Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

Weer een nieuw deel, ben even een dagje niet op het forum geweest en er is al weer veel geschreven!! :stuck_out_tongue:



Ik moet nog een weekje wachten tot mijn NOD, spannend dus. Het enige verschil met vorige maanden is dat ik wat gevoeligere borsten heb. Maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. We wachten rustig af!



Nala, wat geweldig voor je dat alles goed is met de baby! De echo’s zagen er echt mooi uit! Leuk dat je een handje zag en dat je daarvoor had :pray: :pray: . Heb je meteen een soort contact met de baby omdat je het gevoel hebt dat hij/zij naar je heeft geluisterd :smiley: . En hoe reageerde je ouders? Hadden ze al iets aan je gemerkt? En hebben jullie het nog op een speciale manier verteld?



Moonfire, voor jou wordt het echt spannend nu! Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat je zwanger bent.

Moonfire: nog 1 dag!! Ik duim voor je!



Vandaag heb ik de 2e inseminatie gehad en tevens de laatste deze maand. Afwachten dus maar…

ik :pray: voor je !

er is immers maar 1 zaadje nodig dat tot het eindpunt komt !!



:**:

@baloe

ik :pray: ook voor jou !

het zijn maar nog 8 daagjes…

he hallo goedemorgen dames…

zag niet dat er helemaal niet meer gekletst is gisterenavond…

enne alles met vakantie ??

:dance:

He Moonfire, spannend hoor, deze dagen. Ik zal voor je :pray: :pray:

En Zorro, voor jou ook spannend. Laten we hopen dat het raak is.



In Oostenrijk kon je bij de kassa in de supermarkt een hele grote (grappige) spermacel en een vrouwelijke eicel (ovulatie noemden ze het) kopen. Er zat drank in! Haha, ik moest er omlachen, want er lag geen product bij met een mix van beiden! :wink:



Vanavond gaan we het aan mijn ouders vertellen. Een beetje eerder dan ik gewild had maar ik ga woensdag voor het laatste gesprek van het genetisch onderzoek. Mijn moeder wilde graag mee. Dat kani k niet weigeren omdat de uitslag voor haar (en mijn zus) gevolgen heeft. Maargoed, omdat ik zwanger ben, zullen ze ook meteen informatie geven over de gang van zaken tijdens de zwangerschap. Het zou een beetje raar zijn als mijn moeder in het ziekenhuis, met een arts erbij pas hoort dat ik zwanger ben. En omdat we het aan de ene kant vertellen wil mijn hubbie het ook aan zijn kant vertellen (4 ouders, ivm scheiding). De komende week makenw e dus een ronde.



We zijn naar zeeman gegaan en hebben 2 paar sokken gekocht.

roze met een poesje erop

blauw met een tijger erop.



Het zijn de kleinste sokjes die er zijn. We gegeven 1 blauwe aan mijn vader en 1 aan mijn moeder. Ik ben benieuwd hoe ze reageren als ze het uitpakken! Ik zal jullie op de hoogte houden.



Marg

ooo wat leuk zeg !!!



ik vermoed dat ze springen van geluk als ze dit leuke nieuws horen !!

:dance:

Marg: wat leuk!! Ik vind het altijd leuk om te lezen dat mensen er iets speciaals aan doen om het mensen te laten weten :stuck_out_tongue:



Ik ben gister met Pascal (donor/vader) en wat vrienden naar het concert van Belle Perez geweest in Nijmegen. We waren in November ook al in HMH in Amsterdam geweest. Gister was de zaal eens tuk kleiner en hadden we allemaal zitplaatsen. Ik vond het daardoor wel gezelliger. Ik was na de pauze blij dat ik een zitplaats had, want ik stortte in rap tempo in ppfff. Was rond 23 uur thuis en de kat zag er in mijn ogen opeens raar uit dus toen ben ik maar snel gaan slapen en ik heb echt in coma gelegen tot vanmorgen! :mrgreen: Verder heb ik vanaf gister pijn in mn buik, maar dat komt denk ik dus gewoon omdat ik me iets teveel op de hals heb gehaald na de operatie, we zien het wel…



Baloe: nou het klinkt als een goed teken, alhoewel ik erachter kwam toen ik met zwanger worden bezig was dat ik het eigenlijk altijd heb in de 2 weken na de ovulatie :eh:

Zorro, je hebt gelijk. Gevoelige borsten hoeft helemaal niks te betekenen. Maar het enige vreemde is dat ik dit nog niet eerder heb gehad. Ik heb nooit last van gevoelige borsten voor mijn menstruatie. Nou ja, we zien wel!! Ik moet nog minstens een week wachten.



Groetjes,

Baloe

we doen gewoon samen testen Baloe en niet te vergeten Garfield en Krabje… :dance:

( en de rest, :oops: ken t lijstje NOD niet uit mn hoofd)

Ik duim voor jullie allen. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



En voor de zekerheid, wat extra zwangerschapshormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:





Liefs,

Puk



Donderdag tweede keer echo!!

hallo allemaal

wat is het een gezellige boel hier in het volgende deel!!!

moest eerst een heleboel bijlezen omdat ik een weekendje weg ben geweest (heerlijk!!!)



allereerst Moonfire

hoe gaat ie?

vandaag je NOD…en???

ik :pray: het zo voor je!



chantal

welkom terug uit oostenrijk, gelukkig helemaal heel en happy!

veel plezier met het vertellen aan je ouders en succes woensdag in het ziekenhuis betreffende het genetisch onderzoek



nala

gelukkig alles goed!

zal zo even bij de augustus mama’s kijken om je klein spruit te bewonderen.

geniet van de roze wolk waar je nu op zit.



en puk

nog een paar dagen dan mag jij ook weer…



zorro

heavy je verhaal op je log, hopelijk is het nu snel raak!



hier alles goed, lekker weggeweest, samen dingen gedaan, dus helemaal happy!!!

@linkie

dank je wel…

en idd nog steeds niets te zien van :twisted: :twisted:

dus nog effe blijven :pray:

dan kan ik woens / donderdag gaan testen !

ik hoop t zo dat t zo is !

:**:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Hoi marg hoe is het met jou zwangerschap? voel je je goed?

Het feit dat ik mij zorgen maakten komt voort uit de vorige miskraam en mijn eigen onzekerheid, er was verder niets wat zal kunnnen duiden op dat het niet goed zat.

Wanneer heb jij je echo, dat is echt super hoor! je zal er wel naar uitkijken. :inlove:

Fijn dat je een goed vakantie hebt gehad.



Hoe reageerde de ouders? nou echt heel leuk. :smiley:

we hadden voor beide ouders iets gekocht schoonfam:kledinghangertje met kikker en een rompertje.

Mijn eigen ouders kregen sokjes en een boekje van nijntje.

En bij beiden waren er tranen. :cry:

Mijn moeder had al iets door gehad zei ze ze zag het aan mijn ogen en hoorde het aan mijn stem.

Schoon zus begon gelijkt te huilen en was een beetje overdreven (je moet zus je moet zo!) terwijl ze zelf geen kinderen heeft(is wat vervelend)

Kwam vandaag wel heel lief een baby viva brengen :slight_smile:



Mijn eigen broertje was op vakantie en kreeg bij thuis komst van mijn een speen (lollie) en een kaartje er bij dat hij oom wordt, heb hem daarna nog niet gesproken.



Ook de andere reacties waren allemaal heel positief.

Ook bij jullie is het binnen kort raak en kan je dit allemaal zelf ervaren hier nog wat hormonen :: :: :: :: :: :: :: ::



Moonfire het is spannend bij jouw! :thumbup:



Verder is de misselijkheid bijna weg, en dat is wel een opluchting.

Hier idereen heel veel succes :-* Nala

meiden

de komende twee weken wordt spannend voor iedereen want volgens het lijstje hebben we allemaal na elkaar onze NOD!

moonfire, hopelijk ben jij de eerste zwangere en volgen we daarna allemaal stuk voor stuk :dance:

nog geen tekens van de :twisted: ???

ga je dan toch morgen of donderdag al testen?

SPANNEND!!!



Nala

leuk die lieve reacties van iedereen, dat doet je goed!

het blijft natuurlijk ook een wonder, dus geniet ervan!

:: :: :: :: :: :: :: :: ::

JAAAAA, iedereen deze ronde zwanger!

:
: :: :: :: :: :: :: :: ::



Nala, ik begrijp nu je angst, sorry dat ik erom vroeg, ik wist het niet.



Met mij is alles goed, eten smaakt mij niet echt. Maar ik heb wel honger.

Beetje raar:

  • eet ik niet heb ik honger (en heb buikpijn)
  • eet ik wel, ben ik misselijk (maar geen buikpijn meer)

    Ik ben moe, maar ook weer niet dramatisch!

    Verder heb ik niet echt het idee zwanger te zijn.

    Maarja, gisteravond kwam die vrouw van moeders voor moeders. Zij doen alsnog een zwangerschapstest. Ik was toch zenuwachtig… stel dat ik nou niet zwanger ben (beetje raar dat ik dat denk, maar ze zei dat meerdere vrouwen dat hadden).

    Ik ben dus zwanger en mag meedoen!

    Joepie zou je denken! Nou, totdat je die fles opent waar je de urine in moet bewaren. Daar zit een conserveringsmiddel in en dat stinkt! Gisteravond ging het nog wel, maar vanmorgen kreeg ik er spontane overgeef neigingen van! Poeh, dat gaat wat worden de komende weken.

Wat is het stil in het topic?

Zit iedereen sprakeloos te wacht op de :twisted: :twisted: ?



Om nog even terug te komen op de vraag van Nala wanneer ik voor het eerst voor een echo ga? Ik weet het echt nog niet.



Onze huisarts doet zelf ook bevallingen. De vrouw gister van MvM zei dat de meeste uit onze omgeving niet naar de huisarts gingen maar naar een centrum in de stad hier in de buurt.Morgenavond ga ik met mijn moeder, zus en hubbie naar het ziekenhuis (academisch) ivm het genetisch onderzoek. De resultaten zijn binnen en ze gaan uitleggen wat ze precies gevonden hebben. (Zucht, ik heb altijd al gedacht anders te zijn en nu blijkt dat ik een afwijking heb op een chromosoom…… :shock: ik heb het altijd geweten! :wink: )

Maargoed, misschien zeggen ze dat ik direct onder controle moet komen in het ziekenhuis omdat zij er immers het “meest� vanaf weten. Ze zei dat er waarschijnlijk bij de bevalling een kinderarts aanwezig zal zijn, dus het lijkt mij dat ik geen optie heb waar ik naar toe gaan. Maargoed, voor morgenavond is dat dus allemaal nog onzeker en wacht ik gewoon nog even af. Ik zit nu, volgens eigen berekening, pas in week 7,5 dus tja, voor een echo moet je dan wel nog even wachten!



Dames……… iedereen succes in de komende, oh zo spannende, dagen! Ik denk aan jullie!

ja idd ik ben sprakeloos ivm de aankomende dagen…

ik blijf hopen…

maar t ziet er goed uit totnutoe…

:: :: :**:



nog 1 nachtje slapen…

Spannend joh!



Ik blijf voor je duimen… Met z’n drieen voor het altaar!

(wat is eigenlijk de precieze datum?)