Meid, wat fijn dat het zo positief was! Dan valt er zeker wel een last van je schouders he?
En misschien ga je na de 40 weken ook nog wel voor de 42! :mrgreen: (arme jij…)
Hier gaat alles inmiddels weer lekker. Het is best druk geweest, omdat Juul wat hangerig werd en heel veel aandacht nodig had. Ook met slapen; ze werd steeds weer wakker en viel alleen maar in slaap als ik haar wiegde. Na zo’n 3 a 4 keer per nacht gaat het je wel opbreken hoor… Maar nu gaat het een stuk beter.
Ze is een stuk mobieler en kruipt (eeeh… sjeest) door de kamer. Ook loopt ze langs de tafel, banken, box, kachel, krabpaal, wipstoeltje en alles wat binnen handbereik is. :roll: Het is wel leuk hoor, maar je moet wel opletten…
Nu ligt ze lekker op bed en kan ik ongestoord even aan de computer hangen en bijlezen.
Ik ben trouwens een paar weken geleden met Sonja Bakker begonnen en het gaat heel goed! Het valt me ook erg mee moet ik zeggen. Ik ga dus voor een kilo of 25 eraf, dat zou leuk zijn! :mrgreen:
Nou, ik ga maar even verder tutten, doeidoei!
nic
wat super goed nieuws weer meid!
nu proberen lekker te genieten.
op naar de 26 weken & verder natuurlijk!
chantal
wat fijn dat je weer rust in je hoofd hebt, en het allemaal weer even wat kan relativeren.
even met andere dingen bezig zijn (sonja) kan ook heel goed werken.
we sluiten nog niets uit en gaan nog steeds voor een spontane zwangerschap.
alles is mogelijk, dat heb je bij ons wel gezien.
welkom en hazze
het lijkt altijd zo schattig die eerste tandjes maar ze kunnen idd wel errug scherp zijn.
cynthia
fijn dat het nu weer wat rustiger bij je thuis is.
suc6 ook met afvallen!
hier ook alles goed.
vandaag het hartje weer horen kloppen dus ik ben super blij!!!
Nic op naar de 26 weken. Super dat het goed gaat zover ze nu kunnen zien. :thumbup:
Linkie, leuk he om het hartje weer te horen, ik vond dat elke keer toch weer een bevestiging dat er echt iets groeit en leeft in je lichaam.
Cynthia, leuk he dat kruipen en stappen, ja je meisje wordt groot :mrgreen:
doet eerst een vreugde dansje voor alle goede echo’s en kloppende hartjes vandaag
Nic: :dance: Jaaaa, ben superblij voor je!!! Tuurlijk blijf beeb zitten tot minimaal 37 weken, daar gaan we voor. Maar idd, doe rustig aan!!! En luister naar je lichaam, die geeft wel aan tot hoever je kunt gaan.
Linkie: :dance: een luid kloppend hartje, gefeliciteerd!!! Was voor de rest ook alles goed bij de ha?
Ja, ik geloof dat ik jou maar als voorbeeld moet nemen. We zien het wel. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Cynthia:Lekker zo’n actief kind, vooral als mama er de hele dag achteraan mag vangen. Dat in combi met SB zullen die kilo’s er wel af vliegen :lol: :lol: :lol:
Maar 25 kilo? Das wel veel…dat mag ik ook wel en miss nog wel iets meer :oops: :oops: :oops: Maar we doen ons best. Hoe lang ben je er al mee bezig?
Hazze:Borstvoedingsdieet??? Werkt dat???
:mrgreen: Ik wil ook!!! :mrgreen: Maar wat erg, elke dag aanvullen die pot. Dat doen we bij ons op het werk nooit hoor :oops: :oops: Nee hoor. wij zijn geen haar beter.
Liefs, Chantal.
Daar ben ik weer eens. Sorry, sorry sorry, maar ik heb het erg druk. Echo he!??
Ik zag een onvoldoende voorbij komen. Ik weet uit ervaring dat als je afstuderen om dat ene cijfer hangt, je soms wel wat voor elkaar kan krijgen en ergens en keertje extra examen mag kan doen.
Ik zag dat het weer wat positiever was voor Nic: gefeliciteerd meid. Het blijft spannend, en ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan.
Ik zag verhuisplannen voorbij komen en de optie huren of verkopen? Denk eraan: een huurder zet je niet zomaar de straat op. Voordeel: eenhuis wordt steeds meer waard, dus als je het over bijvoorbeeld 10 jaar zou verkopen: dan maak je nog meer winst dan nu.
En Juul: die sjeest. Ik keek even en zag dat zij 8 maanden is. Ik denk niet dat Britt dat gaat halen, met 8 maanden rondsjeezen. Ze is natuurlijk 5 weekjes tevroeg geboren, dus voor haar zou het 9 maanden zijn. (Dan heeft ze er nog 2!) Wie weet
Linkie: 12 weken! Gefeliciteerd…
Afvallen: ik mag zo een 15 kilo kwijt. Ik weeg nu 77,7 kg. Eigenlijk weeg ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaren zo veel (ook voor de zwangerschap) Ik ben 165 cm lang, dus 65 kilo zou beter zijn. Maar… ik ben denk ik sinds mijn 18de niet onder de 70 kilo gekomen. Ik heb al meerdere lijnpogingen ondergaan sinds Britt er is, maar ik hou het niet vol. Ik hoop voor de lijners dat het voorspoedig mag gaan.
Met Britt gaat het erg goed. De nieuwe medicijnen zijn echt een wondermiddel. Ze beweegt haar been super goed (voor haar doen) en ze eet als nooit te voren! We zijn zo trots op haar. Met haar billen gaat het ook erg goed. We maken ze nogsteeds schoon met water en dan een dikke laag witte vasaline erover. Dat werkt super. Waarom we eigenlijk billen doekjes gebruikt hebben? We hebben 1 groot fleece deken ik kleine doekjes geknipt. Die houden we onder de kraan en daar maken we haar billen mee schoon. Super zacht en makkelijk uitwasbaar.
oh, die Britt zeg…ik ben vullllllllllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd!!! :inlove: wat een schatje! en wat heerlijk dat de nieuwe medicijnen zo goed hun werk doen en dat het beter gaat met haar billetjes! Daar krijg je een heel ander meisje van! Geniet hoor!
Dat sjezen zie ik hier ook niet zitten op de termijnen van Juul haha. Zij is wel heel snel hoor! maar dat is ze steeds al toch Cynthia? ook met zitten enzo…
Groetjes en een fijne zondag allemaal,
x hazze
Haaa, Britt is kjoet!! :inlove: Wat fijn dat het zo goed gaat met haar!
Hier hebben we gelukkig helemaal geen last van luieruitslag of rode billetjes. Ik ben er door mijn werk ook erg alert op en mocht er al een tintje verschil in kleur van de huid zijn, smeer ik er al wat op. Maar volgens mij hebben we gewoon geluk. En ja, waarom niet gewoon met water en wel al die lotioonnetjes en doekjes en smeerseltjes? Makkelijk en snel denk ik, daar doen we het tegenwoordig wel voor he? Maar puur natuur is eigenlijk wel het beste en vaseline is ook heel zuiver.
En Linkie had een mooi kloppend hartje in haar buik. :mrgreen:
Geweldig he? Dat blijft de hele zwangerschap mooi klinken hoor. Ik had op het eind ook nog tranen in mijn ogen als ik het hoorde.
Juul is echt met alles heel snel en ben wel trots op haar, maar dat zou ik ook zijn als ze alles volgend jaar pas zou leren. Wat ik bedoel is dat het me niks uitmaakt wanneer ze alles leert en doet. En eigenlijk mis het lieve afhankelijke baby’tje wel dat rustig op mijn schoot bleef zitten. Al hoewel… Ik vraagme af of Juul dat ooit gedaan heeft… :think: Ze gooide zich de eerste dag al bijna van mijn buik af! :shock:
Over Sonja Bakker… Willen jullie resultaten zien van de afgelopen weken? Ik heb geen weegschaal, dus ik maak iedere week een buikfoto. In mijn zwangerschap gingen ze precies andersom… Dit is een spijkerbroek van 4 jaar geleden en het is de bedoeling dat ik die weer ga passen. Hij moet dus elke week beter gaan zitten!
Het valt me trouwens erg mee met het dieetgebeuren, maar misschien is dat ook wel omdat we het een heel kleinbeetje hebben aangepast aan onze llefstijl en behoeftes. Als diner alleen een schaaltje koolsalade eten, zie ik mezelf niet doen met mijn spastische darm. Maar het gaat me heel goed af. Door het regelmatige eten, heb ik geen behoefte meer om tussendoor naar chocolade te gaan snaaien of zo.
Zo, doe ik er ook nog even een gezellig foto’tje bij. Juul op mijn verjaardag:
Knap hoor dat afvallen.
Ik vind het moeilijk om een aangepast schema aan te houden. Overdag gaat wel, maar het avond eten. Hubbie is toch wat kieskeurig. Hoeveel weeg je (of mag ik dat niet vragen?) Want je ziet er niet uit alsof er echt 25 kilo afmoet.
Marga
Bij de laatste meting begin januari was ik 106 kg. Ik ben wel 1.75 m. Dat rekt het nog een beetje in de lengte uit.
Wij eten 's avonds gewoon ons eigen menu hoor en als iemand kieskeurig is, dan is Toine het wel. Maar hij was ook bereid wat aanpassingen te doen en hij doet lekker mee. Bij hem moest er ook gewoon wat af. In het begin was er wel wat gemopper, want waarom geen vlees meer bij de witlof met ham/kaas enzo? (Het is echt een carnivoor hoor!) Maar nu juicht hij als we wel vlees eten, hahaha!
Goed zeg dat het afvallen zo goed gaat. Ik hoef er maar 1 kg eraf hebben en ik doe er geen moeite voor. Knap hoor en vooral zo doorgaan, want de foto;s geven een mooi resultaat.
Wat een scheten op de foto’s :inlove:
Tja, Ik moet zeggen, dat je er op de foto niet uitziet als 106!
Maar ik snap wel dat er wat af “moet”.
Ik ga misschien over een tijdje weer beginnen. Even moed verzamelen.
Iedereen een fijne week toegewenst!
Marga
marg
wat een scheetje!!!
fijn dat het nu ook zo goed gaat, dat is jullie zeker gegund!
cynthia
dat gaat de goede kant op zie ik, ga zo door meid!!
hier verder weinig bijzonderheden te melden, heb zelf het idee dat ik nu wat vermoeider begin te worden dan tijdens de eerste weken, dus ik moet gewoon wat minder actief soms zijn (is voor mij errug moeilijk, maar voor een goed doel!)
Hoi meiden,
Inmiddels dus velen van ons in de ban van Sonja…
Wij hebben er vanaf de vierde week al onze eigen draai aan gegeven, maar ik merk dat het daardoor ook niet echt meer opschiet. Nou ging het bij mij sowieso niet zo hard, ik blijf gemiddeld gewoon stug hetzelfde wegen. Afgelopen week wel wat meer gesport, dus dat heeft het uit eten gaan een beetje gecompenseerd :dance:
Vrijdag hadden we samen een dagje vrij. We hebben eindelijk rolgordijnen gekocht voor de woonkamer en we hebben stoelen voor onze eetkamertafel besteld. Aan dat soort dingen kwamen we in een weekend gewoon niet toe. In ieder geval lekker van het mooie weer en van elkaar genoten en even helemaal bijgekomen. We zijn nog steeds helemaal in love… ik vind het echt zoo leuk dat dat gevoel alleen maar sterker wordt :inlove:
Nic, gelukkig had je positief nieuws. We duimen ondertussen gewoon door hoor
Linkie, dat zal wel even een omschakeling zijn om toch een tandje terug te moeten doen. Maar inderdaad: het is voor een goed doel
Succes met de kilo’s deze week. Ik heb zo een overleg met verzorgde lunch dus dan mag ik eindelijk weer wat eten :lol:
Groetjes Garfield
Even een foto van Bas plaatsen, vond hem zo lief.
Lief inderdaad !!
:inlove: :inlove: :inlove:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :inlove: té cute :inlove: :inlove: :inlove:
meiden hoe is het hier? voor Nic even spannende tijden zag ik.
zag een mooie foto van Bas en verder is het teveel omte lezen ben ook al zolang niet op het forum geweest.
Oh! Ninthe wordt wakker kom snel weer langs (hoop ik heb het druk)
:-* :-* :-* :-* Nala
pracht kereltje!!!
:inlove:
He dames,
goh wat hebben jullie weer veel geschreven!!!
Marg: he meid, wat fijn dat het beter gaat met Britt!!! He dat werd tijd, goed nieuws van jullie. Top!!!
:inlove: :inlove: Ooh wat een poepie is Britt!!! :inlove: :inlove:
Cynthia: :shock: Sjo sjeg…Je ziet echt al verschil!!!
Heel goed!!!
Enne, kwa gewicht zitten wij hetzelfde (bijna op kilo na)en ik ben iets kleiner als jij. Dus ik denk dat we naar hetzelfde doel gaan. Maar ga door!!!
En die Juul is ook al zo’n lekkerdje!!! :inlove: :inlove:
Welkom: Oooh wat een lieve foto van Bas!!! Bas in het badje…geweldig!!! :inlove: :inlove:
Linkie: Meid, luister naar je lichaam!!! Ga lekker zitten of liggen op de bank en laat je verwennen en neem je rust. Verder alles goed?
Garfield: Leuk samen spulletjes kopen voor je huisje!!! Maar super dat het zo goed gaat tussen jullie!!! Tis dus een goede stap geweest om je relatie te verbreken. Nu kun je lekkker doen wat je wil. Hoop dat het zo goed blijft gaan tussen jullie en dat dit de ware is!!!
Nala: waar blijft de foto van Ninthe? Je kunt nu niet achterblijven!!!
Hazze: Jij ook Yvan showen!!!
Dames,wat een ontzettende mooie kindjes hebben jullie!!!
Zo heb een leuk weekend gehad. Afgelopen zondag ben ik naar Friesland gereden om op bezoek te gaan bij een oude vriendin. Had haar al een jaar of 6 niet meer gezien en gesproken. Toevallig heeft een vriendin van haar (en oude bekende van mij) een kind bij mij in de groep op het kdv. Laatst was dat kindje jarig en met het feestje vieren hadden we foto’s gemaakt en daar stond ik dus bij op. Zij zag die foto’s en was heel verrast om mij te zien. Kreeg de groeten en gelijk heb ik haar adres gevraagd. Kaartje gestuurd en toen heeft zij me gebeld. Na telefoontje afgesproken en ik dus naar Friesland gereden zondag. En het was ouderwets gezellig!!! Leuk om dan iemand terug te zien.
Frank was wel ongerust, want ik ben ontzettend goed in verdwalen!!! Ben zo’n topografisch wonder :lol: :lol: dat wil je niet weten. Maar goed, been veilig heen en terug gekomen.
Liefs, Chantal.