zorro: thanks!!!
ik hoop dat ze ons beide geluk brengen
zwangere meiden
ik hoop voor jullie dat de misselijkheid of geen honger snel over gaat.
op den duur zullen de kilo’s er zeker wel aanvliegen
@linie
ik hoop bij mij niet te veel, heb zowiezo een klein overgewicht al te pakken :shock:
en dat met het fotoalbum viel me spontaan in en mn hubbie vond t een super idee !! :dance:
er staan nu ook al wat meer foto’s op mn site van onze trouwdag
http://members.home.nl/m.gulicher/trouwen/trouwfoto’s.html
Maja,
"t zijn mooie foto’s geworden. Jullie zagen er schitterend uit!
Jammer he, dat het maar 1 dag is.
Hier weinig nieuws. Gisteren gehoord dat het beter is als ik af en toe voor controle ga naar een gynecoloog. Ik hoef niet alle controles te doen bij hun, en ik mag dus voornamelijk bij de verloskundige blijven. Met 20 weken een uitgebreider onderzoek dan normaal ivm eventuele afwijkingen en klachten bij mij.
Ach, we zien wel hoe het loopt.
Ik heb nu namen van de gynecoloog, en een kinderarts die op de hoogte zijn van de ziekte, dat als de kleine het blijkt te hebben ze dan niet meer hoeven uit te vissen wat te doen.
Ik moet vandaag extra werken, ik ga maar eens aan de arbeid!
Fijne dag
Maja: Wat ontzettend leuk die foto’s. Jullie zagen er erg leuk en stralend uit. :inlove: :inlove:
Marg: Wel een lekker idee dat er een extra controle bij is bij de gyn.
Veel liefs, Chantal.
moonfire, wat een apart stel, zijn jullie zeg!
Bijzonder hoor! zeker ook de locatie waar de foto’s zijn genomen, staat mooi in contrast met je zwarte jurk en rode haar.
SUPER :thumbup:
Moonfire: mooie fotos!!!
Vandaag ben ik bij de gyn geweest… we gingen eieren zoeken hahahaha
… en gevonden!! YES, dat is in ieder geval het eerste ‘goede’ nieuws…
Ik heb ze nog en ze zitten in de eileider waar ze nu zouden moeten zitten… Want afgelopen december tijdens de cyste check zat er helemaal niks terwijl we moesten insemineren en ik was dus bang dat ze misschien al op waren :mrgreen: Maar ik heb ze nog! Alleen… ze vond ze nog veel te klein! Maandag de volgende meting en volgens haar kon het best zelfs dinsdag pas… Huh? Normaal springt mn ei als het goed is maandag volgens de ovulatietesten op dag 12… Volgens de gyn zijn die testen niet altijd te vertrouwen!! Nou das lekker! Kost 30 euro per maand en dan zouden we misschien al die maanden op de verkeerde tijd hebben geinsemineerd??? Ik weet wel dat ik voortaan iedere maand lekker de FM bij het ziekenhuis laat doen! Heb ik ook geen testen meer nodig en weet ik het tenminste zeker. Volgens haar groeit een eitje 2mm per dag. Ook zag ze een cyste zitten weer DAMN! Hij was nog heel klein 1,5cm en vaag dus wellicht dat die gewoon zou oplossen deze maand. Ben alleen vergeten te vragen of die nou voor of achter de eitjes zat, want die moeten er natuurlijk wel doorheen kunnen! Aan de linkerkant zag ze dus 2 eitjes en 1 cyste en aan de rechterkant… helemaal niks!! zucht Niet echt hoopvol nog dus… Baarmoederslijmvlies was goed dik zei ze: 1 cm.
Ook zag ze nog wat oud bloed zitten van de operatie. De littekens van de operatie zijn keihard, maar dat zou met een paar maanden soepeler worden…
Nou dat was het weer even geloof ik… Ik ben blij dat ik in ieder geval nog eitjes heb!!
Ik zag al spookbeelden van eiceldonatie van mn zus die altijd heeft geroepen dat ze dat dan voor me zou doen, maar je hebt natuurlijk toch het liefst een kindje van een eigen eitje als dat zou kunnen… En als ze van de week zullen zeggen dat ze te klein blijven kan dat toch met Clomid ofzo weet ik veel dat ze groter worden?? Toch??
Nou we zien het wel, waarschijnlijk maak ik me druk om niks…
Ze zocht in de computer meteen even de gegevens van het zaadonderzoek van P. (donor)l op en koppelde die aan mijn gegevens. Ze hadden er maar liefst 46 miljoen geteld!!! WOW! Je hebt er in ieder geval 25 miljoen nodig zei ze.
Op naar maandag…
he Zorro: Dat is tenminste goed nieuws over de eitjes en het zaad. Gefeliciteerd!!!
Wel balen dat er een cyste zit. Maar mooi dat ze nu de meting op het zkh doen, scheelt je echt wel centjes!!! Hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat lukken.
Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: maandag.
Maar ga je dan ook dat enge apparaat gebruiken ? :shock:
Veel liefs, Chantal.
Krabje: Ja dat enge apparaat ga ik ook nog gebruiken hahahaha, scheelt weer een eind zwemmen voor ze
Ik hoop dat het enge apparaat heel goed zijn werk gaat doen!!!
Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat het gaat lukken.
Veel liefs, chantal.
Chantal leuk 2 dolfijnen als tattoo. Even wat meer met mezelf bezig geweest dus daar niet op gereageerd.
Zorro fijn dat je nu meer weet, hopen dat het deze maand raak mag zijn.
Ik zal ook eens een hoop hormonen uitstrooien, wel vangen he!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
He welkom: Hoe gaat het met je?
Goeiemorgen allemaal,
Hier eigenlijk weinig nieuws, wachten rustig :liar: af of we ongie worden of niet.
Voor de zekerheid wel even testje in huis gehaald je weet het maar nooit.
Heb vanavond een verjaardag bij de buren ga maar zeggen dat ik niet zo lekker ben als ze vragen waarom ik aan de cola zit in plaats van een lekker biertje, heb wel niet zo veel symtonen maar je weet het maar nooit.
Liever het zekere voor het onzekere.
Nou we blijven :thumbup: :thumbup: voor iedereen.
Groetjes Mowie
Hoi meiden,
Vandaag 12 weken! :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik vier mn verjaardag vandaag. Wordt dus een volle bak vanmiddag.
Over misselijkheid: vanaf een week of 6/7 werd ik echt misselijk en dat heb ik soms nu ook nog wel… En lekker boven de wc hangen:::niet overdreven spugen maar wel wat gal/maagzuur dat er uitkomt. Meestal ben ik wel blij als het 's ochtends zo ver is want dan heb ik de rest van de dag minder last van misselijkheid. (hoe kun je nu blij zijn met overgeven?? :think: :think: )
Vanaf een week of 10 werd ik ook vooral erg moe. Rond 20.30-21.00 uur verlang ik dan naar mn bedje… Helemaal afgedraaid! Of ik kan hele middagen met een lekker deken op de bank liggen…
Liefs,
Puk
@Puk wrote:
Vanaf een week of 10 werd ik ook vooral erg moe. Rond 20.30-21.00 uur verlang ik dan naar mn bedje… Helemaal afgedraaid! Of ik kan hele middagen met een lekker deken op de bank liggen…
Gelukkig,
Dan ben ik niet de enige die zo extreem moe is. Ik heb werkelijk waar nergens zin in. Dit is voor mij erg vreemd want normaal hou ik wel van leuke dingen doen. Maar nu lig ik liever op bed of hang op de bank… Ik hoop dat het snel over is!
Marg
Gelukkig heb ik nog nergens last van maar goed ben ook pas net 5 weken zwanger. Heb een dubbel gevoel. Ben blij dat ik zwanger ben, maar heb het echte blijde gevoel nog niet. Ik merk eigenlijk niks aan mijn lichaam dat er nieuw leven in mij groeit op iets gevoeligere borsten na en daar heb ik ook alleen 's nachts last van.
Ik vind het echt heel moeilijk om tegen andere mijn mond te houden. Gisteren vertelde ik het tegen een goede vriendin en die reageerde niet eens, wat moet je daar nou mee. Zij had net te horen gekregen dat haar zoon en schoondochter ook in verwachting zijn en die zijn iets ouder dan mij. Maar op zijn minst een felicitatie was wel leuk geweest. Maar goed zij zal er wel een goede reden voor hebben, zo is ze wel.
Hoi Welkom,
Ik herken wel wat jij schrijft. Ik voel verder ook nog weinig aan mezelf. Dat maakt mij ook wel onzeker. Ik kan ook nog niet echt blij zijn en genieten. Dat kan ik denk ik pas als ik een echo heb gehad en gezien dat het helemaal goed is. Maar ja, het hoort er misschien bij die onzekerheid. Die vrouw van MvM zei ook dat het met je hormonen te maken heeft. Wij hebben het dit weekend aan de familie verteld aan ze waren allemaal heel blij. Erg leuk allemaal. We gaan het ook nog aan een paar goede vrienden vertellen maar verder houden we het nog even voor ons.
Groetjes,
Baloe
Nog even voor de duidelijkheid: ik ben superblij dat ik zwanger ben!!! Alleen ik probeer mezelf nog wat af te remmen omdat het nog spannend is tot de echo. :lol:
Hier nog wat hormoontjes voor degenen die nog niet zwanger zijn:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
He Welkom,
Jammer dat er iemand zo reageerde. Zeker omdat het een vriendin is verwacht je wel wat anders. Wij zijn wel allemaal blij voor je hoor!
Dat je niet veel voelt had ik ook. Dat komt wel, maar het blijft spannend totdat je groen licht krijgt met de echo.
Dames die de hormoontjes nodig hebben:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
He hallo allemaal.
Puk, Welkom en Marg: Fijn dat alles goed verloopt met de zwangerschap!!! Ook leuk dat jullie blijven kletsen.
Die hormoontjes kan ik nu goed gebruiken dus ik pik ze allemaal in!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Welkom: Balen zeg zo’n reactie, of uitblijven van een reactie. De anderen zullen vast wel leuker reageren.
Puk: 12 weken, gefeliciteerd!!!
Hier gaat alles zijn gangetje. ben druk met van alles en nog wat. De wasmachine draait vandaag overuren. Op dit moment zijn de gordijnen aan de beurt. Zijn die tenminste schoon voor de verhuizing.
Ook zijn we nu weer druk aan het klussen :inlove: :inlove: Hoop dat het nu gaat lukken.
Veel liefs, Chantal.
succes krabje,
Ik zie aan je balk dat zweten is de komende periode! :oops: