Okay Krabje hier een foto van Ninthe :inlove:
owwww :inlove: zucht… Ninthe… wat gaaf Nala, dat hoedje!
Ik zal even een leuke recente foto van Yvan zoeken…
het zijn er 2 geworden van gister, ligt ie er niet lekker relaxed bij? Heeft ie van zijn moeder… 8)
Ook hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1437282&sid=ff013a8d55438c94db7f912f2f0bbd01 staan leuke foto’s van Yvan in de nieuwe rugdrager (MÉT hub :thumbup: )
Dat SonjaBakkeren gaat goed he dames :thumbup: … maar wat ik me afvraag, hoe zijn de succesverhalen als je er weer mee ophoudt… ? Weten jullie dit? Ik wil er ook nog wel wat af. Ben nu zo mooi op weg door de BV, maar als ik straks ga stoppen met de BV wil ik het er ook af houden en liefst nog een kg of 5 a (liefst) 10 minder… mijn moeder twijfelt ook over SB, kunnen jullie helpen? Het is natuurlijk niet zo dat we dan tegen de klippen opeten met zoetigheid en snacks… maar ik wil ook niet van het ijsje dat ik dan eens eet een pondje erbij… omdat mijn lichaam denkt: ahhhhh suiker = opslaan, je weet niet wanneer het weer voorbij komt… :roll:
maar knap hoor, al zoveel er af! En Chantal, ik hoop dat jij begin volgend jaar met het BV dieet mag beginnen…
Waar ben je trouwens geweest in Friesland (vraagt een nieuwsgierige friezin… ), leuk om zo weer eens bij te kletsen. En als het goed zit, is het niet erg dat je elkaar zo’n tijd niet hebt gezien. Als het gevoel maar goed is. Leuk voor je :thumbup: .
Linkie, idd luister naar je lichaam! Leuk he al die veranderingen.
Nic, hoe gaat het nu, heb je vrijdag weer een echo? :hug: thnkng of you… :-*
Garfield, het gaat echt serieus worden he… leuk hoor meid, geniet van het gevoel dat het elke dag sterker wordt, is een succesfactor voor je relatie. Heerlijk voor je. Zoals Chantal ook zegt, goede keuze, maar meestal zo moeilijk als je er nog midden inzit he… veel geluk hoor Garfield, de puzzelstukjes vallen op zijn plek!
Fijne dag allemaal dames!
groetjes, hazze
Chantal, leuk om een vroegere vriendin weer te zien na al die jaren en dat het meteen weer gezellig was
Erg leuke foto van Nynke, leif met dat hoedje :inlove:
Hazze, makkelijk zo’n rugdrager, Yvan vindt het volgens mij erwel leuk in.
Hier is het rustig, ik heb vanmorgen en net even de bakken van alle beesten weer schoongemaakt en de was weggeruimd, nu even relaxen op het forum.
Nala: :thumbup:
:inlove: :inlove: Wat een scheetje!!! En dat hoedje, ontzettend lief!!! :inlove: :inlove:
Hazze: Wat lief zef, Yvan met papa. Leuk om hem ook eens te zien.
Waar ik ben geweest in Friesland? Houtigehage. Zegt je dat wat?
Maar begin volgend jaar BV dieet? JA, ik wil!!! :lol: :lol: :lol:
Vrijdag mogen we weer naar de gyn. Duimen jullie voor ons voor goede resultaten? Enne, gaan we weer met z’n allen??? :lol: :lol:
Liefs, Chantal
Chantal, ik ben er bij voor je vrijdag… :lol:
en houtigehage zegt me wel wat, maar ligt niet direct bij me in de buurt. Je bent toch vast langs mijn woonplaats gereden (Heerenveen)…
Zal vast wel in de buurt zijn geweest. :oops: :oops: :oops: Sorry ben niet zo’n topo wonder :oops: :oops:
Ok dan zie ik je vrijdag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Chantal, ik ga ook mee morgen :lol:
Oke Welkom, dan zie ik jou ook morgen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus we zijn al met 4 personen, er kan nog meer bij!!!
Liefs, Chantal.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe laat is die afspraak morgen? Want dan neem ik broodjes mee en een thermoskan thee. :mrgreen: (count me in!)
10 over 10 morgenvroeg
Ok, 5 personen. Nog meer ???
Alleen thee??? Geen koffie??? Ik wil koffie!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee Krab, :naughty: wen nou maar vast aan thee… anders heb je binnenkort last van je maag, oprispingen, brandend maagzuur, niet kunnen slapen en mss smaakt het wel helemaal niet meer… nee, thee is echt veel beter voor je…
Cynthia, ik wel graag thee anders wordt yvan zo onrustig (en hij is momenteel al zo… :roll: :silenced: )
enne 10.10 ben ik er!
c u tomorrow 8)
Oke thee dan…maar dat lust ik ook wel!!! mjummie :drool: :drool:
Heeft iemand nog een voorkeur voor een smaakje???
meloen!!! :drool: die ruikt zo lekker… of die white tea… had ik laatst een proefverpakking van, was lekker! :thumbup:
Ik wil ook wel graag thee en het smaakje altijd prima, vind alles wel lekker. Tot 10.00 uur !!!
Enneh… wie neemt een koekje mee voor bij de thee…??
Succes Chantal!
:-* Garfield
Chantal hoe is het geweest? Ik moest zo nodig naar het toilet dat ik het gesprek even gemist heb :mrgreen:
Ik dacht al Welkom… waar was je nou… :mrgreen: je thee werd koud!
Chantal meissie, hoe was het bij de gyn… updeetje ???
Lekker, eerst al mijn thee opdrinken en dan maar klagen dat ze naar de wc moest… :mrgreen:
Hee Chantal, we zijn wel heel erg benieuwd hoor!!
he hallo meiden, wat is het hier weer gezellig!
chantal
hoe was het vandaag meid???
hopelijk ben je weer meer gerustgesteld?
wat een heerlijke foto’s weer zeg!!! nog een flink aantal maanden dan kan ik ook meedoen :mrgreen:
hazze
ik woon in een dorpje vlakbij leeuwarden, dus ben ook een friezin!