ai, debbert, dat is pijnlijk…
misschien ff tammie een berichtje sturen?
Debbert zal het zsm aanpassen in het lijstje… Ben de laatste tijd niet echt in staat geweest lijstje aan te passen, moet ervoor achter pc boven gaan zitten… Hang nu met laptop op de bank.
Roma :hug: meer dan lief zijn voor jezelf als je je zo voelt kun je ook niet doen, kan wel zeggen geen zorgen maken maar ja ik ken mezelf en weet hoe dat voelt. Rustig aan!
Ik ben een doos, neem mezelf altijd voor neee je gaat niet testen voordat je ongi nog moet komen, en ja hoor net bij de etos zo’n miep test van 6 euro gekocht dat je minimaal 10 dagen voor je periode al kunt testen of je zwanger bent. Uiteraard negatief. Ga me er maar niet teveel aan hechten en gewoon rustig afwachten. Ik wil gewoon zwanger zijn, ben het beu, nouja nog een paar daagjes. Als ik 2 of 3 december niet ongi ben ga ik gewoon testen!
Knuffel voor iedereen!
Roma, hopelijk is het heel snel 9 dec. En tot die tijd :hug:
Ik kan namelijk ook zeggen dat je er niet zo over na moet denken maar ik zou precies hetzelfde doen…
En was het lekker in de sneeuw???
Romi, maakt niet uit hoor kijk maar wanneer je er tijd voor hebt.
Lady, ik hoop voor je dat het tegen die tijd toch zo mag zijn
Hier ziekjes aan het worden :? Vanavond maar op tijd naar bed, miss dat dat gaat helpen
Roma: duurt nog lang voor je 9 dec… snap wel dat je dat moeilijk vindt :-*
Lady: helemaal niet herkenbaar hoor meid :liar: … maar het kost je zoveel geld op een gegeven moment… :roll:
Debbert: voel me ook niet echt lekker, ga ook op tijd naar bed!
Hi meiden!
Zou ook wel op tijd naar bed willen, maar moet echt nog even aan de studie… morgen een examen.
Sterkte & beterschap voor iedereen die zich niet lekker voelt!
Liefs Bodeas :-*
*schopt zichzelf weg achter computer, en terug achter studieboek :lol: *
Ben ik ook weer eens na een week afwezig te zijn geweest. Heb het weer lekker druk gehad :mrgreen: Vorige week dinsdag is mijn oudste dochter, Kelly, 8 jaar geworden. Woensdag haar kinderfeest en zondag is Inge, eindelijk :oops: , gedoopt. Was een erg drukke, maar ook heel gezellige week.
Heb nu de oudste 2 op school, vriend naar de tandarts en jongste spruit in bed, machine was draaiende en even lekker tijd voor mezelf. Moet eigenlijk nog gigaveel doen, maar gewoon eventjes geen zin.
Met de zwangerschap gaat het heel erg goed. Voel af en toe de kleine schoppen. Nog niet zo heel erg vaak, maar ik heb de placenta tegen de voorwand liggen, dus dan duurt het meestal iets langer voor je het goed kan voelen. Ben niet meer van mijn stokkie gegaan, dropjes werken goed
Sorry voor het ego-berichtje, heb ook niet bijgelezen, maar ik ga weer verder op het forum.
Helleu damussssss!
Vandaag mijn ei gezien op de echo, hij stond op knappen!!! :mrgreen:
Gister goed geklust en morgenavond nog en dan is het weer wachten voor 2 weken!!! :shifty:
Wil zo graag deze cyclus zwanger worden, want dan ben ik weer op 15 augustus uitgerekend, net als bij Kyan!! :inlove:
:-* aan iedereen
Ja Bodeas: hoe ging je examen!!!???
Tnx meid! :-*
Debbert: weer helemaal beter?
Nou stiekem nog niet helemaal nog flinke keelpijn en hoesten maar voor de rest gaat t wel. En bij jou?
Hoop echt voor je dat het zo mag zijn!!!
Bodeas hoe ging je examen???
Ja, ik heb ook nog keelpijn en neusverkouden. Ben nu al 2 dagen heel vroeg naar bed gegaan en denk dat dat heeft geholpen.
Fijn dat het met jou ook al weer beter gaat, meid! :-*
Hoe staat het met je cyclus? Ben je al weer een beetje op de rit?
irritant he verkouden zijn :? En inderdaad vandaag ook maar op tijd naar bed! Voor jou een :hug: om snel weer beter te zijn!
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het met mijn cyclus is want heb nu ongeveer een week geen bloedverlies meer. Dus ik weet eigenlijk niet of ik nu verder moet tellen ofdat ik de laatste dag van deze periode moet pakken :oops: Weet jij dat misschien?
Is het vloeien nog van je MK geweest?
Dan kan je tellen vanaf de 1e dag van het blv en dan kan het zo’n 4-6 weken duren voordat je cyclus weer normaal is.
Duurde bij mij ook even: 1e cyclus na de mk was 31 dagen en daarna ineens 37 dagen en nu weer korter.
Hi dames!
Lief dat jullie aan mijn examen hebben gedacht!
Volgens mij ging het goed! Nu nog even de schriftelijke uitslag afwachten, die volgt na ongeveer 2 weken…
@Stiekem, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!
Dat zou leuk zijn zeg, dezelfde uitgerekende datum als bij Kyan!
Beterschap voor alle verkouden en grieperigen hier :hug: !
Vandaag over een week ben ik al bij de gyn geweest voor de echo, joepie :mrgreen: ! Woensdag 3-12 dus, einde van de ochtend. Ben wel benieuwd hoor!
@ stiekem: hoop ook voor je dat het raak is. Zou wel heel bijzonder zijn.
@ Bodeas: eindelijk naar de Gyn… Hopelijk krijg je daar meer duidelijkheid.
@ Debbert: Ik hoop dat je cyclus weer netjes op gang komt…
Net ovulatietestje (dag 16 van cyclus) nog geen teken van een streepje. Verder maandag en dinsdag naar Londen… Verwacht dan eisprong…
ben vandaag ongi geworden
en tyg heeft nu longontsteking, dus ik ben echt helemaal gesloopt
Jammer Ziet!!! Beterschap voor je kleine en een beetje rust voor jezelf! :hug:
Roma, dat zou natuurlijk wel super romantisch zijn!!! :inlove: Veel plezier alvast!!!
Stiekem, jij zei: Dan kan je tellen vanaf de 1e dag van het blv Maar wat is precies blv :oops: En het vloeien was idd van de MK nog…
Ben wel benieuwd wat de cyclus zal worden. Hoe voel jij je nu?
Bodeas, volgende week weet je inderdaad meer! Hoop dat er veel duidelijkheid voor jullie zal zijn!