Juli 2008 (deel 2)

ja eh… ik trap er niet meer zo snel in

en maar goed ook, want volgens mij komen de :twisted: 's nu

scheelt me toch weer een dure test

sorry dat ik iedereen zo in spanning laat :mrgreen:

Jeetje wat een spannend weekend wordt het dan… Stiekem en Ziet voor jullie geen ongi dansje maar een zwangerschapsdansje:

:dance: :clap: :dance: :hand: :dance: :clap: :dance:

Hier is eisprong geweest. Erg interessant om door die ovulatietesten allerlei andere symptomen te kunnen plaatsen. Ik had altijd ergens in mijn cyclus zulk dun slijm dat het voelde alsof ik een beetje urine verloor :oops: (echt genant gevoel) blijkbaar is dat dus vlak voor mijn eisprong… Daarna is het weer droog…

Hmm, zou jammer zijn Ziet…

Roma: bedankt voor het dansje, zou het helpen denk je? :wink:

Haha, mooi dansje Roma!

Vooral die: :hand: in het midden, die zegt: 'hoooo, STOP! ’ tegen de duivels :twisted: :evil: ! Hahaha!

Ziet, ben benieuwd of bij jou de :twisted: 's echt komen… hoop natuurlijk van niet!

Ik duim voor Stiekem en jou voor een positieve test :thumbup: !

@Roma, interessant dat je bepaalde tekenen van je lichaam nu kunt plaatsen, dankzij die ovu-testen. Erg handig :smiley: !

Ik ga douchen & naar bed; morgen weer vroeg dag.

Fijne avond iedereen!

Liefs Bodeas :-*

Goodmurrrrrrrning :smiley: !

@ Ziet, 2 dagen over tijd zegt je banner…

how about the :twisted: :evil: :evil: :twisted: , zijn ze al op bezoek gekomen, of…?

@Stiekem, ook al bijna bij je NOD aanbeland!

De duimen draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!

Ben gister in het ziekenhuis geweest voor een echo. Het was allemaal nog erg pril, zag alleen een klein rondje van 3 mm. Moet nu as Dinsdag nog een keer terug komen, dan gaan ze kijken of het gegroeid is! Erg spannend dus…Ze hebben gister bloed afgenomen ik heb nu een hcg van bijna 1700, heb op internet gekeken, en schijnt normaal te zijn voor een prille zwangerschap, denk zelf 5 weken!!!

Afwachten dus tot Dinsdag, maar wel erg spannend.

Hebben de andere prille zwangeren last van kwaaltjes? Zo voel ik me echt zwanger, en zo nergens last van!

Groetjes Hope

Nou mijn cyclus komt in rustiger vaarwater, volgens de laatste 2 maanden had ik rond de 8e november ongi moeten worden (mijn laatste was 30 september) maar ben vannacht ongi geworden, gisteravond al rare kleur afscheiding en ja hoor het is weer feest :twisted:

De maand die nu komen gaat is de maand dat we voor het eerst echt serieus aan de slag kunnen gaan, mijn cyclus wat normaler enz! Blijf nog steeds denken van we moeten onze huizen nog verkopen en stel dat dat allemaal niet op tijd lukt maarja doei hoor, komt ook wel weer goed dan :smiley:

Oe oe spannend dus voor Ziet en Stiekem!! :thumbup:

Klinkt erg leuk Hope, lijkt me erg raar om te zien dat er iets groeit in je buik :inlove:

bleah ik ben ziek,… :frowning:

ongi komt er echt aan, al zet het nog niet helemaal door.

maar ik verzet mijn banner vast

@Hope, ik heb ook heel wisselend dat ik me wel zwanger voel en andere moment vergeet ik het helemaal.

@Stiekem wrote:

Ik ga proberen af te wachten t/m zaterdag en als ik me echt goed kan inhouden ga ik zelfs wachten tot zondag met testen :mrgreen:

En, en, en, en, ennnnnnnnnnnnn??

:mrgreen:

Of wacht je nog tot zondag :wink: ?

@ Ziet, BETERSCHAP :hug: !

Zijn de :twisted: :evil: inmiddels echt doorgebroken?

Nou in tegenstelling tot gister voel ik me nu wel echt zwanger :sick:

Zijn 9 km voor Utrecht (jonge gezinnenbeurs) omgedraaid richting huis, want voelde me zo rot…

:mrgreen: romi… sorry dat ik moet lachen

het klinkt zo zwanger

ja de :twisted: zijn door gekomen helaas…

@Ziet :hug:

Voel me zo schuldig hè dan, wil een leuke en gezellige zwangere zijn :mrgreen: En voel me nu alweer zo’n zeikerd.

oh maar daar moet je je niet schuldig om voelen,

die kwaaltjes horen erbij

en die moet je juist voor lief nemen joh!

laat je lekker vertroetelen omdat je zo zielig bent :mrgreen: door je mannetje

Ziet: balen meid! :wall:

Hier nog steeds niets…

Bedacht me vandaag dat ik me ws 1 dag vergist heb en dat ik morgen ongi zou moeten worden :oops:

Dus we wachten nog maar even braaf (had vandaag al wel getest hoor, maar ws negatief, ergens in de verte dacht ik een 2e streep te zien :oops: )

Ergens in de verte een 2e streep Stiekem… :lol: dat klinkt wel errug spannend!

Wie weet is het weer raak! (Die 2e-streep-in-de-verte moet toch ergens vandaan komen :pray: !)

Ik DUIM heel hard voor je :thumbup: !

Ah, die arme Romi. Bijna bij de jonge gezinnenbeurd en weer rechtsomkeert naar huis… hihi, wat zei je mannetje ervan, leuk hoor, zo’n zwangere vrouw :hug: ? En wonen jullie een beetje in de buurt van Utrecht of hadden jullie al een eind gereden?

(Vanaf ons huis zou het zo’n 2 uur rijden zijn, wel een stunt om dan 9 km voor bestemming weer om te keren :lol: )

En Ziet, de duivels zijn dus toch echt doorgebroken. Balen…!

Hoe voel je je nu verder, nog steeds ziek? Sterkte!

Hier alles oké, op zwangergebied niks te melden, as usual.

Toch leuk, stop je begin juli met de pil en heb je 4 maanden later nog steeds geen kans op zwangerschap gehad :roll: .

Ben het gedoe nu wel een beetje zat, wij willen ook gaan proberen!

Ben erg benieuwd wat de huisarts maandagmorgen zegt.

@Bodeas, wonen 65 km van Utrecht af. Dus 45 min ofzo.

Vriend heeft heel lief gedaan daarna, filmpje gehaald en staat nu in de keuken…

Ik ben ook benieuwd wat de huisarts maandag zegt…

@Stiekem, las dat je clearblue digitaal gedaan had, daar staat duidelijk bij dat je niet naar de evt. streepjes mag kijken… Heb je geen goedkope testjes ergens liggen die je kan doen??

Romi: is dat zo??? Niet gelezen… :shock:

En nee… goedkope testjes waren al op :oops: