Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

Zorro: heel veel sterkte we zullen aan je denken.

Wat lekker Krabje dat het zo opschiet in jullie huisje.

Nic je bent niet de enige hoor kan helemaal met je meepraten ben dus in juli gestopt toen wel pilongie geworden toen pas in okt eerste ongie ik dacht he he :dance: ik doe het weer niet dus :cry: volgende ongie was pas in januari weer denken he he ik doe het :dance: heel FOUT werd toen pas 15 maart weer ongie en nu maar weer wachten op de volgende.Testen tot nu toe zijn steeds negatief heb wel sinds vandaag het ongie gevoel in mijn buik en rug dus ik hoop dat vandaag of morgen de :evil: :evil: komen zou wel betekenen dat de periodes tussen de ongies wel kleiner worden.

Nou :thumbup: :thumbup: dat alles snel normaal is.Sterkte en je staat niet alleen.

Groetjes Mowie

Heb vanmorgen de huisarts gebeld en ga er woensdag heen.

Waarschijnlijk zal ze wel weer gewoon zeggen dat ik geduld moet hebben. Mowie zal voor je duimen dat je nu sneller ongi wordt, of juist helemaal niet, maar dan natuurlijk vanwege een andere reden.

Zal idd. gewoon geduld moeten hebben, er werkt wel iets daarbinnen, lijk wel een puber met jeugdpuitsjes op z’n tijd. I.p.v. ongesteld krijg ik gewoon 1x in de maand puistes. Lekker hoor :?

Allemaal bedankt voor jullie reacties en als ik geweest ben laat ik het jullie weten.

Groetjes

Hoi meiden,

Allereerst, Zorro, wat balen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Hopelijk kun je met de IVF toch je grote wens in vervulling laten gaan.

Ik zit zelf soms ook te twijfelen om er hier tussenuit te knijpen, maar dan voelt het helemaal alsof ik de knoop zo definitief doorhak.

Dus ik blijf jullie (in ieder geval voorlopig nog) lastigvallen met mijn beslommeringen!!

Mijn tentamen vorige week ging redelijk, dus ik hoop dat ik het heb gehaald. Wel te horen dat ik voor allebei mijn werkstukken een negen had en dat is voor mij vrij uniek! Daar werd ik dus wel weer een beetje vrolijk van.

Linkie, hopelijk heb je een positieve test deze ronde! Wanneer is je NOD?

Chantal, ik begin hier ook een beetje kluskriebels te krijgen. Wij moesten alles vrij snel doen, waardoor het nu niet helemaal naar onze zin is. Misschien binnenkort een make-over…

Nou, meiden ik ga sporten.

Liefs,

Garfield

Ik lees dat sommige problemen hebben met de cyclus. Ik heb dat ook gehad. Hier mijn verhaal:

Toen ik rond mijn 17de stopte met de pil heeft het erg lang geduurd voordat ik ongesteld werd. Met erg lang bedoel ik toch zo een 13 maanden. Ik ben toen der tijd nog naar de huisarts gegaan om te vragen of het wel normaal was. Hij vertelde dat het erg lang kan duren en dat het eigenlijk normaal is. Als je zwanger wilt worden kunnen ze het opwekken, maar omdat dat toen niet het geval was, hebben we het zo gelaten. In de jaren erna was ik soms een half jaar niet ongesteld en soms om de 2 weken. Soms erg heftig en soms bijna niet. Erg moeilijk plannen dus.

Toen mijn huidige relatie begon wilde ik wel bescherming, maar nooit meer de pil. Ik kreeg er ook hoofdpijn en stemmingswisselingen van. Ik heb toen gekozen voor het Mirena spiraaltje. Weinig hormonen en je houd je eigen cyclus. Ook met Mirena enorm veel problemen gehad met bloeden (jaarlang) en onverklaarbare pijnen. Gelukkig is er op een gegeven moment een ritme in gekomen maar de pijn is gebleven (ook veel darm onderzoeken ervoor gehad!)

Door al die ā€œproblemenā€ dacht ik dat het ook wel lang zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Daarom wilde ik ook jong moeder worden en niet pas na mijn 30ste eraan beginnen omdat ik dan bang was dat het te laat zou zijn. Gelukkig is het bij ons na 7 maanden gelukt. Wonderbaarlijk was mijn cyclus meteen aardig regelmatig na het verwijderen van het spiraaltje. Ik had een cyclus van 35 dagen.

Marg

tjonge wat is wachten toch moeilijk! een klein weekje geleden schreef ik hier nog dat ik dacht dat ik eerder ongesteld zou worden dan normaal omdat ik al zo lang zere borsten heb!! echter nog geen :evil: :evil: :evil: gezien en mijn borsten knappen echt, heb zelfs maar een sport bh aangeschaft ook zie ik veel duidelijke aders lopen. zo loop ik nu al vanaf 3 dagen na de eisprong met knappende borsten!!! maar zondag moet ik eigenlijk pas ongesteldworden , en denk ook wel dat ik het wordt, ik weet niet !!!

zo dat ben ik kwijt!

xxx kaatje

nic

hoe was het vandaag bij de huisarts?

nam hij/zij je serieus?

ik hoop het echt voor je!

mowie

ook voor jou nog steeds balen die lange cyclussen!

kaatje

ziet er goed uit: pijnlijke borsten en duidelijke aders

ik ga voor je :pray:

bij mij was mijn cyclus weer keurig op tijd dus helaas helaas ook deze ronde weer gewoon :twisted:

ik vind het natuurlijk ontzettend jammer maar kon me er deze keer iets makkelijker overheen zetten omdat we over 3 weken een afspraak hebben bij de gyn.

Hoi Linkie,

Jammer meid, dat de :evil: :evil: toch zijn gekomen. Hopelijk over een paar weken meer duidelijkheid bij de gyn. In ieder geval wordt er dan naar gekeken en kunnen jullie van daaruit weer verder!!

Liefs,

Garfield

Linkie jammer zeg, hopen dat de gyno jullie snel verder kan helpen.

Kaatje het wordt spannend voor jou, het klinkt positief, dus ik ga heel hard voor je :pray: :pray:

Wanneer denk je te gaan testen?

nou de laatste keer was ik 6 dagen overtijd dus ga niet meteen testen denk ik, al weet ik dat mocht ik het zondag nog niet zijn, ik mij toch niet kan beheersen. ach we zien wel ik hoop niet teveel want de laatste keer was ik erg verdrietig geweest dus mijn mannetje en ik hebben nu de instelling…ach we zien wel, niet aan denken, andere dingen doen! (ben slaapkamer aan het schilderen) jullie horen het wel :lol:

xxxx kaatje

Linkie, jammer volgende keer beter en voor kaar DUIMEN :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja vanmiddag naar de dokter, was toch wel een beetje benieuwd naar hoe ze zou reageren. Ze vertelde dat ze ruim een half jaar als normaal beschouwen en dat je dus na een jaar doorgestuurd werd.

Ze stelde voor om nu of bloed te gaan prikken om te kijken naar de ā€œhormoon-huishoudingā€ en de schildklier of nu 10 dagen een soort pil te slikken die als het ware je hersenen een prikkel geven van hup doe eens wat. Uiteraard vroeg ik wat het slimste was en daar kon ze eigenlijk niet echt antwoord op geven en zei ze dat we het gewoon allebij doen. Vrijdag ga ik bloed prikken en dan kan ik een week later bellen voor de uitslag (zal dan wel op maandag worden omdat ze volgens mij op vrijdag geen praktijk hebben) en dan kan ik zaterdag met die pil beginnen. Na 10 dagen wordt je dan net als in je stopweek omgesteld, maar als het dan goed is komt dan je cyclus opgang. Maar tegen die tijd heb ik dan ook de uitslag van het bloed. En wat ik er van begreep kunnen ze daar in ieder geval in zien of er eventueel iets afwijkends is. Dus nog even afwachten.

Ben wel blij dat ik geweest ben. Je hebt nu het gevoel dat je ondanks dat je lichaam het eigenlijk voor het zeggen heeft, toch zelf iets doet.

Dus nog even weer afwachten.

Groetjes

Spannend Nic, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nic: sterkte met wachten dit zal niet mee vallen. :thumbup: voor je.

Linkie wanneer heb je die afspraak? :thumbup: ook voor jouw.

Krabje: fijn dat het klussen voorspoedig gaat.

Zorro: Tot Ziens en veel geluk :-*(heb je een pb gestuurd)

Verder alles oke met iedereen? is er al meer bekent over het openen van de stoppers die zwanger zijn pagina,Cynthia???

Veel liefs Nala

hallo allemaal,

donderdag zijn de :twisted: :twisted: :twisted: helaas gekomen!

volgende keer beter!

xxxxxx kaatje

Jammer Kaatje :?

Hallo allemaal,

Ja hoor gisteren was het zo ver :evil: :evil: is maar een positief ding aan cyclus is weer korter 44 dagen dit keer heb hem ook maar even in een bannertje verwerkt kan ik het weer een beetje bij houden.

Jammer voor diegene die ook :evil: :evil: hebben gekregen :pray: :thumbup: op dat het de volgende ronde gewoon voor ons allemaal raak mag wezen.

Ga nu eerst zo de tandarts bellen die van mijn vriendje want die van mij heb ik niet zo’n vertrouwen meer in, heb verschrikkelijke pijn in me kies zal wel weer ontstoken zijn voor de vierde keer in 2 jaar ga nu maar eens een second opinion vragen bij een ander dit is toch niet normaal.

Jullie horen wel hoe het afloopt.

Groetjes Mowie

Mowie jammer :frowning:

Hopelijk kan een andere tandarts je wel goed verder helpen, succes.

Nic

toch goed dat je naar de huisarts bent gegaan he?

er wordt nu dubbel ingezet om je cyclus weer op gang te helpen.

ben je er wat rustig onder of toch ook wel gespannen…zo van wat komt eruit?

kaatje en mowie

balen van de :evil: , we gaan gezellig met z’n drieen naar de volgende ronde!

chantal

hoe gaat ie?

je banner staat nog op 2 dagen dus…spannend!

nog signalen?

zwangeren

wat leuk dat jullie steeds zo fanatiek blijven reageren! dat maakt het hier wel zo gezellig!

hier alles goed, voel me lekker in m’n vel en wacht rustig totdat we naar de gyn kunnen.

Vervelend: ik heb weer een aantal teleurstelliingen voorbij zien komen!

Een aantal zijn nu op bezoek of gaan op bezoek bij de huisarts. Ik hoop echt heeeeeeeeeeeeeeel erg dat het jullie snel zal helpen!

Want ik wens echt dat we het hoofdstuk hier kunnen afsluiten met allemaal zwangere dames!

Hier wat hormoontjes, jullie hebben het nodig:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hallo hier nog even een berichtje van mij kies was gebroken en flink ontstoken tandarts heeft hem moeten trekken.

Hoop nu dat ik van het gezeur afben was wel blij met nieuwe tandarts deed teminste meteen wat. Heb nu wel last er van maar minder erg dan gisteren toen ie er nog in zat toen ging ik echt door de grond van de pijn.

Nou verder geen nieuws van deze kant.

Groetjes en :thumbup: :thumbup: voor iedereen

Mowie

We blijven duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ook jullie is dit geluk gegund.

Linkie wanneer mocht je ook al weer naar de gyn?

:-* Nala