Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

moonfire, wat fijn voor je GEFELICITEERD!! :dance: :dance: .



Wat zal dat volgende week 2-2 een bijzondere dag worden! geniet er van.



:: :: :: :: :: :: wat hormonen voor de andere.

Ook jullie succes.



:-* Nala

Ik ga al die hormonen vangen reken maar!!!



Ik heb op dit moment heb ik spierpijn van het hoesten, ergens bij mijn ribben onder mijn linkerborst en pijn dat het doet, ook mijn rug doet er zeer van. Maar aan de andere kant heb ik goede afleiding voor de komende week. Blijft toch altijd weer spannend als je nod weer nadert.

Wel leuk dat we met best veel man in 1 week onze nod hebben, dus extra spannend!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@welkom

ik :thumbup: voor je !!



:: :: :: :: :: :: :: :: :**:

nog wat extra hormoontje voor alle dames die nog niet zwanger zijn

moonfire

ooo wat komt 2-2 nu dichtbij he? :dance:

en nu samen met een klein wondertje in je buik, super!

hoe voel je je?

lukt het je wat te genieten?

je hebt in ieder geval al 2 echo’s staan zag ik, dat is vast een hele geruststelling!



baloe

voor jou nog maar twee dagen afwachten…spannend…ik zal voor je duimen!

:pray: :pray: :pray:



ik ben vandaag al ongi geworden, dus op naar de volgende ronde.

net als bij garfield schommelt mijn cyclus erg, tussen de 28 en 34 dagen.

nu dus weer eens een cyclus van 28 gehad terwijl mijn eisprong maar 1 dag eerder was dan de vorige cyclus en toen had ik een cyclus van 33 dagen…mmm…raar hoor. :think:

Dat zou betekenen dat mijn luteale fase dus schommelt… wat denken jullie ervan?

Linkie: tja het kan allemaal volgens mij, want ik ben ook wel eens 2 dagen overtijd geweest of opeens 5 dagen eerder ongi, terwijl de eisprong steeds op dezelfde dag was… Raar he die dingen hahahaha

zorro

bedankt! daar heb ik wat aan!

heerlijk he, zo’n forum kun je meteen je vragen, twijfels maar ook je vreugde ed kwijt!

hoe gaat het met jou? jij hoeft ook niet zo heel lang meer te wachten!

Hee Moonfire!!!1





Gefeliciteerd!!! Ik had al zo’n sterk vermoeden als ik je verhalen las…





Wij hebben gister voor de tweede keer een echo laten maken. Leuk joh, ons wormpke had al handjes en voetjes en zwaaide zelfs even naar ons…

We zijn een dag eerder uitgerekend dan verwacht!! 26 augustus 2006

Even mn banner aanpassen dus…



Liefs,

Puk

Linkie: wat balen dat je weer ongi bent geworden :frowning: :frowning: . Je had je er natuurlijk al op ingesteld maar toch is het weer even slikken. Maar als je de voorspellingen mag geloven, dan is het in maart zover, toch? :wink: Ik hoop het echt voor je!

Bedankt voor je lieve woordjes over mij :smiley: . Nog een paar daagjes inderdaad. Dat wordt spannend dus.

Wat betreft je vraag, ik heb niet zo veel verstand van de luteale fase, dus kan je helaas niet helpen. Maar ik lees regelmatig dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Hoe dat dan bij jou kan :?: :?:



Welkom, hopelijk kunnen wij ons aansluiten bij Moonfire en ons ook bij de oktobermama’s aanmelden! :lol: :pray: En voor de anderen die ook binnenkort hun NOD hebben ook natuurlijk!!



Moonfire, wat een mooie uitgerekende datum!! :smiley: Dan wordt het een weegschaal he. Een heel mooi sterrenbeeld! :wink:

Linkie jammer dat je ongi bent geworden.

Ik ben ook niet standaard 14 dagen na mijn eisprong ongi geworden, soms een paar dagen eerder of 1 a 2 dagen later. Maar 1 keer precies 14 dagen erna ongi geworden.



Puk wat fijn dat het met de kleine allemaal goed is en dat je alles er op een aan al hebt kunnen zien. Krijg je nu rond de 20 weken nog een echo of was dit de laatste?



Ik hoop inderdaad me aan te kunnen sluiten bij oktober mama’s, maar probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Ik heb nog enorme pijn, soort spierpijn zeggen ze. Het doet gigantisch zeer als ik moet hoesten of kuchen en als ik loop of til dan verga ik ook van de pijn. We gaan er maar van uit dat het volgende week wat minder zal zijn. Mar een afleiding is het in ieder geval. Er moet vandaag ook nog een konijn jongen krijgen bij mij en dat vind ik altijd spannend, de vorige keer had ze er zeven.



Iedereen veel geluk gewenst de komende dagen en natuurlijk de volgende ronde.

@linkie

tje hoe ik me voel, erg moe de laatste dagen, en mn buik is ook al best opgezwollen…

dus begin al langzamerhand met waggelen :dance:



@baloe

idd een weegschaal…

een heerlijke twijfelaar :inlove: ik heb zelf ook als antecedent weegschaal…

ik kan dus ook best goed twijfelen… :inlove:



@welkom :dance:

je bent van harte welkom…



en de andere dames natuurlijk ook !!



:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

(ik strooi nog wat voor jullie in het rond)

Moonfire, vertel mij wat over een weegschaal ha ha. Ben er namelijk zelf 1! Word af en toe helemaal gek van dat wikken en wegen :stuck_out_tongue: :lol:



Bedankt voor de hormoontjes. Ik heb ze allemaal gevangen (sorry voor de andere dames :smiley: )

O ja, ik zit vandaag op dag 33 van mijn cyclus. Al weer 2 dagen langer dan de vorige! :smiley: Maar mijn langste cyclus duurde 37 dagen dus volgens mij kan ik nog niet spreken van overtijd.

Spannend Baloe!

ik duim voor je :pray: :pray:



Linkie, wat dat betreft kunnen we elkaar wel een hand geven hè :wink:

Ben erg benieuwd op hoeveel dagen ik de volgende ronde uitkom…



Groetjes Garfield

spannend baloe, ik ga heel hard :thumbup: :thumbup: voor je.



Garfield hopen dat je net als linkie samen naar november mama’s mag gaan na deze ronde en niet naar weer een volgende ronde.

He hallo allemaal.



goh jullie hebben veel geschreven, leuk.

Vandaag terug gekomen van vakantie, was erg gezellig in Ooostenrijk maar ook erg koud.

Wel een roteinde van de vakantie. De :evil: :evil: :evil: zijn vanmorgen gearriveerd. Dus dat was wel even slikken. Mijn schoonmoeder reageerde wel heel lief toen hubbie zei dat ik een rotmoment had omdat ik ongie was geworden.



Moonfire: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!



Voor de rest reageer ik morgen wel even weer. Ga nu zo slapen. Ben helemaal brak van de hele dag in de auto zitten.



Veel liefs, Chantal.

Chantal,



Dat is inderdaad geen leuk einde van de vakantie :naughty:

Balen joh!

Ik ben een beetje ziekig, maar ik moet morgen een werkstuk inleveren. Gisteren was ik echt snipverkouden, dus is er niet veel op papier gekomen. Ik ga dus maar weer gauw aan de slag.

Jij rustig aan vandaag hè :-* Lekker bijkomen!!

He jammer Chantal, dat is inderdaad niet zo’n leuk einde van je vakantie. Maar als de rest maar mooi is geweest, verzacht dat de pijn wel een beetje hopelijk.



Moonfire er blijven er op deze manier niet veel over om bij je aan te sluiten bij de oktober mama’s. Ik hoop er toch nog bij te komen, al kan ik op wat gevoelige borsten na er nog niks van merken.



Mijn pijn onder mijn borst is na een goede nachtrust iets minder op dit moment.

Krabje: he getsie :evil: Maar ik hoop dat je vakantie wel leuk was!! :stuck_out_tongue:

Hoi Krabje, welkom terug!

Ik vind het heel erg rot voor je dat het deze maand niet gelukt is. Ons geduld wordt wel op de proef gesteld he.

Wat ik zo irritant vind, is dat je met zwanger worden de hele dag bezig bent. En dan bedoel ik eigenlijk de laatste 2 weken, als je moet wachten tot je NOD. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Je weet gewoon niet of je zwanger bent. Ook hou ik er altijd een beetje rekening mee. Ik let op wat ik eet, wat ik drink, nou ja eigenlijk alles wat je niet mag als je zwanger bent doe ik ook niet (voor het geval dat). Natuurlijk neem ik wel eens een wijntje, maar in je achterhoofd zit toch altijd dat stemmetje: “misschien ben je zwanger”. Het enige voordeel van ongi worden is dat je het allemaal weer even los kunt laten. Maar ja, het hoort er allemaal bij :frowning: .

Herkent iemand zich hierin? Of ben ik echt de enige die dit heeft :?:

He dames, fijn zo’n welkom terug.

De vakantie was echt helemaal toppie. Ben alweer volop bezig met wassen, blech.



Baloe: dat wat jij zegt kan ik me helemaal in vinden. Ik heb dat precies zo. Dus je bent niet alleen.



Ga straks wel even het lijstje weer bijwerken, dus als iedereen de wijzigingen even door kan geven komt het helemaal goed.



Veel liefs, Chantal.