En nou maar hopen dat de Boeddha’s ook voor jou mogen helpen
Cynthia, mooie buggy (heb ik dezelfde en ook nog in die kleur :mrgreen: ). Mooie foto met de 2 knullen erbij, lekkere smeerpoetsen met zijn drieen :mrgreen:
hoi meiden
even vanaf het verre zuiden een bericht
ben al een hele lange tijd niet meer hier geweest
alles eerst wil ik nic fe,iciteren
mowie sterkte wensen
britt beterschap meisje snel beter worden
chantal een paar van mijn hormonen toesturen
bas is een lekker manneke
en verder weet ik het niet meer kan het niet meer onthouden
nou hier gaat het allemaal heel goed
woensdag wordt devano al 1 jaar wat gaat dat snel
hij doet heel veel dingen
zit op de ontwikkeling van een kind van 15 maanden
hij loopt 10 stappen alleen
staat alleen , zit zonder problemen
zegt van alles
begint nu echt met praten
verder eet hij goed en slaapt goed
met mij gaat het ook heel goed
buiten dat ik iets aan mijn pols heb en ze weten niet wat
hopelijk weet ik maandag iets meer moet dan naar de orthopeed
verder we zijn verhuisd
we woonde eerst in een dorp en nu wonen we terug in maastricht in een huisje met een tuin
we zijn nog niet bezig voor een tweede het was eerst wel de bedoeling om te stoppen zodra devano 1 jaar wordt
maar door de verhuizing hebben we het uitgesteld tot en met september
als ik jarig ben mag ik met de pil stoppen
verder heb ik niet veel meer te vertellen
ik beloof wel dat ik wat vaker kom reageren en lezen
ben nu ook lekker thuis i.v.m mijn pols
en mss blijf ik nu ook wel thuis als thuisblijf mama
we zien het wel
laat weer snel iets van mij horen
hugs and kisses
tamara (poemmelke )
mama van devano
Poemmelke: Zo hee wat gaat de tijd al snel. Devano al bijna 1 jaar…
Maar jij woont in Maastricht? Geweldige stad!!! Hub en ik zijn al een paar keer samen naar Maassticht geweest, Leuk. Heb zelf familie in Maasstricht wonen en hub is in roermond geboren.
Maar leuk dat je even komt kletsen hier.
Welkom: Ik hoop ook dat de boeddha zijn werk doet hier.
Maar hoe staat het bij jou???
Heb gisteren weer een dip gehad. hub wil graag dat ik naar de ha ga om te praten. Heb het gevoel dat ik tegen overspannenheid aan zit. En vooral het gevoel dat ik het niet meer zie zitten. En daar is hub heel erg van geschrokken. Dus eigenlijk gaat het niet zo heel goed met mij…
Liefs, Chantal.
hoi
chantal maastricht is idd een mooie en gezellige stad
en heel leuk om er te wonen
en ja als je je zo voelt moet je echt eens met de ha gaan praten
niet om je te ontmodigen maar het is mss goed om met iemand te praten waar je niets mee hebt en mss kan hij je helpen met alles waar mee je zit
ik wens je heel veel sterkte
en een hele dikke knuffel
tamara
Hoi meiden,
Chantal, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit
Als je denkt dat een gesprek met de HA helpt, zou ik inderdaad een afspraak maken. Niet als je het alleen doet omdat je hub het wil, dan heeft het denk ik niet zoveel zin. Daar moet je zelf aan toe zijn en voor open staan.
In ieder geval veel sterkte met je emoties. Hopelijk voel je je gauw beter.
Ik vind je hier altijd heel positief en sterk overkomen :-*
Wie weet kan de boeddha hier ook een helpende hand uitsteken
Liefs Garfield
@Garfield wrote:
Ik vind je hier altijd heel positief en sterk overkomen
Maar dat denkt dus iedereen… Zelfs hub dacht dat ik al heel lang geen eetbuien meer had. Maar ja, voor de buitenwereld kan ik veel verbergen.
Vandaag ook met een vriendin van me gesproken. Heb haar verteld hoe ik me voelde en dat ik het gevoel had dat ik tegen overspanneheid aan zit. Zij vertelde me dat ze aan me kon horen hoe ik praatte, dat ik er al over heen zit. (dus al overspannen ben)
Denk dat ik idd morgen maar even naar de ha ga.
Liefs, Chantal.
Hey,
Chantal, hopelijk kan de HA iets voor je betekenen!
Ik herken het wel hoor, mooi weer spelen naar buiten toe.
Dat hoeft nu in ieder geval niet meer en dat geeft waarschijnlijk ook wel een stukje rust.
Sterkte meid :-*
Donderdag morgen heb ik een afspraak bij de ha.
Ik wil toch wel een beetje optimistisch blijven, ik krijg het gevoel dat ik iedereen wegjaag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Bedoel ik als grapje)
Hoe gaat het met jullie?
Kaatje: Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie al een beetje bekomen van het nieuws? Hoe gaat het nu verder?
Mowie: Hoe gaat het nu met jou? Wanneer begin je weer met de clomid? Of ben je al weer begonnen?
Welkom: En hoe staat het er voor?
Liefs, Chantal.
Ik ga donderdag zelf ook naar de HA.
Opnieuw voor een uitstrijkje.
Ze vond de cellen de vorige keer erg onrustig en omdat het de eerste keer was, had ze geen vergelijkingsmateriaal.
Ik merk dat ik er toch wel een beetje zenuwachtig van word… :roll:
En dan volgende week ook nog een tentamen… pfff!
Groetjes Garfield
Hai ladies,
ik ben er weer hoor, we hebben genoten van een heerlijk hemelvaartweekend kamperen. Het was een proef voor de zomervakantie en is met glans en wimpel geslaagd! Het was super met Yvan erbij. Alleen de koude nachten hadden we zwaar onderschat. Yvan werd er wakker van, ondanks dubbele Combisleeper en een extra dekentje… de schat. Hij heeft 2 nachten als een prins naast me gelegen, maar omdat dat funest is voor ons lijf en leden, hebben we vrijdag maar snel een veilig campingkacheltje gehaald en was het prima te doen in zijn eigen bedje. Ik heb nu echt helemaal enorm zin aan de zomervakantie, nog maar 2 maandjes! Op naar Frankrijk en daar wordt Yvan 1!
Garfield, succes en sterkte bij de ha donderdag. Hopelijk valt het wat mee en was het niets bijzonders, maar zoals ik al eerder heb gezegd, routinecontroles zijn het nooit… :hug: Ik duim voor je dat het allemaal in orde is. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Chantal, ik heb je al een pb gestuurd, ik lees dat je een afspraak hebt staan voor donderdag. Sterkte meissie… :hug: :-*
Kaatje hoe is het nu met jullie, en inderdaad wat zijn nu de vervolgstappen?
Welkom… is het spannend bij jou? is het soms bijna je NOD? :think:
hoe gaat het met de beessies? groeien ook als kool zeker? Houden jullie ze nu ook allemaal?
Nic, en alweer een week voorbij! Elke week is er eentje! Hoe gaat het nu? en hoe is het met de babykamer?
Linkie, lekker vakantievieren hoor!
Mowie, hoe is het bij jullie?
Cynthia, how’s life in den haag? Alles goed met Juul en jou?
Vandaag wordt hier weer een droeve dag. We gaan alweer afscheid nemen van een kat van ons… ditmaal Gunnar, exkater van 13 jaar. Het wordt te erg om nog van een waardig leven te spreken… zo heb je er drie en na vanavond nog maar 1 (en die is ook 14…).
groet,
hazze
Hazze: Dikke :hug: :hug: voor jullie. Toch sneu dat je afscheid moet nemen van je huisdieren.
Maar lekker gekampeerd/??? Oooh lekker, ik wil ook graag weer kamperen in Italie. Als het goed is gaan we volgend jaar weer.
Je had ook alweer pb terug.
Garfield: Oei wat een rot idee. Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: en
dat deze beter is .
Nu ga ik me gauw klaarmaken. Mag zo weer aan het werk :? :? :?
Liefs, Chantal.
Ha meiden, ik zal me ook maar weer eens melden.
Ik lees wel mee hoor, maar vergeet vaak te reageren. :oops: De laatste tijd ging het hier ook even niet lekker (slaapproblemen van Juul) en paste mijn vel me ook niet zo goed meer. Nu gaat het iets beter en daar ben ik natuurlijk erg blij mee!
Hazze: wat sneu van je kat(ten). Ik heb het eind vorig jaar meegemaakt en dat was voor het eerst bij mij. Ik was zo verdrietig, had niet verwacht dat het me zo aan zou grijpen. En nog steeds als ik er aan denk… :hug:
Garfield: Ook :hug: voor jou; ik ga duimen dat het allemaal goed is!
Krabje: je hebt pb! (en niet zo’n kleintje ook…) :mrgreen:
Vandaag ook met een vriendin van me gesproken. Heb haar verteld hoe ik me voelde en dat ik het gevoel had dat ik tegen overspanneheid aan zit. Zij vertelde me dat ze aan me kon horen hoe ik praatte, dat ik er al over heen zit. (dus al overspannen ben)
Dat herken ik heel goed, want vaak ben je het al heel lang voor jezelf aan het ontkennen, voor je het vertelt. En dat is meestal aan iemend die je goed kent en vetrouwt en die heeft het dan allang aan je gezien.
Komt goed meisje, komt echt goed!
Zo, Juul is weer wakker (heeft ruime een uur geslapen! :dance: ), dus ik ga weer aan de slag.
Toedeloe!
Chantal, heel veel sterkte :hug: , goed dat je naar de ha gaat :thumbup:
Mijn NOD zal ergens eind van de week zijn, maar heb geen hoop, verwacht dus ook gewoon de :twisted: :twisted:
Garfield, spannend dus weer even, wanneer krijg je dan de uitslag?
Hazze, fijn dat het weekend lekker is verlopen.
De jonge hamsters en konijnen gaan naar dierenspeciaalzaken en de jonge geiten en schapen gaan mee met een bevriende handelaar (is maar een kleintje, is meer hobby). En natuurlijk blijven er ook wel eens een paar :mrgreen:
Sterkte met het verlies van jullie kat :hug:
Hallo u allen,
Poosje niet gebabbeld hier. Wat een boel gebeurd. Hoop voor degenen die spannende dingen te wachten staan dat het allemaal helpt en meevalt enzo.
Hier gaat alles nog z’n gangetje. Gisteren bezoek gehad van de kraamzorg over het hoe en wat ons straks te wachten staat. Was wel een aardige vrouw en kreeg er al helemaal zin in. hahahaha
Terwijl ik van de andere kant voor m’n gevoel nog maar een paar weken echt zwanger ben en ik het dus ook nog helemaal niet zat ben. Vragen de mensen nou wel eens, van en…ben je het al zat??? Nee dus. Maar wie weet praat ik daar over een aantal weken heel anders over.
Vanmorgen weer een echo gehad. Hummel was het er op een gegeven moment niet mee eens geloof ik want hij trapte zowat dat echo ding bij de gyn uit de hand. nee dat is overdreven, maar was wel lachen, zie je echt zo’n schop op het scherm die je dan zelf ook heel duidelijk voelt. Alles was weer goed Joepie, en de bloeddruk bleef ook binnne de grenzen dus hoef volgende week niet weer voor een extra bloeddruk/ urine controle. Dus al met al allemaal positief nieuws.
De kinderkamer begint ook mooi op te schieten, de meubels staan er inmiddels in, al hoewel, toch niet helemaal want het ledikantje is niet helemaal compleet. Was m’n nicht vergeten (hebben van haar overgenomen), maar we zijn al op zoek naar een ander ledikantje en vrijdag gaan we even kijken. Dus wie weet hebben we het van het weekend compleet. Dan natuurlijk nog wel een matras en dekentjes enzo halen, maar daar hebben we even mee gewacht omdat ik niet zeker weet of alle matrasmaten gelijk zijn. Maar het begint erop te lijken.
Nou verder weinig nieuws hier. Hoop dat het dit weekend lekker weer wordt want heb zin om te bbq, maar zoals het er nu uitziet is het regen op zaterdag. Balen
Groetjes
Nic, fijn dat de echo goed was. Lekker he bezig kunnen zijn met de kinderkamer en dus lekker aan het genieten. De tijd gaat snel. 6 weken geleden was je nog een en al onzekerheid met goede redenen en nu gaat de zwangerschap boven verwachting :dance: :dance:
Cynthia: Succes met lezen van PB 8) Is ook geen kleintje!!!
NIc: OOooo hehe, eindelijk een keer flink wat goed nieuws van jouw kant. Fijn!!! :-*
Enne foto’s van beebkamer showen als die klaar is.
Welkom: Ik ga toch voor je :thumbup: :thumbup: en
Liefs, Chantal.
boehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik vind het zo erg… ik mis mijn liefies…
snotter
hazze
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh lieve Hazze!!! :hug: :hug: :hug: :hug:
Vind het heel sneu voor je…
Liefs, Chantal.
Hoi Meiden,
Bedankt allemaal voor de lieve woordjes,
ben even niet geweest om even rust te nemen.
Heb het allemaal een plaatsje kunnen geven nu.
Ben 2 mei bij de gyn geweest mocht meteen weer met clomid beginnen niet om persee zwanger te worden maar om in iedergeval mijn cyclus op gang te houden.
Hier verder weinig te melden zijn lekker met hemelvaart even een weekendje weg geweest even lekker samen zijn.
Ga zo even bijlezen klets van de week wel even bij.
Groetjes Mowie