haha Linkie, zijn roem snelt vooruit! Maar geniet ervan, die man doet het zoooooooo ontzettend leuk! Hij is zo enthousiast, en als je nagaat hoevele echo’s hij wel niet moet hebben gemaakt… knap dat je dan toch elke keer weer zo kunt doen, dan hou je van je vak! :thumbup:
en geniet ervan, achteroverliggen en enjoy the show zeg maar… altijd wel even spannend natuurlijk maar bovenal zo bijzonder dat je je kindje echt kan zien (en hij of zij daar totaal geen weet van heeft, alleen dat geprik en geduw natuurlijk :mrgreen: )
Garfield hierbij het recept voor de crostini’s met tomatenboter, het is echt een topper hoor en makkelijk te maken en voor te bereiden. Voor de Sonja Bakker dames, zet ik hem even in een spoiler :mrgreen: : anders is het zó gemeen!
Ingrediënten voor ca 15 personen:
3 ciabatta brood
150 gr roomboter gezouten
1 teen knoflook
4 gedroogde tomaten
1 blikje tomatenpuree
150 gr geraspte kaas
10 blaadjes basilicum
rozemarijn, tijm en peper
benodigdheden :
keukenmachine of staafmixer
rooster of bakplaat
oven
Bereiding:
De knoflook, tomaten, tomatenpuree, basilicum, rozemarijn en tijm eerst fijnhakken in de staafmixer, dan de boter deel voor deel toevoegen (beetje geklieder). Als laatste de geraspte kaas toevoegen en in de staafmixer/keukenmachine door elkaar mixen. Breng op smaak met peper.
Verwarm de oven 10 min voor op 180 graden. Snijd het brood in dunne plakjes. Besmeer het brood met de tomatenboter en leg ze op het rooster of de bakplaat. Plaats in de voorverwarmde oven tot de kaas gesmolten is.
Let op gebruik gekoelde boter, anders wordt het veel te smeuiig… boter smelt dan bijna, is niet de bedoeling.
Dat is het, kan niet mislukke en succes gegarandeerd. :thumbup:
chantal… ? :shifty: hoestie?
groetjes, hazze
owwwwwww die lammetjes :inlove: :inlove: :inlove:
Nic, hoe is het met jou en de kleine??
Chantal, oef je houdt het wel erg spannend. Hoe voel je je??
Hoi!
Hmm… Chantal??? :mrgreen:
Hazze, ik ga het even opschrijven… ziet er lekker uit.
Mijn vriend heeft al aangekondigd dat we NA zijn verjaardag weer gaan beginnen met SB-proof eten
Linkie, meestal duurt het ongeveer drie weken. Ik zit dus nog wel even in spanning… inderdaad dit weekend even wat zon zien te krijgen. Misschien moeten we nog even wat stoeltjes voor op het dakterras regelen
Groetjes Garfield
Johoo, hier weer een berichtje van mij.
Oh wat spannend bij Krabje, al nieuws?
Hier gaat alles eigenlijk steeds hetzelfde. Zondag 26 weken en zitten we aan de goede kant van de lijn. Eergisteren echo gehad. Stolsel was weer wat kleiner geworden, nu 7x5x2 cm. Doorbloeding navelstreng goed. Groei loopt nog steeds een weekje achter, maar is dus niet toegenomen, gelukkig. Alleen dat vruchtwater blijft weinig en dat blijft dus de spannende factor. Maandag over een week weer een echo en dan hopen dat het het hetzelfde is of beter.
In mei gaan we lekker spulletjes kopen, dan heb ik zo iets van het is 28 weken en durf ik het wat meer. Nu heb ik er al wel veel zin in, maar durf niks nog niks te kopen. Dadelijk gaat het toch mis… Maar tot nu toe blijven we gewoon positief en gaan we voor de volle 40 weken!!!
Linkie, nog ff en dan kan je de kleine gaan voelen. Leuk man.
Groetjes
Nic, fijn dat het goed gaat, mijn schoonzus is geboren met 26 weken en is kerngezond zonder enige beperking en die is nu bijna 32 jaar. Tegenwoordig kunnen ze veel meer, dus de vooruitzichten worden voor jullie met de dag beter.
Even nog een ego berichtje, met de onderstannde link kun je er komen. Reageer dus misschien even wat minder, moet dit echt een plekje geven.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1496565#1496565
Lieverds bedankt voor alle :thumbup: :thumbup: en
…
Het heeft toch niet zo mogen zijn. Gisteren kelderde mijn temp en vandaag waren daar toch weer die :evil: :evil: :evil: :evil: .
Dus dit jaat mama worden zit er niet in.
Ik ga nu echt voor binnen nu en een half jaar zwanger worden.
Maart zijn hubbie en ik 9 jaar samen. In juni wonen we 6 jaar samen en zijn we 3 jaar getrouwd en dan dus ook die beeb er (hopelijk) bij.
Het meedraaien op het andere dagverblijf was super!!! Volgende week vrijdag draai ik weer mee en dan hoor ik gelijk of ik wordt aangenomen.
Garfield: Ik :thumbup: voor je vooe die voldoende!!!
Welkom: :hug: :hug: Gatsie zeg… ben er even stil van.
Lief die lammetjes!!
Nic: Mooi dat het goed gaat!!!
Hazze: MMMMM wat een lekker receptje. Heb hem toch even gelezen. Leuk volgende week houden Frank en ik onze verjaardag en dan kan ik dat ook wel eens proberen.
Dit weekend gaan weer naar Friesland. We gaan met mijn schoonzus en zwager en de neefjes naar Heeg. Ouders van mijn zwager hebben daar een huis. Lekker varen!!!
Ook ga ik vanaf volgende week elke woensdag op mijn neefjes passen. De zwangerschap van mijn schoonzus gaat niet zo goed en ze moet het rustiger aan doen. Dus 1 dag in de week neem ik de jongens van haar over. Leuk!!
Liefs, Chantal.
Chantal meid :hug: , wat ben je sterk! Het spijt me te lezen dat je :evil: :evil: zich toch weer hebben aangekondigd… helaas meid, geen 2007 beebje meer… maar vol goede moed op naar 2008. Het moet echt vast lukken, alle puzzelstukjes staan op het punt op zijn plaats te vallen en bovenal: een nieuwe baan. Als het zo goed gaat, heb je die vast en zeker in de pocket…! Soms ‘moeten’ dingen even eerst, je weet niet waarom en daar krijg je ook nooit antwoord op. Ik hoop echt dat je met allemaal goednieuws posts komt hier!
En geniet van het mooie Friesland komend weekend, het belooft heeeeeeeeeel mooi weer te worden! Zonnebrand meenemen! 8)
dikke tút :-*
hazze
Jeetje Chantal… wat jammer inderdaad. Het was dit keer wel heel erg spannend bij je! :-*
En voor de rest sluit ik me helemaal bij Hazze aan
Het belooft inderdaad lekker weer te worden, hoewel het hier nog wel koud was vanmorgen. Maar op de fiets was dat wel een aangename verfrissing eigenlijk. Kon ik mooi een beetje wakker worden, hihi.
Vanavond dus boodschappen doen voor het verjaardagsfeest en stiekem slingers ophangen. Moet ik dan echt gaatjes in de nog niet zo lang geschilderde kozijnen maken???
Groetjes Garfield
Chantal, verdorie het zag er zo goed uit, wat je lichaam al niet met je kan doen. Hopelijk volgende week goed nieuws met een nieuwe baan . Leuk elke week je neefjes een dagje, hoever is je schoonzus met haar zwangerschap. Veel plezier in Friesland
Garfield gefeliciteerd met manlief
Vanmorgen heeft het laatste schaap gelamd, met 2 lammetjes, helaas was het ooitje niet levensvatbaar, het bokje (alweer een bok) doet het prima.
Iedereen in slaap gevallen :mrgreen: of heerlijk genieten van het weer? Ik het laatste, maar warmer hoeft niet, want ik kan erg slecht tegen warmte, want dat kost me teveel energie. Ik zweet namelijk er moeilijk, tijdens de zwangerschap had ik daar geen moeite mee :think: .
Verder geen nieuws, maar was benieuwd naar iedereen.
Nic, morgen hebben jullie al een klein feestje hoop ik
. De magische 26 weken en nu op naar de magische 28 weken
Ik vind het ook warm genoeg hoor! Zweten gaat bij mij sinds de zwangerschap heel goed, een beetje te goed zelfs… Daarvoor had ik het ook snel benauwd hoor, bah.
Wij hebben vandaag gebadderd, voor het eerst:
:inlove: Wat een lief snoetje staat daar op, ze lijkt veel ouder zo dan 9 maanden.
Goeiemorgen dames,
Sorry dat ik zo lang niet geweest ben wou even afstand nemen van alles.
En wat denken jullie het heeft geholpen.
Vanmorgen een test gedaan en dik POSITIEF
WIJ ZIJN ZWANGER :dance: :dance: :dance:
Nu slaat alleen de angst toe he was ervan overtuigd dat ik ongie ging worden heb afgelopen weekend met dat mooie weer dan ook lekker een biertje genomen, maarja moeten er maar van uitgaan dat alles goed is.
Straks even de gyn bellen die willen graag de eerste echo doen ik geloof rond de 7 weken ben nu denk ik iets van 5 of 6 weken weet het niet helemaal met die rare cyclus van mij.
Nou ik ga gauw even bijlezen en dit keer kom ik echt gauw weer terug.
Groetjes van een nog niet helemaal geloofende maar hele blije Mowie
Woehaaa, Mowie! Gefeliciteerd!!!
En maak je geen zorgen over dat biertje, ik heb ook een avond gehad met veel wijntjes voordat ik wist dat ik zwanger was. En daar zie je bij Juul toch niks meer van he?
Zo, ik ga nu even verder stuiteren van blijdschap, jippieeeeee… :mrgreen:
Mowie,
:dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:
Super meid. Geniet ervan
Groetjes Garfield
Mowie:
Van harte gefeliciteerd!
Ik ben zo blij voor je!!!
Enne, maak je geen zorgen over dat biertje.
In het begin heb je alleen maar losstaande celdelingen en is de kleine nog niet verbonden met jou dmv een navelstreng. Dat is pas wat later in de zwangerschap en niet in de eerste paar weken.
Bovendien: van 1 biertje zal je klein ECHT GEEN schade oplopen!
Vanaf nu gewoon opletten maar vooral genieten!!
Marg
Ik wil overigens wel meeten, met Britt zonder man.
Die vind dat helemaal niks!
Is er al wat bekend?
Marg
MOWIE GEFELICITEERD!!!
Mowie, yes,yes,yes, van harte gefeliciteerd, helemaal geweldig !!! :dance: :dance: