Nic, kei gaaf. Super dat de kleine het zo ontzettend goed doet en dat het vruchtwater nu ook normale hoeveelheid is :dance: :dance:
Ik ga niet mee meeten, haalt voor de maanden mei en juni niet uit.
Welkom: zo wat knap van Bas
Nu maar flink oefenen met stil zitten.
Ja, ik had alweer gesolliciteerd. 7 open sollicitaties en 1 op vacature. Dus we wachten af.
Garfield: Zeg nu alweer verbrand? Ai das niet zo fijn Maar had je wel gewonnen op de baan of ben je voor niks zo verbrand?
Ach lekker niks doen op vakantie, heerlijk!!! Kun je even bijtanken na je studie en even helemaal tijd voor elkaar!!!
Nic: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: En nu zo door blijven gaan!!!
Hazze: Hoe was de meeting van de mama’s???
Als je wil mag je een polletje aanmaken in meeting hoekje. Mag van mij ook wel na de vakanties, dus dan ergens in september. Weet niet wie er dan kan en wil???
Hier alles goed, morgen vrij en dan even vast shoppen voor kleding voor de vakantie en een cadeau voor Frank want die is donderdag jarig.
Alleen nog heel erg verkouden en mijn oren doen pijn, denk dat er een ontsteking zit. Donderdag moeten we toch de inentingen halen dus gelijk de ha maar vragen of hij evenin mijn oren wil kijken.
Liefs, Chantal.
de meeting van (een deel van) de augustusmama’s was erg geslaagd, een drukte van jewelste met 8 beebs en 2 2-jarigen en… niet te vergeten de mama’s natuurlijk… . Heel gezellig…
Ik zal deze week even tijd maken om een polletje te openen in het meetinghoekje. September lijkt mij wel een goed idee, dan kan Welkom mss ook komen.
Chantal, ik hoop dat je ha morgen kan zien wat er aan scheelt en hopelijk krijg je er dan wat voor wat snel helpt.
ik ga zo mijn ventje wakker maken en voeden voor de nacht. ben moeeeeee en wil zelf ook graag gaan slapen.
Moet morgen vroeg op, want om half negen moet ik al in het zkh zijn. Mijn nierstenen worden morgen vergruisd, ik hoop dat ze flink raak schieten, ik wil ze graag afvoeren!!!
Ik heb voor de zekerheid ook donderdag vrijgenomen van mijn werk en dan is mijn hub ook jarig (toevallig Chantal), dus ik hoef pas vrijdag weer te werken en dan lekker lang weekend. Hopelijk kan ik lekker een paar dagen genieten van het mooie weer.
Duimen jullie met me mee dat ze goed raak schieten morgen? thnxxxx alvast. Allemaal de energie richten op mijn linkernier please!
groetjes, hazze
Hazze ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Enne hoe oud wordt jou hub donderdag? Frank wordt 33…
thnx voor de support… Kwas om 10.00 weer thuis. Het vergruizen zelf duurde 25 minuten en ik zal niet zeggen dat het niet pijnloos was , maar gelukkig had ik nog wat aan mijn zwangerschapsyoga hihi! Ik ben zo’n bikkel…cool
Daarna plaste ik bloed (toch wel even schrikken dan hoor), maar dat kon bij de behandeling idd gebeuren. Nu moet ik veel bewegen en veel drinken en dan maar hopen dat de stenen vergruisd zijn nu en via natuurlijke weg de uitgang vinden. Over een kleine maand moet ik een controlefoto laten maken. We zijn zonet (hub was vandaag vrij ivm met mijn zkhbezoek) al een groot blok omgewandeld met Yvan. Het nuttige met het aangename verenigen he…
nou, ik ga eens een broodje afbakken, gezelli dat hub thuis is vandaag. Morgen is hij jarig (hij wordt eh…sssstttt 37 dit jaar :shifty: ) en dan heeft hij een cursus, dus vandaag maar beetje verwennen. Hij is druk aan het leren voor zijn examen binnenkort. ik ga denk een beetje in de tuin bewegen en ook wel in het zonnetje zitten natuurlijk.
groetjes, hazze
hallo allemaal, ik ben een tijdje niet geweest hier…sorry… maar ik heb de stap genomen om naar de dokter te gaan, inmiddels zijn we al een keer bij de gyn geweest, bloed geprikt, mannetje moet 2x zijn zaad brengen, en binnenkort een samenlevingstest. ben best blij dat ik deze stap gezet heb. gelukkig is het een hele lieve man de gyn. nou ik hou jullie op de hoogte! xxx kaatje
Hazze: Mooi dat heb je weer gehad. En nu maar hopen dat alles eruit komt. Doe je wel een beetje voorzichtig???
Kaatje: Leuk dat je er weer bent. Wanneer moet je weer naar de gyn?
:mrgreen: :mrgreen: Ik heb vandaag zo onwijs geshopt met mijn mams. Oooohhhh echt niet normaal!!! Heb 4 driekwart broeken gekocht (zelfde maar in andere kleuren), driekwart spijkerbroek, bruine linnen kort broek, twee shirtjes (ook zelfde maar andere kleuren) en een roze lange bleos en een roze geblokte bloes. En ook nog een paar hele fijne slippers.
Maar sssstttt niet vertellen, was ruim 350 euro kwijt
Liefs, Chantal
ohhhh heerlijk zo shoppen als je goed kunt slagen, maar dan afrekenen he… pffffff :oops: . Heb ik ook regelmatig hoor… ik schrik elke keer als ik kleding koop… die euro heeft ons nog steeds te pakken :? !
Gelukkig kan ik mij zulke uitspattingen veroorloven, maar het is toch niet normaal…? reken het eens om… ik denk dan ook wel eens, had ik het ook gekocht als er 770 gulden op de kassa had gestaan? Ik weet wel zeker van niet…
maar geniet ervan Chantal, geld moet rollen…is mijn motto (en wat buffer voor you never know wanneer de wasmachine/auto/etc er mee ophoudt).
Hoe gaat het trouwens met je moeder?
Ik zal voorzichtig doen, heb nu best last. Twee paracetamolletjes gehad, maar helpt niet echt. Wil niets anders… bv he… Dus ik ben koest aan het Kokken. Hub is buiten druk in de weer met de hogedrukspuit, terras spuiten, tuinmeubels en ik zit dus binnen. Mag niet helpen van hub, moet rusten… lief he… de schat :inlove: .
Maar zondag gaan we dus onze verjaardagen vieren en dan wordt het volgens mij nog steeds mooi weer! We hebben de familie dus maar voorgesteld om te gaan bbq’en. Dat vond iedereen wel een goed idee, dus in plaats van koffie met gebak gaan we nu voor bbq met bier (volgens hub dan :mrgreen: ).
Kaatje, fijn dat je je goed voelt om de stap te zetten. Spannend nu voor jullie he… :hug: Prettige gyn dus, dat is mooi, dat lijkt me een stuk schelen dan dat je een botterik treft (en believe me, die zijn er :wall: )!
Ik ga even weer wat water drinken, doorspoelen he… :sick:
doeidoei
:-* hazze
Ik 770 gulden uitegeven aan kleren??? Dacht het niet!!! :naughty: :naughty: Maar nu had ik er ook moeite mee, mams heeft me er 200 bij gedaan.
Het gaat heel goed met mijn moeder. De operatie is echt goed gegaan, ze heeft zo’n mooie borst gekregen, helemaal super!! Ze moet in juni weer naar nijmegen en dan halen ze nog een stuk huid van de buik weg en krijgt ze dan eindelijk haar tepel en dan is haar borst klaar :dance: :dance: :dance:
Maare geef je Yvan nog steeds BV??? Wat ontzettend gaaf zeg!!! Knap van je dat je dat al zo lang vol houdt!!!
Maar blijf jij nu maar braaf achted de pc zitten Kok-ken dan komt alles goed.
Liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
Ik 770 gulden uitegeven aan kleren??? Dacht het niet!!! :naughty: :naughty: Maar nu had ik er ook moeite mee, mams heeft me er 200 bij gedaan.dat scheelt een stuk ja… :oops: wat een bak geld he…
@Krabje wrote:
Het gaat heel goed met mijn moeder. De operatie is echt goed gegaan, ze heeft zo’n mooie borst gekregen, helemaal super!! Ze moet in juni weer naar nijmegen en dan halen ze nog een stuk huid van de buik weg en krijgt ze dan eindelijk haar tepel en dan is haar borst klaar :dance: :dance: :dance:super!!!
@Krabje wrote:
Maare geef je Yvan nog steeds BV??? Wat ontzettend gaaf zeg!!! Knap van je dat je dat al zo lang vol houdt!!!ikke is er blij mee en ook wel een beetje trots :dance:
@Krabje wrote:
Maar blijf jij nu maar braaf achted de pc zitten Kok-ken dan komt alles goed.:-*
Hoi dames!
Veel geschreven weer!
Nic: goed nieuws voor jou! geniet ervan!
Bas: goed zo ventje 5 tanden en alleen zitten!
Chantal: in nieuwe kleren kan je de hele werled aan! Geniet van die kleren, ikke is jaloers!
Hazze: :hug: ik hoop dat je snel opknapt
Ik heb mooie borsten voorbij zien komen. Knap he, wat ze tegenwoordig kunnen! Soms sta ik daar wel van versteld.
Hier nieuws:
- Britt heeft haar eerste oorontsteking, arm kind
- Britt haar eerste 2 tandjes komen door
- Ik ben veel te zwaar geworden en gan u echt afvallen! Helpen jullie mee motiveren?
- Hubbie is morgen jarig 33!
- Ik heb een soll gesprek in juni!
Marg
Hazze, gefeliciteerd met je hubbie. Beterschap hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Chantal, nou jij hebt heerlijk geshopt, ik ben wel een beetje jalours. Kan altijd erg slecht slagen, heb ook een hekel aan winkelen.
Marg, alvast gefeliciteerd met je hubbie. Leuk een solitatiegesprek, wat voor werk?
Lekker voor morgen veel komkommer en wortels in huis halen, heel lekker om te snoepen en weinig calorien. Succes, het is dan alvast een begin
Heeft Britt veel last van de oorontsteking en van de tandjes? Hoe is trouwens met de spalken?
Hoi meiden,
Hier wel goed nieuws, in die zin dat ik mijn tentamen heb gehaald en nu mijn laatste tentamen mondeling mag doen in mei.
Dan ‘alleen’ nog mijn scriptie…!
Wie weet gaat het allemaal dus nog gebeuren deze zomer
Dan ben ik er eindelijk vanaf!!
Gaan jullie nog iets leuks doen met Queen’s Day?
Groetjes Garfield
Hoi allemaal,
Heb niet zo goed nieuws heb waarschijnlijk een miskraam
Was maandag naar de gyn alles dik in orde dacht dat ik ongeveer 5 weken moest zijn.
Woensdag middag echter begon de ellende bloedverlies heb meteen de gyn gebeld ze zei ja het kan erbij horen maar het kan ook misgaan.
Mocht wel meteen langskomen maar had waarschijnlijk geen zin omdat het hartje nog niet te zien is en ze dan toch niks kunnen zeggen.
moet nu 7 mei voor een echo.
Maar ik denk als ik van me gevoel uit ga dat het mis is mijn verschijnselen(zere (.)(.)) die ik had zijn ook weg.
Heb een verschrikkelijk ongie gevoel en verlies best veel bloed.
Nu ja afwachten maar en als het zo is, wat ik wel denk, dan is het waarschijnlijk gewoon niet goed geweest en heeft het nu eenmaal zo moeten wezen.
Groetjes van een best wel verdrietige Mowie
Mowie, wat ontzettend balen meid.
Die onzekerheid alleen al.
Ik hoop voor je dat het toch in orde is!
Dikke knuf :hug:
Garfield
Mowie, jeetje zeg, sterkte :hug: :hug: :hug:
ach Mowie, wat verdrietig om dit berichtje van je te lezen… :hug: sterkte meid… hopelijk is het niet waar je bang voor bent en zie je 7 mei toch een mooi beeld op de echo…
sterkte… :-*
hazze
Hoi meiden,
sorry dat ik zo weinig reageer, maar het is hier momenteel erg druk met uitbakeren en tandjes krijgen…
Mowie, ik ga heel hard duimen dat het allemaal wel goed gaat en anders… Tsja, je geeft het zelf al aan dat het dan zo moet zijn. Wat het overigens niet minder verdrietig maakt. En geloof me, ik weet hoe verdrietig… :hug:
Garfield, wat goed van je examen. Gefeliciteerd! En nu dat mondeling ook heel goed doen he?
Enne, Marg?
Ik heb mooie borsten voorbij zien komen. Knap he, wat ze tegenwoordig kunnen! Soms sta ik daar wel van versteld.
```<br />
<br />
Ik heb pagina's terug zitten zoeken, maar ik zie helemaal geen borsten? Hoeft ook niet hoor, hahaha! :mrgreen:<br />
<br />
Chantal lekker verwend met een nieuwe garderobe; goed zo! :thumbup:<br />
<br />
En verder ben ik het even helemaal kwijt. Mijn hersens zijn ook moe. Vannacht ben ik alleen, want Toine is zijn motor ophalen bij zijn moeder (daar stalt ie 'm in de winter) en dan blijft hij gelijk slapen. Helaas heeft hij de rugzak met mijn portemonnee ook meegenomen, dus k kan geen kant op. Nou ja, wel fietsen enzo :wink:, maar ik had boodschappen willen doen om te bbqen morgen, als verrassing. Helaas, helaas, nu weet hij het. Hij vindt het gelukkig niet minder leuk, dat scheelt.<br />
<br />
Zo, ik ga terug richting bank en hopen dat ik vannacht wat beter kan/mag slapen.<br />
<br />
:-*
Wat een warmte zeg, hou er niet zo van, want mijn energie is dan erg snel op.
Het is hier ook weer even rustig.
Garfield, goed zeg dat je tentamen hebt gehaald en dat je die ene mondeling mag overdoen. Hopelijk ben je dan lekker snel klaar me je studie :thumbup:
Chantal, hoe is nu met je?
Mowie, gaat het nog?
Marg: Jij ook nog gefeliciteerd met hub!!!
Waar heb je gesolliciteerd? Met name in welke branche /functie? Alvast succes.
Arme Britt, een oorontsteking doet ontzettend pijn. Heb met haar te doen, geef haar gauw een dikke :hug: van me!!!
Welkom: Een hekel aan shoppen??? :oops: :oops: Sorry maar dat ken ik niet :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Garfield: :dance: :dance: Jaaa, goed zo!!! En nu afstuderen!!!
Kom op meid je kunt het!!!
Verder alles goed met je?
Cynthia: :hug: :hug: Gaat het nu weer wat beter???
Ik heb vandaag weer een metamorfose gehad. Met het trouwen was ik blond. Daarna of donker of rood. Nu ben ik weer blond :dance: :dance: Ben weer helemaal blij met mijn nieuwe coupe.
Liefs, Chantal.