goedzo bodeas!
Nadat ik nog steeds niet ongesteld was en ik toevallig voor een ander onderzoek naar het ziekenhuis moestā¦hebben ze er even een testje in gehangen. En de uitslag was negatiefā¦balen dus. Waarom was ik dan weer zo lang overtijd.
Laatste tijd er moe, en vandaag kwamen de pijnlijke borsten er bij, ik dacht ik ben zelf aan het gek maken, ik was tenslotte niet zwanger.
Vandaag toch weer naar de huisarts gegaan, aangezien de vorige test 1,5 week geleden wasā¦weer opnieuw testenā¦en dit keer positief. Ik kan het nog niet geloven, ik ben er helemaal onderste boven vanā¦Maar ik wou mijn verhaal gewoon even kwijt! Ik weet niet hoe lang ik zwanger ben, maar als ik na de laatste ongesteldheid ga kijken zal het wel rond de 5 weken zijn? Maar zo raar dat de test de eerste keer negatief was, en dat wel door het ziekenhuis. Maar vandaag was het echt 2 dikke streepjes!
Dinsdag moeten we naar het ziekenhuis, om een echo te laten maken. Dus erg spannend tot die tijd. Wat wel erg leuk isā¦mijn zus heeft gister verteld dat ze 5 weken zwanger isā¦hihihihihi hopelijk kunnen we dan straks gelijk van de kleintjes gaan genieten.
Sorry voor dit echo verhaal, maar ik moet het echt even kwijt!
Romi wat fijn dat je zwanger bent, zullen wel ongeveer net zover zijn?!?!
Ik heb geloof ik een kwartier onder mijn stoel gelegen, het is pasen kom je eieren zoeken whahahahahahahha :mrgreen: maar ernstig spannend dus, hebben jullie allebei 2 dagen vrij genomen nu om volgas aan de slag te gaan?
Dus eisprong kan het het ook zijn, dus moet ik aan de slag begrijp ik? Snap er nog steeds weinig van hoor :lol:
Beginnerspakket, en wat kost dat??
Je hebt er goed aan gedaan Bodeas, je hebt nu lang genoeg gewacht dus laat ze maar actie ondernemen hoor! Spannend!
Hope wat ontzettend fijn, gefeliciteerd!!! :dance:
Misschien ben ik raar hoor maar ik zou echt als enige zwanger willen zijn in de familie, ik wil dan wel dat het 9 maanden lang om mij draait :mrgreen:
Wow Hope, dat is nog eens verrassend !
GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP !!
Geniet ervan en een voorspoedige zwangerschap toegewenst :dance: !
He HOPE GEFLICITEERD!!! Wat een verassing zo!!
lady: het gevoel als enige zwanger te zijn in de familie ken ik wel. Ben bang dat dat bij mij ook niet gaat lukken. Schoonzus en zwager zijn ook bezig. Erg voor waken dat het geen strijd word dusā¦ Probeer het van positieve kant te zien. Hoop alleen niet dat de kids in de toekomst constant met elkaar vergeleken gaan worden. Loopt die van jou nou nog nietā¦ die van mij loopt al een maandā¦ :x
Dat beginnerspakket kosste 24,95 geloof ik. Kijk maar op http://www.sesitest.nl, daar vind je het zo terug.
Streepje nam vandaag af. Dus piek is geweestā¦ eisprong is misschien welā¦NU!!! hihiā¦ Ik sta nog harder te springen dan dat eiā¦ Vanavond idd vol gas!! :mrgreen:
HOPE!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap meid, wat heerlijk voor jullie!
En wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent, gezellig hoor.
Lady, dat heb ik ook hoor! Zoān zwangerschap blijft toch speciaal he!?
:-*
wat gaaf hope!!! gefeliciteerd!!
ook erg gaaf dat je zus en jij tegelijk zwanger zijn,
straks liggen jullie nog naast elkaar te bevallen hihi :mrgreen:
Ziet: hoe is het bij jou? Ben je al aan het testen geslagen of doe je het morgen? :-*
Hope Gefeliciteerd!!!
Wat leuk zijn we ongeveer even ver!! Kom maar gezellig bij de juni mamaās schrijven. En dan al een echo om te bepalen hoe ver je bentā¦ ben blij met regelmatige cyclus, maar baal dat ik nog ruim 6 weken moet wachten tot 1e echoā¦
@Stiekem wrote:
Ziet: hoe is het bij jou? Ben je al aan het testen geslagen of doe je het morgen? :-*
:eh: geen idee hoe het is,
ik heb er niet meer aan gedacht tot jij het zeiā¦
Niet aan gedacht??? Hoe kan dat nou :shock:
Zwangerschapsdementie?? :mrgreen:
Je bent nu druk aan t testen neem ik aan??? :lol:
Niet aan gedacht??? Hoe kan dat nou
Zwangerschapsdementie??
Je bent nu druk aan t testen neem ik aan????
Hahahaha.... helemaal mee eens!!
Dus Ziet: hoe is het nou??????
:lol: :lol:
Nou Ziet, kom maar door met die testuitslag !
En nu serieus :mrgreen: : wanneer ga je testen? Morgenochtend misschien??
Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Hey, Stiekem ook nog maar 3 dagen tot NOD!
Al gepland wanneer je gaat testenā¦ wacht je tot je NOD, ofā¦??!
Ik ga proberen af te wachten t/m zaterdag en als ik me echt goed kan inhouden ga ik zelfs wachten tot zondag met testen :mrgreen:
ik ga nog niet testen.
denk nog steeds dat mijn ongi er aan komt
heb totaal geen verschijnselen, geen witte afscheiding, geen pijnlijke (.)(.), maar aan de andere kant: dat heb ik normaal voor mijn ongi weer welā¦ :think:
heb wel wat verhoging, en voel me ook niet helemaal lekker, dus ik denk dat het daardoor komt.
(alhoewel ik altijd op tijd ben, tot op de dag, tot op bijna het uurā¦)
ik wacht nog ff tot het weekend.
Spannend dames!
Ziet, die verhoogde temperatuur kĆĀ”n ook wijzen op zwangerschap!
Ik ben erg benieuwd!
En Stiekem, gelukkig is het al bijna weekend.
Ik duim :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: voor jullie beide!
Liefs Bodeas :-*
I knowā¦
hopen maar
nog steeds niet ongi, dus dat is dan wel weer apart.
zat ff te twijfelen of ik naar mijn werk ga, want voel me niet lekker,
maar na een paar paraās gaat het wel weer :mrgreen:
dus tot vanavond
Ziet, wat doe je ons aan??? Wij willen ook gewoon duidelijkheid! :mrgreen: