Juli 2005 stoppers (dl10) Zorro Gefeliciteerd!!!

ooo chantal :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hier wordt ook voor jullie geduimd :pray: :pray: :pray:

oooooooooooo

:: :: :: :: :: :: :: ::

( wat ont-zwangerings hormoontjes van mij, meer kan ik helaas niet geven :wink: )

Ik duim en bid ook mee! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

En dan kom ik morgen wel weer verder kletsen… :mrgreen:

He lieverds!!!

Allemaal bedankt voor het :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: !!!

We houden nog steeds moed, temp is nog hoog. Dus ziet er nog goed uit!!!

Liefs, Chantal.

Yes, Yes, alweer een dag voorbij. Hier nog weer wat :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mowie, hoe is het bij jullie?

Nic, spannend bijna 26 weken, hoe gaat het nu?

:thumbup: :thumbup: chantal :thumbup: :thumbup:

wat spannend zeg, moet vaak aan je denken…

@welkom

ik zie bij jou weer een extra lijntje staan…

enne gaan jullie voor de volgende ??

of is het gewoon om bij te houden :wink:

Chantal… :shifty: :shifty: :shifty: … :pray:

Even een vragenrondje:

Hé ja Welkom… gaan jullie er voor?

ja, inderdaad hoe is het met onze zwangeren?

Mowie wie gehts?

Marg, hoe is het met Britt nu?

Garfield, weet je al iets meer over de herkansing? of heb ik dat gemist?

Moonfire, lekker joch is Bryan, zag een foto van hem in het BV fotomomenten showtopic. Ook niet echt klein of wel…

groetjes en ik duim duim duim verder én ga zo even opruimen en poetsen, ik heb er ZIN in dus dat scheelt!!! voorjaar in de bol ofzo… bevallingsnesteldrang kan het niet zijn nietwaar :mrgreen:

kusssssssss

:-* hazze

Ik ben gestopt met de pil en in mei gaan we ervoor, deze ronde slaan we over. Moet wel bekennen dat ik het moeilijk zou vinden als ik eerder zwanger zou zijn als Mowie en Chantal, maar goed dat kan ik helaas niet bepalen.

chantal

het ziet er nog steeds goed uit bij jou…YES!!!

nog geen onbedwingbare drang om toch al te gaan testen of kun je je aardig bedwingen?

hier alles goed, afgelopen vrijdag weer het hartje gehoord :inlove: en voordat we het hartje hoorden, hoorden een paar bewegingen, pok pok!

het lijkt me zo leuk wanneer ik die ook ga voelen, dat zal nu vast binnen nu en een paar weken gebeuren.

mowie en nic

hoe gaat ie???

Ha Linkie, fijn dat het met jou zo goed gaat. Hoe voel je je nu? Ik weet niet of je een screenings (20 wk) echo wilt laten maken, maar ik weet een heel leuk echoburo in Garijp. Die man is huisarts en doet het echt zo leuk! Helemaal top, dus als je het toch wilt, zou ik het daar laten doen als ik jullie was.

Hier verder alles in orde. Yvan is al 8 maanden geweest (gister), mén wat gaat de tijd ongelooflijk hard.

groetjes, en we duimen :thumbup: :thumbdown: en :pray: verder, voor Chantal, voor Mojo, voor Heksje…voor… :pray:

:-* hazze

Hoi meiden,

Bij mij was het spannend op een heel ander vlak, want ik had gisteren een tentamen. Met Pasen helaas geen zonnestraal gezien, ik ben niet eens buiten geweest. Hopelijk heeft dit drie dagen durende isolement een voldoende opgeleverd. En Hazze, als dat zo is, mag ik dat andere tentamen mondeling herkansen. Er hangt dus best veel van af.

Maar Chantal wat zie ik :shock:

Bij jou is het super super spannend!!!

Hoe lang ga je je geduld bewaren. Tot zaterdag las ik ergens…?

Pff. Niet eerlijk hoor, om ons zo lang in spanning te laten :lol:

Ik duim nog even door :-*

Groetjes Garfield

owwww, superspannend dus Garfield, nou dan duim ik ook heel hard voor jou dat je het tentamen hebt gehaald! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: wat zegt je gevoel ? :pray:

enne pssst :shifty: …hoest met je temp Chantal… ? :pray:

doegie

hazze

en heb je nu even een paar dagen om bij te komen Garfield? het wordt mooi weer geloof ik de komende dagen! :smiley:

8)

Mijn vriend wordt dit weekend dertig, dus dat is het volgende projectje!

Ik moet ook nog bedenken wat ik voor 15 (!) man op tafel moet zetten, dus als iemand nog suggesties heeft… soort buffet in ieder geval.

's Avonds viert hij het gelukkig in de kroeg, dus mijn gastvrouwenrol is van korte duur :smiley:

je bedoelt warm eten of bedoel je een borrelbuffetje?

Helaas kan ik je niet helpen, ben zelf geen ster in de keuken.

Ik bedoel inderdaad iets van een buffet en dan een warme (kleine) hap…

Chantal???

ik zal wel ff snuffelen voor je

crostini’s met tomatenboter zijn in elk geval een aanrader! ooooo het water loopt me in de mond, maar ik wil graag mijn kilo’s eraf houden… :wink:

je hoort nog wel… :smiley:

Zo als beloofd een paar foto’s van de lammetjes

he chantal waar ben je???

we zijn hier allemaal zo nieuwsgierig :oops:

garfield

voor jou dus ook :pray: de komende dagen

wanneer krijg je de uitslag?

alvast gefeliciteerd met je vriendje, het wordt dit weekend erg lekker en warm weer dus kun je de schade van pasen in halen.

welkom

:inlove: :inlove: :inlove:

die lammetjes zijn ook zo vertederend wanneer ze voor het eerst naar buiten mogen, maken ze van die gekke bokke sprongen!

hazze

9 mei hebben we een afspraak in Garijp voor de 20 weken echo, die man is echt WERELDberoemd in Friesland want iedereen kent em!