Baloe; was ook niet anders te verwachten he met zoveel overtijd dagen :mrgreen: VAN HARTE meid!!! Geniet ervan!!
Welkom: Nu jij nog!!! :dance:
Baloe van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. :inlove: :inlove:
Ik hoop er nog steeds bij te komen, als er vandaag nog steeds niks te zien is dan test ik morgenvroeg.
Ik heb nog flink last van obstipatie, iets gevoelige borsten en lichte creme kleurig afscheiding.
:: :: :: ::
Baloe
Gefeliciteerd!!!
geniet er lekker van!
welkom
ooo spannend!
ik hoop dat je je snel bij baloe kunt voegen.
het ziet er voor jou ook goed uit!
nala
wat een schrik moet dat zijn geweest idd.
gelukkig heb je meteen bevestiging kunnen krijgen dat het goed zat.
nu hopen dat je je snel weer wat zekerder gaat voelen.
krabje
ik snap je dubbele gevoel mbt verhuizen helemaal.
het is toch weer een stukje achter je laten/loslaten.
Bedankt voor de lieve reacties!
Hubbie was nog niet helemaal overtuigd en daarom nog een test er tegenaan gegooid . Ook deze bevestigde overduidelijk zwanger!!
Net liep ik door het winkelcentrum en ik had het gevoel dat iedereen het aan me kon zien. Slaat natuurlijk nergens op!
Mag ik mee blijven kletsen hier?
Welkom ik ga heel hard voor je duimen! De voortekenen zien er goed uit! :thumbup:
baloe: Tuurlijk mag je mee blijven kletsen!!!
Linkie: Inderdaad, nu komt toch echt het besef. Over twee weken gaan we dit huis verlaten :?
Welkom: Spannend!!!
Veel liefs, Chantal.
Chantal, ik zou je nog de uitgerekende datum doorgeven voor het lijstje.
Hou het maar voorlopig op 6 oktober 2006 (mijn verjaardag!! ).
Ik vind het leuk om hier mee te blijven kletsen. Dat is zo vertrouwd! Maar ik ga ook maar eens kijken bij de oktobermama’s.
Maandag ga ik de huisarts bellen. Ik hoop dat ik snel langs mag komen.
Juist gezellig baloe dat je mee blijft kletsen, anders blijven er zo weinig meiden over.
Over 2 weken verhuizen dat is alweer snel.
Ik ben erg benieuwd hoe moonfire haar trouwdag is geweest.
Ik stond net op het punt om toch al te tewsten, maar heb het niet gedaan, omdat ik weet dat de ochtend urine vaak het geconcentreerd is en als ik zwanger ben dan ben ik dat morgenochtend ook nog.
Mowie en Nic zijn jullie nog weleens aanwezig op dit forum, eigenlijk allang niks meer mogen vernemen van jullie. Zijn jullie toevallig al zwanger??
Welkom: Dat zat ik mij dus ook al af te vragen. Ik vind het ook niet zo gepast om ze zo maar van het lijstje te halen.
hoop dat je morgen een dikke plus hebt!!!
Baloe: Ik ga het veranderen voor je.
Veel liefs, Chantal.
Baloe,
Gefeliciteerd meid!!!
Echt super :dance:
Groetjes,
Garfield
de spanning begint te stijgen. Erg toevallig als er opeens 3 in dezelfde maand uitgerekend zouden zijn, maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit.’
He welkom: In plaats van je zelf zenuwachtig te maken, Kun je niet beter een test er tegen aan gooien???
Weet je tenminste waar je aan toe bent.
veel liefs, Chantal.
He welkom: Sorry, was niet zo bedoeld!!! Nu ik het terug lees komt het een beetje cru over maar dat is niet de bedoeling!!!
Sorry :-*
Veel liefs, Chantal.
@welkom wrote:
Mowie en Nic zijn jullie nog weleens aanwezig op dit forum, eigenlijk allang niks meer mogen vernemen van jullie. Zijn jullie toevallig al zwanger??
Volgens mij kun je Nicje hier vinden… Of is dit een andere?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=524267#524267
Welkom: weet je al iets???

Ik ben ZWANGER!!!
Ik heb toch kunnen wachten tot 10 minuten geleden, toen werd ik zo klaarwakker dat ik dacht en nou testen. Manlief wakker gemaakt en die keek, maar reageren ho maar. Die moet altijd wakker worden en het besef zal denk ik later wel komen.
De vraag natuurlijk of ik het al dacht? Nou dat weet ik niet. Hoelanger mijn klein beetje bloedverlies van de andere keren weg bleef, beon het gevoel te stijgen. Maar gisteren een vriendin gesproken die in maart haar eerste krijgt en die had ook last van obstipate (verstoppingen) de eerste weken van haar zwangerschap en dat heb ik ook. Mijn tepels waren iets gevoeliger, maar verder eigenlijk geen klachten. Ik had wel een mega eisprong deze maand gehad die ontzettend zeer heeft gedaan voor heel wat uren. Ik had de laatste dagen ook een gevoel dat ik ongesteld was.
Ik hoop dat ik het volhoudt om nog een vier weken mijn mond te houden tot ik de echo heb gehad, maar ga het wel proberen.
Ik ben trouwens volgens mijn berekening 12 oktober uitgerekend. Ik vind dat een geweldige datum.
Ps krabje ik vind het wel lief dat je aan me dacht.
Hoi Welkom, GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Wat gaaf voor je en wat leuk dat we nu samen naar de oktobermama’s kunnen! :lol: :lol: Ik vind het ook heel leuk dat ons kindje in oktober geboren wordt. Gewoon een mooie maand .
Geniet van je zwangerschap. Ik heb overigens een beetje dezelfde verschijnselen als jij hebt. Als het zo blijft valt het wel mee.
Baloe en Welkom:
Gefeliciteerd!!
danst een rondje om de tafel…
Welkom,
Van harte gefeliciteerd meid!!!
Super :dance: :dance:
Jullie gaan zo wel hard meiden…
En allemaal gezellig naar de oktobermama’s
Groetjes,
Garfield
Cynthia leuk dat je weer even langs komt. Ik lees dat het goed gaat met jezwangerschap, kei fijn dus. De tijd gaat erg hard als ik zie dat je alweer bijna 4 maanden zwanger bent.
Pfff meid, hou op, ik schrik er steeds zelf van als ik die teller zie.
De eerste weken gaan heel traag, omdat je zeker wilt weten of alles goed gaat, maar dan ineens… Zijn er zo weer een paar weken voorbij!
Maar het gaat hier echt goed, heb al een megabuik, dat wil je niet weten…