Wat een heerlijk weer is het toch. Bas en ik hebben net een uur buiten gewandeld en nu ligt hij na een fles voldaan in de box. Zijn eerste tandje komt eraan en hij is er rustig van.
Hee meiden,
Welkom, wat een pittig kereltje is Bas toch!!
En lekker dat je van het mooie weer hebt kunnen genieten…
Ik ga zo in de pauze even een broodje scoren, maar daar zal het voor mij vandaag ook bij blijven qua buiten spelen. Ben met een rotzaak bezig op mijn werk… :?
Vanavond een volleybalwedstrijd, maar dat zal niet zo spannend zijn. We moeten tegen de onderste en wij staan bovenaan.
Verder is mijn vriend toch druk bezig met de huizenmarkt en daar word ik wel een beetje onrustig van. Vrees dat het allemaal toch wat sneller zal gaan dan ik had bedacht. Als mijn studie er maar niet onder lijdt, dan vind ik het best. Dan moet ik wel bedenken wat ik met mijn appartement zal doen: verhuren of verkopen. Verhuren lijkt me zo’n gedoe :think:
Groetjes Garfield
Succes vandaag met je rotklus op het werk.
Ja verhuren of verkopen :think: . Verkopen heb je je geld meteen en bij huren dan komt er elke maand een bedrag op je bankrekening erbij. Een voordeel is dat als je huurt en er gebeurd toch wat met jullie vriendschap, je altijd nog een stekkie hebt voor jezelf. Van dat laatste moet je natuurlijk niet van uitgaan, maar toch.
Ik baal echt als een stekker.
Heb mijn tentamen dus niet gehaald
Officieel is de eerstvolgende kans pas in december.
Dan zou ik dus niet dit jaar kunnen afstuderen :wall:
Pfff!
Groetjes Garfield
Garfield dat is inderdaad enorm balen, zijn er echt geen mogelijkheden dat je het tentamen toch eerder mag doen? Er zullen er toch wel meer zijn die een tentamen niet hebben gehaald? :hug: . Ik hoop voor je dat je het toch eerder mag overdoen.
Nic hoe is het nu met jou en de kleine??
@Garfield wrote:
Ik baal echt als een stekker.
Heb mijn tentamen dus niet gehaald
Officieel is de eerstvolgende kans pas in december.
Dan zou ik dus niet dit jaar kunnen afstuderen :wall:
aaahhhhh ships meid, is het een grote onvoldoende? Ik ging altijd naar de inzage, is mij wel een aantal keer gebeurd dat er niet goed was nagekeken, punten niet goed opgeteld :wall: (zelfs met 2e correctie :shock: ) etc… dus mss een tippie…
wat een tegenvaller joh! dikke :hug: …
hazze
Bedankt!!
De datum van de nabespreking is nog niet bekend.
Ik wil er zeker heen. Nu maar hopen dat ik op dat tijdstip geen zitting heb, want het zal waarschijnlijk wel gewoon overdag zijn.
Ik zal het dan meteen even bij de docent aankaarten en de mogelijkheden van een mondeling bespreken. Meer kan ik niet doen.
Nu maar weer de moed bij elkaar rapen voor mijn tentamen in april :shifty:
Groetjes Garfield
Garfield dat is dik balen. Altijd dat gezeur dat je maar een paar keer per jaar kan. terwijl je het liefst het nu direct over zou doen. Maar goed, afwachten voor een eventueel mondeling.
Hier gaat alles nog goed. Heb alleen oud bloed verlies, maar dat kan ook niet anders omdat er nog dat stolsel op het vlies ligt van 10x10x3,75 cm. Is trouwens bijna 2 cm dunner geworden, was 5,5 cm in anderhalve week, gaat niet snel en ben benieuwd of er vrijdag op de echo weer wat af is. Voel de kleine af en toe van die plokjes en dat is wel geruststellend want dan weet je dat het tenminste nog leeft. verder gaat het de ene dag wat beter dan de ander. Maar probeer zoals gezegd zoveel mogelijk positief te blijven. Maar van mij mag het ondertussen wel weer vrijdag zijn dan hebben we weer een echo in het ziekenhuis en weet je toch weer wat meer. Ik hoop zo dat het vruchtwater weer normaal is, maar heb geen idee of dat kan en of dat dan zo snel kan. Als je het opzoekt op internet krijg je allemaal enge verhalen en daar heb ik geen zin in. De arts zegt dat het niet kwaad kan zolang de kleine groeit en daar moet ik vanuit gaan. Maar toch blijft het dan wel steeds in je hoofd malen, oh oh dadelijk is het niet gegroeid enz. Goed je kan er dus behoorlijk gestoord van worden. Dan pak ik maar een boek of een sudoku en ben je weer gezellig afgeleid.
Hou jullie nog wel op de hoogte van vrijdag
groetjes
nic
fijn weer wat van je te horen, want je bent bij ons steeds wel in gedachten, hoor!
dus hou ons zeker op de hoogte! (als je dat zelf ook wilt natuurlijk )
heerlijk dat je je kindje voelt, dat is toch wel een beetje een geruststelling in deze onzekere tijd.
toi toi toi vrijdag!!!
marg
hoe is het met britt?
en met jezelf?
al die zorgen gaat je ook niet in de koude kleren zitten!
welkom
aach lief een 3-ling, toch ben ik blij dat er bij mij maar eentje in mn buik zit…hi hi…
mooie foto van bas, hij is al echt een foto model!
en je onderschrift is ook lief.
garfield
balen van je tentamen zeg, hopelijk is er nog een andere mogelijkheid zodat je wel eerder kunt afstuderen.
spannend zeg huizen kijken enzo!
is wel een teken dat het super goed zit tussen jullie!!!
hazze
jij hebt ook leuke nieuwe foto’s bij je naam!
hoezo trotse moeder :inlove:
op mijn werk weten ze nu ook dat ik zwanger ben en iedereen reageerde heel lief!
vanavond maar weer eens een poging doen om te gaan sporten!
Linkie: Gefeliciteerd met je 12 weken!!! Zo dat zit er al weer op, gaat wel snel. Maar leuk dat je fijne reacties hebt gehad op je werk.
Welkom: Wat een ontzettende mooie foto van Bas!!! Hij is echt lief :inlove: :inlove: :inlove: Maar is het tandje er al door?
Hoe is het met de lammetjes?
Marg: Hoe is het nu met Britt? Hoop dat alles goed gaat met jullie.
Garfield: Sjips zeg!!! Ik hoop dat je het tentamen toch eerder mag herkansen. Dikke :hug: :hug: van mij!!!
Oooh en je vriend nu al op zoek naar een woning voor jullie? Dat gaat zeker snel. Maar als het gevoel goed is, doen!!! Maar wat Welkom zegt kan ik me ook wel invinden, miss je huisje nog even aanhouden. Maar als je wilt kopen denk ik niet dat je met twee woningen wilt zitten. Tja moeilijke keus??? Ach je hart geeft wel aan wat je moet doen.
Nic: Spannend hoor die echo morgen!!! Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat alles goed is met je beeb!!! Hoe laat heb je de echo?
Maar wel fijn dat je je beeb voelt bewegen, geniet daarvan!!!
En hier gaat alles goed. Heb weer lekker buiten gezeten de afgelopen dagen. Heerlijk buiten spelen met de kids.
Voor de rest is het ook aardig rustig in mijn hoofd. Heb me er bij neergelegd dat Frank en ik alles om de 3 jaar doen. Dus kleine krab zal pas volgend jaar bij ons komen. Heb het met trouwen als geintje gezegd maar denk dat het echt zo is. (na 3 jaar relatie samenwonen, na 3 jaar samenwonen trouwen, na 3 jaar trouwen beeb?)
Tja en wat nog meer melden, heb er nu al 1,4 kilo af sinds maandag :dance: :dance: :dance: Dus we gaan vrolijk verder met SB!!!
Liefs, Chantal.
Chantal gaat goed met afvallen, maar hopelijk komt de kleine toch al eerder in je buik dan volgend jaar.
Nic, spannend inderdaad de vrijdag. Laat even weten hoe het is gegaan.
Ja bij Bas is het eerste tandje erdoor, maar echt pas een randje, maar wel al vlijmscherp.
Hoi meiden,
Linkie, wat goed dat je het stil hebt kunnen houden totdat je de 12 weken grens voorbij was. Wel lekker zeg!!
Chantal, super dat je zo lekker afvalt. Ik ben gisteren uit frustratie aan de chocola gegaan, maar gelukkig had ik ook een wedstrijd en ben ik maar een onsje aangekomen
En lekker dat je er weer zo positief naar kunt kijken.
Nic, spannend inderdaad morgen!!
Groetjes Garfield
Garfield: :naughty: chocola…LEKKER!!! Vooral nu met al die lekkere paaseitjes in de winkel. Mmmmmm :drool: :drool: Van de week ging een collega naar een hele goed ijszaak hier in Hengelo, toen had ik gelijk al iets van Sas, Ik wil ook IJS!!! Ijsje was ook erg lekker :drool: :drool: :drool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Welkom: Oooh al een tandjes. En nu maar oppassen dat hij je niet op je vinger bijt.
Liefs, Chantal.
Ha ha, het waren inderdaad paaseitjes.
En ze zijn nu allemaal op.
Vanmiddag dan toch maar netjes mijn appel opeten!!
Groetjes Garfield
Chantal, ik hoop voor je dat je binnen niet al te lange tijd gaat AANkomen in plaats van afvallen en dat je Sonja Bakker een enkele reis kan geven…
Garfield, o heerlijk he paaseitjes, zoooooo fout. Ik doe het Borstvoedingsdieet :lol: , dus nu kan ik het hebben maar anders moet ik er echt niet aan beginnen. Bij ons op het werk staat een snoeppot die bijna dagelijks :shock: wordt aangevuld. Het zijn echte snoepkonten bij mij op de afdeling! Gelukkig werk ik maar 3 dagen, is de verleiding nog redelijk te weerstaan!
Welkom, Bas al een tandje… Yvan heeft er sinds zaterdag eentje onder. Ook nog niet helemaal door, maar idd wel heel scherp. Gelukkig nog geen problemen met de BV daardoor… :shifty: maar ik let wel op :shock: .
Linkie, gefeli met je 12 weken en leuk he die positieve reacties.
Nic, ik denk aan je morgen! Hopelijk positieve berichten bij de echo… :hug:
Fijne avond meiden!
hazze
Nic, veel succes vandaag, we denken aan je :hug:
Ja Nicje, er wordt flink aan je gedacht! Ik steek maar geen kaarsje aan, want ik moet zo de deur uit… In gedachten brand ik 'm! :kaars:
Ik kom vanmiddag nog even terug met meer verhalen!
Voor nic:
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hazze: ik hoop het ook, maar ik ben realistisch en ik ga er niet van uit. Miss ben ik wel te zwaar en moet ik eerst een paar kilo kwijt. Ik weet het niet, maar de hoop op spontane zwangerschap…ik weet niet of dat er voor ons in zit.
Liefs, Chantal.
Pff was wel weer spannend, maar gelukkig was alles goed in zoverre je dat kan zeggen. De bloeddoorstroom was in orde, iets te weinig in de placenta maar scheen niet erg te zijn. Vruchtwater leek iets meer dan vorige week, maar was in ieder geval voldoende voor de baby omdat de blaas vol zat en er dus al aardig op het plassen geoefend wordt. Stolsel was niet echt kleiner, maar zat geen doorbloeding in. Kreeg wel een bepaalde structuur ofzo waardoor ze konden zien dat het wel door het lichaam om genomen gaat worden maar ik wist al dat dat heel lang duurt. Ze konden niet zeggen of het goed gegroeid was, omdat je schijnbaar niet elke week kan meten omdat er een afwijking van een week in kan zitten, maar ze heeft "stiekum"het hoofdje gemeten en dat zou een week gegroeid zijn, dus daar verwacht ze geen problemen. Al met al dus een dikke opluchting. Moet nog steeds erg rustig aan doen en het blijft super trikkie, maar voor het moment kan het niet beter dan dit. We hoeven pas over 2 weken terug mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussen tijd. Dus alle duimen en kaarsjes helpen Thanks!!!
ondertussen zijn we bijna 3 weken verder en komen we steeds dichter bij de bijna magische 26 weken en als die bereikt zijn gaan we natuurlijk voor de 30 weken, daarna de 35 en tenslotte gewoon de 40. Oh wat zou dat geweldig zijn. Maar goed ben voor nu weer even helemaal gerustgesteld en zie het allemaal weer positief in.
Groetjes en een goed weekend allemaal!!!