Chantal, even een voorstel; zou het misschien makkelijker voor je zijn om een topic te openen bij contact? En niet tussen alle stoppers?
Ik zit echt de hele dag aan je te denken; ik wil zo graag iets voor je doen… Ik wil je graag aan het lachen maken, zorgen dat je er een paar minuutjes niet aan denkt. Maar als ik een dansje om de tafel doe, zie je het natuurlijk helemaal niet…
En woonde je maar wat dichterbij, dan had je gewoon even lekker een kop koffie kunnen komen drinken! (of een borrel):hug:
Nee, blijf lekker hier. iemand moet jullie toch lastig vallen?
Maar lief dat je aan me denkt en wat voor me wil doen. Maar helaas dat kan niet.
En wat betreft dat andere, ik stuur je zo wel even een pb.
Liefs, Chantal.
Nee joh, ik wilde gewoon met z’n allen daarheen verhuizen. Ik laat je echt niet alleen gaan hoor!! :mrgreen:
Maakt mij niet uit, zeg het maar. Ik volg wel. :mrgreen: :mrgreen:
gaan we verhuizen, zeg het maar hoor, moet ik wat inpakken? of schoonmaken? ik hou niet echt van verhuizen, maar als ik het op tijd weet, kan ik me er op instellen… :mrgreen:
i will follow… :-*
Ik ga ook mee hoor!!!
Hebben jullie het gehoord?? Komend weekend wordt het weer heerlijk weer. Nou ja dat is het nu ook al wel, maar in het weekend wordt het tshirt weer :mrgreen:
He lieverds, hoe is het met jullie?
Hier gaat het iets minder, ben ziek geworden. Ga nu gauw weet uitzieken want morgen houden frank en ik de verjaardag voor de vrienden.
Liefs, Chantal.
Beterschap meid, laat het even lekker hangen en ik hoop dat je je morgen beter zult voelen. Is wel zo prettig op een feestje!
hier alles ok :thumbup:
:-* hazze
@chantal,
sorry ik ben enkele dagen niet hier geweest, en daarom lees ik je verdriet nu pas :hug:
tja helaas kan ik me heel goed voorstellen hoe je je voelt, heb zelf ook heel heel heel erg lang moeten wachten op mn ukkie…
:hug:
@mowie wrote:
Vanmorgen een test gedaan en dik POSITIEF
ik wens je uiteraard een SUPERRRR zwangerschap toe, en dat je over 8 maandjes een wolk van een beeb in je armen mag vasthouden :pray:
Chantal veel plezier vandaag, jullie hebben wel mooi weer uitgekozen.
chantal
ik herken je gevoel van loslaten en rust helemaal.
heb toen ook op een gegeven moment mn banner weggehaald en niet meer mijn ongi bijgehouden.
toen ik zwanger bleek moest ik ook echt heel diep nadenken wanneer mijn eerste dag van mijn laaste ongi was, dus loslaten is zeker een goed plan.
en op vakantie, al plannen waar naar toe?
leuke verjaardagen gehad ondanks je ziek zijn? (misschien teken van je lichaam dat je het ECHT even rustig aan moet doen en tijd voor jezelf moet nemen)
enne… als we gaan verhuizen dan gaan ik mee natuurlijk, maar wanneer we allemaal daar zitten is het toch hetzelfde als hier schrijven? :think:
nic
goed om te weten van die 95%, nog 1 weekje dan is het bij jou al zover dus dan is er weer een mijlpaal bereikt!!
Als we verhuizen, verhuizen ik gewoon mee!
Marga
Linkie: ja we hebben voor een tijd geleden al een vakentie geboekt. We gaan met een stel vrienden 16 dagen naar Sosua op de Dominicaanse Republiek :dance: :dance: :dance: Over 6 weken zitten we er al.
En ik wil ook idd alles even loslaten, weet alleen niet in hoeverre dat gaat lukken. Weet nu ook niet op welke cyclusdag ik zit en wil het ook niet weten.
De verjaardag was erg gezellig maar het geeft altijd zo’n rommeltje. En de laatsten gingen om 2 uur weg.
Welkom: Hoe is het met de lammetjes? En vooral hoe is het met Bas?
Marg: Hoe gaat het nu met Britt?
Moonfire: Thanks.
En hoe gaat het met de rest?
Maarre wat doen we nu? Gaan we dan verhuizen met ons allen? Ik merk het wel.
Liefs, Chantal.
Hoi!
Wat mij betreft schrijven we hier gewoon door, net wat Linkie zegt… dan schrijven we straks ergens anders met z’n allen. Maar het maakt mij niet uit!
Dit weekend voor het eerst buiten getennist. Het was voor mij gelijk de eerste competitiedag, dus ik stond van twaalf tot half zes op de baan te zwoegen. En nu ben ik dus gigantisch verbrand. Mijn hoofd is echt knalrood (auw!).
Chantal, lekker hoor de Dom. Republiek. Wij zijn nog op zoek naar een vakantiebestemming voor september. Heel misschien gaan we naar een vriend van mij op Bonaire, maar voor mijn gevoel is daar een beetje te weinig te beleven. Maar misschien is dat tegen die tijd nou net waar we behoefte aan hebben…
Groetjes Garfield
Chantal, heerlijk al zo snel op vakantie.
Met bas gaat het super er staan al 5 tanden in zijn mond en hij zit nagenoeg zelfstandig (als hij stil zit althans). De 4 lammetjes groeien als kool en dartelen vrolijk door de wei.
Was je nu al weer bezig met soliciteren? Ben het vergeten :doh:
Garfield, dat wordt smeren 8)
Hallo, ik ben helemaal in de joepie de poepie stemming!!!
Net weer controle en echo gehad en voor het eerst is de echo gewoon goed!!! De kleine is goed gegroeid, bijna 3 ons in 2 weken (van 700 gram naar een kleine kilo!), het bloedstolsel is bijna helemaal weg, zit nu nog een dus plakje, maar vergeleken bij hoe het was vind ik het te verwaarlozen en het mooiste…het vruchtwater is nu normaal!!! En daar ben ik het meest blij mee denk ik, want de gyn gaf toch wel toe dat ze zich daar toch wel ernstige zorgen over maakte. enige dat er nu aan te merken viel was dat m’n bloeddruk weer hoger was geworden, maar dat kan gewoon door het zwanger zijn, maar in het ergste geval door een vergiftiging. Voor de zekerheid kom ik daar nu even extra voor onder controle. net bloed geprikt en urine laten onderzoeken en ze belde net al met de uitslag en die was dat het allemaal goed was. Volgende week nog wel weer urine onderzoek en bloeddruk en dan zullen we wel zien wat er van komt, maar voor nu ben ik dus helemaal blij en lijkt het er zelfs op dat het gewoon allemaal toch nog leuk wordt. moet er wel om denken nu geen gekke dingen te doen want dat het goed gaat nu komt doordat ik het rustig aan gedaan heb, dus nu niet overmoedig worden. Maar eerlijk gezegd heb ik nu voor het eerst het echte gevoel JOEPIE IK BEN ZWANGER!!!
Nou allemaal lekker genieten van het mooie weer enzo
groetjes
Nic, wat moet dat een ontzettende opluchting zijn meid.
Geniet er nu maar dubbelop van dan!! :-*
Groetjes Garfield
Nic
wat super geweldig goed nieuws zeg!!
geniet lekker van deze roze wolk!!!
:dance: :dance: :dance:
Nic, wat een goed nieuws kom je brengen vandaag! Heerlijk meid, ik hoop dat je de resterende periode echt kan gaan genieten van je zwangerschap. Het gaat zoooooo snel voorbij… zou fijn zijn als het dan ook nog een tijd wel leuk wordt voor je… :thumbup: :-*
hup kleine beeb van Nic: groei maar lekker door in mama’s inmiddels goed gevulde zwembadje, neem het er maar van! :dance:
hier alles, ok. Zware werkdag gehad met heel veel denkwerk en analyses… dus nu een beetje bleeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh… Straks maar ff verstand op nul tv kijken… hoop dat Yvan rustig blijft .
morgen ga ik voor het eerst de andere augustusmama’s meeten… apart hoor om die andere dimensies er straks bij te zien en te horen… ben wel nieuwsgierig hoe ze zijn! Net als ik nieuwsgierig ben naar jullie! Gaan we nog meeten? Topicje maken in het meetinghoekje om de belangstelling definitief te peilen of kan het ook hier? Laat maar ff weten…
greetzzzzzzzzzzzzzzzz
hazze