Hoi allemaal.
He puk: Hoe gaat het met je? Ik heb je datum in de lijst gezet.
Marg: Bah, bloed afnemen. Ik houd er ook niet zo van. Al die spuiten en naalden. Maar ik ben wel op een rare manier van mijn angst daarvoor afgekomen :lol: Ik heb een tattoo laten zetten :inlove:
Maar succes maandag. Enne ik houdt me ook aanbevolen voor die hormoontjes!!!
Welkom: Hoe was het bij de dokter? Ben benieuwd.
Tja en hoe gaat het hier. We gaan weer de klusperiode in dus ik wordt wel heel erg druk
En klussen en het huis leeg halen. Ach dan heb ik tenminste wat te doen en weer genoeg afleiding in die wacht weken.
We zien het wel.
Veel liefs, Chantal.
Hallo!
Daar ben ik weer even. Net naar de dokter geweest. Daar heb ik wat informatie meegekregen over zwangerschap en ze heeft wat vragen gesteld. De 12de week ga ik pas naar een verloskundige maar daar moet ik nog een afspraak voor maken. Voor die tijd moet ik wel even bloed laten prikken. Dus vanaf nu is het eigenlijk afwachten tot de 12 weken. Zal moeilijk zijn om het voor me te houden, maar ik ben het wel van plan.
Hoe is het met jullie allemaal?
Krabje, jullie gaan de klusperiode weer in! Heel veel succes (en plezier) :oops: . Ook succes met het huis leeghalen.
Marg, veel succes maandag!
Puk, balen voor je dat je je even wat minder voelt. Maar ja, het is voor een goed doel moet je maar denken.
Mowie, ik duim voor je dat het raak is bij je! Het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was (al 2 wkn voor mijn NOD) waren gevoelige borsten. Geen pijn maar ik voelde ze gewoon. Normaal had ik dat nooit. Achteraf bleek dus ook dat ik zwanger was. Nu voelen ze nog meer gespannen en zijn ze voller. Ook de aderen zie ik duidelijker lopen, dat vond ik ookal merkwaardig! Spierpijn in mijn buik heb ik ook een beetje! Dus wie weet is het voor jou een teken dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je.
Groetjes,
Baloe
wat voor tatoo krabje?
Ik ga om 17.30 naar de huisarts.
Ik heb twee dolfijnen op mijn linkerborst staan. Tja ik heb iets met dolfijnen.
Welkom: Hoe was het bij de huisarts?
moonfire
welkom terug!!!
leuke foto’s, de echte trouwfoto’s zijn straks vast nog veel mooier!
en jullie trouwauto was helemaal geweldig :dance: maar je wist al wel dat ik ook helemaal weg ben van spijlbussen!
zwangere meiden
(ja ik scheer jullie maar even over een kam…hi hi)
ik vind het echt super leuk dat jullie hier zo fanatiek blijven kletsen en ook blijven doen hoor!
hoop dat iedereen goed de eerste 12 weken doorstaat en het wachten op de echo’s en verloskundigen meevalt.
puk, ik hoop dat jij je snel weer een stuk happier voelt!
marg, thanks voor de hormoontjes, wie weet heb ik er een paar gevangen!
mowie
we gaan nu voor jou duimen hoor, hopelijk ben jij de volgende mama en volgen wij daarna een voor een!
Bij de huisarts niks bijzonder, voor niks de urine opgevangen vanmorgen had hij niet meer nodig. Clear blue digitaal vind hij betrouwbaar genoeg.
Hij heeft mijn vragen beantwoord en dat was het. Hij zei bij afscheid tot over 8 maanden, want dan kom ik wel even aan.
Ik moet met 7 weken maar de verloskundige bellen en overleggen of er voor de 12 weken al een echo gemaakt kan worden gemaakt, maar dat wordt gewoon geduld hebben. Ach ik leg me er wel bij neer.
Toch wel raar hier mee kletsen terwijl er toch nog 6 niet zwanger zijn. Ik hoop echt dat jullie heeeeeel snel mogen gaan zwangeren. Ik weet hoe het voelt als om je heen iedereen zwanger wordt en jij nog niet. Ik ben nu gelukkig wel een van de gelukkigen maar toch.
@linkie wrote:
moonfire
welkom terug!!!
leuke foto’s, de echte trouwfoto’s zijn straks vast nog veel mooier!
en jullie trouwauto was helemaal geweldig :dance: maar je wist al wel dat ik ook helemaal weg ben van spijlbussen!
ja heerlijk die auto !
en genoeg plaats met ons 5-jes (4+1 ondercover :dance: )
de auto ziet er echt super uit !!
en we hebben een heerlijke dag gehad ! nu eens het fotoalbum afwchten, en dan iedereen showen...
om kenbaar te maken dat we zwanger zijn plakken we achterin de album een echo fototje..
onze ouders zullen door het dolle heen zijn dan :dance:
(die weten tot nu toe nog niets)
Hoi,
Vanmorgen is er een vrouw van Moeders voor Moeders langsgeweest. Ik was erg nerveus dat er toevallig net een buurvrouw langs zou lopen of dat m’n moeder spontaan op de stoep stond. Gelukkig was dat niet het geval.
Ook ben ik door haar tot het inzicht gekomen om niet meer tot 3 maanden te wachten om het grote nieuws tegen iedereen te vertellen. Als het mis zou gaan, is het ook fijn dat je het kan delen met anderen. Daar heeft ze wel gelijk in. Wij hebben dan ook besloten om het vanavond tegen mijn ouders te gaan vertellen en wsl. morgenavond tegen mijn schoonouders. Erg spannend maar wel leuk :dance: :dance: ! Ben zo benieuwd naar hun reactie! Ik denk dat ze het zo snel niet verwacht hadden. Maar wie weet…
Nou ja, ik plas nu dus in potten ha ha! Het geeft me een goed gevoel dat ik iets voor anderen kan doen. Ik heb ook nog een mooi boek over zwangerschap gekregen.
Groetjes,
Baloe
Hallo allemaal,
Hier alles in orde spierpijn gevoel in buik is weer weg, het rommelt nog wel heb ook meer trek dan anders maar ja zal wel aan mij liggen.
Weet nog niet eens of mijn cyclus nu wel regelmatig is, maar na een half jaar mag je toch wel verwachten dat die troep van de pil er nu wel uit is.
Ben nu sinds juli twee keer ongi geweest 1 keer in okt en 1 keer vorige maand.
Nou hopen dat ik genoeg hormoontjes heb gevangen ( blijf ze vooral strooien ook voor de andere niet zwangere) of dat ik eindelijk eens een normale cyclus krijg.
we gaan het volgende week weten hoop ik.
Groetjes Mowie
wekom GEFELICITEERD ga er van genieten :inlove:
Moonfire, leuke foto’s fijn dat je een mooie dag hebt gehad.
Verder gaat het hier goed de bloeding is na 2dgn gestopt, en ik heb vandaag weer het hartje gehoord :inlove:
Moet wel optijd rust nemen en mag zeker niet tillen en te intensief sporten.
Maar dat kan geregeld worden.
Vanaf nu kan de ROZE WOLK beginnen :inlove: :inlove:
Meiden bedankt voor het mee leven.
:: :: :: :: :: :: Nog wat hormonen want zo te horen werkt het.
dikke :-* Nala
Komt ook een doos hormonen afleveren…
Echt, echt, echt, ik wil ze kwijt! Ben het misselijk zijn zoooo zat…
Het zijn er echt heel veel, neem wat je wilt! :mrgreen:
rent snel weg met de hele doos :mrgreen:
sorry andere dames :oops:
Hoi Cynthia,
Vanaf wanneer begon jouw misselijkheid ongeveer? Daar ben ik benieuwd naar omdat ik nu bij 6 weken nog niet misselijk ben. Ik hoop natuurlijk ook dat dit zo blijft!
Hier nog wat hormoontjes voor de nog niet zwangeren :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Puk: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
ooohhh zorro…nu heb ik geen hormoontjes
Puk
gefeliciteerd, hopelijk had je een leuke dag!
de eerste verjaardag met z’n drietjes
nala
gelukkig kun je weer gaan genieten van je zwangerschap.
blijf vooral goed naar je lichaam luisteren!
mowie
spannende aftel en wachtdagen weer!
ik ga voor je
baloe
wat zeiden je ouders? waren ze door het dolle heen? vast!!!
moonfire
leuk idee, van die echo!
Puk gefeliciteerd met je verjaardag. Een mooier kado dan je zwangerschap heb je waarschijnlijk niet gehad.
gooit een handvol hormoontjes naar Linkie, nou vooruit dan :mrgreen:
He Puk,
Beetje laat misschien maar toch nog gefeliciteerd.
Baloe, jij had een vraag over misselijkheid.
Ik was 6 weken zwanger toen ik geen honger meer kreeg.
Ik ben niet echt misselijk, maar ik heb gewoon geen honger meer.
Niks is lekker, en elke hap is te veel.
Ik heb daar nu nog steeds last van. Door het minder eten heb je natuurlijk ook minder energie. Dat merk ik dus wel want ik ben echt heel moe. (Ik weet 't dat hoort er bij) Ik ben ook al aardig wat kilo’s kwijt. Mijn broeken zakken nu af! Op zich leuk, maar ik weet dat dit gewichtvervlies maar van korte duur is!
Ik hoop voor je dat het je gespaard mag blijven!
Groeten Marga
Puk VAn harte gefeliciteerd met je verjaardag !! :dance: :dance:
ik heb totnu toe weinig last van misselijkheid
wel passen mn broeke alweer niet meer !
en mn hoofd en puisten zitten onder de puisten :inlove:
echt een puistekoppie !!