Hoi Zorro,
Wat een apparaat zeg! Het ziet er “eng” uit. Maarja, er zijn tenminste van dat soort apparaten. Als het je helpt, dan zou het mooi zijn. Ik hoop dat je het niet nodig zult hebben.
Een vriendin van mij heeft last van vaginisme. Erg vervelend, ook omdat zij graag kinderen willen krijgen. Zij moeten het dus ook doen met ZI. Als ik dat apparaat zo zie, dan lijkt mij dat niet echt een oplossing voor hun.
Groeten Marg
Ja eng ding he meiden hihihihii
Nee als je vaginisme hebt is dat geen oplossing, maar wij doen het tot nu toe met een 5 ml spuitje en daar zijn genoeg vrouwen mee zwanger geworden dus dat moet wel lukken bij dr. Wel vervelend voor dr hoor!
He Marg: Lijkt me idd erg vervelend voor je vriendin. Maar hoop voor haar dat het toch gaat lukken.
Zorro: idd een "eng’ apparaat.
He bah de spanning begint bij mij weer toe te nemen, ookal probeer ik het van me af te zetten. Mijn collega van 36 die dus de eerste ronde meteen zwanger was vroeg er vandaag nog naar. En dan ben ik er dus weer erg mee bezig.
Ik heb gelukkig deze maand eigenlijk geen gekke verschijnselen dus we wachten af.
:: :: :: :: :**:
Spannend Welkom.
Vervelend he, dat anderen je er op attenderen… Grrrrrr!
Ik ga voor idereen :thumbup: :thumbup: dat het lukt is deze ronde.
En voor de mensen in de nieuwe ronde: horm :: :: ntjes dat het deze klusperiode raak is!
Marg
Hoi meiden,
Ik ben sinds gisterenmiddag weer wat opgeknapt gelukkig. Nog een beetje verkouden, maar morgen ga ik weer lekker sporten dus dan zweet ik het er wel uit!
Maja, nog maar een paar nachtjes. Gaaf hoor :dance:
Baloe, ik hoop dat de :evil: :evil: wegblijven en dat je zaterdag een dikke + hebt
Zorro, misschien is de test over vijf dagen wel positief en heb je nu nog niet genoeg hormonen aangemaakt. Voor jou ben ik dus ook nog druk aan het duimen hoor
Chantal, mijn nieuwe NOD is 26 feb, maar voorlopig nog steeds fictief…
Groetjes,
Garfield
Zorro en Baloe spannend dat afwachten. Ik duim hard voor jullie.
Ik heb het gevoel dat ik ongi ben zonder enig bloedverlies. Ik heb buikkrampen net als ik ongi ben.
Zorro het is maar een raar uitzient instrumentarium maar als het werkt, waarom niet.
Dank jullie wel voor het duimen!! Erg lief dat jullie zo meeleven. Het is leuk dat ik nog niet ongi ben maar verwacht er maar niet te veel van hoor. Zal wel gewoon een langere cyclus hebben deze maand .
Nog even blijven duimen hoor tot zaterdag :!: :lol: , wie weet helpt het.
Tja Marg, mijn geduld wordt inderdaad op de proef gesteld, maar ik wil het gewoon pas weten als mijn hubbie thuis is, anders zou ik het door de telefoon moeten vertellen (als het raak is dan). Dat kan wel maar vind ik niet leuk! Ik wil gewoon zijn reactie zien en samen kunnen genieten van de positieve test.
Groot gelijk Baloe, het is volgens mij ook veel leuker om samen de test te doen of in iedergeval dat je hubbie thuis is en je meteen je geluk of je verdriet kunt delen. We gaan voor geluk!!!
Als je man echt weg is, zou ik ook wachten hoor!
Zwanger zijn veroorzaakt ook wat krampen en gerommel in je buik. Dus ongesteld zonder bloedverlies kan heel goed wat anders zijn!!!
Ik ga gewoon
en :thumbup: :thumbup: dat het raak mag zijn voor Baloe en Welkom.
En uiteraard ook voor Zorro!
Maar ook voor de mensen die nu in de klusperiode aankomen!
hello meiden,
wat zijn jullie weer lekker aan het kletsen geweest.
ik heb me voorgenomen om maximaal 1 keer per dag hier nog te komen, even wat afstand is wel goed denk ik.
wat jullie al schrijven je staat er mee op en je gaat er mee naar bed en dat wil ik toch wat minderen.
moonfire
een geweldige dag morgen toegewenst, ik kan niet wachten tot de foto’s straks hier staan!!
baloe, zorro en welkom
ik blijf heel hard voor jullie duimen en wie weet kunnen jullie alle drie moonfire bij oktober-mama’s gaan vergezellen! :dance:
het ziet er bij jullie alle drie nog niet uit dat jullie ongi worden, dus spannend…
marg
bedankt voor alle hormoontjes…hou je zelf ook wat over…hi hi
Welkom: ik hoor van een aantal meiden wel dat toen ze zwanger waren ze dachten dat ze toch ongi gingen worden vanwege de krampen dus het kan inderdaad goed raak zijn!! Spannend meid, ik duim voor je! :thumbup: :thumbup:
Ik hoop dat het raak mag zijn. Maar ik denk dat mijn darmen gewoon zwaar van streek zijn en dat dat de krampen veroorzaakt. Dat heb ik ook wel eens last van tijdens mijn ongi.
Ik ben vanmiddag lekker vrij en ga eerst even lekker bammetjes eten met gebakken ei bij mijn mama.
Welkom, ik hoop echt dat het raak is voor je!! Helemaal leuk als we straks samen naar de oktobermama’s kunnen !!
Linkie, verslavend is dit forum he. Als ik thuis ben kijk ik soms ieder uur. Eigenlijk is dat best wel irritant :oops: . Nou ja, zo lang je nog maar blijft meekletsen vind ik het goed dat je nog maar 1 keer per dag komt.
Pfffff…bij mij nog steeds geen tekenen van ongi. Ben zo benieuwd. Morgen zie ik het pas als officieel overtijd omdat mijn cyclus dan 37 dagen duurt en dit mijn langste is sinds ik gestopt ben. De laaste 2 maanden was het netjes 30 of 31 dagen, dus het is wel vreemd nu dat het nog wegblijft. Nou ja, geduldig afwachten… :!:
Hallo meiden,
Wat kunnen jullie toch lekker veel schrijven, sorry! maar heb het niet gelezen.
Ik wilde op deze mannier Moonfire een top dag wensen morgen, en ik hoop dat de mist wat weg trekt(al hoe wel :think: het pas misschien wel bij je) ga er van genieten en laat weten hoe het was :-*
Ik zelf heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord :inlove: , wat geweldig.Verder gaat het op en af de ene dag betyer dan de andere.
Voor jullie nog wat hormonen :: :: :: :: :**: en een boel succes.
Veel Liefs Nala
Nala het lijkt me ook geweldig om het hartje van je kindje te horen kloppen. Geniet er maar flink van.
Moonfire heeeel veel plezier morgen en wat voor weer het ook mag zijn de zon zal toch voor jullie stralen die dag. Erg benieuwd naar de trouwfoto’s als die gemaakt zijn.
Tja Baloe het lijkt er bij jou steeds meer op dat je wel eens een positieve uitslag zou kunnen krijgen, ik hoop het echt voor je.
Ik zelf probeer me er enigszins toch op voor te bereiden dat ik waarschijnlijk deze ronde gewoon ongi zal worden. Al houd ik natuurlijk wel het positieve in mijn gedachten. Ik merk wel weer dat de spanning toeloopt en daardoor het forum meer opzoek om mijn hart te luchten. Daarnaast zijn er nu zoveel die in een korte tijd allemaal hun nod hadden of nog krijgen. Helaas voor sommige niet goed heeft uitgepakt. Maar voor andere wel gelukkig.
Garfield: Mooi dat je je weer iets beter voelt. Ik heb je NOD veranderd. Hoe gaat het verder?
Welkom: Spannend hoor, ik hoop dat het raak is!!! Ik :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Baloe: Je houdt het wel heel erg spannend. Heeft hubbie nog niet gebeld hoe het er voor staat? Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Marg: Gaat alles goed met je? Al last van :sick: ? Hoop het niet voor je.
Linkie: Kan me voorstellen dat je iets afstand wil nemen. Kok werkt soms erg verslavend en frustrerend. Begrijp je heel goed. Maar wel fijn dat je toch nog wel komt.
Zorro: Hoe staat het er bij jou voor? Merk je al iets? Voor jou :thumbup: :thumbup: ik ook.
Nala: Gaaf dat je het hartje hebt gehoord. Lijkt me helemaal geweldig :inlove: :inlove:
Moonfire: Ik wens je morgen een hele mooie en liefdevolle dag toe. Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Ik ben erg benieuwd naar de foto’s!!!
Tja en hoe gaat het hier. ben druk bezig met van alles. Vooral met de a.s. verhuizing. Zaterdag 18 feb gaan we huis leeg halen, dus ik moet nog veel inpakken. En voor de rest gaat alles goed.
Veel liefs, Chantal.
Hallo, nog even snel voordat ik mijn bedje induik…
Moonfire, ik wens je een geweldige dag toe morgen. Dat dit maar je mooiste dag uit je leven gaat worden (tot nu toe). Je moet er echt van proberen te genieten want voor je het weet is het voorbij! Ik zou het ook leuk vinden om een foto van je te zien daarna!
Ik heb mijn mannetje vandaag gesproken maar omdat hij nooit alleen is als hij mijn belt kan hij er niet naar vragen (of ik al ongi ben). Dus ik heb vandaag verteld dat er nog steeds niks is. Dat vond hij leuk!!
Vandaag heb ik tegen een vriendinnetje verteld dat wel al een tijdje bezig zijn met proberen zwanger te worden. Ik kon het niet meer voor me houden en ze vroeg er heel voorzichtig naar. Eerst zei ik dat ik alleen gestopt was met de pil maar dat we nog niet voor het echie bezig waren (je word op een gegeven moment echt goed in erom heen draaien (oftewel leugentjes om best wil). Toen dacht ik later, waarom zou ik het nog voor me houden voor haar. Ze vond het heel erg leuk! Je wil er gewoon over praten! En ook omdat zei net een kleintje heeft van 9 maanden praat je er meer over. Heb vandaag dus even geoefend met het moederen ha ha! Lekker met de kinderwagen rijden enzo. Zo leuk :!: Ik wil het ook :!: (maar wie niet hier ha ha ).
Baloe: leuk hoor. Het wordt echt heel spannend. Mijn duimen draaien overuren hier!!! Ach nog twee dagen wachten en je weet het!!!
Moonfire: Vandaag je grote dag!!! Heel veel plezier!!!
Veel liefs, Chantal.
Moonfire,
Vandaag is DE dag voor jou (jullie). Je zal vandaag niet op het forum zijn, maar ik denk aan je hoor! Ik hoop dat het een mooie dag voor jullie zal zijn. Een dag zoals jullie het gewild hebben, en uiteraard om nooit te vergeten!
Dan even over mijzelf: hoe het gaat? Ik ben erg onzeker op het moment. Mijn (.)(.) doen wel pijn maar niet super. Ik ben niet echt misselijk maar het feit dat ik met 1 boterham (wit nota bene) al helemaal vol zit, zegt genoeg over dat ik mij niet top voel. Eigenlijk lust ik op het moment helemaal niet veel eten. Avondeten is niet lekker. Ik ben moe, zo moe. En heb het vaak koud. Ik rij paard en als ik ’s avonds thuis kom van de paarden word ik gewoon niet warm meer. Erg vervelend dus.
Ik zal blij zijn als ik een bevestiging krijg dat het goed zit. Dat het kleintje goed groeit en dat ik een hartje hoor kloppen. Het is nu nog allemaal zo onwerkelijk!
Nog even wachten dus.