Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

owwwwwwwwwww MOWIE wat een goed nieuws !!! :shock: :dance:

:dance: :dance: :dance: supertopgeweldiggaafwauwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :dance: :dance: :dance:

solly :oops: laat me even gaan, maar ik vind het zo ooooooo leuk voor je!

Nu genoeg met de biertjes, wen maar lekker aan water en thee! en GENIET van het feit dat je ZWANGER bent! :inlove:

groet!

hazze

Lieve Mowie,

onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Liefs, Chantal.

Ik keek op de eerste pagina even naar het lijstje. Ik denk wel dat je Zorro en Kaatje eraf kunt halen.

En dan Chantal, dan blijf jij helemaal alleen over…

Voordeel is wel dat je nu onze volledige aandacht hebt en al onze troostknuffels krijgt! We komen dan met cadeautjes en doen een dansje voor je en als je het echt niet meer redt, halen we de teletubbies erbij!

Kabouter Plop heeft zich ook al aangeboden om je te steunen en anders slepen we Chiel Montagne er gewoon bij!

Je ziet, je bent hier op de goede plek, waar we echt wel begrijpen hoe je je kunt voelen, ook al ben je heel blij voor een ander. Dat is het mooie aan je; je misgunt het niemand. En als je dan eens een keer niet lekker in je vel zit… Je weet waar je terecht kunt!

Ik denk dat ik wel namens ons allemaal spreek en ik weet ook wel dat je het allemaal allang weet, maar ik wilde het gewoon nog een keer gezegd hebben. (En ik wilde al die smilies eindelijk eens een keer gebruiken…)

Kus

Ha, ha!

Helemaal top Cynthia :lol:

Tja, bij ons gaat het nog even duren.

Maar mijn vriend en ik waren afgelopen weekend echt helemaal happy met elkaar. Zooo gezellig als we het saampies hebben :mrgreen:

En toen kwam de spontane mededeling dat als we het over een jaar nog zo super hebben samen, ik wat hem betreft de pil wel weg mag doen :inlove: :inlove:

Groetjes Garfield

Cynthia, ik sluit me helemaal bij je aan!!

Garfield, dat is leuk nieuws, fijn dat jullie het zo fijn met elkaar hebben :dance: :dance:

Lieve allemaal,

ga nu even mijn verhaal doen. Heb gisteren al veel met hazze besproken via pb’s maar zal het hier ook even doen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik aardig geschrokkken van het nieuws van Mowie. Ik gun het haar ontzettend maar vind het wel moeilijk.

Tranen zaten ook aardig hoog en toen ik pb van hazze kreeg, kwamen de tranen ook.

Ik weet dat ik deze wens iets los moet laten, ik ben er zoveel mee bezig. Maar ik kan het niet loslaten en ik blijf eraan denken.

Heb vanavond ook een lang gesprek gehad met mijn zwangere vriendin en ook veel gehuild. Maar het lucht op om er over te praten.

Ik gun jullie allemaal het geluk van de wereld met jullie beebs en zwangerschappen. Maar ondertussen ben ik stikjaloers. Kost me moeite om het te zeggen maar doe het toch.

Weet niet of ik veel op het forum blijf kletsen maar het lijkt me beter om even afstand te nemen. Ik blijf jullie zeker volgen en meelezen.

Ik weet niet of er nog belang is voor een meeting. Ik zou het zelf erg leuk vinden!!! Even persoonlijk met jullie kletsen. Laat het me maar weten hoe of wat.

Meiden jullie zijn kanjers!!!

:-* :-* Chantal.

Och meisje, de tranen schieten in mijn ogen. He lijkt me gigantisch moeilijk om steeds de teleurstelling te moeten opvangen. Als je zin hebt om te schrijven kom je en zo niet ook goed. Het is misschien geen onverstandige keuze om even afstand te doen van het forum, want zo wordt je constant met je neus op de feiten gedrukt om het maar even direct te zeggen. :hug: :hug:

Dames zullen we proberen toch een beetje hier te blijven schrijven om Chantal toch te blijven steunen en wie weet komt ze dan alsnog binnen een korte tijd hier melden dat het alsnog gelukt is?

Krabje ik snap je helemaal hoor daarom ben ik ook zolang niet op het forum geweest . Ik kon het gewoon allemaal even niet meer.

Oh en ik weet dat je het me gunt dat hoef je niet te zeggen.

Heel veel sterkte van mij :hug: :hug: :hug:

En ik hoop van harte dat jij ook gauw zwanger bent.

Veel liefs Mowie

Chantal meid, ik ben al tientallen keren opnieuw begonnen aan een bericht, maar het komt niet uit mijn vingers. Niet op de manier die ik bedoel.

Ik moest gisteravond ook zo huilen om jou en je gevoelens. Dat je je nog zorgen maakt over wat wij ervan vinden… Tuurlijk ben je jaloers, dat is heel natuurlijk hoor!

Eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en dat ik je heel goed begrijp.

We moeten echt eens gaan meeten, want ik zou je best even een stevige knuffel willen geven… Je bent een goed en dapper mens!

Mowie

GEFELICITEERD.

he meid wat geweldig nieuws!!!

die onzekere gevoelens in het begin ken ik ook.

je wilt iets al zo lang en zo graag en dan ben je daarnaast ook super bang dat het mis zal gaan.

wanneer ben je uitgerekend denk je?

Chantal

Ik denk aan je (zie je PB) :-*

Nic

Fijn dat het allemaal toch nog steeds de goede kant uit lijkt te gaan en je bent inmiddels de 26 weken grens gepasseerd.

waarom zijn de 28 weken zo belangrijk? is er dan weer een soort mijlpaal?

hoop dat de echo deze week ook weer goed was en dat je gewoon de 40 weken uitzingt, al wil je tegen die tijd misschien wel dat de beeb eerder komt :wink:

welkom

ooo wat een naar bericht…

sterkte :hug:

Hier alles goed, ben een paar dagen weg geweest…heerlijk!!!

voel me nog steeds goed!

:cry: :cry: :cry: Wat zijn jullie ontzettend lief!!!

Bedankt!!!

:-* Chantal.

we zijn er voor je chantal… maar dat wist je al…

:-*

meeten lijkt me leuk hoor!

greetz hazze

Even zeuren…

Heb gisteren een slecht functionerings gesprek gehad en ik heb die nieuwe baan ook niet gekregen…

Heb een baaldag!!!

huh ??!?!?!?!?!!? :shock:

hoe kan dat nu, je had het toch erg leuk gehad op de proefdraaidagen ?

het zag er zo goed uit ?

wat raar…

sterkte Chantal! :hug:

he chantal

wat een pech!!! :?

snap er ook niets van, jij wel? :shock:

meid, probeer de komende week wat leuke dingen te doen want dat heb je wel verdiend en dat leidt je even af van al deze vervelende dingen!

je mag hier altijd en altijd je hart luchten!!!

:hug: en :-*

Hee meiden,

Ja, het blijft dubbel hè.

Blij voor de ander, maar ondertussen wil je zelf niets liever.

Chantal, balen dat je die baan niet hebt gekregen, het zag er zo veelbelovend uit :-*

Hopelijk binnenkort goed nieuws op beide fronten!!!

Groetjes Garfield

Chantal, sterkte ermee

Linkie, volgens de boekjes is je kind bij 28 weken zo goed als zeker 95% ofzo levensvatbaar. Bij 26 weken kan het levensvatbaar zijn, maar dat is echt de minimale ondergrens.

Die hebben we nu gehaald. Joepie, dus de volgende mijlpaal is de 28 weken en daarna ga ik voor de 34. Bij 34 weken (misschien al bij 32 weken) mag ik namelijk hier in het gewone ziekenhuis bevallen en als het eerder is dan moet ik naar een academisch ziekenhuis, voor de opvang van de kleine.

Groetjes

Nou zeg Chantal, hoe kan dat nou? Je was zo positief. Enorme kl’'te dus. :hug: :hug:

Aaaah, Chantal… :frowning: Da’s echt …!

Wil nu alles aan gaan pakken, zit nu zo rot in mijn vel dat ik gigantisch terugval in hele slechte gewoontes. Mijn eetstoornis viert weer hoogtij.

Heb vandaag alweer 7 sollicitaties de deur uit gedaan. Kijken of dat wat wordt.

Denk dat ik de afspraak van de gyn afzeg. Wil eerst lekker met Frank op vakantie en daarna met frisse moed weer verder.

Even mijn hoofd leegmaken. Wil er even niet aan denken.

Had de laatste ongi ook niet in mijn agenda gezet en doe het ook niet. Dan maar niet weten hoever mijn cyclus op dit moment is. Vandaar dat ik ook mijn banner heb weg gehaald.

Kom nu met jullie kletsen over leuke dingen. En dan zien we wel hoe het gaat.

Liefs, Chantal.