Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

ja dat is waar! er moet toch ergens wel 1 eigenwijs zaadcelletje zijn?

kaatje

ik had je inmiddels al een pbtje gestuurd dus je weet dat ook ik enorm met jullie meeleef.

heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kan er nog een heleboel veranderen mbt het zaad.

toi toi toi

chantal

fijn dat het met jou langzaamaan weer wat beter gaat.

en weer begonnen met SB knap hoor!

zet em op meid!!!

garfield

zijn jullie inmiddels al bij de woning wezen kijken?

en… ik ben helemaal niet nieuwgierig :liar:

nic

hoe was je laatste echo, is het stolsel inderdaad weg?

ik hoop het zo voor jullie want dat is weer een stapje verder de goede kant op.

wat fijn dat je nu bezig kunt met de baby kamer ipv nadenken over hoe je het wilt wanneer je kindje het niet haalt.

nu maar lekker genieten!!!

hier op het moment ook wat ontwikkelingen.

heb gister de 20 weken echo gehad, was echt super om te zien!!!

we hebben echt een half uur liggen genieten van onze kleine. :mrgreen:

tijdens de echo kwam wel aan het licht dat het ene niertje wat groter is dan de andere, dit is op dit moment geen reden tot zorg maar het advies was wel om over 4 weken nog een echo te doen om te kijken hoe het niertje er dan uit ziet.

de kans is groot dat dan het verschil weg is (in 9 van de 10 gevallen is dat zo) of dat het niertje nog even groot is. (is ook goed)

alleen wanneer het niertje dan groter geworden is, dan is dat niet goed en moet er verder gekeken worden.

op dit moment maak ik me er nog geen zorgen over, en ook hubbie niet.

het is afwachten wat er over 4 weken te zien is, hopelijk is het dan goed.

het is dus wel wat spannend de komende tijd!

Linkie, fijn dat alles goed was op het niertje na, maar wat je al schrijft kan dat reuze meevallen. Wel leuk om over 4 weken nog een keer jullie kleintje te zien, want die is dan alweer lekker gegroeid.

Hoi meiden,

Kaatje, hopelijk geeft de volgende test een beter resultaat :-*

Chantal, inderdaad lekker dat je wat beter in je vel zit. Ik heb meegedaan toen mijn vriend met SB aan de slag ging. Niet dat ik veel hoef af te vallen, maar ik had er toch baat bij omdat ik last heb van een spastische darm en dat ging toen heel erg goed. Inmiddels hebben we het een beetje laten varen, maar ik vond het wel prettig.

Linkie, we gaan woensdag bij de woning kijken.

Hebben jullie in dat half uur het geslacht nog voorbij zien komen??

Ben ook niet nieuwsgierig :wink:

Hazze, lekker dat Yvan is opgeknapt. Alleen wel vreemd dan als je geen idee hebt hoe en wat qua oorzaak.

Welkom, het gaat dus goed met de tandjes :smiley:

Bij mij gaat er over een paar weken eentje uit :shock:

Fijn weekend alvast!!

Groetjes Garfield

Kaatje wat een rot nieuws, hopelijk is er de volgende keer beter nieuws.

Linkie: leuk he die echo, gewoon inderdaad niet druk over maken, als het over 4 weken iets niet goed is heb je nog tijd zat om te kijken wat het dan is. Maar voor nu kan je mooi zeggen dat je over 4 weken weer even "binnen"kan spieken.

De echo afgelopen week was weer goed, stolsel is nog niet helemaal weg, maar heeft nog maar een dikte van 7 milimeter en het valt echt bijna niet meer op. Vruchtwater was ook voldoende en groei ook. De eventuele achterstand van een weekje (is al geen achterstand maar goed) is weer weggewerkt en we liggen weer keurig op schema. verder is moeder niet alleen gegroeid maar die kleine ook weer 3 ons in 2 weken en weegt nu rond de 1.300 gram. Alleen had ik weer een bloeddruk recordje, balen, had eerst onderdruk van 100 en later van 95. Bij onderdruk van 110 gaan ze actie (?)ondernemen. Maar nu was het gewoon weer even urine controleren op eiwitten die er gelukkig niet inzaten en volgende week weer een extra bloeddruk controle en dan over 2 weken (inmiddels alweer over een goede week) een echo. Dus we hobbelen mooi verder en het komt vast allemaal goed.

De kinderkamer is inmiddels behangen en geverfd. Oranje muren en 1 muur vrij heftig oranje met bloemen behang. Dus erg fleurig, maar goed we krijgen witte/ creme meubeltjes en we denken dat dat het geheel mooi rustig houdt en mocht het toch te "druk"blijken dan moeten we nog even een nieuw behangetje uitzoeken. (ach voor 1 muur ben je ook zo klaar) Maar denk niet dat het nodig is want volgens mij wordt het helemaal mooi.

Goed weekend allemaal

Groetjes

Mowie, jullie weten nog niet wat het wordt of wel :mrgreen:

Fijn dat alles goed was op je bloeddruk na dan, fijn zeg. Heerlijk dat alles achteraf erg is meegevallen :dance:

Garfield, vertandskies eruit?

Ja, inderdaad!

De bovenste, schijnt minder erg te zijn dan onder en de tandarts doet het gewoon zelf. Ik moest een afspraak voor 20 minuten maken, dus hopelijk valt het allemaal een beetje mee.

Enneh… ik denk dat je Nic bedoelt :shifty:

Groetjes Garfield

hai hai

nic

fijn dat het steeds meer de goede kant op gaat, al moet je bloeddruk nu niet gaan stijgen op het laatste moment, hoop voor je dat ie bij de volgende controle weer wat gedaald is!

ik ben heel benieuwd naar jullie kinderkamer dus als je het leuk vindt mag je em hier altijd showen!!!

wij zijn ons nu ook al wat aan het orienteren daarop. meubeltjes worden ook ‘gewoon’ wit dus ik wil ook wel wat ‘heftigs’ met de muren.

garfield

aai…verstandskies, hopelijk heeft dat geen negatieve gevolgen voor je opleiding…hi hi…

nee we weten nog steeds niet wat het wordt, maar zijn wel reuze nieuwsgierig.

hebben een dichte envelop meegekregen met daarin de ‘juiste’ kleur sokjes, kunnen we na de bevalling kijken of hij gelijk had.

welkom

heb je toch je banner maar weer weggehaald?

heb vandaag nog even contact gehad met de huisarts over de echo en ook zij zei dat dit heel veel voorkomt en dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, toch wel fijn om nog een keertje te horen!!!

he meiden, allemaal een goed weekend toegewenst!

Oef stomme fout. Sorry Mowie :hug:

Ja banner even weggehaald, vond het voor chantal, mowie en kaatje voor mijn gevoel wat vervelend. Tevens wil ik er niet teveel mee bezig zijn en door de banner was ik dat wel weer. Nu dat hij er niet meer staatn niet meer gelukkig.

hai hai!

was ik weer eens!

Yvan heeft vermoedelijk 6e ziekte gehad, zat gister en donderdag toch opeens onder de vlekjes. Dus de eerste kinderziekte kan worden afgevinkt, check in the box! Hij is nu helemaal weer Yvan! :inlove: zo’n lekker ding!

Linkie, die envelop hadden wij toen ook, en hij had het goed hoor! Leuke man he… echt zo enthousiast. Hopelijk is met een week of 4 het verschil in niertjes bijgetrokken. Waar moet je dan de echo laten maken? Bij VK / zkh? Hebben jullie ook DVD? heb hem laatst nog gezien, werd helemaal emo… groeit je buikje al lekker?

Nic, jammer van je bloeddruk, maar verder ga je elke week weer dichter naar de 40 joh! Wij hadden ook veel met oranje accenten en witte meubels, nu Yvan er is komt daar ook in accessoires lime en aqua bij, maar het is ‘lastig’ he om anders een goede kleur te bedenken… hihi. Heb je foto’s ?

Garfield, verstandskies eruit… zou je dat nou wel doen zo vlak voor de eindsprint van je studie… :wink: :wink: Ik ben ze ook kwijt, allemaal. Viel me reuze mee, zorg voor een goed recept voor een pijnstiller na die tijd. Ik had Zafen, was heerlijk! :shifty: niet te veel met je hoofd naar beneden en goed spoelen… Sterkte, wanneer gaat het gebeuren?

Welkom, jeetje veel tanden al! Yvan is een drietand, neptunus noemen we hem nu :mrgreen: zo’n schattig gezicht als ie lacht, die stralend witte kleine tandjes :inlove:

en ja als je eenmaal weer graag wilt, kan ik me voorstellen dat je er ook weer mee bezig bent. Snap ik wel hoor.

Chantal, Mowie en Kaatje, de laatste ontzwangeringshormonen strooi ik hierbij uit… :: :: :: :: :: :: :pray: :hug: :-* het is jullie zó enorm gegund…

Chantal, hoestie? heb je al wat gehoord van je sollicitaties?

Wanneer ga je nu met vakantie?

Kaatje, hoe gaat het… :hug:

lieve groeten

hazze

Hazze, Bas heeft 2 weken geleden ook vermoedelijk de 5 e of 6e ziekte gehad. Zat opeens onder de vlekjes en die trokken binnen 48 uur weer weg. Vaak hebben ze de dagen voor de vlekjes wat lichte tot hoge verhoging en daarna komen de vlekjes.

Lijkt me erg grappig drie tanden :mrgreen: , foto?

@welkom wrote:

Lijkt me erg grappig drie tanden :mrgreen: , foto?

Ik zal mijn best doen, maar Yvan is niet zo scheutig met het tonen van zijn tandjes… moet net op het goede moment een foto nemen… :mrgreen:

Welkom, dat is bij Bas dan waarschijnlijk ook 6e ziekte geweest dan. 5e ziekte komt op latere leeftijd (vanaf ca 4 jaar), 6e ziekte vanaf ongeveer 6 maanden.

Hoi hoi,

Hazze: Hehe, fijn dat Yvan weer de oude is!!! Tja wel zielig hoor de kinderziektes.

Wij gaan op jou trouwdag op vakantie :inlove: :inlove: en we vieren onze trouwdag daar!!! weet je dat we bijna dezelfde trouwdag hadden gehad? Tis dat hub ploegendienst werkt en 3 juni late dienst zou hebben, dus dat zou beteken dat zijn collega’s niet konden komen en toen hebeen we het een week opgeschoven.

En wbt de sollicitaties…Heb vandaag een brief thuis gehad met uitnodiging voor een gesprek woensdag :dance: :dance: :dance: Dat was de enige brief die ik schreef op vacature, de rest was open. Voor de rest allemaal nog negatieve reacties (geen vacature vrij)

Dusse graag even :thumbup: :thumbup: woensdag.

Welkom: Je hoeft voor mij je banner niet weg te halen hoor. Ik weet waar je mee bezig bent. Ik ga voor nu gelijke zwangerschap!!! Om heel eerlijk te zijn, lees ik ook in je andere stoppers gedeelte mee :oops: :oops:

Linkie: Spannend zo’n envelopje thuis!!! Kun je je bedwingen om hem niet open te maken??? Maar ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: dat de niertjes bij trekken!!!

Nic: mooi dat het nu zo goed gaat met de zwangerschap. Hopen dat het zo blijft gaan!!!

Enne foto als de babykamer klaar is :mrgreen: :mrgreen:

Garfield: Succes met kiezen trekken. Enne hoe is het met de huizenjacht???

Hier gaat alles weer wat beter. Mijn cyclus is zo raar… Denk ik er niet aan en dan is die precies 28 dagen…Ik snap het niet. Naddel is nu wel dat ik precies in de vakantie ongi ga worden :? :? Das voor het eerst, ben nog nooit ongi geweest terwijl ik op vakantie was :? :?

Liefs, Chantal.

Chantal, ik duim voor je woensdag en natuurlijk wordt je niet ongesteld in je vakantie :inlove: :pray: :pray: :pray: daar duim ik nog harder voor!

dikke tút! :-*

hazze

Dank je wel!!!

Chantal, ik :thumbup: :thumbup: ook even heel hard mee, dat je geen ongi krijgt op jullie vakantie, zodat jullie volop kunnen genieten :mrgreen:

De banner laat ik nog even weg, want anders ben ik de komende 2 weken er teveel op gefocust (we hebben volop geklust :mrgreen: ). Grappig dat je ook meeleest met het andere topic.

Welkom: ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het brusje van Bas snel komt :mrgreen: :mrgreen:

Tja en wbt het meelezen…ikke ben aagje :mrgreen: :mrgreen: maar dar wist je nu wel!!!

He mama’s: Gefeliciteerd met jullie 1e moederdag!!!

En zijn jullie nog verwend???

Liefs, Chantal.

jaaaaaaaaaaaaaah ben verwend, vanochtend beschuitje met aardbeien op bed en een mooie hanging basket voor buiten! Lief :inlove: , ik ben gek op bloemen en planten!

Van Bas heb ik een mooi papieren hart gekregen met in het midden een foto van hem (heeft de oppas mee gemaakt :mrgreen: ). Verder heeft manlief uitgeslapen en is nu alleen op stap en ik zit nu saai alleen frietjes te eten :roll:

Vanmorgen wel al naar mijn ouder geweest en een mooie uitvergrote foto van Bas gegeven, vanavond gaan we naar mijn schoonouders.

chantal

zal woensdag ook voor je :thumbup: , voor jou moeten nu ook weer goede tijden aanbreken dus…nieuwe leuke baan…en + zwangerschapstest op vakantie!

ik kan me gelukkig heel goed bedwingen en heb de gekregen envelop keurig opgeborgen, ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig wat er in zit maar ja dat is toch nog een paar maanden wachten.

hazze

de dvd is echt super, we hebben em meteen s avonds nog een keertje gekeken.

9 juni de herhalings echo en weer bij hem dus dat wordt vast weer genieten en hopelijk dan alleen maar goed nieuws!