Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

Mowie, wat ontzettend sneu meid!! :hug:

Ik hoop inderdaad voor je dat het nu snel opnieuw raak mag zijn :-*

Hazze, nog gefeliciteerd met je verjaardag?

Jammer dat je nu een ziek mannetje hebt. Gaat het al wat beter??

Nic, wat heerlijk dat je er nu wat meer van kan genieten en alles goed gaat :slight_smile:

Onze huizenjacht begint nu concrete vormen aan te nemen. Gisteren hebben we door wat wijken gefietst, maar tot nu toe ben ik nog niet erg enthousiast. Nu maar wachten tot het juiste op ons pad komt…

Groetjes Garfield

Mowie: :hug: :hug: Lieverd, ik heb zo met je te doen…Weet niet wat ik moet zeggen maar wil wel even laten weten dat ik aan je denk!!! Een dikke :hug: van mij.

Garfield: :dance: :dance: Jaaa dat word hokken!!! Ben benieuwd wanneer jullie je droomhuis gaan vinden. Veel plezier!!!

Nic: Zo zeg, je gaat nu erg hard. Hoeveel weken moet je nog tot je verlof?

Hazze: Hoe is het met Yvan?

Welkom: Bedankt voor het vragen, het ging eigenlijk best goed bij de gyn. Hub moet voor de vakantie nog een potje inleveren en als dat goed is en we komen eind juni (na onze vakantie) terug. Dan wil de gyn een poging gaan doen om met clomid de cyclus de goede kant op te krijgen. Maar moet wel wat aan mijn gewicht proberen te doen.

Liefs, Chantal.

Chantal, ik begrijp dat je geen spijt hebt gehad dat je bent gegaan :thumbup: . Ben je dus wat wijzer geworden en heb je antwoord op al je vragen gekregen?

Succes met lijnen, maar maak er geen obsessie van dan lukt het toch niet :hug: :hug: . Nu eerst maar eens lekker dadelijk gaan genieten van jullie vakantie over een paar weken is dat alweer :dance:

@Krabje wrote:

Nic: Zo zeg, je gaat nu erg hard. Hoeveel weken moet je nog tot je verlof?

Omdat ik rustig aan moet doen werk ik niet meer sinds dat ik in het ziekenhuis gelegen heb. Dus nu zit ik in de ziektewet. Je krijgt dan verplicht 6 weken voor de datum het verlof, dus mijn officiele verlof zou dan over een goede 5 weken ingaan.

Nic: Oke dat is duidelijk.

Doe dan maar ook rustig aan!!!

Ach als je je verveelt…KOK is altijd in de buurt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Welkom: Nee heb zeker geen spijt dat ik geggaan ben, weet nu dat ik van de zomer kan gaan beginnen met clomid. En nu maar hopen dat het werkt.

Mowie: Wat zijn jouw ervaringen met clomid? Heb je er bijwerkingen van gehad?

Liefs, Chantal

mowie

dikke :-* en :hug: van mij.

had je al even een pb gestuurd om je sterkte te wensen

chantal

fijn dat het zo goed gegaan is bij de gyn.

voel je je nu ook een stukje opgelucht of moet dat nog komen?

je hebt wel weer iets in het vooruitzicht maar laten we nog steeds hopen dat clomid niet nodig is en dat je de volgende keer de gyn mooi kan vertellen dat je zwanger bent!

nic

fijn dat het zo goed met je blijft gaan, op naar de 40 weken!!

hazze

nog gefeliciteerd en beterschap voor Yvan.

garfield

oo leuk de volgende stap samen zetten!

volgend week tijdens de echo willen we in principe niet weten wat het wordt maar wanneer het per ongeluk te zien is of zo dan is het niet een ramp maar een verrassing vinden we leuker!

mowie:

Ik ben in gedachten bij jullie.

Zo ben je heel blij en zo ben je in ene heel verdrietig.

De natuur kiest inderdaad meestal zelf wat goed en niet goed is, maar dat maakt het niet minder makkelijk.

Ik hoop dat je deze kleine :vlinder: snel een plekje kunt geven en dat je vol goede moed weer verder gaat.

Dukke kus en een nog grotere :hug:

Marga

hallo, ik moet dinsdag weer naar de gyn voor de samenlevingstest. brrr zie er wel tegenop om daar te gaan liggen. vrijdag heeft mannetje zaad ingeleverd dus hoor ik ook de uitslag van als het goed is, ook de uitslagen van mijn bloed trouwens. dus hopenlijk weten we dinsdag wat meer. ben erg benieuwd! xxx kaatje

mowie, ik denk aan je! balen zeg!

Kaatje, succes morgen :hug:

Kaatje: Succes morgen!!! Laat je even weten hoe het gegaan is?

Hazze: Hoe gaat het met Yvan?

Linkie: Ik ben heel blij dat ik toch naar de gyn ben gegaan. Weet nu ook waar ik aan toe ben. Maar ben bang dat ik toch de clomid nodig heb. We zien het wel…

Hoe gaat het verder met iedereen???

Liefs, Chantal.

Hoi hoi!

Pff… ik ben gisterenavond tot laat bezig geweest met mijn scriptieplan. Dat moest af van mijzelf.

Met als resultaat dat ik toen ik in bed lag niet meer kon slapen :think:

Maar ik heb het net naar mijn begeleider gemaild, dus ik ben benieuwd.

En… wij gaan volgende week een woning bezichtigen. Jammer natuurlijk dat het niet deze week kan, maarja…!

Als ik zoiets eenmaal in mijn bol ben, ben ik haast niet meer te stoppen, ha ha!

Het is in ieder geval in een wijk met veel kleine kindertjes :wink:

Groetjes Garfield

Wanneer, weet je of je geslaagd bent voor je scriptie?

Hier verder alles zijn gangetje. Bas ontwikkeld zich momenteel echt razendsnel, mag van mij wel wat minder snel. In een week tijd kan hij opeens het dubbele van wat hij ervoor kon, niet normaal, maar wel leuk.

Gisteren en eergisteren de verjaardag van manlief gevierd, was heel gezellig.

@mowie

een dikke :hug: voor jullie, heel veel liefde en kracht voor jullie gewenst

zodat jullie dit verlies op een goede plaats tercht komt…

hopenlijk mag er vlug een brusje komen voor jullie :vlinder:

Kaatje succes morgen en vanavond :inlove: :mrgreen: is niks engs hoor zo’n samenlevingstest heb hem ook gehad was met twee tellen gebeurd en ik kon zelfs wachten op de uitslag die kwam een kwartiertje later bij ons was die gelukkig helemaal goed hoop bij jullie ook :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Krabje ik heb niet zo heel veel bijwerkingen van de clomid af en toe wat opvliegers en wat puistjes heb er in iedergeval meer profijt van dan nadelen mijn cyclus is in iedergeval weer aardig opgang 35 dagen ongeveer ipv 58 dagen of zelfs langer.

Verder hier weinig te melden probeer het allemaal een plekje te geven en probeer vooral uit te kijken naar de volgende,

want dat ik zwanger kan raken is nu wel duidelijk en nu maar hopen dat het de volgende keer echt goed gaat.

We blijven hopen. :pray:

Groetjes Mowie

Mowie: Das mooi natuurlijk, nu maar hopen dat je cyclus zo blijft.

Maar hoe gaat het verder met je?

Liefs, Chantal.

Gaat goed hoor Krabje ga vanaf morgen weer werken ben even lekker een weekje vrij geweest.

Gewoon weer lachen en doorgaan klinkt raar maar het is nu eenmaal niet anders.

Hopen dat we deze reis raak schieten zou wel leuk zijn een valentijnskindje :inlove: :inlove:

Jij ook hoor Krabje blijven volhouden eens gaat onze grootste wens in vervulling.

Groetjes Mowie

Mowie: gewoon even een dikke :hug: voor jou!!!

Ik hoop dat de clomid snel weer aanslaat bij jou en dat het wondertje snel mag komen.

Ach wij zien wel na de vakantie hoe het gaat. We wachten af…

Liefs, Chantal.

haihai, hier ben ik dan eventjes…

Yvan is nog steeds ziek, hoge koorts, geen aanwijsbare oorzaak… lekker vaag dus. Als hij morgen nog boven de 39 graden heeft, dan ga ik eens bellen met de ha… kan er vast ook niets aan doen, maar dan heeft hij al 5 dagen koorts… kweetookniet… hij is niet goed te pas, jengelig, huilerig, slecht slapen… je wilt zo graag weten waar hij last van heeft he…oortjes of keel of weet ik wat…

Wat ik echt niet leuk vind is om hem ziek weg te brengen naar de oma’s. Ik weet dat hij daar in supergoede handen is, maar ik ben zijn moeder… :frowning: ik moet dan nog even wennen geloof ik … moet vaak aan hem denken gedurende de dag.

Nouja, laten we maar hopen dat het gauw over is!

Garfield, fijn dat je scriptieplan af is. Weer even een mijlpaal. Hopen dat het gauw wordt goedgekeurd… en huisjes kijken, LEUK en een leuke buurt hihi :inlove: , wat heerlijk voor je dat jullie het zo goed hebben samen! :thumbup:

Mowie, dikke knuffel hoor meid. Ik denk aan je en ik hoop dat je gauw weer een positieve test in je handen mag hebben :pray: . Succes met werken… :hug:

Chantal, good 4 u dat je naar de gyn bent geweestm ik heb aan je gedacht hoor meid. Ik hoop dat de clomid wat voor je kan betekenen, maar eerst lekker op vakantie! En wat leuk om al die foto’s van je te zien (nog beetje late reactie maar goed :wink: ).

Welkom, dus Bas doet het goed, grote sprong! :inlove: Leuke avatar heb je nu!

Nic, hoe gaat het nu? Je bent al een mooi eind op weg meid! Heb vertrouwen, je zult zien, die beeb zit straks gewoon 42 weken! :hug: nog maar 5 weken tot je officiele verlof, het gaat hard he… het komt vast helemaal goed.

Linkie, veel plezier bij de echo! Achteroverliggen en lekker genieten, daar kun je de hele dag wel naar kijken :inlove: ! Heb je al lekker geshopt?

Kaatje, succes en sterkte morgen… :hug: Hopelijk valt het mee…

Wat is het vandaag weer spannend he op het forum. Victoria, mama van Vera Lynn :**: is aan het bevallen! Ik ben gewoon een beetje nerveus ervan… vind het altijd zo spannend als ik weet dat er iemand aan het bevallen is en dit geval helemaal natuurlijk!

nou ik ga nog even verder kokken en dan heel vroeg naar bed. Ben erg moe en heb vandaag hard gewerkt… :roll: dus lekker met Yvan op stok.

groetjes, hazze

Ja inderdaad, typ lang niet overal bij mee, maar soms is het wel makkelijk om ergens een tip ofzo van mee te pakken. Toen ik net uit het ziekenhuis was ben ik dus ook gaan zoeken naar gelijksoortige verhalen en het hoe het wat en toen vond ik er ook 1 ergens hier op het forum. Zij liep een week of 10 op mij voor, maar herkende veel in haar verhaal. Dacht laatst eens kijken naar hoe ver ze nu precies is, dus zoeken naar dat onderwerp, gevonden en wat blijkt was ze net 4 dagen daarvoor bevallen. Dat bied dan toch ook weer goede hoop.

Morgen weer naar de gyn voor een echo, kijken hoe het daar binnen gaat. Ik hoop dat het nog steeds goed gaat en dat het stolsel nu misschien wel helemaal weg is. Dan moet ik eigenlijk wel even een uitdraai scoren (krijg ze niet altijd mee) want was m’n verzameling laatst aan het opplakken om te kopieeren en dan zie je die echo’s van 26/2 toen ik die bloeding had en dan krijg je toch echt even een heel erg geluks gevoel over je heen hoor, dat dat tot nu toe allemaal goed is gegaan, echt een wondertje en daar hoort toch ook een goede uitdraai bij, zodat we hopelijk later kunnen zeggen, kijk toen was het helemaal mis en zeiden ze in het ziekenhuis dat hopen altijd mag maar dat we wel reeel moeten zijn en hadden we gesprekken over begraven of cremeren en moet je nu eens zien. Krijg er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat komen. Tuurlijk er kan nog van alles misgaan maar dat kan bij elke zwangerschap! Vandaag begonnen met de kinderkamer. Of eigenlijk manlief is vandaag begonnen met de kinderkamer…

Groetjes allemaal