Juli 2008 (deel 2)

wow, kun je de eitjes dan klaar zien liggen? Interessant!!! Ik denk dat het een tweeling wordt! :dance: :lol:

Hier nog geen positieve ovulatie test… dag 13

Ja, dat zijn de zg secundaire arbeidsvoorwaarden, he? :wink:

En je kan idd een hoop zien hoor op de echo;

je eierstokken kan je zien omdat daar eigenlijk altijd wel eitjes in liggen die aan het rijpen zijn.

Op de echo zijn dat zwarte bolletjes (zwart is vocht op echo) en er zijn altijd meerdere eitjes te zien, waarvan er doorgaans 1 per maand rijpt.

:-*

p.s. een tweeling zou geweldig zijn, haha :inlove:

Hey lieve meiden,

Dank je wel voor de reactie’s, en we hebben besloten om er gewoon voor te gaan F*** mijn lijf TJAKKA ZO :mrgreen: kan nog wel jaren duren en ik zie het allemaal wel, dalijk ben ik 50 en dan gaan jullie kinderen al studeren en dan zit ik in de luiers (de baby dan, ik dan hopelijk nog niet :smiley: )

ROMI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd meid, wat geweldig, ben erg blij voor jullie :dance: :smiley:

Bodeas nog geen nieuws?

Nou ik heb net via internet ff ovulatietest gedaan en nog steeds lastig berekenen omdat ik zo’n vage cyclus heb van rond de 35 dagen maar had gisteren ongeveer mijn vruchtbaarste dag dus heb gelukkig het weekend volgas geklust :mrgreen: spannend!

Verder alles goed met iedereen?

haha volgas :mrgreen:

Good evening ladies!

Schreef ik gisteren nog dat mijn temperatuur eindelijk was gedaald, naar 36.41 graden, vanochtend was 'ie opeens weer sky-high: 36,69 :shock: !

Geen idee hoe dat kan :think: ??

Ook heb ik een inimini beetje bruinige spotting, maar niet noemenswaardig.

Twee dagen gelden dacht ik dit ook al een keer te zien… ??

Nou ja, eerst maar eens kijken wat de thermometer er morgen van zegt ;). Misschien heb ik alsnog nú (gisteren) mijn eisprong, ipv dag 83??

Heb overigens nog niet met de huisarts gebeld, ik had er morgenmiddag (vrije middag) langs gewild maar zag dat ze elke dinsdagmiddag gesloten zijn :roll: .

Moet nu even kijken wanneer het te combineren valt, ik werk namelijk op 65 km van mijn woonplaats (en huisarts) vandaan, dus het kan het beste op een vrije dag.

Bovendien wil ik wel even afwachten, ik vind die ietsiepietsie bruine spotting toch verdacht, kennelijk gebeurt er toch IETS daarbinnen… wellicht binnenkort toch ongi?

dat zou op een ongi kunnen duiden ja…

bij mij is het er dan binnen een paar dagen.

Haha vol gas… Ik wil ook vol gas hihi

Hier nog geen duidelijk streepje op de ovulatietest. Wel een beetje een streepje… Ik had vandaag vette streep verwacht gezien het slijm en gisteren een vaag streepje. Maar nog even geduld… Zou ook wat zijn… nu ineens 28 dagen door homeopatische pillen.

Lady: You go girl!!!

Bodeas: bij mij komt het dan ook een dag later… who knows

Ik hoop dat het bij mij ook op een aankomende ongi duidt!

Extra ongi-dansje: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance: ! Hihi :lol: !

@Lady28, mooi dat jullie besloten hebben om er voor te gaan!

Een zwangerschap kun je toch nooit plannen, je kunt hooguit plannen wanneer je NIET zwanger wilt worden… dus ik vind dat je groot gelijk hebt!

Moest ook wel lachen om jouw “vol gas geklust”, haha!

@Stiekem, leuke secundaire arbeidsvoorwaarden :lol: !

Wat leuk/interessant om te lezen hoe eitjes er op de echo uitzien, ik had er geen idee van!

Nou, op naar de tweeling :dance: !

Bodeas: hoop morgen op een mens bij je!

@Stiekem wrote:

Bodeas: hoop morgen op een mens bij je!

Thanks, hoop het ook :wink: !

Blijft het alleen een raadsel waarom mijn temperatuur vanochtend opeens met ruim 0.6 graad gestegen was?

Nou ik ga douchen en slapen en dan morgenochtend maar weer eens kijken wat de temperatuur doet :lol: .

Bodeas ja lijkt mij dat er wel iets aan zit te komen…dit heb je nog niet eerder gehad toch?? :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance:

En inderdaad ik blijf toch wel twijfelen, sowieso hoor…het is best een grote stap en krijg je elke keer van die vlagen van kan ik het wel en zal ik een goede moeder zijn enz, het kan maar beter gewoon gebeuren. En als de tokkies kinderen groot kunnen brengen dan moet het mij ook lukken :smiley:

Nou over 2 weken weet ik het!

Dus iedereen volgas dan maar? :wink:

ik heb al gevolgast :mrgreen:

maar inderdaad, wat je zegt… die twijfels die heb ik ook gehad,

maar als zo’n familie als de tokkies hun kids groot krijgen, dan moet het ons ook lukken :mrgreen:

(en ik doe nog wel eens iets fout hoor… en dan heb ik nog wel geleerd voor beroepsopvoeder :wall: )

Hoi allemaal,

ik wil me ook weer even melden hier, sorry dat ik een tijdje niet meer ben geweest maar ik heb me voorgenomen dat ik toch weer wat vaker langs kom!

Hier gaat alles goed en heb weinig tot geen klachten.

Ik blijf duimen dat de rest ook snel zwanger mag zijn!!! :thumbup: :thumbdown:

ha debbert!

we hebben allemaal weleens dat we wat minder schrijven… gewoon lekker schrijven wanneer je zin hebt hoor :wink:

Geweldig dat er staat: ik op op een mens bij je… er wordt natuurlijk menstruatie bedoeld, maar een mens in de zin van een baby zou ook kunnen!!

Dag 15: nog geen duidelijk streepje… Vanavond toch vol gas!!! wiehoe

Hallo Allemaal,

Hier ook eindelijk een bericht weer van mij(beetje druk gehad de laatste 2 weken) en dat terwijl ik vorige week ook nog een weekje vrij had :? .

Mijn beste vriendin heeft voor 2 1/2 week terug gehoord dat ze borstkanker had en wisten ze niet of er uitzaaiingen waren (28 jaar en een zoontje van 3…net een paar maanden getrouwd)verschrikkelijk :frowning: .

We hebben wat afgehuilt :cry: de laatste week van de spanningen en dan duurt wachten lang op zo’n uitslag.

Inmiddels is ze geopereerd en vrijdag het verlossende antwoord gehad…ze is verder schoon.

Dus al dat huilen… het weekend weer ingehaald met veel lachen ondanks dat ze nu nog bestraling en preventief chemo moet ziet ze het weer helemaal zitten :slight_smile:

Dacht ik zondag zo nu wil ik ff kwebbelen op het forum belt een andere vriendin of ik met haar naar de huisartsenpost in het ZH wil gaan…ze probeerde haar dochtertje van (bijna) 1 op te vangen en toen kraakte er iets in haar duim…dus toch maar weer mijn haar in de plooi en op naar het ZH …mijn vriendin om 21.00 weer thuis afgezet met een gipsen arm :shock: , weg laatste vrije dag hihi.

Zo dus van de week met mezelf afgesproken om nu ff voor mezelf te zorgen :lol:

Hier dus ook al volgas aan de klus.hihi :dance: , leuke uitdrukking.

Nou zag ik bij jou Bodeas dat jij je temp zo mooi bij houd…en dat je schreef dat je temp nog zo mooi hoog is 36.nog een beetje.

Ik heb mij daar nog niet in verdiept en dacht normaal hebben we toch een temp van rond de 37 graden…zou je mij dat es willen uitleggen…lijkt me wel interresant :roll: of moet ik me nu dom voelen dat ik dat niet weet :roll: .

Ik weet alleen op de dag van je eisprong dat ie hoger is.

hihi…sorry voor mijn lange verhaal, maar wat is het fijn om een keer alles van je af te schrijven

Liefs :smiley:

Wauw stiekem wat gaaf dat je 2 eitjes zag zitten…leuk om dat te kunnen zien :smiley:

Nou Marjannetje, veel gebeurd bij jou en heftig ook!! Fijn dat er bij je vriendin geen uitzaaiingen waren. We mega schrikken in het begin natuurlijk… en die onzekerheid.

Hier goed geklust… vanmiddag weer ovulatie testje… we zullen wel zien.

Liefs

Ziet, ja dat hou je toch, alles perfect doen is onmogelijk ook al wil je dat nog zo graag. Heb nu alleen wat last van AARGHHHH ik ben oud aan het worden en ik moet nu definitieve keuzes gaan maken, keuzes die ik graag wil hoor maar het is gewoon best wel eng allemaal. 5 jaar geleden hoefde ik daar helemaal niet mee bezig te zijn. Volwassen worden is gewoon creepy :smiley:

Iedereen goed aan het volgassen zie ik :mrgreen:

Spannend Roma!

We hebben een dertigers dilemma. Je hoeft er nog geen dertig voor de zijn, maar de grote keuzes voor de rest van je leven zijn… pittig…

Veel leuke artikelen over gelezen. Voor de liefhebber: effe googlelen.