Ja Marg! dat zal echt wel je kindje zijn die je voeld! ook ik voelde het in week 18 voor het eerst maar in het begin is het nog moeilijk om te plaatsen.
In week 19 wist ik het zeker we zijn met zijn 2e :inlove: echt een bijzonder gevoel.
Linkie, fijn dat je door gestuurd bent hoelang ben je eigelijk al bezig? en wanneer heb je je eerste afspraak??
Liefs Nala
Vandaag naar de verloskundige geweest en het hartje gehoord :inlove:
Ook gevraagd naar het gevoel van een trilfunctie van een telefoon in mijn buik en dat ik dat al verschillende keren heb gevoeld. Ze gaf aan dat het wel degelijk mogelijk was dat ik het kindje al vroeg heb gevoeld. :inlove:
OHHHH welkom er zullen een hoop vrouwen jarloers op je zijn dat je het al zo vroeg hebt gevoeld, Geniet er van. :inlove:
xx Nala
Hoi allemaal.
Linkie: Hoop dat de doorverwijzing je meer duidelijkheid gaat geven.
Kaatje: Ik heb je gegevens in het lijstje gezet.
Marg: Gaaf dat je het kindje al iets voelt.
Welkom: Voor jou ook gaaf hoor.
Mowie: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!! het wordt weer eens tijd voor een zwangere
Yeah!!! Morgen krijgen we de sleutel!!! Ik kan niet wachten!!!
Veel liefs, Chantal.
Ps. Op de vraag waar stiekem zit? Die zit bij haar zus(???) in afwachting van het huis wat ze hadden gekocht. Zie haar ook niet meer op msn.
Krabje! heeft ze geen zin meer om te kletsen op het forum? gaat het wel goed met haar?
Weet jij hier misschien iets over.
Morgen de sleutel van een nieuw huis? ben het even vergeten :? .
Veel plezier dan.
Liefs Nala
p.s: Ik bedoel stiekum he!
He Nala: Ja we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis morgen. we hopen 6 mei erin te kunnen. Dus ik hoop dat we dan ook weer beschikken over internet, dan blijf ik tenminste op de hoogte en kan ik wet actiever meekletsen.
Wat ik weet van stiekem is dat ze ook een nieuw huis hebben gekocht en dat ze tijdelijk ergens anders moesten gaan wonen ivm. de verkoop van het andere huis.
Ik heb haar wel in mijn msn lijst staan maar daar is ze ook niet meer, dus weet niet hoe het nu met haar gaat. Zal haar eens een email sturen en zeggen dat ze op kok moet komen.
Maar hoe gaat het met jou?
Veel liefs, Chantal.
Chantal hoe is het nu om de sleutel van je nieuwe huis te hebben?
hoi Krabje, lekker gevoel die brandende sleutel van jullie nieuwe huis(nieuw geluk) :?: geniet er van.
Met mij gaat het prima hoor voel mij echt heel goed bijna raar om te zeggen.
Ben best benieuwd hoe het met Stiekum is, zij was hier ook al op het forum vanaf de eeerste dag.
Er wordt trouwens weinig geschreven hebben we het allemaal zo druk??
Dikke kus en een fijn pasen
krabje
gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!
lekker weer je eigen plekje creeeren en hopelijk ook snel een babykamer
meiden wat heerlijk dat jullie de baby al voelen, dat lijkt me zo bijzonder, want dat kan niemand anders voelen!
ik hoop dat ook mee te maken over een tijdje
nala
wij zijn sinds mei vorig jaar bezig, dus na deze ronde een jaar.
ik heb vandaag de verwijsbrief bij de huisarts opgehaald dus zal volgende week bellen voor een afspraak.
tja hier verder niet veel bijzonders te melden.
@krabje
geweldig jullie nieuwe stekkie…
super !
hou je ons op de hoogte van de verandering en het verbouwen…
ik heb trouwens ook vanaf woensdag dat ik duidelijk leven voel van onze uk :dance: :dance:
verder gaat t met mij heel goed…
@ de klussende dames
ik hoop dat jullie vlug mogen schreeuewen dat jullie eind 2006 / begin 2007 mogen gaan puffen…
Hoi meiden,
Wat leuk dat jullie al echt beginnen te voelen dat de kleine daarbinnen van alles uitspookt
Chantal, heel veel plezier in jullie nieuwe huis. Lekker aan de klus of valt het mee wat jullie nog willen doen/veranderen? Bij ons liggen de plinten in de woonkamer nog steeds niet na bijna twee jaar :oops:
Linkie, hoe is het met jou verder??
Ik heb woensdag alweer een tentamen, dus ik kan de Paasdagen goed besteden :?
Groetjes,
Garfield
Hallo meiden!!!
Ik las heel toevallig hier op KOK dat jullie het over mij hadden!!!
Het gaat heel goed met me en ik ben inmiddels sinds 2 weken verhuisd naar mijn nieuwe huis, joehoe!!! :dance:
Alleen we hebben het de laatste maanden erg druk gehad e.d. met de voorbereidingen en nu we eenmaal hier zitten, hebben we het weer druk met klussen en zit ik maar heeeeeeeeeeel weinig achter de pc…
(klets ook eigenlijk niet echt meer mee met de augustus-mama’s).
We weten inmiddels dat we een klein mannetje verwachten en van de week is mijn zus net bevallen van een klein kereltje en mijn schoonzusje kwam vanmiddag vertellen dat ze ruim 8 weken zwanger is, nadat ze het heel lang hadden geprobeerd (voor hen de 2e).
Dus het is een erg vruchtbaar 2006, zullen we maar zeggen!!
Hopelijk dat dat ook zijn uitwerking zal hebben op de rest van de juli-stoppers!!!
Ga nu eten…
Kus van mij :-*
Leuk stiekum dat je even hebt gereageerd. Al 2 weken in jullie nieuwe huis, bevalt het allemaal?
Een jongen in aantocht, gaan jullie het voor jullie houden of gewoon vertellen? Wij weten niet goed wat we willen het wel of niet weten en als we het weten wel of niet verder vertellen.
Twee hier in een nieuw huis!
Leuk hoor! Ik hoop dat het jullie bevalt…
(Klussen, klussen en nog eens klussen)
Hier verder weinig nieuws.
Marg
Stiekum fijn om te horen dat het goed met je gaat :thumbup:
Zijn jullie nog druk aan het klussen of is dat nu afgerond en kan je genieten van je nieuwe stulpje?
Ik klets ook nog maar weinig mee hoor en zeker bij de aug moeders daar is het zo druk.
wie weet lezen we nog eens iets van jouw het gaat je goed en met je mannetje ook:-*
Okay linkie je bent dus al een ruim jaar bezig bel maar snel hoor naar de arts !voordat je weer eens terecht kan.
Ben benieuwd wat die je gaat vertellen, hou ons op de hoogte.
Bij 16 wk al goed je kind voelen wat een vroege tantes hier allemaal.
Super gevoel he!
Krabje hoe gaat het met verhuizen???
Veel liefs Nala
garfield
hoe is je tentamen vandaag gegaan?
was dus weer blokken tijdens de paasdagen :?
stiekem
wat leuk dat je weer eens even langswipt.
veel plezier in je nieuwe huis en je geniet vast van je mannetjes
nala
ik heb nog geen tijd gehad om de gyn te bellen omdat ik op het werk steeds samen met een collega zit (ik wil nog niet dat zij weten waar ik mee bezig ben) dus ik hoop dat ze de komende week een keertje een tijdje van haar plek is.
maar het idee op zich geeft al rust, gek he?
stiekem hoop ik natuurlijk dat het straks toch niet nodig is :oops:
wie weet hoe het is met
Zorro?
Mowie?
kaatje?
hallo! ja was even niet geweest hier. alles gaat goed hoor. er is weer wat afgeklust. maar heb ontzettende zere borsten al anderhalve week voor mijn nod. dit normaal nooit ja veel later pas. dus ben bang dat mijn cyclus niet helemaal regelmatig meer is of… de zwangeren hier…hadden jullie ook zo vroeg pijnlijke borsten toen jullie zwanger waren?
xxxx kaatje
Kaatje, ik had vanaf de 3e dag na mijn eisprong last van iets gevoeligere tepels. 2 weken later bleek ik zwanger.
Hoi,
Ik had helemaal geen last van zere borsten. Totdat ik echt zwanger was…Toen werd het wel anders…En groeien… dat deden ze toen ook…
Liefs,
Puk
Hee Welkom,
Zie dat je volgende maand 20 weken echo hebt. Ik heb hem vorige week gehad… Bijzonder hoor… Men kan zelfs de binnenkant van de hartkamers bekijken en het ruggegraatje…
Toen ik thuis kwam liep ik wel even tegen een klein muurtje… Opeens ga je je realiseren dat het een echt (echt) wezentje is dat binnen in je zit met een eigen zieltje en zo…
Heel gaaf!
Liefs,
Puk