Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

he chantal!

welkom terug, balen van de :twisted: , ik weet precies hoe je je voelt!

een rot einde van je vakantie!!! :frowning:

het is weer slikken en doorgaan helaas.

baloe

spannend meid, weet je al wanneer je eventueel wilt gaan testen?

ik ben net als jou ook een weegschaal dus herken het wikken & wegen helemaal :smiley:

ik zelf merk ook wel dat ik de laatste week voor mijn NOD meer met zwanger zijn bezig begin te raken maar heb tijdens mijn ongi ook altijd wel even moeite er mee dat het weer niet raak is, dan kan ik het juist het minst nog loslaten denk ik.

welkom

thanks voor je lieve woorden, ik hoop idd een november mama te worden! :inlove:

maar meiden, moonfire, kan nog wel wat oktobermama’s gebruiken dus doe je best :wink:

garfield

beterschap meisie!

hier wat vitamientjes :: ::

o ja chantal zet mijn nieuwe NOD maar op 28 februari

thanks!

Jeetje wat lijkt 28 febr. een eind weg, maar het is eigenlijk ook weer zo.

Baloe ik heb dat ook. Bij mij beginnen de kreibels ongeveer een week voor mijn nod. Maar wordt ik ongi blijf ik er zeker nog een week mee bezig. Teleurstelling verwerken denk ik. Ik let op wat ik eet en drink. Ik eet bijv. al sinds ik gestopt ben met de pil geen brie of file american meer en alcohol alleen af en toe een glaasje wijn (hooguit 1 x per maand), omdat ik van de dokter heb begrepen dat dat niet zoveel kwaad kan.

Ik moet wel zeggen nu dat de maanden steeds voorbij gaan zonder zwanger te worden, kan ik het wel beter af en toe van me af zetten. Mijn eerste gedachte en mijn laatste gedachte van de dag zijn inderdaad wel was ik maar zwanger. En dan lekker nog even fantaseren, heerlijk.

Fijn om te lezen dat jullie er ook zo ongeveer mee omgaan als ik.

Welkom, jij bent nog iets strenger dan ik lees ik. Brie neem ik af en toe nog wel (volgens mij zijn de meeste soorten brie in NL niet van rauwe melk gemaakt, toch?). Filet American eet ik inderdaad alleen als ik ongesteld ben geworden en dus zeker weet dat ik niet zwanger ben. Ik eet nog wel regelmatig zalm (of zalm filet american) maar volgens mij moet ik daar ook mee oppassen. Is toch rauwe vis en niet goed? Maar 1 week voor mijn NOD let ik nog meer op en probeer ik ook dit laatste niet te nemen.

Linkie, het duurt nog even voordat ik wil gaan testen. Ik heb me voorgenomen om zaterdag een test te gaan doen. Dan ben ik een weekje overtijd. Mijn hubbie is een weekje weg en als ik de test dus deze week zou doen en het mocht raak zijn dan kan ik dat nooit verbergen voor hem. En ik wil het absoluut niet door de telefoon vertellen. Dus ik moet nog even geduld hebben. Maar wie weet word ik al eerder ongi…maar hoop het niet. Heb nog geen signalen dat het eraan komt. :slight_smile: :slight_smile:

Spannend baloe, ik hoop voor je dat je zaterdag mag testen en dat je dan ziet staan een dikke vette ++++++++++.

o, super spannend baloe!

ik hoop voor je dat de :twisted: wegblijven en je zaterdag kan gaan testen!!! dat is dan super leuk thuis komen voor je hubbie!

zorro en welkom

jullie gaan gelijk op en hoeven ook nog maar een kleine week te wachten!!!

moonfire

ben je al zenuwachtig?

nog maar een paar nachtjes slapen dan is de BIG day!

hier alles goed, ongi is weer voorbij, dus laat die vruchtbare dagen maar weer komen :wink:

welkom, ik herken mezelf wel in jou verhaal, maar ik drink gewoon nog wel een wijntje wanneer ik daar zin in heb.

Hou het dan wel max bij 2 per keer.

filet american en (rauwe)kaas lust ik niet dus daar heb ik ook geen moeite mee.

verder probeer ik niet te veel dingen juist te laten, want je kunt nog 8 maanden rekening er mee houden.

marg

hoe is het gegaan in het ziekenhuis???

je bent even niet hier geweest, niet goed nieuws?

Baloe: Spannend ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je zaterdag een een dikke + hebt.

Welkom en Zorro: Voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik ook.

Zorro: Begrijp ik nu goed dat de insemeniaties in het zkh plaats vinden? Ik dacht dat je het zelf deed.

Moonfire: Nog 2 dagen en dan zullen voor jou en hubbie de klokken luiden!!! Ik hoop dat je een leuke dag het. Nog veel succes met de laatste loodjes!!!

Veel liefs, Chantal.

Hoi zwangeren en niet zwangeren!

Voor de niet zwangeren: ik was er ook erg meebezig. Zeker die laatste 2 weken. Een ware hel, want de tijd gaat zo langzaam. Elke krampje, of dingetje in je lichaam wat anders zit denk je: tjee, ik ben zwanger.

Ik at ook bepaalde producten alleen in de eerste 2 weken. De ronde dat ik zwanger werd heb ik dus alle principes laten varen. Gegeten en gedronken wat ik wilde met kerst en met mate met oud en nieuw. (2 jan. testte ik positief).

De uitslag van het genetisch onderzoek was gelukkig niet wereldschokkend. Tja, ik heb een afwijking (ik ben een interessant geval voor de wetenschap) op een chromosoom. Het is nu dus zeker dat ik die ziekte gehad heb als baby. Dit was niet zeker omdat alle dossiers van mij gewist zijn. Het kindje heeft 50% kans het ook te hebben. Het is zeer pijnlijk maar niet dodelijk. Met zware ontstekingsremmers is het te stoppen. (Ik heb als beby pretnison gehad) Er zijn nog wat andere ziektes die op dat zelfde stukje DNA zitten waar we op moeten letten. Ik hoef geen extra controles te ondergaan maar ik weet nu wel wat te doen als het kindje wat heeft. Doordt ik een dossier heb opgebouwd zal dat tijd schelen en hoeven ze niet ook bij de kleine onderzoeken te doen.

Het viel dus allemaal mee. Maar ik ben blij het nu allemaal te weten en niet op het moment dat…

Verder voel ik mij niet super. Ik lust niet zo veel eten meer (brood wel) maar avond eten Bah! Ik ben erg moe en heb weinig zin in dingen. Tja, dat zal vanzelf wel weer overgaan.

Mijn eerste bezoek verloskundige komt langzaam dichter bij. Spannend! Tot die tijd ben je toch een beetje bang dat het niet helemaal goed zit. (Je hoort immers van die verhalen!)

Marg

Baloe: Ik eet en drink gewoon alles, want het kindje zou je bloed pas gaan delen vanaf week 5/6 dus het kan geen kwaad…

Krabje: Ik doe inderdaad zelfinseminatie, maar deze maand als het niet is gelukt wil ik in het ziekenhuis een follikelmeting laten doen om te zien of ik wel eicellen aanmaak, want anders heeft het helemaal geen zin… Als het dan allemaal goed is en na een paar pogingen nog niet wil lukken stappen we over naar het ziekenhuis voor IUI…

Zorro: o oke dan snap ik hem. Ik dacht dat je nu al naar het zkh ging voor de inseminatie. Maar ik hoop voor je dat het zo lukt dat je dan het zkh niet nodig hebt.

Marg: Tis wel fijn om te weten waar je nu aan toe bent, maar toch jammer dat je kindje 50 % kans heeft op die aandiening. Hoop voor je dat het goed gaat.

Veel liefs, Chantal.

idd nog een paar daagjes wachten,

de huiskamer staat al op zn kop en de tafels en serviesgoed zijn nu net binnengekomen… :dance:

tjonge tjonge tjonge tis toch best veel !! :shock:

het huis is al versiert in onze kleuren…

ziet er erg leuk uit !!

ik zal strakjes als ik alles heb neergezet een fototje maken…

@krabje

ik hoop dat je toch een ontzetend leuke vakantie hebt gehad…

ondanks dat nu de :twisted: :twisted: er zijn gekomen…

marg

fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al is de kans nog wel 50 % aanwezig.

maar je instelling van dat zien we dan wel, is denk ik wel goed want je kunt je nu niet al zorgen gaan maken over iets wat nog zoveel maanden ver weg is.

maar ik vind het wel knap dat je zo kunt denken hoor!!

petje af!

wanneer moet je voor het eerst naar de VK?

zorro

ik hoop dat het deze ronde gelukt is met de zelfinseminatie, dan hoef je niet naar het ziekenhuis voor onderzoeken en de hele reutemeteut.

moonfire

leuk zeg al die voorbereidingen!

het wordt vast een super geweldige dag!

Hoooii! :smiley:

Ben nog steeds blij want er zijn nog geen :evil: :twisted: !

Maar ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat mijn ongi ieder moment kan komen, zodat ik niet te erg teleurgesteld ben.

Moonfire…spannend voor jullie! Ik wens jullie vast een geweldige trouwdag! Maar…het mooiste huwelijkscadeau hebben jullie al he :wink: :!:

Zorro, ik ga heel erg voor je duimen dat het deze maand raak is. Dat zou zo’n hoop ‘gedoe’ schelen voor je.

he Baloe wanneer ga je testen…

ik brandt van ongeduld :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ik hoop voor je dat het een dikke + is !!!

ik strooi nog effe wat

:: :: :: :: :: ::

Hoi Moonfire, ja ik ben ook heel erg benieuwd. Ik moet nog even geduld hebben (en jij ook ha ha :wink: ) maar ik ga pas zaterdag testen. Dit omdat mijn hubbie dan pas thuis is!!

Ik denk wel dat ik kan wachten al is het natuurlijk erg moeilijk. Maar ik heb heel veel afleiding deze week, veel afspraken enzo.

ok dan wacht ik net zo rustig als jij dat ook doet !!

:shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik :thumbup: voor je !

(en natuulijk ook voor iedereen die nu ook aan t klussen of aan het wachten is)

Moonfire, 02-02 komt steeds dichter bij! Spannend!

Baloe! Dat je zo lang kan wachten. Ik heb getest toen hubbie onder de douche stond. Als het dan niks was, kon ik de test weggooien en doen of ik niet getest had. Hahaha. Toen bleek dat het postitief was heb ik hem onder de douche vandaan gesleurd!

Groeten Marg

Moonfire: Ik heb echt een leuke vakantie gehad. Vooral met mijn neefjes. Was heel erg gaaf, ik heb veel lol om die jongens gehad. Vooral de oudste was erg lief. Normaal noemt hij mij altijd bij de naam en in de vakantie noemde hij me tante santo :inlove: . Was de eerste keer dat hij tante zei. Gisteravond moest ik alweer oppassen en dat vond hij helemaal geweldig.

Maarre waar blijft die foto?

Baloe: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds voor je. Mijn duimen zijn al bijna blauw :mrgreen:

Zorro: Ik hoop dat het raak is, blijft idd het zkh achterwege. Voor jou ook :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Veel liefs, Chantal.

Goedemorgen!

Nou als deze maand niet lukt probeer ik het nog 1 of 2 maanden gewoon via ZI. Ik heb gister een axtra hulpmiddel binnen gekregen, namelijk de inseminatieset bbrrr

Dat is bijna hetzelfde als IUI, want dan zet je het kapje op je baarmoedermond, dit voorkomt dat je bijv vijandig slijm hebt tegen het sperma van de donor.

Hmm verder vanmorgen een zwangerschapstest gedaan hahahaha, ik was zo nieuwsgierig omdat je de meeste kans hebt na de operatie, maar hij sloeg natuurlijk negatief uit :frowning:

He Zorro: Wat een vreemd apparaat :? Wat je er al niet voor over moet hebben om zwanger te raken. In jou geval telt dat natuurlijk helemaal.

Balen dat de test negatief was, maar je hebt nog een paar dagen. Hopenlijk heb je het weekend een positieve test.

Veel liefs, Chantal.