Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

we gaan op 02-02 trouwen om 14.30 uur … :dance:



en gelukkig is nu eigenlijk alles gedaan, en nu lekker genieten wat er nog alleemaal gaat komen !

Moonfire: je bent al 2 dagen overtijd!!! Ik zou niet kunnen wachten met testen hoor :shifty:

ik weet, tis ook niet om uit te houden, maar toch moet ik wachten…

anders kan t zijn dat ik een foute uitslag ga krijgen…



:pray: :: :thumbup: :: :pray:



dus …

Ik kom toch even langs, kon het nu niet meer laten.



Moonfire wat spannend, ik hoop het van harte dat de test positief en dat we er al weer een zwangere bij hebben.



Marg succes morgen



Verder iedereen veel succes met de komende NOD, ik :thumbup: :thumbup: flink voor iedereen en natuurlijk ook voor mezelf.



Een vriendin van mij gaat 6 febr. testen, die hebben net een terugplaatsing achter de rug van 2 bevruchte eicellen, dus dat wordt spannend. Ik ben 6 febr. 5 dagen overtijd als ik niet ongi ga worden en wil dus ook die dag gaan testen.



Ik heb niet veel klachten meer, ik zt nog wel met een iets vollere buik en vol met pukkels, maar zit wel lekker in mijn vel en ben veel minder met zwanger worden bezig. Ik kan zelf weer genieten van foto’s van echo’s van anderen, zoals vanmorgen een foto gezien van mijn collega, helemaal geweldig zo’n klein kindje in je. Ik wil ook!!!



Op dit moment heb ik erg gevoelige tepels, maar denk er maar niet teveel over na, is wel erg vroeg om nu alweer te gaan piekeren.

We wachten geduldig af.



De hormonen die regelmatig hier op het forum worden rondgestrooid, probeer ik allemaal te vangen, wie weet helpt het.

Welkom,



Fijn dat het wat beter met je gaat en dat het zwanger worden een beetje aan de zijlijn staat!



Succes he!



Marg

Hoi meiden,



Ik ben weer terug van een weekendje weg.

Vandaag weer gewoon gewerkt en ik moet gelijk weer aan de slag, want ik moet maandag een werkstuk inleveren. Er staat nog niets op papier, dus dat gaat lekker.



Zoals ik al had verwacht zaterdag de :evil: :evil:

Ik heb mijn eisprong dus gevoeld en mijn cylcus was deze ronde een stuk korter. Ben benieuwd hoe dat nu verder zal gaan. Het schiet echt iedere keer heen en weer tussen de 29 en 42 dagen.



Moonfire, spannend joh!!



Groetjes,

Garfield

Dames ik heb leuk nieuws, zoals mn hubbie en mams al zeiden…

er is een klein wordertje op komst…



Het is wel zo dat ik nog effe bij de HA langs moet om alles na te laten kijken of de test goed is uitgevoerd…



Maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte !!!

:: ::

Garfield:

Jammer dat de :twisted: :twisted: er zijn! Ik had wat anders voor je zitten :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: ! Ik hoop dat je er zelf niet al te onderste boven van bent. Vervelend hé als je cyclus zo wisseld. Bij mij is dat mijn geluk geweest, maar het kan dus ook flink tegen je werken. Op naar de volgende ronde…





Moonfire:

Klinkt als geweldig nieuws! Ik zal voor je duimen, niet alleen voor bij de HA. Maar natuurlijk ook voor de periode die voor je aanbreekt!



Marg

Moonfire wat geweldig dat jullie gevoel werkelijk waar blijkt te zijn. Proficiat dus bij deze. Hopelijk zal nu alles wel prima gaan en heb je over 8 maanden een lief kindje in je armen.



Garfield, jammer van de :evil: :evil: . Blijft altijd een teleurstelling.

Moonfire: Ik had er al een goed gevoel over!! En wat blijf je er weer rustig onder hahahaha. GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

ik ben zowie zo op t werk nu… :dance:

dus kan niet te veel praten nu !!

:oops:

Moonfire wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en over 8 maanden een gezond kindje.



Met mij gaat alles prima. Nog een paar dagen wachten tot mijn NOD. Heb geen idee of het dit keer raak is. Ga er maar niet vanuit, dan valt het altijd mee! Heb nu wel een beetje een ongigevoel in mijn buik, dus hoop niet dat :evil: :twisted: eraan komen. Verder nog wel een beetje gevoelige borsten. Van de week voelde ik mij een beetje duizelig nadat ik in de sauna was geweest. Maar ja, je gaat overal wat achter zoeken nu.



Groetjes,

Baloe

dank je wel Baloe

hetzelfde wens ik jou ook ! :dance:



en ook iedereen die probeert zwanger te worden…



overigens die ongi krampjes die herken ik, maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook…

dus blijf ik heel hard :thumbup: voor jou

Moonfire, een vraagje, heb jij een innestelingsbloeding gehad dit keer?

nou dat weet ik niet eigenlijk…

want ik zeg dat ik nu pas 4 weken ben, hoewel mn hubbie zegt dat hij vermoed dat ik al bijna 8 weken ben, ik ben namelijk met de kerst 2 dagen ongi geweest ( en toen was ik ook 2 dagen overtijd al… ) :shock:



dus we laten ons verrassen…

ik ga dadelijk naar de HA heb nog urine moeten inleveren, ze wilden zelf ook nog een test doen …

dusss :pray: :pray:

Moonfire

gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

je eerste huwelijkskado is al binnen dus die dag kan straks ook niet meer stuk!!!



marg

succes vanavond! :thumbup:

ik hoop voor je dat de uitslag van de onderzoeken positief uitpakken voor jou en je baby (voor zover dat mogelijk is natuurlijk)



welkom

fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat en dat de zwangerschapswens niet meer zo je leven bepaald.

houe zo! :wink:

Maja,



Nogmaals gefeliciteerd!

Super :dance:

Nog even spannend dus hoever je al bent… :wink:



Groetjes Garfield

ik ben gisteren bij de HA geweest en hij zei dat het toch met de kerst een ongi is geweest !

dus ben ik nu 4w en 4d :dance: (uitgerekend op 01-10-2006)



ik hoop dat er vlug nog wat oktobermama’s volgen… :inlove:

Nou Moonfire,



Gefeliciteerd he!



Nu even je net zwanger hormoontjes voor de anderen rondstrooien!

Net als ik:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



Enne, ik ga voor je :thumbup: :thumbup: dat het deze keer goed gaat met jullie! En dat je op 1-10-06 een mooie kleine in je armen kunt sluiten!

hier komen ze



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::