Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

Marg, heerlijk dat Briit doorslaapt, inderdaad hopen dat het zo blijft.

Oke er zijn dus een aantal die wel willem meeten.

Zal eens even kijken wie we al hebben daarvoor.

Marg

Hazze

Welkom

Cynthia

Moonfire??

Chantal

Wie wil nog meer komen? Wanneer gaan we meeten en waar???

Hazze zei al max 1,5 reistijd. Moeten we iid even kijken wie waar woont.

En nu komt mijn topo niet echt goed uit :oops: :oops: :oops: (volgens mij had ik op de basisschool toch beter mijn best moeten doe bij topo)

Alphen aan de Rijn

Heerenveen

Den Bosch/ Eindhoven

Limburg

Den haag

Hengelo

Maar wat is centraal??? Wie weet dat?

En doe maar een voorstel wanneer ???

Liefs, Chantal.

Cynthia doet voorstel Utrecht

Leuk, meeten! Hier nog een Hagenaar hoor!

Maarre, zou Utrecht niet handig zijn?

Staat genoteerd in het lijstje. Utrecht lijkt mij ook wel centraal.

Maar wanneer???

Even denken, even rekenen… Ergens eind april, mei? Maar op wat voor dag? Zaterdag?

Ik ga voor mei. April is al een drukke maand voor mij en in Juni ga ik io vakantie.

Zaterdag = :thumbup: Door de week moet ik werken.

Cool!

Enne, mogen partners mee? Die van mij vindt dit soort dingen altijd wel leuk; hij is ook meegeweest naar de grote meeting. :wink:

Mag van mij.

Ik denk alleen dat die van mij niet mee gaat. Die vind dat soort dingen maar niks.

sssstttttt niet vertellen, maar heb pijn. ben vandaag 31 geworden…au

Lang zal ze leven,

lang zal ze leven,

lang zal ze leven in de gloria,

in de gloria,

in de glooooo-ri-aaaaaaa!

Hieperdepiep HOERAAAA!!!

Meid, van harte gefeliciteerd! En het valt reuze mee hoor, ik ben ook zonder al te veel moeite 39 geworden… :mrgreen:

Nou zeg, ik zei toch sstt niet vertellen :? :? :? :?

Ik zeg niks… :silenced:

Kijk, dat Juul begint te zingen is een heel ander verhaal… :mrgreen: En ze zwaait ook nog even naar je! :inlove:

AAAAHHHHH das lief van Juul :inlove: :inlove: :inlove: Wat kan zij lief zwaaien.

Dikke :-* voor Juul!!!

Hm, dacht toch echt dat het vrijdag was. Dus ik me in mijn, te strakke, spijkerbroek en oranje hemdje proppen om de wekelijkse buikfoto te maken.

Klikkerdeklik met de webcam.

Toen ik de datum erbij wilde zetten, zag ik dat het geen 7 maar 6 dagen scheelde met de vorige. Conclusie: het is vandaag geen vrijdag maar donderdag… :wall:

Maar goed, er is weer resultaat te zien, ondanks dat ik ongesteld ben en veel vocht vasthou. (scheelt meestal wel een kilo of twee!)

Goed he? :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: Goed man!!! Je kunt het echt wel zien!!! Ga vooral door!!! :clap: :clap:

Chantal,

Alsnog gefeliciteerd!

Wat betreft een meeting. Ik zou me daar niet zo thuis voelen denk ik, ondanks het feit dat het me wel leuk lijkt om jullie eens in levende lijve te zien.

Groetjes Garfield

Garfield: waarom zou jij je er niet in thuis voelen? Je hoort er toch bij of je wil of niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee gekheid, tis maar net aan wat jij wil. Ik zou het wel erg leuk vinden om jou ook eens te zien.

Liefs, Chantal.

Hee Garfield, je hoort er gewoon bij hoor! Maakt niet uit of je wel of niet bezig bent met zwanger worden. Ik zou je graag in het echt willen zien en spreken. Ik hoop wel dat je in het echt geen Garfield heet… :mrgreen: (en er zo uitziet als je avatar, hahaha!)

Chantal gefeliciteerd met je verjaardag.

Goed zeg Cynthia , ga zo door :clap:

Garfield, leuk als je erbij kunt zijn.

Meeten in mei?? Poeh moet even dan kijken of het lukt, want ze willen ook al met de oktober mama’s dan gaan meeten en we hebben bijna elke zaterdag een verjaardag in mei. Maar kom maar met een datum, kijken we gewoon of we een gaatje kunnen vinden. Mogen de kids ook mee?? Voor mij maakt het niet uit, maar is wel even belangrijk anders even oppas regelen.

he hallo!!

wat hebben jullie weer gezellig zitten kletsen hier :mrgreen:

chantal

nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

nog leuk gevierd of moet dat nog?

fijn dat de uitslagen goed waren en dat je over 6 weken mag terug komen.

cynthia

jij en chantal kunnen elkaar heerlijk steunen in het afvallen :dance:

hazze

ik ben friestalig opgevoed dus ik ben een rasechte friezin en jij?

ik woon boven leeuwarden

garfield

suc6 weer met de studie

weet je al of je dat ene tentamen mag overdoen?

veel plezier op center parcs

marg

jippie weer een nieuwe mijlpaal!!

geniet ervan!

hier gaat alles z’n gangetje, er begint zich een klein buikje te ontwikkelen en mijn gewone kleren passen me nog net maar dat zal niet lang meer duren.

binnenkort dus tijd op te gaan shoppen voor positiekleding…iemand nog tips?

een meeting lijkt me ook erg leuk, utrecht is prima, maar ik moet zeggen dat ik de komende maanden qua weekenden erg druk heb, dus of ik daadwerkelijk kan komen is nog maar de vraag maar dat zien we dan wel weer!