o o o o o ik ben zo zenuwachtig ik moet straks naar de gyn voor de samenlevingstest. ben zo benieuwd! mannetje moet werken dus kan niet mee gelukkig blijft me moeder in de wachtkamer zitten heb ik iemand om tegen aan te zenuwen. wel raar hoor. mannetje moest om 6 uur naar zijn werk. kwart voor 6 dus ff snel :inlove: om 10 uur de afspraak dus dan is het 4 uur geleden. moet goed zijn toch? nou ik ga douschen en dan weg… jullie horen wel hoe het is gegaan xxxx kaatje
Succes met de samenlevingstest!
Kaatje: Op dit moment zit je bij de gyn, maar ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!! Laat snel wat horen.
Hazze: Nog maar een keer een dikke :hug: :hug: voor jou en Yvan. Nu maar hopen dat hij vandaag geen koorts meer heeft.
Nic: Oei, ik schrik even van je berichtje…Praten over begraven of cremeren. Gatsie, maar nu gaat het beter.
Ik :thumbup: :thumbup: voor je voor weer een goede echo straks!!!
Enne babykamer…wel foto’s laten zien als die klaar is!!!
Liefs, Chantal.
Ps. Hier gaat het elke dag een beetje beter.
Donderdag ben ik al 4 mnd van het roken af!!!
nou dit had ik echt niet verwacht, ik ging voor de samenlevingstest en kreeg eerst de uitslag van het zaad. …GEEN ZAADCELLEN!!! de oorzaak? tja daar mogen wij 30 mei pas over praten met mijn eigen gyn(dit was een invaller) ik weet het ff niet meer nu hoor. de samenlevingstest hoefde ik nu ook niet te doen want dat had geen zin. heeft iemand hier ervaring mee en hoe vertel ik dit aan mijn mannetje??? voor 30 mei moet er voor de 2e keer zaak ingeleverd zijn om te zien of die beter is??? ik dacht echt dat er bij mij iets mis was. nu is het mijn mannetje waarschijnlijk. hoe zal hij hiermee omgaan? o wat erg dit! xx een verdrietig kaatje
Ooohh Kaatje…
sjips zeg, dit was idd niet waar je op zit te wachten.
Even een hele dikke :hug: :hug: voor jullie.
tjonge, ik zit hier helemaal in shock achter de pc. Je weet ons te vinden al sje ons nodig hebt.
Liefs, Chantal.
Kaatje je hebt PB
huh, geen zaadcellen?! owwwww :hug:
sterkte meis… ik weet ook even niet wat te zeggen… :hug:
Jeetje Kaatje!
Sterkte met het overbrengen van deze vervelende boodschap.
Dat zal niet meevallen :hug:
Kan me ook goed voorstellen dat je hier niet zo snel aan had gedacht.
Maar ik zou ook eerst een nieuwe test afwachten en proberen positief te blijven!!
Hopelijk kan jullie eigen gyn meer vertellen over alle ins en outs en jullie mogelijkheden :-*
Hazze, hoe is het met Yvan??
Chantal, heel knap hoor… alweer vier maanden rookvrij.
Mijn vriend rookt tot nu toe toch weer zo af en toe tijdens de weekenden (doordeweeks niet, maar wel balen dus!)
Liefs Garfield
Kaatje ik stuur je even een pb.
bedankt voor al jullie lieve woordjes. zit nu alleen thuis en dan is het fijn dat ik jullie heb! xxx
:-* je bent niet alleen hoor Kaatje… :hug:
Kaatje, hoe is het gegaan?
Kaatje, hoe gaat het vandaag met je? Hoe reageerde je vriend op deze domper?
Voor jullie allebei een hele dikke :hug:
Liefs, Chantal.
Hazze: Hoe gaat het met Yvan? Is hij inmiddels al koortsvrij?
Garfield: Hoe is het met de huizen jacht? Wanneer kun je precies afstuderen?
Welkom: Alles goed mat Bas? Wat heb je trouwens een ontzettend leuke avator!!!
Marg: Hoe is het nu met Britt? Heeft ze nog veel last van haar beentjes?
Cynthia: Hoe gaat het met jou? Al een tijdje niet gezien hier.
Nic: En verveel je je al thuis? Ach nog een paar weekjes en dan wordt je drukker.
Mowie: Hoe gaat het nu met je?
Linkie: deze week weer echo!!! Spannend. Alles goed met je?
Hier gaat alles een beetje beter. Heb sinds maandag ook SB weer opgepakt. In 2 dagen 1,1 kilo eraf, dus dat gaat goed.
Straks ge ik met een vriendin de stad in, even shoppen voor de vakantie. Zag in de folders nekkussentjes van 1,50 bij de wibra. Dua lijkt me wel fijn als je 10 uur moet vliegen, die gaan we even halen. Ook even een nieuw badpak scoren.
Fijne dag allemaal!!!
Liefs, Chantal.
Lieve Kaatje,
Wat een nieuws, iets wat jullie waarschijnlijk helemaal niet verwachtte. Voor jou zelf: lichamelijk, misschien een opluchting, en voor je man waarschijnlijk een enorme schok!
Ik weet niet zo veel wat de toekomst jullie kan brengen, maar ik weet dat voeding en gezond leven (bewegen) wel wat invloed kan hebben op de kwaliteit van sperma, maar of dat ook invloed heeft op de hoeveelheid zaadcellen?
Je man heeft niet toevallig medicijnen geslikt? Want ook dat kan van invloed zijn.
Gooi je gedachten hier maar neer, daar zijn we voor.
en als je graag wilt bellen, dan wil ik best mijn nummer geven!
Liefs Marga
hallo, nou de schok ben ik nog niet te boven eigenlijk en mijn mannetje ook niet. het was echt een sckok voor hem, hij was boos, verdrietig, en erg in de war. tja wat had ik anders verwacht? aan zijn beweging kan het niet liggen want hij sport 3x per week, wel heb ik meteen vitaminepillen gehaald waar ook zink in zit dat schijnt goed te zijn. verder gezond eten doen we al, maar dat zal ik proberen nog meer te doen, en we hebben afgesproken dat hij over 2 weken weer zaad gaat inleveren en hopen dat we over 3 weken horen dat er wel ietsie pietsie leven in zat! verder wel besproken dat we er alles aan gaan doen, als hij geopereerd moet worden of zo zal hij dat ook zeker doen. want we willen gewoon echt een kindje van ons samen! ik hoop dat dat er nog in zit voor ons. ik weet wel we moeten positief blijven, maar als ik denk aan een toekomst zonder kindje ziet dat er niet zo leuk uit. er gaat zoveel door mijn hoofd heen… ik heb wel gelezen dat bij iemand anders er de eerste keer ook 0 zaadcellen waren en de tweede keer wel een paar. dus tja mijn gyn zei ook bij het eerste gesprek: het sperma van een man lijkt op de alpen met diepe dalen en hoge toppen! tja hopenlijk had hij gelijk. xxx kaatje
Lieve kaatje, wat een bericht hebben jullie moeten verwerken. Gelukkig kunnen jullie er goed over praten! Ik ga heel hard duimen dat er de volgende keer wel beweging in zit en dat ze daar wat mee kunnen.
Mowie, dikke knuffel! :hug: Erg herkenbaar de manier waarop je met je miskraam omgaat, zo dachten wij er ook over.
Verder weet ik het niet meer. Hier is het erg druk met Juul en ben ik blij als ik af en toe achter (of voor) de computer mag.
Maandag zijn we weer opnieuw begonnen met Sonja bakker, dus vol goede moed!
En ik denk dat ik maar heel even geen foto’s hier neerzet van Juul, lijkt me nu geen goed plan.
Ik kom later wel even terug, nu eerst boodschappen… :x
Kaatje, meid, hoe vertel je zoiets aan je hub… vreselijk… Ik kan me goed voorstellen dat hij zich nu zo voelt. Jullie kindje is zo gewenst, daar heb je alles voor over! Kaatje en hub, ik wens jullie sterkte en rust de komende tijd om alles even te laten bezinken. Ik hoop dat er mogelijkheden zijn om er iets aan te doen. :hug: :-*
Chantal, wat goed dat je weer aan de SB gaat, die kilo’s gaan verliezen hoor! Je kan het, met niet-roken doe je het ook hardstikke goed! Petje af! Wanneer gaan jullie nu precies naar de DR? ik ben het even vergeten, solly.
Cynthia, druk dus… hoe gaat het met je pnd eigenlijk? Heb je daarvoor nog medicatie? kun je merken dat het beter gaat nu de tijd verder gaat?
Succes met je herstart van SB!
Nic, hoe gaat het met de babykamer?
De koorts van Yvan is weg, ik verwachtte rode vlekjes vandaag (6e ziekte???), maar niets te zien… ik weet dus niet wat het is geweest… nouja, hij is vandaag beter te pas dan gisteren, toen was er geen land met hem te bezeilen! :? Nu ligt hij lekker te slapen… hopelijk wat langer dan gister… dan kan ik ook even wat in huis doen (was en strijk!)
lieve groetjes,
hazze
Hazze, fijn dat Yvan weer een stuk lekkerder is.
Chantal, goed zeg in 2 dagen 1,1 kg afvalllen, ga zo door
Kaatje, kan me voorstellen dat het ook schrikken voor je man was. Tja en nu is het helaas afwachten. Wel ontzettend fijn dat jullie er ook echt samen voor gaan. Een dikke knuffel aan jou en je hubbie :hug:
Met Bas gaat alles prima, hij heeft gisteren zijn 6e tandje gekregen en porbeert steeds de kruiphouding aan te nemen.
Kaatje, weetje wat ik mij bedacht?
Je hoeft maar 1levende cel te hebben en ze kunnen daar al heel veel mee!
Succes meid, in de komende tijd