Chantal..... ? :shifty:
Ooooh, spannend… Ik krijg er helemaal de bibbers van!
Chantahaaaal???
Chantal we zijn nieuwsgierig. Hopelijk kom je bij de eerstvolgende keer inloggen goed nieuws brengen, ik hoop het toch zo.
Wel een nieuwe banner, maar niet de gewenste banner…
Och…
Hier alles goed, gisteren weer die ellendige :twisted: :twisted: :twisted: gekomen. Had het al wel verwacht want mijn temp was al weer aan het dalen en gisteren helemaal. Hubbie en ik hebben afgesproken dat ik deze maand nog doorga met tempen. Ook aan de hand van de vorige cyclussen kan ik nu wel uitrekenen wanneer mijn ei ongeveer moet komen, dus met een een luteale fase van krap 10 dagen hen ik rond mijn verjaardag mijn ei. Dus nu maar wachten op een leuk verjaardagscadeau!!!
Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Chantal.
@cyntia
alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :oops:
@krabje
ik het echt dat je een geweldig verjaardagscadeau krijgt zeg,
mn beste vriendin was vorig jaar nog erg depri tijdens haar verjaardag, ze waren toen 5 jaar bezig, en enkele maanden erna hadden ze een + zwangerschapstest in handen…
en inmiddels is ze mama van een wonderschone dochter
verder gaat t bij ons best goed, erg druk en zo…
mn manneke is al bezig met brood te eten…
hier een leue foto van vandaag…
tijdens t eten doet hij duimen :eh: :mrgreen:
Hoi allemaal, hier even een kort berichtje van mij.
heb niet zoveel zin om te typen maar wil jullie even op de hoogte brengen.
Heb 26/2 een bloeding gehad en heb daarna bijna een week in het ziekenhusi gelegen. Eerste instantie werd gezegd dat de placenta losliet en dat ik die avond zou gaan bevallen van een dood kindje. De volgende dag klopte het hartje nog steeds en bleek de placenta toch vast te zitten. Het is een bloeding achter de vliezen. Gekomen door… gewoon domme pech.
Kans was nog steeds erg groot dat door het bloed dat langs de vliezen loopt de vliezen zo geprikkeld zouden worden dat het weeen op zou wekken. Gelukkig is dat niet gebeurd. Mocht vrijdags naar huis, en we zijn nu bijna 2 weken verder. Sta wekelijks onder controle. De kans dat het goed gaat is inmiddels van 5% naar 60% gestegen dus dat is een opluchting. De kleine groeit goed en daar ben ik heel blij om omdat op de echo van afgelopen vrijdag bleek dat ik weinig vruchtwater heb. (was niet zo), dit is niet erg zolang de kleine groeit, maar kan wel een indicatie zijn dat de placenta toch niet helemaal goed meer werkt. Elke dag is er 1 richting de levensvatbare periode en het kan best dat die kleine tot 40 weken blijft zitten en dat hoop ik van harte. Maar als het nu mis gaat is er gewoon niks aan te doen omdat het te jong is.
Ene dag gaat het me beter af dan de andere. Wil gewoon nu het vertrouwen houden dat het goed gaat, als het mis gaat heb ik nog tijd zat om te treuren, maar soms grijpt het je opeens aan. Je hebt het zien bewegen op de echo, ik voel het af en toe en opeens is de zwangerschap dan echt, ja dan moeten ze niet aankomen met vragen als cremeren of begraven, wil je het zien enz. want dit kleine wonder wil ik niet kwijt
Jullie zijn weer op de hoogte.
Groetjes
@nic
wat een nieuws zeg… :hug:
hopenlijk blijft alles goed gaan
ik steek een :kaars: voor jullie op…
en collega van me heeft dit met 12 weken gehad,
en met haar gaat t nu ook heel goed en ook met de kleine…
inmiddels is ze 20 weken in verwachting
ze is wel ongeveer 6 weken nog blijven vloeien, van al het bloed wat zich verzameld had, wellicht dat je hier steun aan hebt…
oei wat een nare berichten hier,
Nic, wat een schrik meid. Ik ken je gevoel. Ik heb het gehad met Yvan, was toen wel 31 weken zwanger en dus toen ‘aan de goede kant’ maar je schrikt je te pletter. Later bleek het bij mij niet het loslaten van de placenta te zijn. Natuurlijk wil je het niet hebben over vragen als cremeren of begraven, je wilt het hebben over leven en over de toekomst. Het hoort al zo bij jullie! Toen ik weeën kreeg met 25 weken (mijn zwangerschap was dus ook niet zo rozegeur…), zaten we nog aan de ‘verkeerde kant’, die nacht ben ik zo bang geweest dat we alles zouden verliezen… het was al zo van ons, je wilt daar geen afscheid van nemen… Uiteindelijk is Yvan met 40wk5dgn geboren (ingeleid).
Meid ik wens je alle goeds en denk aan je, heb en houd vertrouwen. Hou je ons op de hoogte? en als je wilt kletsen dan zijn we er voor je… sterkte meid en je hub natuurlijk ook :hug: :kaars:
Chantal, ships zeg, die :twisted: :twisted: :twisted: ! Ik hoop echt dat je op je verjaardag het mooiste kado zult krijgen.
:hug: aai over jouw bol… :-*
dag
hazze
Moonfire: He meid, leuk je weer even te zien. Maar wat groeit Bryan hard!!! Lekker ventje hoor :inlove: :inlove:
Nic: he meid, dit is dus niet echt zoals het moet. Ik
en :thumbup: :thumbup: voor je dat dit kindje blijft zitten. meid doe het rustig aan en je weet ons te vinden!!!
Dames dank je voor de lieve woordjes. Heb niet zoveel te melden. Ja mijn vakantie zit er weer op en straks mag ik weer aan het werk, weer lekker naar de kindjes. Lekker buiten spelen!!!
Oh ja, vanaf vandaag zijn hubbie en ik begonnen met sonja bakker. Ik wil echt gezond gaan worden. Niet meer roken en afvallen.
Liefs, Chantal.
Nic
ik krijg kippevel van je bericht!
meid wat is dit allemaal ontzettend spannend.
ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je straks nog lekker een tijdje onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap.
we zijn er hier voor je, maar neem vooral tijd voor jezelf en luister naar je gevoel.
heel veel suc6 en sterkte! :-* en :hug:
chantal
meid, weer een teleurstelling, weer slikken en doorgaan…pfff…
hopelijk dan toch een mooi verjaardagskado!!
suc6 met sonja bakker, heb er veel goede verhalen over gehoord.
moonfire
heerlijk ventje heb je!
hier alles goed, morgen de magische 12 weken grens!
merk dat ik steeds meer durf te genieten en meer durf over te geven aan het gevoel dat het nu echt is!!!
hopelijk horen we vrijdag weer het hartje!
Hoi meiden,
Chantal, hopelijk krijg je dit jaar een heel bijzonder verjaardagscadeau :-*
Wij zitten inmiddels in week 4 van Sonja B. maar in de weekenden doen we er niet aan en dat is duidelijk te merken :roll:
Nic, wat een spanning nu dan hè. Zoals je al schrijft, iedere dag is er dan toch weer eentje richting de veilige zone!! Sterkte meid :hug:
Groetjes Garfield
Er is weer opeens veel geschreven, maar helaas wat mindere berichten.
Nic, ik zal ook een :kaars: opsteken. Hopelijk valt het allemaal mee en blijft jullie kleintje voorlopig nog lekker in je buik zitten.
Chantal, nou dat is balen zeg :hug:
Maja, lief zo met een broodkorst en een duim in de mond, o wat worden onze kleintjes toch snel groot. Over een paar weken ga ik ookal met een broodkorst aan de gang.
Linkie, heerlijk morgen alweer de 12 weken grens. :dance:
Bas kan sinds vrijdag van rug naar buik rollen en soms ookal terug. Hij is wel steeds verrast als het hem weer lukt.
Hallo,
Ik ben evenniet langsgeweest. Ik heb het razend druk op mijn werk en ook daarbuiten erg druk. Had ik jullie verteld van Britt haar ontstoken billetjes?
Nic, tjee, ik schrik van je berichtje. Tja, ik weet (uit ervaring) dat gezond zijn/ gezond kindje niet vanzelfsprekend is. Ik zal vanaf vandaag elke dag even aan je deken en duimen voor je kleintje dat het goed gaat komen. Doe rustig aan… en elke dag is er inderdaad 1.
(Werk je? Steunen ze je daar een beetje??)
Liefs marga
(Enne, Chantal, ik hoop ook voor jou dat je een mooi verjaardagscadeau mag krijgen!)
@marg248 wrote:
Hallo,
Had ik jullie verteld van Britt haar ontstoken billetjes?
hoe gaat het daar nu mee Marg?
Marg, hoe is het met haar billetjes en hoe gaat het nu met de steunkousen? Heeft dat nog meer resultaat gegeven?
Vanmorgen nog net voordat ik moest gaan werken een drieling schaap verlost, mijn schoonvader durfde het niet aan. Drie gezonde lammetjes gelukkig na wat tegenstrubbelingen.
ohhhhhhh lammetjes :inlove:
fotootje van je drieling?
Zal komend weekend eens wat foto’s proberen te maken als ze buiten lopen, binnen staan ze vrij donker en staat moeders er vaak voor.
Even ook een leuke foto plaatsen hier van Bas.