kaatje en chantal
balen…balen…balen!!!
vooral omdat je lichaam je toch voor de gek houdt met overtijd zijn!
had je nog getest in al die dagen chantal?
nu je maar richten op het ‘dubbel klussen’ wie weet steekt het een het andere aan?
Hoi Chantal…
ik had zo’n goede hoop deze keer voor jou, omdat t al zolang duurde…
maar ik hoop idd dat jullie kleintje gewacht heeft met komen totdat jullie in t nieuwe huis zijn, en een nieuw begin maken…
:shock: tja zeggen tegen je ouders dat je kleintje gemaakt is in hun huis, das toch ook eigenlijk niets… :oops:
meiden waar bij het niet raak was balen zeg
Ik heb wel leuk gezegt een nieuwe topic te openen, maar ik ben echt een computerblondje :doh: en weet niet hoe dat moet.
Zal 1 van jullie dat willen doen? en dan hier willen vermelden hoe het heet?
Sorry :shifty:
x Nala
He!
Ik had zo gehoopt op een zwangeren erbij!
Jammer Chantal, dat het bij jou ook deze ronde niet zo heeft mogen zijn!
(ik mis hier een knuffel smilie)
Marg
He hallo, zal nu even uitgebreid verslag gaan doen.
Vorige week zaterdag had ik al ongi moeten worden, nadat ik het nog niet was geworden had ik 's nachts al een test gedaan maar die was negatief. Toen nog maar gewacht, op mijn verjaardag wou ik hem niet doen want ik was bang voor teleurstelling. Donderdag weer een test gedaan en die was weer negatief. Stond helemaal verbaasd te kijken want had echt het gevoel dat het raak zou zijn. Daarna ook flink gejankt en de hele dag depri. Uiteindelijk pas zondag ongi geworden. Wou al bijna weer gaan testen en anders naar de huisarts gaan. Heb nog nooit zo’n lange cyclus gehad. Dus snap er niet veel meer van.
Maar nu genoeg over mij. Ik zie dat het allemaal al aardig opschiet bij jullie. Hoe verlopen alle zwangerschappen?
Oh ja, als het lijstje aangevuld moet worden, stuur me dan even een PB.
Kaatje als je er bij op wilt ook even een PB sturen.
Veel liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
Hoe verlopen alle zwangerschappen?
ik moet zeggen dat die bij mij best ok verloopt,
al hoewel ik me zelf de laatste paar dagen erop betrap dat ik een ontzettende zeurkont ben...
mn buikje begint me overal in de weg te zitten, en vooral met slapen en fietsen :?
maar verder gaat t heel erg goed....
en mn hubbie klacht er tot nu toe nog niet er over, dus dan valt t allemaal nog wel mee :dance:
Ha meiden,
ik heb even een vraag gezet in het 'hulp is onderweg’onderdeel. Ik wil namelijk best een apart topic voor de zwangeren onder ons maken, maar heb geen idee waar dat het beste kan.
Als ik antwoord heb gekregen, maak ik het topic aan en zet de link hier. Dan kunnen we los met foto’s en dergelijke en kunnen de nog niet zwangeren zelf kiezen of ze er mee lezen of niet.
Goed plan?
Ik vind het allemaal prima, ben niet zo handig met de computer.
Ik voel me prima, al ben ik 's avonds wat prikkelbaarder doordat ik sneller moe ben. Ik begin nu een klein buikje te krijgen, maar vind het zelf niet noemenswaardig.
Volgende week dinsdag hoop ik een kloppend hartje te horen.
Hallo,
Met mij gaat het nu ook weer goed.
Ik verlies geen ondefinieerbare afscheiding meer.
Mijn buik groeit enorm en ook ik begin het te merken.
Met sporten, fietsen en slapen.
Tja, verder weinig te melden.
Hard aan het werk en heel erg veel behoefte aan de zomer! Heerlijk zometeen lekker buiten te kunnen zijn zonder het koud te hebben.
Krabje: Misschien is temperaturen een goede optie om te zien wanneer je eisprong geweest is. Ik kon het altijd goed aflezen en wist meteen waar ik aan toe was!
Succes ermee,
Marg
Ja! zeer goed plan Cynthia.
alvast bedankt he!
Ik voel mij top! kindje beweegt goed het is leuk te zien dat mijn buik soms heen en weer gaat (of wat er op ligt) :thumbup:
Ik vind het lief dat er nog zoveel belangstelling is voor ons.
Dikke knuffel en een :-* Nala
p.s: omdat ik zo’n leek ben met de computer kan ik geen buikfoto plaatsen.
Ik kijk er naar uit om de kleine te gaan voelen, maar ik weet nu nog niet wat ik zal gaan voelen.
Marg heb je de kleine ook al gevoeld.
krabje
jeetje wat een stressvolle week was dat voor jou! en dat ook nog wel rondom je verjaardag…bleeh
maar meid, we laten de moed niet zakken he?!
ik ben ook 1 keer 8 dagen over tijd geweest en vond dat toen ook zo ‘gemeen’ van mijn lichaam, maar ja je doet er niets aan he?
wij hebben morgen een afspraak met de HA dus ben benieuwd wat die allemaal er over gaat zeggen en of we meteen al doorverwezen worden?
zwangeren
super dat het zo goed met jullie gaat!
houe zo!
Linkie: succes morgen!
Succes morgen en houdt ons op de hoogte :thumbup:
wij zijn vanmorgen naar de huisarts geweest en krijgen een doorverwijzing naar de gynacoloog.
dan volgen er dus verdere onderzoeken…spannend!
Inderdaad spannend, hopelijk hebben jullie snel wat duidelijkheid of ben je gewoon deze ronde zwanger. Ik hoop het laatste natuurlijk.
Fijn Linkie, dat je doorverwezen bent.
Er werd gevraagd of ik de kleine al voel?
Ik denk het niet. Gisteren voelde ik heel even wat en toen dacht ik he: dit is vast de kleine. Maar ik heb het daarna niet meer gevoeld. Ik voelde daarnet ook een plop… maarja dat kan ook wat in mijn darmen zijn. Op dit moment heb ik het nog steeds erg druk en eigenlijk niet de tijd stil te staan bij wat ik voel.
Over een week of wat is het rustiger en kan ik ook met een kopje thee eens op de bank zitten. Wellicht zal ik dan meer voelen omdat ik er dan meer voor open sta en dan zijn we weer een paar weekjes verder en dan zal je het toch wel al voelen!
Hier nog wat hormoontjes
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Spannend linkie maar we blijven :thumbup: :thumbup: dat het deze ronde gewoon raak is.
Ben benieuwd wanneer je het gaat voelen marg meestal toch bij week 20 of 21 pas, heb ik ergens gelezen.
Maar heb in iedergeval jou hormoontjes gevangen hoor ik doe me best er mee, het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe zwangere.
Voor me zelf ga ik er niet van uit voelt in iedergeval van niet hoop alleen dat me ongie nu een beetje op tijd gaat lopen, we wachten af.
Groetjes Mowie
bedankt voor jullie lieve woorden.
ik hoop idd dat ik ook gewoon snel zwanger ben!
mowie
spannende dagen weer voor jou.
lijkt me erg vervelend als je niet weet waar je nu van uit moet gaan qua cyclus.
maar misschien blijft je ongi gewoon uit en ben jij de volgende zwangere!!
het wordt idd wel weer tijd!
marg
je kunt volgens mij rond 18 weken al je babytje voelen, zo nu en dan dus misschien is die plop toch wel de baby.
ach je merkt vanzelf wanneer het echt zo is!