krijgen! :-
Je mag me altijd bp-en als je wilt of hier op het forum even tegen elkaar aan kletsen. Ik schrijf ook mee in dit topic,je mag erbij hoor als je wilt!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3202672#3202672
:-
Nou nog geen :twisted: hier!
Verder ook de bekende griep en pijnklachten, hoop maar dat we woensdag redelijk gezond naar euro disney kunnen vertrekken!
Dikke knuffel!
Spannend Lady, wanneer ga je testen???
Ja Lady, wanneer ga je testen?
Leuk naar Eurodisney, lekker even aan de vit. C 1000 mg! Misschien helpt het net om niet ziek te worden…
Als ik woensdag nog niet ongi ben geworden dan ga ik testen, maar kan ik beter donderdagochtend doen he? Zeggen altijd dat je op elk moment van de dag kan testen maar geloof dat nooit zo
Hoop dat het wegblijft, als heb ik wel pijnlijk gevoel in mijn buik hoor
Stiekem, 1 keer raden wat ik vanochtend op mijn nuchtere maag heb gedronken? Zwaar anti-griep offensief hier hoor kijkt strijdlustig :mrgreen:
Lady, je kunt inderdaad op ieder moment van de dag testen, maakt niet zo heel veel meer uit. Maar nog 1 nachtje en dan lekker naar Euro Disney!!! :dance: Alvast heel veel plezier en hoop dat je goed nieuws hebt als je terug komt!!
Stiekem, dank voor je lieve berichtje! :-* En inderdaad we hebben het ook zeker dubbel en dwars verdient!
Hier ook nog steeds grieperig en flink verkouden… Ach ja we gaan gewoon verder :? Voor de rest gaat het hier allemaal wel.
Nou nog steeds niet ongi hier :dance: probeer niet al te enthousiast te zijn maar ben nog niet eerder later dan de 30e ongesteld geworden.
Oh, dacht dat het in de ochtend beter was omdat je urine dan sterker is ofzo, maar mooi, dan ga ik donderdag ergens testen
Dank je wel! En jij dikke :hug: tegen je griep!
Lady, vandaag testen!! Ben benieuwd!
Hoe kun je nou zo lang wachten?? :shock:
Oh wat spannend Lady, 2 dagen overtijd :dance: :dance:
:dance: !
Ik DUIM voor je voor een positieve test :thumbup: !
Ik ga morgen aan het einde van de ochtend naar de gyn voor de inwendige echo.
Eigenlijk ‘moet’ ik ook gelijk bloedprikken, maar ik wacht ff die echo af, als daar al duidelijk uit blijkt dat er iets niet goed zit, bijv.PCO, lijkt bloedprikken me niet meer zo nodig…
- houdt niet van bloedprikken, brrrrrrrr !!
Ben wel erg benieuwd hoor, of ik morgen al wat meer te weten kom… eigenlijk hoop ik wel dat er iets blijkt uit die echo, ik houd wel van duidelijkheid!
Liefs, Bodeas :-
Bodeas: succes morgen, meid! :-*
@Bodeas, ik hoop dat je gewoon een pilletje krijgt voor een goede cyclus! Dat zou volgens mij het meest ideaal zijn, toch?
Denk aan je morgen!!!
Thanks meiden!
Ik houd jullie op de hoogte !
succes morgen!!
(vandaag eigenlijk)
en lady: je zou woensdag testen!! :mrgreen: je laat ons wel in spanning hoor!