@kaatje
kijk eens op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=10503&start=0
daar staan allerlei mogenlijke zwangerschaps verschijnselen op gesomt !!!
ik duim voor je meid !!
en ook voor alle andere natuurlijk !
verder mag ik nog 4 weken wachten en dan krijg ik ook de 20-weken echo…
dus mag nog effe wachten
de vk zei gisteren dat alles ok was en dat de kleiene goeit geroeit is en ook de baarmoeder
die zit nu 2 cm onder de navel :dance:
echtenlijk onvoorstelbaar he ??
Helaas Puk moet ik wachten tot 24 mei voor de 20 weken echo, ik ben nu pas/al 15 weken.
Maar ik wil hier graag wel weer eens een zwangere zien.
Ik zou ook graag een zwangere willen zien hier!
(sterker nog: ik eis er eentje deze maand/ ronde!)
puk
wat leuk dat je ook weer eens komt buurten! lang niet ‘gezien’.
verder alles goed?
wel heerlijk die 20 weken echo, die is nu standaard toch?
ja ja we doen allemaal ons best om ook bij de zwangeren te mogen horen. ik hoop echt dat de laatsten nu als een soort lopende band zwanger raken!
ik heb vandaag een afspraak gemaakt en 15 mei kunnen we bij de gynacoloog terecht…spannend!
ik hoop natuurlijk dat ik die afspraak later alsnog kan afbellen omdat ie niet meer nodig is …
Linkie fijn dat je 15 mei al terecht kunt. Ik hoop het voor je dat je inderdaad mag afbellen omdat je toch zwanger bent, je hoort het vaker dus wie weet. Hir weer wat hormonen voor alle die nog niet zwanger zijn.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Hallo allemaal,
Hier niet zoveel nieuws heb een tesje gedaan vande week maar die was negatief nu maar weer wachten op de :evil: :evil: .
Als het weer zo lang duurt toch maar is de moed verzamelen om de HA te bellen wordt er nu toch een beetje wanhopig van.
Nou verder hier weinig nieuws.
Groetjes Mowie
tja ik heb even bij die zwangerschapsverschijnselen gekeken,
tja snachts wel wakker geworden om te plassen(normaal nooit) gevoelige borsten,
shagerijnig,
niet weten wat ik met mezelf aanmoet,
hoofdpijn.
tja dat heb ik allemaal maar waarschijnlijk beeld ik me het allemaal wel in.
zeker is dat ik nog zeker 10 dagen geduld moet hebben.
maar mijn gevoel zegt nog steeds dat ik eerder ongesteld wordt.
ach ja .
jullie horen het wel.
x kaatje
Mowie vervelend dat wachten, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Kaatje spannend hoor!
Zere borsten??? Mijn vriend zit maar te wachten op een pamela cup.
Maar vergeet het maar hoor er is hier niets te zien.
Denk dat de niet zwangere nog liever een zwangere willen zien hier, dan de zwangere zelf :think: SNAPPIE!
1 mei begint de gym ben benieuwd, Linkie kan je ook niet in je pauze bellen?? goed van je dat je nu nog geduld hebt met dat telefoonnr in je hand.
Fijn weekend allemaal.
:-* Nala
Hallo allemaal,
Heeeel lang niet meer geweest. Allereerst iedereen die zwanger is van harte proficiat!!! :thumbup:
Bij mij is het nog altijd hetzelfde. (ik was degene die maar niet ongesteld werd na het stoppen). Dokter had gezegd dat het wel een half jaar kon duren en inderdaad eind januari was het dan zover! Niet veel, maar wel 2 (!) weken. Ik helemaal blij dat het nu eindelijk op gang gekomen is, maar helaas het is bij die ene keer gebleven. Dokter had ik nog uitgesteld toen er na 4 weken niks gebeurde en had voor me zelf steeds zoiets van het komt wel goed, vast volgende week, ik ga nog maar niet naar de dokter.
Maar inmiddels is het al eind april, dus ga ik volgende week, maar eens bellen voor een afspraak.
Mensen allemaal een fijn (lente) weekend en vast tot een volgende keer
Groetjes
mowie
balen zeg…dat je nu weer in hetzelfde schuitje van wachten…wachten…wachten zit.
de huisarts bellen is denk ik wel een goed idee hoor!
heeft mij veel rust gegeven, dus wie weet bij jou ook?
succes!
kaatje
je voelt allemaal signalen die ergens op kunnen wijzen maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat je ongi wel gaat komen…dat voelt vast wel erg dubbel.
je geduld wordt weer op de proef gesteld.
de eerste twee weken van de cyclus vind ik ook altijd makkelijker en sneller gaan dan de laatste twee.
nala
je slaat de spijker op de kop met dat de niet-zwangeren nog liever dan de zwangeren willen dat er weer een zwangere bij komt…we willen allemaal nummer 13 zijn, is helemaal geen ongeluks getal
ik heb inmiddels de gyn gebeld en de afspraak staat!
nic
wat vervelend dat je cyclus maar niet op gang wil komen, dat is niet iets wat je van te voren had verwacht en het voelt denk ik ook heel machteloos.
sterkte!
Wat balen Nic, dat je cycles je in de steek laat. Hopelijk kan de dokter iets voor je betekenen. Leuk dat je wel even komt melden, ook al is het met minder nieuws.
Ja ja ik leef ook nog :mrgreen: Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer trek om hier te schrijven, dus ik kom eigenlijk alleen maar even afscheid nemen Het blijkt toch niet zo vanzelfsprekend te zijn voor mij om zwanger te worden. Afgelopen donderdag bij de gyn geweest en ik heb ondertussen alweer 3 cystes zitten. Hij gaat me nu 6 maanden in de overgang spuiten met alle verschijnselen als opvliegers en paniekaanvallen erbij en dan ga ik beginnen met IVF als alles meezit. Dus ik ga verhuizen naar het onderwerp IVF. Ik vind het moeilijk te zien dat er hier regelmatig mensen zwanger raken en ik steeds maar weer ongi wordt. Natuurlijk vind ik het voor de persoon in kwestie SUPER leuk, maar het doet gewoon teveel pijn. Ik zal af en toe nog wel komen kijken of het iemand is gelukt! Dikke kus! :-*
Zorro: Wat balen zeg… Een hele dikke knuf voor jou!!!
Stiekem: Gaaf een jongen, leuk wat van je te horen.
Nic: Hoop dat je gauw duidelijk hebt. Balen.
Kaatje: rustig aan meid, ik duim op een goed afloop.
Mowie: Ships zeg, ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt.
Tja en hoe gaat het hier, we zijn erg druk met klussen. Het nieuwe huis wordt heel erg mooi. :inlove: :dance: De wc is bijna klaar, sierpleister beneden zit erop, de nieuwe boog zit in de kamer. Alles is behangvrij, slaapkamer is behangen, nu nog alles sausen boven. Deze week wordt de toilet geplaatst en de radiatoren opgehangen. En de week erop komt de parketvloer.
Over 2 weken gaan onze meubeltjes erin :dance: :dance: :dance:
Als het klaar is laat ik wel wat foto’s zien.
Maar nu weet ik even niks meer, ik meld me binnenkort wel weer.
Veel liefs, Chantal.
He Krabje,
Leuk dat het zo goed gaat in je nieuwe huis!!
Lijkt wel of jullie sneller gaan met klussen dan wij… :shock:
Succes ermee hoor!!
Zorro sterkte meid, heel begrijpelijk. Hopelijk kom je over wat maanden met goed nieuws en dat de IVF aan mag slaan als jullie daar klaar voor zijn.
zorro
balen dat het allemaal zo moeizaam verloopt bij jou!
ik snap dat het forum hier daar niet goed meer bij past.
hopelijk kom je nog eens binnenwippen met goed nieuws!!
sterkte en succes meid!
chantal
super zeg die vorderingen in jullie nieuwe huis, dat geeft vast ook weer een heleboel energie!
Zorro:
Wat jammer dat je ons gaat verlaten, maar ik kan het heel goed begrijpen. Ik wens je heel veel succes in de komende maanden dat je ingespoten gaat worden. En ook in de periode daarna zal ik op de achtergrond voor je blijven duimen!
Heel veel sterkte, en bedankt dat je toch even afscheid genomen hebt!
Marg
Dank jullie wel allemaal!! :-*
@zorro
heel veel sterkte meid !
we zullen veel aan je denken !
en hopenlijk mag weer terug komen…
@kabje
super zeg dat t al zo lekker opschiet allemaal in jullie nieuwe huisje…
nu de rest nog zodra weer alles rustig is…