Moederdag:
Leuk, met Britt (weer) naar de dokterspost want ze had boven de 40 graden koorst. niks te vinden! Zucht!
Verder met een zieke Britt wel een leuke moederdag gehad.
Gister nogmaals naar de dokter geweest. Britt heeft nu dus dubbele oorontsteking. Het kan dat je op zondag nog niks ziet en de maandag wel, want in 24 uur komt dat op! Bovendien zit Britt nu ook onder de vlekjes, maar dat is één van de vele virussen waar je niks aan kan doen!
Ik word ondertussen een beetje depri van Britt haar gezondheid, de kleine meid is zo vaak ziek. Echt zielig gewoon! Kon ik het maar overnemen.
Verder duim ik voor Chantal!
(En natuurlijk ook voor alle anderen hoor!)
Welkom: ben jij nu gericht aan het klussen voo reen tweede?
Marga
Jeetje Marga, wat vervelend dat Britt nu oorontsteking heeft.
Het is voor volwassenen al zo vervelend en die kleine meid snapt er natuurlijk nog niks van…
Sterkte :-*
zo ikke heb weer effe tijd… :mrgreen:
@krabje
dank je wel voor de felicitaties…
hopenlijk mogen wij jou volgend jaar het zelfde wensen :kaars:
@welkom
hier wordt er ook voor jullie geduimt
@kaatje26
heb je een pb gestuurd :hug:
@mowie
hoe ist met jou ?? :hug:
@marg
dikke knuffel voor britt :-*
Marga, wat vervelend dat Britt vaak iets oploopt :hug:
Ja deze maand hebben we gericht geklust voor een tweede. Net te horen gekregen dat mijn beste vriendin zwanger is, dus ik ben nu in een happymood :dance:
Maja, bedankt. Hoe gaat het met Ryan, wat kan hij inmiddels al allemaal?
@welkom wrote:
Maja, bedankt. Hoe gaat het met BRyan, wat kan hij inmiddels al allemaal?
met hem gaat t gelukkig heel erg goed gelukkig, na een niet zo’n leuke start (heel erg veel huilen, rechterlichaamshelft was niet goed ontwikkeld qua spieren)hebben we echt een geweldige zoon gekregen :dance:
hij kan inmiddels al:
- omrollen als hij er zin in heeft, maar meestal niet
- zitten
- 3 min alleen staan
- mama, papa, hamme (=eten) zeggen
- maar ook heel goed eten, hij lust bijna alles wat we hem voorschotelen buiten de bv om
- dingen tussen duim en wijsvinger oppakken
- zwaaien
- en een zeer eigen willetje hebben :shock: :wall:
vooral op die momenten als we het niet kunnen gebruiken :mrgreen:
en kruipen wil die nog niet, das alleen maar schreeuwen :wall:
en de tandjes die hebben ook een eigen willetje
(hopenlijk ben ik nu niet t entousiast geweest :oops: )
Hee Welkom,
Wat leuk dat je vriendin zwanger is.
En bij jou ondertussen dus ook alweer spannend
Ik was gisteren wel een beetje in shock toen ik een geboortekaartje kreeg. Was nl. niet van degene van wie ik het had verwacht, maar van een jeugdvriendin.
Gaf toch een vreemd gevoel.
Maargoed, ik ben helemaal happy met mijn vriend en hopelijk kan ik op termijn samen met jullie in spanning zitten!
Groetjes Garfield
PS: Maja, ik riep ook altijd ‘ham ham’ als ik wilde eten :mrgreen:
Garfield: Jou tijd komt ook nog wel. De dag dat jij hier komt vertellen dat je weer stopt met de pil…gil ik heel kok bij elkaar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Welkom: Leuk zeg je vriendin zwanger!!! Maar wanneer is jou NOD? Ik weet dat het bijna zover is maar wanneer precies?
Linkie: Knap dat je niet kijkt!!! Zou ik niet kunnen!!!
Enne een + test op vakantie??? Nee, daar geloof ik niet meer in. Ik heb de hoop opgegeven dat ik zo zwanger kan worden. Ik ben er van overtuigd dat ik daar toch hulp bij nodig heb. Maar we zien wel. Een + op de trouwdag zou wel heel speciaal zijn!!!
Marg: :hug: :hug: :hug: Tis wat met Britt, nu maar hopen dat het gauw goed met haar gaat.
Moonfire: Alles gaat dus goed met Bryan??? Das mooi.
Liefs, Chantal.
Maja, oeps Ryan, moest Bryan zijn, klein type foutje :eh:
Fijn dat hij het nu zo goed doet. Leuk om dat zo te lezen. Leuk is dat om te zien dat ze al zo snel vorderingen maken. En nu al 3 minuten alleen staan :think: , knap hoor
Mijn NOD zal ongeveer over 14 dagen zijn, want ik heb gisteren pas mijn eisprong gehad. Ik verwacht zo net in het pinksterweekend of er net na. We wachten met spanning af. Raar eigenlijk dat ik alweer voor een tweede ga en er nog dames zijn in dit groepje die helaas nog niet zwanger zijn.
Garfield, bij jullie komt het ook wel. Het is al zo fijn dat je al erg snel je kanjer hebt gevonden en eerst lekker samen genieten en dan kunnen jullie ervoor gaan en dan wacht ik ook in spanning voor jullie af :mrgreen:
Ik kom alleen even snel naar jullie zwaaien: zwaait
Het is hier druk met Juul, ze kan haar eigen ontwikkeling nauwelijks bijhouden en is dus erg huilerig en druk. Daardoor slaapt ze weer slecht en daar heb ik dan ook weer last van.
Komt wel goed hoor, echt! (gelooft het zelf amper)
Morgen kom ik wat uitgebreider reageren!!
:-*
Welkom: Ach wat is raar??? We gaan gewoon weer verder waar we toen gebleven zijn. We bliven hoop houden. En ik zal heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Cynthia: zwaait eerst even terug Meid alles komt goed, daar geloof ik in.
Je weet het, jij maakt her verschil hoe het met je gaat. Als jij de cirkel doorbreekt komt het uiteindelijk allemaal wel goed. Zoe ook je log, heb bericht daar achtergelaten. Dikke knuffel voor jullie!!!
Wat een ontzettende mooie zin heb je in de onderschrift staan!!!
En nu moet het maar gebeuren!!! Wanneer gaan we meeten???
Ik ga voor september. Doen jullie ook een voorstel.
Liefs, Chantal.
September is prima. Ik wou eigenlijk niet meegaan, maar aan de andere kant lijkt het me toch wel erg leuk om elkaar een keer te zien.
September is wat mij betreft prima!
he meiden
nog even snel een berichtje van mij want ik vertrek over een paar uur naar schiphol voor 2 weken vakantie Griekenland!!!
chantal
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?
wij hadden ook alle hoop opgegeven dat we zonder hulp zwanger zouden raken en je ziet het resultaat!
maar goed wanneer je er vanuit gaat dat het niet vanzelf gaat, haalt wel de druk er vanaf en dat ik ook al heel prettig weet ik uit ervaring!
marg
dikke :hug: voor jou en Britt, vervelend dat ze steeds ziek is!
kost jullie ook steeds heel veel energie.
he meiden de komende 2 weken ben ik er dus niet maar daarna lees ik wel weer lekker bij…hopelijk met veel leuke nieuwtjes
:-* linkie
fijne vakantie!!
Fijne vakantie :thumbup:
Even pronken met mijn knul met een link.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1589613#1589613
Welkom: Wat een leuke foto’s van Bas :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Vooral die laatste, Geweldig!!!
De sollicitatie van gisteren is niks geworden. Balen maar doe je niks aan.
Liefs, Chantal.
Jammer zeg van de solicitatie. Heb je er nog open staan?
@krabje
och meid :hug: alles komt goed hoor
en september is onder voorbehoud best ok…
ligt effe eraan wanneer …
wel zal ik dan met man en kids komen,
kan zelf sinds de bevalling geen lange stukken meer rijden
@linkie
fijne vacantie
verder gaat t hier echt goed…
en ik heb net de tijd gekregen om de baby site van bryan met foto’s aan te vullen
kijk maar op http://www.baby-jetten.tk
Welkom: Nee niet echt, heb gewoon die brieven geschreven en zie wel wat er gebeurd.
Hub zei dinsdag wel iets. De vrouw van een collega van hub heeft een kdv in enschede en daar komt een vacature vrij. Dus hub gaat maandag even zeggen dat ik daar vorige maand een brief heen heb gedaan.
Heb vandaag van een vriendin een heel mooi boeddha beeld gekregen. Nog voor mijn verjaardag en ook nog een hele mooie in bruikleen. Die wat ik van haar geleend heb is een boeddha die staat voor de liefde en vruchtbaarheid. Zij was zelf binnen 3 maand zwanger teon ze hem heeft gekregen. En andere vriendin heeft hem ook al geleend en op de dag dat ze hem meenam naar huis kreeg ze een innestelingsbloeding. Dus we zullen zien of die boeddha’s een handje gaan helpen.
Liefs, Chantal.