Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

UPDATE!!!

Zo nu het verhaal dat Welkom gemist heeft omdat ze het niet op kon houden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mijn bloedonderzoek was goed. Heb dus geen soa’s gehad in mijn verleden en ook geen chlamydia. Dus dat scheelt weer.

Onderzoek van sperma van hubbie was ook goed. Hij had alleen te weinig in het potje gedoneerd. Normaal produceert een man circa 4 ml, maar hij had maar 1 ml in het potje gedaan en de rest er naast. In die ene ml zaten 9,9 miljoen spermacellen. (in 4 ml moeten er ong 400 miljoen zitten) Dus dat was goed.

Gyn zag mooie lijnen in temp cyclus, dus hij zag wel de eisprong. Maar dus wel tekorte luteale fase.

Hij vermoedt dat dit komt door overgewicht. Door te zwaar zijn maak ik ws teveel vrouwelijk hormoon aan waardoor eisprong zo laat is.

Nu moet ik eerst onder de 100 kilo uitkomen. ( dus ong. 5 kilo eraf)

Over 6 weken terugkomen. Als ik dan onder de 100 zit weer een cyclus tempen. Als de luteale fase dan nog tekort is moet ik clomid tabletten gaan slikken. Dus al met al ben ik zo 3 maand verder voordat we een keer zwanger zijn. Dus trouwdag volgend jaar is wel een optie want dan zijn de 3 jaar weer voorbij.

Zo een heel verhaal…Ben ook wel een beetje ontdaan want toch afvallen is een zware opgave voor mij ivm de eetstoornis.

Ga me nu heel streng aan SB houden zodat ik over 6 weken die 5 kilo eraf heb. Ik hoop dat het alleen dat is en dat ik gfeen medicijnen hoef te slikken. Sta ook niet echt te springen om hormonen te gaan gebruiken.

Liefs, Chantal.

Meid, we gaan gewoon hartstikke goed lijnen. Ik doe met je mee. Op naar onder de honderd! En van daaraf naar de 75 of zo… :wink:

Enne, als je toch medicijnen moet gaan gebruiken; ik heb tijdens mijn zwangerschap niet voor niks 10 weken in kannetjes geplast hoor! :mrgreen:

He, meis,

goed om te horen dat je geen soa’s hebt en zeker geen chlamydia.

goed om te horen dat het zaad van hub prima is (alleen snap ik je rekensom niet helemaal… :think: )

goed dat er een eisprong is te constateren.

en dan …

jammer dat je luteale fase te kort is maar hopelijk is dit de oorzaak van het feit dat je nog niet zwanger bent geraakt… hier is namelijk wat aan te doen…

jammer dat je eerst moet afvallen en best fors ook nog. 5 kg in 6 weken is niet niks. Maar als je net zo gemotiveerd bent als met het stoppen met roken dan lukt je dat Krab! Dat weet ik zeker. Neem zometeen nog een paaseitje en dan ga je ervoor! :-*

we zijn er om tegenaan te kletsen als het ff moeilijk is. en cynthia wil je ook vast helpen nu zij ook zo goed aan het afvallen is…

en als jij gelooft dat het met die factor 3 te maken heeft, dan hoop ik voor jou dat het raak mag zijn na je trouwdag. Dan feliciteer ik je 3 keer als je positief test !!!

:hug: gogo krabje !!

en Linkie ook Friezin, leuk! spreek je ook Fries?

boven onder naast Leeuwarden? :mrgreen:

Lieverds…

Dank jullie wel!!!

Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen achte de pc. Lief!!!

:-* :hug: :hug: groepshug!!! :hug: :hug: :hug:

Thanks!!! :-* :-* :-* :-*

@hazze wrote:

goed om te horen dat het zaad van hub prima is (alleen snap ik je rekensom niet helemaal… :think: )

Euh foutje, 40 miljoen moet het zijn :oops: :oops:

@krabje

dat gaat je lukken meid…

probeer anders om te steppen in huis,

mijn beste vriendin heeft dat ook gedaan, zij was binnen notime van 130 om de 110kg…

enne was er een kleine meeting ???

jammer dat ik het nou pas weet…

hebben julie eens zin om af te reizen naar t zuiden ( limburg ???)

@Moonfire wrote:

enne was er een kleine meeting ???

jammer dat ik het nou pas weet…

hebben julie eens zin om af te reizen naar t zuiden ( limburg ???)

Euh, in gedachten bij de gyn vandaag!!! :lol: :lol: :lol:

Maar hoe is het met jullie?

Tja en wbt een meeting. Is het een idee om dat een keer te doen?

Een meeting lijkt me best leuk! Maar hoe doen we dat dan? Kindjes mee? Kun je dat wel hebben? En nog meer van dat soort vragen… Misschien wel handig om daar eens over na te denken?

:-*

Of ik dat kan hebben van jullie???

Ja!!!

Lijkt me leuk om jullie eens “echt” te zien en jullie kids te bewonderen.

Lijkt mij een goed plan. Wat zeggen jullie?

Liefs, Chantal.

Chantal, fijn dat de uitslagen goed waren. Meid je kunt het om die 5 kg kwijt te raken. Misschien ook een kleine tip: probeer alle suikers die je ergens wil toevoegen te vervangen door druivensuiker en probeer zo min mogelijk producten te gebruiken waarin suikers zijn toegevoegd. Het helpt een puntje van een ijsberg, maar het helpt je misschien net over de drempel te dragen. Heel veel succes in elk geval en je kunt het, want je hebt het ook bewezen met stoppen met roken!!! :hug:

Misschien wel een leuk idee, kunnen we dan niet ergens tussenin afspreken, want tussen limburg en friesland zit een gigantisch gat?

Zo wat is het hier rustig geweest dit weekend!!!

Iedereen goed weekend gehad???

Liefs, Chantal.

Hoi meiden,

Chantal, wat lekker dat er op je korte luteale fase na niks gevonden is. Nu inderdaad dus aan de slag met de weegschaal. Wel weer een druk dat er 5 kilo afmoet in 6 weken, maar in het begin gaat het meestal wel hard!! En je weet waarvoor je het doet, dus dat zal je doorzettingsvermogen alleen maar ten goede komen :-*

Wij hebben een lekker weekend achter de rug, alleen wel wat kort vergeleken met de drie dagen die we vorig weekend hadden :smiley:

Deze week moet ik drie keer naar de universiteit ivm mijn studie en misschien hoor ik woensdag dan of ik het tentamen over mag doen dat ik laatst niet had gehaald. Vrijdag heb ik een afspraak ivm mijn scriptie en en dan rijden we daarna gelijk door voor een weekendje weg (center parcs) met mijn familie. De 10e heb ik alweer een tentamen, dus het wordt weer flink stressen de komende tijd…pff.

Gelukkig maken we tussendoor in ieder geval genoeg tijd voor elkaar en dan is het ook we weer vol te houden!

Groetjes Garfield

Hier een lekker rustig weekend, lekker aan het kokkerellen geweest voor Bas om weer wat nieuwe fruit en groentenhapjes te maken voor in de diepvries. Verder niet veel gedaan.

Chantal heb jezelf ook een leuk weekend gehad?

Hier ook leuk weekend gehad, zaterdag lekker relaxt gedaan en even de stad in, beetje winkelen, Yvan lekker slapen in de buggy. Zondag zijn we naar vrienden geweest in Amersfoort. Daar was een jongetje geboren, zo lief, zo klein, zo 3 weken oud… :inlove: Yvan is dan groot hoor, wat een vergelijk!

Meeting zou ik op zich ook wel leuk vinden als de reistijd max 1,5 uur is… We gaan binnenkort ook meeten met de augustusmama’s waar ik bij schrijf. Vind het leuk, maar ook wel een beetje gek. Je ‘kent’ elkaar alleen in woord en geschrift en van foto’s. Vind het leuk om ook alle andere dimensies er bij te zien… en alle beebs natuurlijk.

Maarre meeten? doe maar een voorstel!

groetjes,

hazze

Waar woont iedereen, dat is wel makkelijk te weten. Ik woon in noord Brabant een half uur rijden vanaf Den-Bosch en Eindhoven.

Ik woon in Heerenveen… (Friesland dus)…

Krabje: IK WEET DAT JE HET KAN!!!

En als het even niet lukt, dan stort je hier je hart neer.

Je hebt al veel tips gekregen voor het afvallen: veel water drinken en flink wandelen. De klok staat nu anders, dus 's avonds kan je lekker buiten zijn. Eet genoeg fruit, want dat stilt op een gezonde manier de honger!

Heb je echt trek: appeltje bestrooien met kaneel en in de magentron opwarmen. Voor een nog groter feestje: vanille optimel vla (is niet vet!) erover heen en je hebt een heerlijke buikvuller!

Ik woon overigens in de buurt van Alphen aan den Rijn!

Meeten lijkt mij leuk!

Britt slappt sinds een week helemaa door 's nachts. Hopelijk blijft dat zo!

Marg