Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

Mowie, lieve meid. Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: dat hety toch goed gaat.

Hoe gaat het nu met je? Heb je nog last van bloedverlies?

Lieverd ik denk aan je!!!

Liefs, Chantal.

Chantal, foto?? :mrgreen:

Ben gisteren weer wezen winkelen en toen 15 broeken aangehad, allemaal of te straks bij de heupen/bovenbenen en/of te (veel) ruimte bij de taile. Maatje 42 beneden en S boven :roll: . Ik dus gefrustreerd naar huis. Bestel ik even 10 broeken bij de wehkamp, vandaag binnen en wat denk je, ja allemaal hetzelfde probleem. Dus einde verhaal nog geen nieuwe broek en ik heb nu ech alleen todden in de kast liggen :frowning:

Bovenstaande is dus de reden van niet graag winkelen.

foto is te groot, weet niet hoe ik het moet verkleinen

Chantal, dan moet je even kijken bij hulp is onderweg, volgens mij heeft ruud daar een link naar een windowsprogrammaatje geplaatst dat je foto’s kan verkleinen. Werkt echt perfect!

succes., ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden nu !

trustuuuuu, ik ga slapen, ben moeeeeeeeeeeeeeeeeee :zzz:

Mowie, wat erg voor jullie… ik duim voor je dat het ondanks je gevoel toch goed is met de echo, maar begrijp dat je de dagen tot de echo vast vooruit kan kijken.

Garfield, Toppie nu nog de laatste loodjes en succes met je scriptie. Moet je er nog helemaal mee beginnen, of staat dat ellendige begin van hoofdstukken indelen ed al achter je???

Allemaal een fijne koniginnedag en nog lekker genieten van het mooie weer!!!

Nic, gefeliciteerd met je 28 weken zwangerschap :dance:

Hoi bedankt allemaal voor de lieve woordjes.

Het bloedverlies is sinds gister bijna op gehouden alleen nog wat oud bloed de verschrikkelijke ongie pijn is ook weg.

Heb niet het idee dat ik echt een vruchtzakje ofzo verloren ben, maar ja kan ook gewoon in de wc gevallen zijn zonder dat ik het gemerkt heb.

Het is nu gewoon afwachten op de echo van 7 mei.

Hou me zelf maar voor ogen dat het een miskraam was dan kan het alleen maar meevallen.

Nou ik meld we wel weer als ik meer weet.

Groetjes Mowie

Sterkte en hopelijk valt het inderdaad 7 mei mee. :hug:

twee weken geleden

Hazze bedankt!!!

Vandaag nieuw coupe (let niet op mijn koortslip)

net na het trouwen

een trouwfoto

net voor het trouwen

Zo nu hebben jullie een beeld hoe mijn kapsel de laatste twee jaar is veranderd!!!

mowie

ik wil je heel veel sterkte wensen deze komende dagen, ik hoop echt dat je 7 mei een kloppend hartje ziet en dat het bloedverlies nog bij de innesteling of iets dergelijks hoorde.

toi toi toi

:pray:

chantal

wat heerlijk dat je zo uitgebreid bent wezen shoppen en jezelf weer verwend hebt met een nieuwe coupe.

Je bent lekker nu tijd aan jezelf aan het besteden om te zorgen dat je weer happy in je vel zit en lukt het een beetje?

ik hoop het want het is je van harte gegund!!!

leuk al die foto’s te zien!

garfield

super dat je het ene tentamen gehaald hebt en de andere mondeling nog een keer mag doen, studeer je hopelijk toch nog op tijd af!

suc6 met je scriptie!!!

kaatje

wat leuk weer iets van je te lezen.

jammer dat het bij jullie ook nog steeds niet gelukt is.

wel goed dat je de stap naar de huisarts ook genomen hebt, hopelijk snel met positief resultaat!

hazze

hoe voel je je nu?

lijkt me niet prettig dat vergruizen maar ik denk dat je ook last van je nierstenen had (geen idee hoe dat voelt) en dat je dit er wel even voor over hebt.

marg

leuk weer wat van je te lezen, leuke en minder leuke dingen.

hopelijk knapt britt snel op, ze heeft al zoveel meegemaakt!

hier alles prima!

heb een leuk weekend achter de rug met vrienden, lekker van het mooie weer genoten.

morgen op de konniginnen-markt kijken of ik nog wat leuke baby dingetjes kan vinden.

helemaal vergeten nog…oeps

Nic

gefeliciteerd met je mijlpaal van 28 weken!!!

geniet er van meid!

:dance:

Chantal, erg leuke foto’s. Jouw gezicht veranderd mee met de kleur van je coupe.

@linkie wrote:

chantal

wat heerlijk dat je zo uitgebreid bent wezen shoppen en jezelf weer verwend hebt met een nieuwe coupe.

Je bent lekker nu tijd aan jezelf aan het besteden om te zorgen dat je weer happy in je vel zit en lukt het een beetje?

ik hoop het want het is je van harte gegund!!!

leuk al die foto’s te zien!

Nee het gaat nog niet echt van harte. Maar we komen er wel weer door!!!

Liefs, Chantal.

chantal

wat goed dat je ondanks alles zo’n positieve instelling blijft houden.

Als wij hier iets voor je kunnen doen, dan doen we dat graag.

ben wel heel blij dat je hier nog steeds komt posten want ik zou je anders heel erg missen (maar het wel begrijpen hoor!)

:-* en :hug:

Maar hoe gaat het met iedereen? Nog wat leuks gedaan vandaag en het weekend?

We hebben een poging gedaan, maar bij het minste wat mij niet aanstaat slaat mij bui alweer om. Begin zo weer te huilen en wil ik graag naar huis.

Mijn vriendin heeft mij het advies gegeven om toch vrijdag naar de gyn te gaan en hem het verhaal uit te leggen van mijn eetstoornis en afvallen. Ook aangeven hoe het zit met rust in mijn hoofd. Miss gaat de gyn daar wel rekening mee houden en dat hij me dan eerder clomid wil gaan geven. :think: Weet het niet maar ik hoop dat ze gelijk heeft.

Liefs, Chantal.