Juli 2008 (deel 2)

Hey allemaal… 't is WEEEEEKEEEND :dance: :dance: !

@Romi, hoe voel je je nu, nog helemaal ondersteboven van het nieuws dat je zwanger bent of is het inmiddels al wat bezonken?

Lijkt me zo bijzonder! Volgens mij weet je pas hoe je reageert (en hoe je mannetje reageert) als je daar echt staat met je positieve test… :inlove:

(En volgens mij zou ik de neiging hebben om nog 3 keer te testen omdat ik het niet zou durven geloven, haha :oops: :smiley: ).

En wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders enzo?

Al vroeg, of wachten jullie nog een tijdje?

Ik ga zo lekker met manlief naar dansles… even met de voetjes van de vloer het weekend inluiden :dance: !

Liefs Bodeas :-*

@Bodeas, vriend beseft het nog niet echt al ging hij net wel ineens vragen welke sites hij moest bekijken. Ik: ‘wat voor sites’. Hij: ‘nou sites voor baby’s en al die spullen die we moeten hebben’. :mrgreen:

En hij komt nu ik dit schrijf beneden met zijn boek wat ik vandaag gekocht heb ‘vaderschap voor beginners’.

Hij is er wel mee bezig dus, maar beseffen, nee dat volgens mij niet echt.

Ik voel nog niks naast wat kramp. Dus ik weet dat ik zwanger ben, maar beseffen dat zal wel later komen.

Maar neemt niet weg dat we helemaal blij zijn!!!

Ik wil het graag snel aan mijn ouders vertellen, maar vriend wil liever nog even wachten totdat we weten dat alles goed is. Dus hoop dat we voor sinterklaas een echo hebben en het dan kunnen vertellen. Sowieso zouden we hartje tegen die tijd gehoord moeten hebben (11 weken). Dan willen we het met Sinterklaas aan beide families vertellen.

Vind het wel echt heel lastig mijn mond houden hoor!!! Liefste vertel ik het iedereen! :silenced:

Haha, wat leuk dat je vriend er ook al druk mee bezig is in gedachten!

Het lijkt me voor een man nog erg abstract in het begin, er is nog niks zichtbaar of voelbaar voor hem…

Als je het met sinterklaas gaat vertellen, zou je ook iets leuks kunnen doen met een surprise ofzo!

Dat je bijv een enorme (positieve) zwangerschapstest in elkaar knutselt :lol: !

Lijkt me inderdaad moeilijk om je mond te houden!

Ik heb zelf ook nog geen idee wanneer ik het aan wie zou willen vertellen… eerst maar eens zwanger zien te worden :wink: !

Fijn trouwens dat je nog geen nare kwaaltjes hebt; houden zo :thumbup: !

Goedemorgen, daar was ik weer, ik zie dat de laatste post van gisteren ook van mij was :stuck_out_tongue:

Nog steeds geen ongi.

Vanochtend was temperatuur weer iets omhoog.

Heb getest, deze keer met de Kruidvat test, maar ook deze kwam niet verder dan een controlestreep --> negatief.

Hoop dat ik de komende week toch nog ongi word!

Bah bah, laat nou die :twisted: maar eens komen!

Inderdaad, tijd voor ongi!!

:dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance: (dit is een ongi-dansje) misschien helpt het? :pray:

Hier komt de klusweek er weer aan :dance: maandag zit ik op dag 14, wat in mijn geval niet zoveel zegt…

Hihi, dank voor ongidansje, ik zal zelf ook even meedansen, misschien helpt het :lol: :

:dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance: :twisted: :dance:

Heb wel sinds vanochtend al weer vage ongi-krampen in buik, maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker gehad. Ik hoop dat het toch betekent dat de ongi onderweg is!

Was vanochtend ook wat misselijk, maar dat is nu weer weg.

Verder gekke steekjes in boobs en liezen?!

Kortom de vage klachtjes blijven.

Hoop dat die ongi er gauw aan komt :wink: !

Bodeas: ik doe mee hoor: :dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance: :twisted:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:lol:

Allemaal aan de ongi-dans voor Bodeas!

Ik heb het er net even met manlief over gehad.

Ik denk dat ik a.s. maandag maar gewoon eens met de huisarts ga bellen (als ik nog niet ongi ben), wil wel eens haar mening horen.

Ben vandaag weer continu misselijk, dat slaat toch ook nergens op, na 3 negatieve testen ben ik mezelf echt niet meer aan het zwanger-praten ofzo… heb het idee dat mijn hormonen hoe dan ook van slag zijn!

t@mmie, wat balen dat je ongi bent geworden…

Fijn weekend allemaal!!!

ps voor bodeas: :dance: :twisted: :clap: :dance: :twisted: :clap: :dance: :twisted: :clap: :dance: :twisted: :clap:

En terecht Bodeas, dat je een keer nu langs de huisarts gaat!

Ik zou allang gek geworden zijn.

Ook even meedansen.

:dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance: :twisted: :dance:

dat misselijke kan ook komen door de hormonen inderdaad.

ik had dat de eerste maand dat ik gestopt was ook zo… misschien ben je ineens heftig aan het ontpillen en komt je ongi er toch eindelijk aan.

maar ik had ook al lang de huisarts gebeld. :wink:

Haha, fijn dat iedereen meedanst…

Bodeas, denk dat we allemaal mee moeten naar de huisarts…hihi… Geintje. Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan betekenen!! Zou fijn zijn als het wat gaat gebeuren.

Hier vandaag dik slijm… testje: nog geen eisprong in zicht. Tis pas dag 12, dus zou sterk zijn… Maar gezien de homeopillen zou het kunnen (hoop ik) dat eisprong op tijd is… Heb nog 23 testen (ovulatie) over, dus kan nog even vooruit.

Liefs

Goedemorgen allemaal!

:dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: :evil: :dance:

(Nog even een extra ongi-dansje!)

Vanochtend was mijn temperatuur dan eindelijk echt gezakt: 36,41.

Ik hooooop dat dit betekent dat die stomme ongi :wink: er eindelijk aan gaat komen!

Zou dat even mooi zijn!!

Ik ben vandaag de hele dag weg. Wie weet vanavond goed ongi-nieuws :wink: !

(Maandverband/tampons paraat :lol: !)

Fijne zondag allemaal en bedankt voor het meedansen :dance: :evil: :dance: :twisted: :dance: !

Liefs Bodeas :-*

@Bodeas, jaaaaa hoop het zo :pray:

Bodeas!!! Ik hoop zooooooo dat je ongi wordt meid… :pray:

Ik heb gister denk ik mijn ei gehad, we konden vanochtend pas vrijen, dus hopelijk is het raak!!! :pray: :pray: :pray:

ik hoop mee :pray:

Ik hoop ook voor jou dat het RAAK is, Stiekem!

Over 2 weekjes zullen we het wel weten :wink: !

Hier nog steeds geen ongi… :snooty:

Weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken, misschien was het wel gewoon GEEN eisprong… eerst maar eens kijken of die ongi misschien morgen alsnog komt… :think:

Bodeas: hoop voor jou dat het nu echt gaat komen, maar ik denk dat je maar een afspraak moet gaan plannen met je HA…

En ik hoop ook dat het raak is. Op de echo waren er 2 eitjes te zien die allebei even groot waren…

Gekke was: op de echo was ik nog lang niet toe aan mijn eisprong, maar ik voelde het toch echt duidelijk gister (en vandaag ook nog) en had ook helder slijm… :oops:

We zullen wel zien.

Toch handig dat jij al die echo’s kunt (laten) maken, Stiekem :smiley: !