Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

@Krabje

alsnog van harte gefeliciteerd zeg !!

sorry heb gisteren geen tijd meer gehad om voorbij te komen op t kok, Bryan is ziekjes…

@ meeting

ik vind dat echt heel leuk om te komen, samen met mn hubbie en de kids…

tenminste als ik dan nog niets heb opstaan… :think:

alleen kan ik die afstand niet rijden, val vaker in slaap achter het stuur :shock:

Hoi hoi allemaal,

Poosje weer niet geweest.

Wat betreft de meeting, reken niet op ikke. Vind het leuk om hier zo af en toe wat te typen en jullie verhalen te lezen. Maar zie het niet echt zitten om ergens ver af te spreken en ben ook niet zo’n type van meetings enzo. Vind dit leuk zoals het nu is.

Maarre Krabje nog van harte proficiat met je verjaardag, dat je maar een grote meid mag worden.

Hier gaat alles z’n gangetje

Gisteren weer een echo gehad. Bloeden (druppelen van oud bloed) is sinds deze week aanzienlijk minder, begin zelf behoorlijk te groeien en ging dan eigenlijk ook vol goede moed naar het ziekenhuis.

Het stolsel is mooi kleiner geworden, Was 10x10x5.5 en is nu 8x8x3. Dus dat was mooi. Die kleine hummel beweegt goed, navelstreng is goed doorbloed. Enige was weer het vruchtwater, dat blijft maar weinig maar was opzich nog wel genoeg omdat de blaas nog steeds gevuld was. Maar nu is er ook een groeiachterstand van een week. Op zich is een week niet erg want dat kan zelfs door afwijkingen in het apparaat al komen, maar het mag niet meer worden. Want de combi weinig vruchtwater en groeiachterstand schijnt weer de nodige alarmbellen te doen rinkelen. Ga er voor alsnog vanuit dat het allemaal goed komt, als je naar het gewicht volgens "de boekjes"en het werkelijke gewicht kijkt dan klopt dat ook wel. Volgens de boekjes is 23 weken 500 gram en 24 weken 600 gram, die hummel van ons woog gisteren 530 gram en zat toen op ong 23 en halve week. De dinsdag na Pasen zijn we weer aan de beurt. Ga proberen me niet te druk te maken over groeit het nou wel goed of niet. Ik voel me lichamelijk goed, bloeden is gestopt, ik kom aan en ergens moet toch het verschil ontstaan tussen een 6 ponder of een 9 ponder?

Gyn was wel positief, enige waar zij zich ongerust over maakt is het vruchtwater. Maar goed dat kan dus best de volgende keer meer zijn. (maar dat denk ik niet want het is nu al 4 weken weinig)

Nou weer helemaal geupdated.

Allemaal een fijn weekend met super mooi weer en natuurlijk ook wel tijd voor een paaseitje her en der, Dat mag best wel van Sonja en het is bijna pasen.

Groetjes

zo zo zo, wat is er hier getypt. Ik heb gewerkt en bloemen geschikt dus had even geen tijd om te kokken…

ff nadenken… de meeting. Ik kan niet in mei…solly… :oops: verjaardagen, hemelvaartweekend weg en dat soort dingen… dus eigenlijk wil ik dan wel juni meeten ? is dat een optie?

Utrecht is wat mij betreft wel akkoord, dat zal voor mij ongeveer 1,5 uur rijden zijn. Hub wil niet mee, dat is niets voor hem… als jullie het leuk vinden wil ik Yvan wel graag meenemen, maar als het te confronterend is voor de meiden die zo graag een beebje willen, dan laat ik hem thuis bij hub… laat maar weten.

Garfield, ik zou het ook leuk vinden om jou te ontmoeten hoor. Het maakt mij niet uit in welke ‘fase’ je zit… :wink: Het lijkt me gewoon gezellig om elkaar eens in het eggie te zien…

Nic, ik hoop dat je beeb gauw een wat gevulder zwembad mag krijgen. Wel fijn om te horen dat het stolsel in omvang afneemt… positief blijven he… :hug:

Linkie, ik ben ook een stamboekfries… ook friestalig, maar geen diepfries hoor, geen FNP perikelen hier haha. Geen zelfstandig bestuur en meer van dat soort onzin! Een tip voor mooie zwangerschapskleding: ZEI mode in Heerenveen :thumbup: , hele leuke boetiek, alle mooie merken en goede verkoopsters… Ik ben er ook geslaagd voor feestelijke kleding toen mijn broer ging trouwen. Ik heb veel basisstukken daar gekocht. Leuke zomerhemdjes voor erbij van o.a. de Miss Etm en ook wel kleding die geen positiemode was, topjes verlengen met een buikband eronder, beetje laagjeseffect. Een aanrader voor de zomer is een korte positiebroek, die heb ik zoveel gedragen! Maar ze zijn er niet altijd bij de Miss Etm dus daar moet je even scherp op zijn… Denk je ook om een goede zwangerschaps (meegroei) BH? Ik kreeg op een gegeven moment enorm last van mijn (.)(.), zegt een vriendin die al moeder is: dat komt van je bh… :wall: tuurlijk… beugels rekken niet mee… dus meegroeibh gekocht en de pijn was weg… 8) !

Cynthia, die Juul toch, zo lief zwaaien… :inlove: schatjuhhhhhhhhhhh! Ze is zó vlot met alles, heerlijk om te zien wat ze nu weer kan!

nou, verder weet ik het even niet meer…nog beetje last van die beruchte dementie (mag het nog… mag het nog… :shifty: :shifty: )

oja, natuurlijk CHANTAL… zou ik het toch nog bijna helemaal vergeten:

** schalmodus aan ** : van harte gefeliciterd nog met je 31e verjaardag!!! ** schalmodus uit ** (hoorde je de echo, klonk heftig he! :mrgreen: ) Wen er maar aan meid, het is echt leuk hoor! Ik spreek uit ervaring (want ik word al bijna 33…hihihi)

nou, fijn weekend allemaal!

dikke tút :-*

hazze

Hoi allemaal.

Zo ik ben gruwelijk verwend met mijn verjaardag. Heb van hubbie een pandora armbang gekregen met glaskraal een bedel met hoefijzer. Van mijn moeder een boeddha bedel en een zilver/goud bedel. Mijn broer en schoonzus twee stoppers en een klavertje vier. Als me dat geen geluk meer brengt dan weet ik het ook niet meer…

Willen jullie dinsdag voor mij :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ? Ik heb donderdag een sollicitatiebrief geschreven naar een kdv in Enschede en gisteren werd ik al gebeld. Ze maken voor mij een uitzondering om 's avonds op gesprek te komen. Dus dinsdag om half 7 gesprek. Ze starten een nieuwe groep en hebben dus leidsters nodig. Gaat om 24 tot 30 uur per week. :dance: :dance:

Dus mijn armband brengt nu al een beetje geluk!!!

Vanavond hoop ik het leukste cadeau voor mijn verjaardag te krijgen…mijn ovutest is vandaag positief!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Hazze: Yvan mee naar meeting??? Ja graag!!! Wil hem graag bewonderen :inlove:

Maar jij wil in juni? Kan wel maar dan moet het eind juni, ik ga 3 juni met vakantie en kom 17 of 18 juni terug. Weet niet wat de anderen daarvan zeggen.

Nic: :thumbup: :thumbup: nog steeds voor je!!!

Moonfire: Leuk als je ook komt naar meeting!!!

Linkie: Leuk zo’n buikje in ontwikkeling!!! Buikfoto!!!

Garfield: Ga toch maar mee naar meeting. Jij schrijft hier ook al zo lang en omdat je nu niet bezig bent met zwanger worden kun je wel komen. Ben ook benieuwd naar jou.

Meeten.

Maand: mei of juni

Plaats: Utrecht

Wie: Moonfire + man en kids

Hazze + Yvan

Welkom + Bas + man???

Linkie + Man???

Cynthia + man + Juul

Marg + man + Britt???

Chantal

Iemand nog een idee waar we dan heen kunnen gaan? Ben niet zo bekend in Utrecht.

Liefs, Chantal.

Juni is voor mij ook goed hoor, maakt eigenlijk niet zo uit. En ik weet in Utrecht alleen maar het station en kidzcity, maar dat laatste lijkt me niet zo’n goed plan… :wink:

Wij waren gisteren in Artis en ik heb wat meegenomen voor de niet-zwangeren onder ons…

Gaaf die ooievaars, ik vind dat zo ontzettende mooie vogels.

Chantal ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: alvast heel hard voor morgen, heel veel succes.

Welkom: Dank je!!!

Cynthia: Zal ik je mijn adres even geven??? Dan kun je daar de ooievaars heen sturen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar mooie beesten!!!

Liefs, Chantal.

Chantal, ik hoop ook dat je het mooiste kado voor je verjaardag hebt gekregen :inlove: … en ik duim voor je vanavond, dat zijn mooie uren en een nieuwe groep, top! Succes hoor!

eind juni is wat mij betreft prima…

kus :-*

hazze

chantal

hoe is het gesprek gister gegaan?

en wanneer weet je meer?

heerlijk zo schandelig verwend op je verjaardag, en hopelijk zit het mooiste kado er ook tussen!!! :wink:

nic

fijn dat het stolsel kleiner is geworden, nu nog even werken aan wat zwemwater dan voel je je vast weer helemaal happy,

suc6 meid :-*

hazze

thanks voor de tips, ik had idd al van meer meiden gehoord dan ZEI in h’veen een leuke winkel is, binnenkort maar eens even heen!

ben vandaag ziek thuis :cry: keelpijn, hoofdpijn en spierpijn, hopelijk krijg ik niet die vervelende lange griep die veel mensen gevloerd heeft.

Linkie, heel veel beterschap en inderdaad hopelijk weer snel op de been. :hug:

Ben bang dat de meeting voor mij niks gaat worden, want eind Juni zijn we op vakantie en de maanden Juli en Augustus zijn weer veel verjaardagen, personeelsfeesten, trouwerijen en nog meer (weten we nu al, erg he?).

Chantal, hoe is het gegaan met je gesprek?

Wat is het lekker weer he… ga zo was ophangen buiten, heerlijk dat dat weer kan!

en over de meeting, meeste stemmen gelden hoor, als mei voor de meesten beter uitkomt dan gewoon in mei doen hoor! Jammer natuurlijk dat ik er dan niet bij kan zijn, maar dan is het niet anders voor mij!

mss moeten we een topicje openen in het meetinghoekje?

groetjes allen!

hazze

Hoi, het gesprek is heek goed gegaan. Was een leuk gesprek (ben een uur binnen geweest) en een supermooi pand. Het staat midden in de wijk waar de vuurwerkramp is geweest, dus het pand is splinternieuw!!

A.s. woensdag mag ik een ochtend meedraaien en dan maar kijken hoe het gaat.

Het zou wel ideaal zijn, je mag je eigen kind meenemen naar het kdv en als ik het goed heb begrepen ook voor niks :dance: :dance: Kind mag alleen niet bij je op de groep, maar dat zou ik ook niet willen.

Dus we wachten nog even af…

Liefs, Chantal.

O, top zeg! Ik ga voor je duimen! Wanneer kun je er wat van horen?

Denk volgende week, als goed is moet ik twee keer meedraaien. Kijken of ik in het team pas en of de oudercommissie akkoord gaat.

Mijn collega is daar vandaag aangenomen en met de eigenaresse had ze het vandaag over mij gehad. Ze vond me een erg leuke meid. Dus klinkt veel belovend :dance: :dance: :dance:

ahjoh, helemaal goed, dat gaat vást lukken (DUS BLIJVEN DRAGEN DIE ARMBAND HE :pray: ). :dance:

Duimduimduimduimduimduim… :thumbup:

Klinkt wel heel erg goed he? is blij

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: <-- zegt genoeg !!

Hazze: Die gaat echt niet af!!!

Bedankt voor het :thumbup: . Ga nog even door als jullie willen!!!

Spannend Chantal,

Het klinkt veelbelovend! Zal ook voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes Garfield