Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

Welkom: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, eindelijk meis!!! :dance: :dance: Het is je zo gegund! Ik ben blij dat de duivels niet alsnog gekomen zijn! Nou… blijven er steeds minder over :frowning:

Hallo allemaal,

Ben inderdaad een tijdje niet geweest ben eindelijk na drie en een halve maand weer eens ongie geworden. Baalde wel flink dat de boel maar niet goed op gang komt vandaar even een tijdje niet geweest.

Alle zwangere trouwens GEFELICITEERD hoop dat het besmettelijk is .

Hoop ook dat me cyclus nu eindelijk goed op gang komt of dat we raak geschoten hebben natuurlijk. Nou ik ga even bijlezen,

Groetjes Mowie

Oh nog even voor het lijstje ben immiddels 31 jaar en mijn nieuwe NOD is 13 februari er van uit gaande dat ik op 28 dagen zit zal wel niet maar ja wie niet hoopt

GRT Mowie

welkom

gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

super meid, drie op een rij!

ik hoop dat wij snel volgen.

jullie moeten allemaal wel blijven kletsen hoor, want anders wordt het hier wel erg stil :cry:

mowie

leuk dat je weer terug bent!

vervelend dat je ongi maar niet op gang wilde komen.

hopelijk is het nu meteen raak!

moonfire

we missen je!! :wink:

Oh, ja Ben ik even een tijdje niet op het forum,

meteen 2 dames erbij!

Welkom en Baloe! Gefeliciteerd!

Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor jullie.

En ik ga :thumbup: :thumbup: dat het goed mag gaan

en uiteraard :pray: :pray: ik voor de andere dames die wal wat

h :: rm :: :**: ntjes kunnen gebruiken!

Marg

Welkom: Ja, gaaf meid!!! Van harte gefeliciteerd!!!

Mowie: He leuk dat je er weer bent. gaat alles goed?

Cynthia: Leuk dat je ook weer komt kijken. Mooi dat alles goed verloopt.

Zorro: Had al gezien bij je dat de :evil: :evil: :evil: er weer waren. Balen hoor.

veel liefs, Chantal.

Bedankt Linkie

hoop stiekem ook dat het nu raak is lijkt wel of iedereen om me heen zwanger wordt eerst een vriendin van ons toen de dochter van een collega en twee weken daarna belde mijn schoonzusje joepie ik ben zwanger toen moest ik toch wel even slikken hoor.

Heb trouwens wel al twee dagen (gisteren was het erger) een soort van spierpijn gevoel in me buik kan dit innesteling zijn? Hebben wel flink veel geklust vorige week.

Of hoop :pray: ik nu teveel te snel.

Groetjes Mowie

Cynthia, leuk een dikke buik, eerlijk gezegd kijk ik het meest naar de echo uit en als 2e naar een dikke buik, dan vind ik echt een zwangergevoel geven.

Mowie, fijn dat je ongi alsnog is gekomen, ik moest deze week opeens aan je denken. Ik hoop dat je ook nog bij de oktober mama’s kan komen. Ik ga voor de komende weken heel hard voor je duimen en natuurlijk ook voor de anderen.

Zorro ik blijf zeker mee kletsen, want ik wil ook graag de niet zwangere ook blijven steunen, zoals jullie dat bij mij ook hebben gedaan.’

Vandaag bij mijn ouders geweest en ik kon gemakkelijk nog mijn mond houden. Ik en manlief kunnen het denk ik nog niet helemaal geloven.

ik ben weer terug van weg geweest !!

heb een heerlijke trouwdag achter de rug, en natuurlijk krijgen jullie binnenkort de trouwfoto’s te zien !!

zodra ik ze zelf heb… :dance: :dance:

er staan al enkele fotos op het net via diegene waarvan we de trouwauto hadden geleend…

http://vwspijlbus.blogspot.com/

He moonfire: Leuk dat je een mooie dag hebt gehad. Heb natuurlijk gauw de foto’s bekeken. Zag er leuk uit.

Veel liefs, Chantal.

He Moonfire,

Zag er leuk uit die foto’s!

Ik ben blij te lezen dat het een mooie dag was!

Marg

Hoi Moonfire,

Te gek zeg in zo’n busje, leuke foto’s.

Zijn zelf nog niet getrouwd is misschien een idee :wink:

Welkom bedankt voor je steun. Hoop ook dat ik jullie gauw mag vergezellen bij de oktober mama’s :pray:

Nou :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen

Groetjes Mowie

Zo zo, ben even niet op het forum geweest en…??

GEFELICITEERD WELKOM EN BALOU!!!

Geniet er volop van zou ik zeggen!!

Heb even een mindere periode in mn zwangerschap… (sorry dames…!)

Ben heel erg moe en ook volop duizelig… Vandaag trok ik het echt niet en ben een dag thuis gebleven… Luisteren naar je lichaam, denk ik dan maar!!

Liefs,

Puk

o, ben trouwens 26 augustus 2006 uitgeteld!!

Puk

Moonfire: wat leuk dat er sneeuw lag! Goed te horen dat et een leuke dag was!

Puk: balen dat je zo ziek bent. Hoop dat het snel weer beter wordt!

Zo, vanmorgen de dokter gebeld.

Aankomende maandag heb ik mijn eerste afspraak.

Ze gaan dan bloed aftappen (bah, wat klinkt dat naar, ik haar naalden en bloed!). Maargoed, ik moet ook urine meenemen omdat ze dat onderzoeken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Marg

Ps, hoe is het met de net zwangeren onder ons?

Al een beetje gewend?

En hoe zit het met de afwachtende dames?

Aan wie kan ik :: :: :**: strooien?

Puk beterschap.

Ik heb eind van de middag een afspraak bij de dokter, moet dan ook urine meenemen.

Bij mij is het nog niet doorgedrongen dat ik echt zwanger ben, slaap 's nachts slecht van de krampen en bij onder mijn borst, ook mijn borsten doen meer zeer dan. Maar overdag merk ik erg weinig.

Ik ga proberen om toch al met 8 weken de eerste echo te krijgen, moet er niet aan denken om te moeten wachten tot 12 weken.

Gisteren me opgegeven bij moeders voor moeders.

Mowie al verschijnselen?

Hoe is het met de klussende dames alweer bijna gearriveerd bij de klusperiode?

Marg: spannend hoor!!! Ik ben ook niet gek van naalden en draai mn hoofd altijd lekker de andere kant op bbrrr. Enne die hormoontjes, jaaaaaaaaaaaaaaa gaat er als een douche onderstaan :mrgreen: :dance:

THANKS!!

Hahaha, die Zorro, ik zie je al staan… Een hormonendouche!

Als het werkt, dan laat ik de kraan altijd open staan! :wink:

Wellicht moet je je zaaddonor man er ook even bij roepen! Misschien heeft hij ook wel een extra oppepper nodig! :: :: :: ::

Welkom, heb je een reden om met 8 weken al een echo te hebben?

(Uiteraard hoop ik voor je van niet!)

Maar volgens mij doet een VK niet zo graag zo vroeg echo’s. Als ik lees bij de september mama’s, doen ze alleen echo’s als het echt moet, anders niet.

Goh en nu al urine weg brengen (ook dat is vroeg!)

Ik hoop voor je dat ze je een vroege echo willen geven! Het wachten erop is inderdaad lang.

Ik wil graag eerst weten of het hartje klopt voordat we het aan iedereen vertellen en ik weet zeker dat ik mijn mond niet tot de 12 weken kan dichthouden. Bij de dokter is het gewoon even een check niks byzonders. Kan ik mijn vragen die ik heb even afvuren. Verdere controle gebeurd later pas.